Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

DarthFiesta said:
....θεωρεις οτι στις αφιδνες θα γυρισει πιο γρηγορα του falcon?εδω ραλυ (δεγλερης) γυρναγε πιο γρηγορα απο evo)..κ αναφερω το καρτοδρομο γιατι προσομοιωνει τους ελληνικους δρόμους.....

Το ST δεν το χαιρεσαι τοσο στην ευθεια αλλα το στριψιμο του ειναι ο λογος που το εχει αγορασει κάποιος...

δεν μπορεις να συγκρινεις εναν καρτοδρομο οσο αναφορα το στησιμο κ το στρηψιμο του αυτοκινητου!
...κ εγω ειχα περασει σουμπαρου κ εβο ..ακομα κ ραλυ με το 1.1 (53ΗΡ)  αλλα δεν θα γυρισω να πω οτι εχω καλυτερο κράτημα  ;)  
Το εχω ξαναπει πως η δυναμη ειναι εργαλειο. Απο την στιγμη γυρναει καποιος κ μου λεει οτι βγαζει πολλα μουτρα το δυνατο σίγουρα θα πω οτι μιλάμε για έναν αργό οδηγό που μπήκε με λιγότερα κ προσπαθεί να μπει με περισσότερα πατώντας το γκαζι!! Αν εχεις δυνατο μπαινεις πάντα υπερστροφικά αρκέι να έχεις πάντα την αίσθηση της καρότσας κ την γνώση των πράξεων σου για να μπείς με τα 4α κ έτσι να πετυχεις μεγαλύτερη ταχύτητα πάνω στην στροφή!!

vagma said:
και μπλοκαδουρα να χεις και σλικαδουρα να χεις αν δεν εχεις σωστα ρυθμισμενη αναρτηση(καμπερ,συγκλιση,καστερ) παλι στα χωραφια θα βρισκεσαι.............ολα χρειαζονται και πανω απο ολα γνωση σεβασμος ταλεντο και κοτσια για να γραψεις χρονους!!!!!!!!..........

αυτα που λες Βαγγέλη ειναι το κερασάκι στην τούρτα! Μην ξεχνάς αγώνα που έχω κάνει με κάμπερ +1.5 ..ευθυγράμμιση με το μάτι κ 1002 άλλα!! Οπως κ να είναι το αμάξι θα βρεθεις στα χωράφια μόνο όταν δεν το γνωρίζεις!! Σκοπός είναι να μπορείς να το φορέσεις το αμάξι σου σε οποιαδήποτε περίπτωση κ το ST ..κ καθε φιεστα μκ6 είναι ένα πολύ φιλικό αμάξι για στριψιμο...που αν δεν αλλαζεις χρώματα όταν στρίβεις σίγουρα το ευχαριστιέσαι!!
 

DarthFiesta

Original poster
Pro Member
Nov 29, 2010
723
0
0
41
συμφωνω μαζι σου...αυτο πιστευω κ γω....η καροτσα του μκ6 κ γενικα οπως εχει στηθει το αμαξι (1.25l εως 2.0l) εχουν δωσει απο την αρχη εμφαση στο στησιμο του κ την φιλικοτητα για τον οδηγο...μπορεις να το οδηγησεις κ απολυτα(με γραμμες) αλλα κ πιο παιχνιδιαρικα χωρις να σε προδωσει(μεχρι κάποιο οριο βεβαια)....
το καρτοδρομο το ανεφερα καθαρα για την ποιοτητα του οδοστρωματος γιατι πλησιαζει τους ελληνικους δρομους(εκτος αν το εχουν φτιαξει τωρα τελευταια)..τωρα μια στροφη 80 μοιρων ειτε ειναι στο καρτοδρομο ειτε μεγαρα ειτε κάπου αλλου ειναι το ιδιο(αν υποθεσουμε οτι το πλατος του δρομου ειναι το ιδιο)
επισης συμφωνω μαζι σ οπως κ με τον vagma οτι χρειαζονται παρα πολες δοκιμες για να βρεις την χρυση τομη να ρυθμιστει το αμαξι οπως πρεπει κ την εκαστοτε πιστα..ακομα κ στην εργοστασιακη μορφη του(χωρις μηχανολογικες βελτιωσεις) κ ακομα πιο πολυ ψαξιμο οταν η δυναμη του ειναι η 2πλασια απο την αρχικη κ εκει ισως να εχεις εντελως αντιθετα αποτελεσματα....δηλαδη κάποιο αμαξι π.χ με 200 αλογα να γυρναει πιο γρηγορα στα μεγαρα απο κάποιο αλλο με 300+ αλλα στο Nurburgring το 300αρι να δερνει...
το ολο θεμα ειναι να υπαρχει μια αρμονια με το συνολο κ οχι απλα κανιβαλισμος στην μηχανη κ πάμε........  
 

vagma

Hero Member
συμφωνω με τους προλαλησαντες.........στελλαρα ξερεις ποσο φιλικο ειναι το διλιτρακι ακομα και στην πιστα των μεγαρων..............περικλη ειναι το ολον οπως ειπες......αλλα το θεμα ειναι να γινει κατανοητο....το διλιτρακι στριβει τρενατα στα μεγαρα..δεν μπορω να φανταστω πως θα πηγαινει τωρα οπως ειμαι πια.... :) :) :).....ολη η ουσια στην πιστα(μεγαρα σερρες..οχι καρτοπιστες)ειναι η οδηγηση με γραμμες και μετα ερχονται και τα υπολοιπα... ok234
 

geo_nos

Rookie
May 10, 2010
35
0
0
και αν μπαινεις με τα 4 και πατας για να φυγεις και ο μπροστα αξονας ντουμανιαζει(burn out εν κινησει) τι κανεις;
 
geo_nos said:
και αν μπαινεις με τα 4 και πατας για να φυγεις και ο μπροστα αξονας ντουμανιαζει(burn out εν κινησει) τι κανεις;
 
...βασικά ελαττώνεις το γκάζι κ αναθεωρείς την σκέψη σου! ...Τι έφταιγε κ έγινε αυτό ?  
Μήπως μπήκες με παραπάνω απ όσο έπρεπε? ...μήπως ήταν πολύ κακή η γραμμή που πήρες με αποτέλεσμα να σε κλείσει στο τέλος??  ...πάντα πατάς όσο γκάζι χρειάζεσαι!

Αν έχεις μπει ελεγχόμενα με τα 4α όπως λες το γκάζι υποτίθεται ότι είναι από πριν πατημένο για να ζυγίσει την καρότσα στην έξοδο!!
Σε μία γλιστερή στροφή ένας οδηγός μπορεί να μπει (π.χ.) με 80 χιλιόμετρα κ να έχει την αίσθηση ότι γλιστράει (ή κ να γλιστράει  κιόλας)  κ δεν έχει άλλο ...κ ένας οδηγός που ξέρει τι κάνει κ έχει τον απόλυτο έλεγχο μπορεί να μπει με 100χλμ στην ίδια στροφή χωρίς να γλιστράει ...μην μιλήσουμε κ για τον οδηγό που θα μπει με 110 με ελεγχόμενη ολίσθηση (αυτός κ αν το ξέρει απέξω το αμάξι) χωρίς κανένα μα κανένα πρόβλημα!!
Με όλα τα παραπάνω θέλω να καταλήξω πως είναι πλέον θέμα οδηγού το πως στρίβει ένα αυτοκίνητο!! Η αίσθηση κάποιες φορές που μας δίνει μία ανάρτηση όταν την αλλάξουμε (βελτιώσουμε κτλ) δεν συμπίπτει πάντα με το αποτέλεσμα που θέλουμε γιατί μπορεί να μας έχει χειροτερέψει την πρόσφυση κ ας έχουμε καλύτερη αίσθηση (!)

Φέρτε μου μαμά  ST στην πίστα των μεγάρων με ανάρτηση και με χωρίς ανάρτηση ..με παλιωμένη ανάρτηση ..θα δείτε πως όλα το ίδιο θα γυρίζουν με την μόνη διαφορά ότι αν κάποιο είναι πιο δυνατό τότε σίγουρα θα είναι το πιο γρήγορο!!!  ;) ..ας είναι 200..ας είναι κ 500 άλογα!!

Σε μία Ελλαδάρα που ζούμε κ που γνωρίζουμε την ποιότητα των δρόμων το μεγαλύτερο κ πιο επικίνδυνο σφάλμα που μπορούμε να κάνουμε στο αμάξι είναι να του περιορίσουμε την διαδρομή χαμηλώνοντας το ειδικά από 3.5πόντους ..κ κάτω ..να το σκληρύνουμε μπροστά (κοινώς κούτσουρο) κ ότι άλλο έχει να κάνει με (αγωνιστικά σετάπ ) !!  
 

SuperNova

Member
Dec 1, 2010
152
0
0
Γιατι οι αγωνιστικες ομαδες και εργοστασια  κανουν δοκιμες αν ειναι ολα τα ιδια και το μονο που παιζει ρολο ειναι ο οδηγος, και δεν κανουν δοκιμες στους οδηγους?

Γιατι καποιο αμαξι γυρναει πιο γρηγορα με πιο εξελιγμενη αναρτηση σε πιστα με τον ιδιο οδηγο?

Γιατι εξελισουνε τις αναρτησεις αμα ειναι ολες ιδιες ( και μην μου πεις μονο για τις πωλησεις..)?

Γιατι η Φεραρι εχει 3 ποντους υψος και δεν φοραει αναρτηση απο ST?
 

vagma

Hero Member
στελιο στις δυο πρωτες παραγραφους συμφωνω απολυτως.......στις επομενες δεν συμφωνω καθολου!!!!!!!

δεν θα κανεις σε πιστα τον ιδιο χρονο αμα εχεις το διλιτρακι....με οποιαδηποτε αναρτηση.......ναι το χαμηλωμα δεν ειναι ιδανικο στους κατσικοδρομους που εχουμε....αλλα εχουμε και καλους δρομους σε αρκετα σημεια του οδικου δικτυου και εγνατια και αττικη οδο........ναι το χαμηλωμα βοηθα στην καλυτερη αισθηση το τι κανει ενα αμαξι και βοηθα τον εκαστοτε οδηγο να παει γρηγοροτερα!!!!!!!!!!!

συμφωνω με τον supernova.......... giggle
 
SuperNova said:
Γιατι οι αγωνιστικες ομαδες και εργοστασια  κανουν δοκιμες αν ειναι ολα τα ιδια και το μονο που παιζει ρολο ειναι ο οδηγος, και δεν κανουν δοκιμες στους οδηγους?

Γιατι καποιο αμαξι γυρναει πιο γρηγορα με πιο εξελιγμενη αναρτηση σε πιστα με τον ιδιο οδηγο?

Γιατι εξελισουνε τις αναρτησεις αμα ειναι ολες ιδιες ( και μην μου πεις μονο για τις πωλησεις..)?

Γιατι η Φεραρι εχει 3 ποντους υψος και δεν φοραει αναρτηση απο ST?

Γιατι πιο πανω μίλησα για τα Μέγαρα... μια μικρη πίστα χωρις απαιτησεις ..κ για ένα μαμά φιέστα ST που δεν έχει τόση δύναμη ώστε να φανουν οι ελλείψεις στην αναρτηση αφου όλη την δουλειά την κάνει το ελαστικό!!!
 

BLUE-WHITE

Pro Member
May 12, 2010
447
0
0
Athens
vagma said:
στελιο στις δυο πρωτες παραγραφους συμφωνω απολυτως.......στις επομενες δεν συμφωνω καθολου!!!!!!!

δεν θα κανεις σε πιστα τον ιδιο χρονο αμα εχεις το διλιτρακι....με οποιαδηποτε αναρτηση.......ναι το χαμηλωμα δεν ειναι ιδανικο στους κατσικοδρομους που εχουμε....αλλα εχουμε και καλους δρομους σε αρκετα σημεια του οδικου δικτυου και εγνατια και αττικη οδο........ναι το χαμηλωμα βοηθα στην καλυτερη αισθηση το τι κανει ενα αμαξι και βοηθα τον εκαστοτε οδηγο να παει γρηγοροτερα!!!!!!!!!!!

συμφωνω με τον supernova.......... giggle

Kαι εγω συμφωνω με SuperNova....
@Vagma...εδω μπορει καλλιστα να σου απαντησει ο Στελιος, οτι στην Αττικη οδο και σε παρομοιους δρομους, το χαμηλωμα ειναι σχεδον περιττο....
 

pitbull

Maniac Member
May 13, 2010
6,950
1
0
40
παντού και πουθενά
Παιδια παρακαλω να μεινετε στο θεμα και να αποφευγονται οι προσωπικες κοντρες και οι χαρακτηρισμοι.Εδω ολοι ειμαστε μια παρεα και η γνωμη του καθενα ειναι σεβαστη.Απο εδω και στο εξης οσα μηνυματα εχουν επιθετικο χαρακτηρα η ειναι προσβλητικα προς αλλο μελος ,θα διαγραφονται αμεσως
 

Nordvinden

Pro Member
Dec 15, 2013
362
0
0
59
Αθήνα
Για το mk 7,5 πάντως, έχω δει κι από Chris Harris κι από Steve Sutcliffe πολύ όμορφα πράγματα.

Το αυτοκινητάκι προτοποθετείται, φλικάρει, ελέγχεται, βγαίνει από τα άπεξ πολύ καλά και βάλε.

Τώρα, αν λόγω του μεγέθους του, βολεύεται περισσότερο στο Μέγαρο και λιγότερο στις Σέρρες, αυτό είναι άλλο θέμα και δεν έχει ιδιαίτερη σημασία.

Προπόνηση χρειάζεται κάποιος, για να μπορεί να το εξαντλεί, κι από κει και πέρα υπάρχουν καλούδια σοβαρά για ακόμα πιο προχώ' Οδήγηση.
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread