Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

Giorgosk94

Original poster
MK7
Newbie
Nov 3, 2021
7
1
3
Μοντέλο
MK7
Καλησπέρα,
Έχω ένα ford fiesta 2013 έκδοση trend είχα τρεμουλο στο φρενάρισμα αλλάζω δίσκους τακάκια σε 3000χλμ ξανά τρέμουλο. Πάω στο συνεργείο πάλι μετράει μουαγιε δεξί στραβό, το αλλάζει μαζί με ρουλεμάν και δίσκους τακάκια Bosch. Σε 2500 με 3000χλμ πάλι το ίδιο. Πάω πάλι πίσω φταίνε οι δίσκοι βάζουμε Zimmerman με καινούρια τακάκια και πάλι μετά από τα ίδια χλμ έχω τρέμουλο ξανά. Στην δεξιά μερια γίνεται γιατί στο φρενάρισμα τρέμει ολόκληρο από δεξιά. Και επίσης όταν βάζω καινούριους και τους στρώνω στη δεξιά μεριά ο δίσκος ει αι πολύ πιο ζεστός από τον αριστερό. Δεν ξέρω τι μπορεί να ειναι, δεν γίνεται να αλλάζω δίσκους κάθε 2 μηνες. Η επόμενη λύση μου είπε ει αι να βάλουμε γνήσια και δεν θα έχω πρόβλημα και δεν πιστεύω πλέον τίποτα. Είχε κανείς παρόμοιο θέμα να στραβωνουν καινουριες δισκοπλακες;
 

Κεραυνός

Hero Member
Top Poster του μήνα
Jan 8, 2016
1,023
153
63
Μοντέλο
MK6
Περιεργο. Αν οι δισκοπλακες ειναι στην πρεπουσα διασταση, θα επρεπε να ειναι ενταξει. Πιθανως καποια αλλη ειναι η αιτια. Οι δαγκανες και ολα τα αλλα φαινονται ενταξει; Σε αντιπροσωπεια εγινε ελεγχος;
Αν γνωριζει καποιος αλλο κατι ας συμβουλεψει, διοτι προκειται περι τροχοπεδησεως (περι φρενων).
 
  • Like
Αντιδράσεις: Giorgosk94
Oct 19, 2021
272
94
28
Μοντέλο
MK8
Καλησπέρα,
Έχω ένα ford fiesta 2013 έκδοση trend είχα τρεμουλο στο φρενάρισμα αλλάζω δίσκους τακάκια σε 3000χλμ ξανά τρέμουλο. Πάω στο συνεργείο πάλι μετράει μουαγιε δεξί στραβό, το αλλάζει μαζί με ρουλεμάν και δίσκους τακάκια Bosch. Σε 2500 με 3000χλμ πάλι το ίδιο. Πάω πάλι πίσω φταίνε οι δίσκοι βάζουμε Zimmerman με καινούρια τακάκια και πάλι μετά από τα ίδια χλμ έχω τρέμουλο ξανά. Στην δεξιά μερια γίνεται γιατί στο φρενάρισμα τρέμει ολόκληρο από δεξιά. Και επίσης όταν βάζω καινούριους και τους στρώνω στη δεξιά μεριά ο δίσκος ει αι πολύ πιο ζεστός από τον αριστερό. Δεν ξέρω τι μπορεί να ειναι, δεν γίνεται να αλλάζω δίσκους κάθε 2 μηνες. Η επόμενη λύση μου είπε ει αι να βάλουμε γνήσια και δεν θα έχω πρόβλημα και δεν πιστεύω πλέον τίποτα. Είχε κανείς παρόμοιο θέμα να στραβωνουν καινουριες δισκοπλακες;
Καλημέρα, για να σε βοηθήσω πρέπει να μου πείς αν τρέμει το αυτοκίνητο απο δεξιά κατά το φρενάρισμα ή αν τρέμει το πετάλι του φρένου σαν να σε κλωτσάει κάτω απο το πόδι σου.
Με ποιόν τρόπο μετράς την θερμοκρασία του δίσκου απο δεξιά και είναι πιό ζεστός;
 
Last edited:
  • Like
Αντιδράσεις: Giorgosk94

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,307
180
63
50
Αθήνα
Αν έχεις τρέμουλο, τότε σίγουρα κάτι παραμένει στραβό, δεν φταίνε οι δίσκοι ούτε τα τακάκια. Μπας και έχει φάει τράκο το αυτοκίνητο στο παρελθόν ? Από αυτά που λες, πιθανότατα θέλουν έλεγχο οι δαγκάνες και ο κατανεμητής, φαίνεται ότι το αυτοκίνητο φρενάρει ανομοιόμορφα, στο φρενάρισμα έχεις παρατηρήσει να τραβάει δεξιά ?
 
  • Like
Αντιδράσεις: Giorgosk94
Oct 19, 2021
272
94
28
Μοντέλο
MK8
Αν έχεις τρέμουλο, τότε σίγουρα κάτι παραμένει στραβό, δεν φταίνε οι δίσκοι ούτε τα τακάκια. Μπας και έχει φάει τράκο το αυτοκίνητο στο παρελθόν ? Από αυτά που λες, πιθανότατα θέλουν έλεγχο οι δαγκάνες και ο κατανεμητής, φαίνεται ότι το αυτοκίνητο φρενάρει ανομοιόμορφα, στο φρενάρισμα έχεις παρατηρήσει να τραβάει δεξιά ?
Καλημέρα ace, το fiesta mk7 δεν έχει κατανεμητή όπως και όλα τα αυτοκίνητα με abs.
 
Last edited:
  • Like
Αντιδράσεις: Giorgosk94

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,307
180
63
50
Αθήνα
A στο ΜΚ7 είμαστε ? :D τότε ναι, δίκιο έχεις, σε ακραίες περιπτώσεις μπορεί να έχει θέμα το ABS, αλλά θα ξεκίναγα από τις δαγκάνες, μπας και δεν γυρνάνε τέρμα πίσω τα πιστόνια ?
 

Giorgosk94

Original poster
MK7
Newbie
Nov 3, 2021
7
1
3
Μοντέλο
MK7
Καλημέρα, για να σε βοηθήσω πρέπει να μου πείς αν τρέμει το αυτοκίνητο απο δεξιά κατά το φρενάρισμα ή αν τρέμει το πετάλι του φρένου σαν να σε κλωτσάει κάτω απο το πόδι σου.
Με ποιόν τρόπο μετράς την θερμοκρασία του δίσκου απο δεξιά και είναι πιό ζεστός;
Ναι όταν φρεναρω το τρέμουλο έρχεται και στο πεντάλ και στο τιμόνι και ααπο δεξιά μεριά, κλωτσημα σαν λοξυγγα από καμιά φορά είχα αλλά με τα τακάκια τα τελευταία 'textar' δεν έχω καθόλου. Επίσης τη θερμοκρασία δεν την μετράω με όργανο απλά πιάνω το δίσκο και τώρα που έχει αρπάξει κιόλας ζεματάει ενώ ο αριστερός πιάνεται. Οι δαγκανες μου ειπε στο συνεργείο που πάω ότι τις πάει πίσω με το κατσαβίδι και πάνε κανονικά δεν κολλάνε,βεβαια δεν θα τις άνοιξε απλά όταν πήγε να βάλει τα τακάκια.
 

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,307
180
63
50
Αθήνα
Αν είσαι σίγουρος ότι ο δεξιός δίσκος έχει θέμα, ότι το τρέμουλο είναι μόνο όταν φρενάρεις (άρα είναι θέμα φρένων και όχι π.χ. κανά ακρόμπαρο) και ότι όντως είναι πάντα πιο ζεστός, σημαίνει ότι τα τακάκια στη δεξιά δαγκάνα είναι συνεχώς σε επαφή με το δίσκο, εξ'ου και η αυξημένη θερμοκρασία. Θα πρότεινα επίσκεψη σε καλό φρενά, να του πεις τα συμπτώματα και πιθανότατα θα σου πει ότι θέλει λύσιμο και καθάρισμα η δαγκάνα...
 
  • Like
Αντιδράσεις: turbomaniac and Giorgosk94
Oct 19, 2021
272
94
28
Μοντέλο
MK8
Ναι όταν φρεναρω το τρέμουλο έρχεται και στο πεντάλ και στο τιμόνι και ααπο δεξιά μεριά, κλωτσημα σαν λοξυγγα από καμιά φορά είχα αλλά με τα τακάκια τα τελευταία 'textar' δεν έχω καθόλου. Επίσης τη θερμοκρασία δεν την μετράω με όργανο απλά πιάνω το δίσκο και τώρα που έχει αρπάξει κιόλας ζεματάει ενώ ο αριστερός πιάνεται. Οι δαγκανες μου ειπε στο συνεργείο που πάω ότι τις πάει πίσω με το κατσαβίδι και πάνε κανονικά δεν κολλάνε,βεβαια δεν θα τις άνοιξε απλά όταν πήγε να βάλει τα τακάκια.
Καλημέρα, για αρχή μπορείς να πάς δωρεάν σε ένα κ.τ.ε.ο και να βάλουν το αυτοκίνητο στο φρενόμετρο, αν κολλάει η εμπρός δεξιά δαγκάνα θα φανεί στο διάγραμμα, θα έχει διαφορά με την εμπρός αριστερά.
Καλό θα ήταν να μετρηθεί τώρα που έχει το πρόβλημα και πρίν κάνεις κάποια άλλη εργασία.
 
  • Like
Αντιδράσεις: turbomaniac, dtsef and Giorgosk94

Giorgosk94

Original poster
MK7
Newbie
Nov 3, 2021
7
1
3
Μοντέλο
MK7
A στο ΜΚ7 είμαστε ? :D τότε ναι, δίκιο έχεις, σε ακραίες περιπτώσεις μπορεί να έχει θέμα το ABS, αλλά θα ξεκίναγα από τις δαγκάνες, μπας και δεν γυρνάνε τέρμα πίσω τα πιστόνια ?
Και γω αυτό πιστεύω ότι θέλει ψάξιμο η δαγκάνα. Πάντως όταν είχα τα προηγούμενα τακάκια σφύριζε από δεξιά μόλις στραβώνε ο δίσκος τώρα με τα τεξταρ απλά ακούγεται ότι σέρνεται το τακακι και δεν πατάει ίσια ένα ζικ ζικ κάνει. Βέβαια αυτό γινεεται επειδή άρπαξε ο δίσκος, την αιτία δεν μπορώ να βρω να το αλλάξω.
 

Κεραυνός

Hero Member
Top Poster του μήνα
Jan 8, 2016
1,023
153
63
Μοντέλο
MK6
Απευθυνσου σε καποιον ειδικο γνωστη.
Οι δαγκανες φαινται ως πιο πιθανη αιτια, ωστοσο ειναι πιθανον να ειναι αλλη η αιτια.
 
Last edited:

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
Μου άρεσε αυτό με το φρενομετρο, καλό επίσης να πας σε εξειδικευμένο συνεργείο φρένων, μπορεί και καμία δαγκάνα να έχει στραβωσει επίσης, θα το δει ο φρενας.

Sent from my A80Pro using Tapatalk
 

Giorgosk94

Original poster
MK7
Newbie
Nov 3, 2021
7
1
3
Μοντέλο
MK7
Καλησπέρα
Μετά από έλεγχο στο κτεο δεν είδε κάτι περίεργο ούτε κολλάει η δαγκάνα (λογικά από τι κτλβα χοντρό κόλλημα, τώρα αν ει αι ελάχιστο δεν θα το πιάνει) , μίλησα με συνεργείο φρένων μου είπε να ψάξω ημιαξόνιο ή ακόμα και άκρο κομπλέ μηπως έχει φάει σέντρα το αμάξι και άρπαξαν αυτά.
 
  • Like
Αντιδράσεις: turbomaniac
Oct 19, 2021
272
94
28
Μοντέλο
MK8
Καλησπέρα
Μετά από έλεγχο στο κτεο δεν είδε κάτι περίεργο ούτε κολλάει η δαγκάνα (λογικά από τι κτλβα χοντρό κόλλημα, τώρα αν ει αι ελάχιστο δεν θα το πιάνει) , μίλησα με συνεργείο φρένων μου είπε να ψάξω ημιαξόνιο ή ακόμα και άκρο κομπλέ μηπως έχει φάει σέντρα το αμάξι και άρπαξαν αυτά.
Καλησπέρα, όπως κατάλαβες ποτέ δεν έγραψα το τι φταίει.
Έγραψα ότι θα σε βοηθήσω να βρείς το πρόβλημα.
Μετά το κ.τ.ε.ο η επόμενη κίνηση που πρέπει να κάνεις είναι να πάς σε έναν καλό λαστιχά/κατάστημα ελαστικών και να ζητήσεις να βάλει τον εμπρός δεξί τροχό στην ζυγοστάθμιση και να ελένξει αν έχει στραβώσει η ζάντα. Μετά θα πρέπει να ελένξει αν είναι το λάστιχο στραβό.
Τα σύγχρονα μηχανήματα ζυγοστάθμισης με λέιζερ/κάμερα μπορούν να μετρήσουν παρασιτικές δυνάμεις (θα δείς το διάγραμμα).
Αν ο λαστιχάς δεν έχει μηχάνημα με λέιζερ/κάμερα τότε θα πάς σε άλλο κατάστημα που να έχει το εν λόγο μηχάνημα.
Περιμένω νέα μετά την μέτρηση.
 

Giorgosk94

Original poster
MK7
Newbie
Nov 3, 2021
7
1
3
Μοντέλο
MK7
Καλησπέρα, όπως κατάλαβες ποτέ δεν έγραψα το τι φταίει.
Έγραψα ότι θα σε βοηθήσω να βρείς το πρόβλημα.
Μετά το κ.τ.ε.ο η επόμενη κίνηση που πρέπει να κάνεις είναι να πάς σε έναν καλό λαστιχά/κατάστημα ελαστικών και να ζητήσεις να βάλει τον εμπρός δεξί τροχό στην ζυγοστάθμιση και να ελένξει αν έχει στραβώσει η ζάντα. Μετά θα πρέπει να ελένξει αν είναι το λάστιχο στραβό.
Τα σύγχρονα μηχανήματα ζυγοστάθμισης με λέιζερ/κάμερα μπορούν να μετρήσουν παρασιτικές δυνάμεις (θα δείς το διάγραμμα).
Αν ο λαστιχάς δεν έχει μηχάνημα με λέιζερ/κάμερα τότε θα πάς σε άλλο κατάστημα που να έχει το εν λόγο μηχάνημα.
Περιμένω νέα μετά την μέτρηση.
Από ζάντα στραβή, παιρνει ο δίσκος;
 
Oct 19, 2021
272
94
28
Μοντέλο
MK8
Από ζάντα στραβή, παιρνει ο δίσκος;
Καλησπέρα, όχι σε καμία περίπτωση.
Ο δίσκος δεξιά έχει το ίδιο χρώμα με τον αριστερό ή έχει μιά απόχρωση μελιτζανί;
 

Giorgosk94

Original poster
MK7
Newbie
Nov 3, 2021
7
1
3
Μοντέλο
MK7
Καλησπέρα, όχι σε καμία περίπτωση.
Ο δίσκος δεξιά έχει το ίδιο χρώμα με τον αριστερό ή έχει μιά απόχρωση μελιτζανί;
Καλησπέρα Κωνσταντίνε,
Οχι δεν έχει πάρει χρώμα είναι ίδιοι
 
Oct 19, 2021
272
94
28
Μοντέλο
MK8
Καλησπέρα Κωνσταντίνε,
Οχι δεν έχει πάρει χρώμα είναι ίδιοι
Καλησπέρα Γιώργο, αυτό σημαίνει οτι δεν έχει υποστεί θερμικό σοκ.
Πήγαινε σε παρακαλώ σε έναν σωστό λαστιχά να κάνει τις μετρήσεις και πές μου τα νέα. Το διάγραμμα πρέπει να είναι μία καμπύλη χωρίς να είναι κατσαρή σε κανένα σημείο.
 

Panos_Titanium

New member
MK7
Jan 16, 2021
93
29
18
Μοντέλο
MK7
Καλημερα σε ολους και καλη Κυριακη ,

Απο προσωπικη εμπειρια θα μιλησω με παρομοιο προβλημα , αναφερεις οτι δεξια ζεστενεται περισσοτερο ΑΡΑ υπαρχει τριβη συνεχομενη που σημαινει οτι η δαγκανα σου ΔΕΝ εχει σωστη επαναφορα οταν ζεσταθει ,ασε τι λεει ο μηχανικος οτι με το κατσαβιδι δουλευει . Το σωστο ειναι να λυθει να παει πανω στον παγκο και να γινει rebulit και στις 2 . Σημαντικο επεισης το σωληνακι των φρενων να μην εχει καποιο θεμα αυτο το καταλαβαινεις ευκολα σηκωνοντας το αμαξι και γυρνωντας την ροδα φαινεται αν παει φρεναριστα. Τωρα απο ακρομπαρο και κλπ δεν εχεις θεματα με σταβωματα , το μονο που παιζει ρολο στο φρενο αν σου ψαρευει ειναι τα σινεμπλοκ στα ψαλιδια ειναι κομμενα η φθαρμενα . Επεισης κατα την αλλαγη εξαιρετικα σημαντικο ρολο παιζει το απολυτο καθαρισμα στο μουαγιε και αν ειναι γατα ο μηχανικος να το μετραει με μικρομετρο για να δει αν ειναι αρπαγμενο γιατι με το "ματι" δουλεια δεν γινεται. Τωρα για ποιοτητα υλικων που αναφερεις με τις αλλαγες οι δισκοι zimmerman ειναι Γερμανικοι και εχουν εξαιρετικη ποιοτητα οπως και τα textar τα τακακια ειναι αψογα δεν μπορει να υπαρχει αστοχια υλικων σε 2 αλλαγες που εκανες το θεωρω απιθανο και το αποκλειω. Ο κατανεμητης τωρα που αναφερεις απλα θα σου εκανε μονοπλευρο φρενο που σημαινει θα τραβουσε και το αμαξι. Πιστευω οτι ειναι ευκολη η περιπτωση σου αλλα προσπαθησε να μην χασεις χρονο στα συνεργεια σε αλλαγες του τυπου "κανουμε αυτο και βλεπουμε" , Πανε σε καλο φρενά υπαρχει top ονομα εκει στην Αθηνα .
 
  • Like
Αντιδράσεις: Giorgosk94

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread