Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

DarthFiesta

Original poster
Pro Member
Nov 29, 2010
723
0
0
41
turbomaniac said:
μην επιμενετε... δεν εχει σχεση πόσα άλογα είναι ενα αμαξι για το αν μπορει να στριψει καλά...

Απλα για τον απειρο οδηγό είναι πιο ευκολο να στριψει με λίγα αλογα. Για τον εμπειρο είναι πιο ευκολο με πολλά αλογα!!!

Δηλαδη όλα τα αμαξια έχουν την ΙΔΙΑ οδικη συμπεριφορα κ απλα ειναι θεμα οδηγου εμπειρου ή όχι?κ το punto gt γιατι γυριζε πιο αργα απο ενα rallyie κ πολλα αλλα τετοια παραδειγματα...επειδη το οδηγουσαν πιο εμπειροι οδηγοι?
Σιγουρα πρεπει να μαθεις μετα το αμαξι αλλα οι ΝΟΜΟΙ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ υπαρχουν παντα...οσο εμπειρος  κ αν εισαι....

(μιλαμε για την καροτσα του ST ή σε αυτην την κατηγορια)
 

vagma

Hero Member
turbomaniac said:
μην επιμενετε... δεν εχει σχεση πόσα άλογα είναι ενα αμαξι για το αν μπορει να στριψει καλά...

Απλα για τον απειρο οδηγό είναι πιο ευκολο να στριψει με λίγα αλογα. Για τον εμπειρο είναι πιο ευκολο με πολλά αλογα!!!


εξηγησε μου πως ενα αμαξι στα μεγαρα με 160 αλογα κανει χρονο 1.15' και ενα αλλο με 400 κανει 1.10' με σχεδον μικροτερες ταχυτητες εισοδου-εξοδου στις στροφες ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΟΔΗΓΟ(εμπειρο)!!!!!!!!!
 
BLUE-WHITE said:
Με λιγα λογια, ST με τοσα αλογα, δεν στριβει οπως το μαμα...Γινεται κοντραδικο πλεον...

..αν ηταν έτσι οπως τα λέτε τότε όλα τα αγωνιστικά αυτοκίνητα θα έπρεπε να μειώνουν την ιπποδύναμή τους για να στρίβουν γρηγορότερα!!  :eek:
Τωρα αν καποιοι έχουν βάλει παραπάνω άλογα κ δεν μπόρεσαν να στρίψουν ποτέ ας ξεκινήσουν με ένα ποδήλατο να στριβουν...κ μετα!!
Δεν μπορώ να φανταστώ για παράδειγμα να μπώ στην πίστα με το ST του vagma και να κάνω καλύτερο χρόνο σε συγκριση με το "πυραυλοκινητο" αυτοκίνητο του falcon!! ..ας παω να πλέξω κανένα πουλόβερ τοτε!!
 

southern

Maniac Member
May 9, 2010
4,897
3
0
Επειδη μερικα ποστς ειχαν θεμα για το πως στριβει το ST, μεταφερθηκαν στο καταλληλο τοπικ οπου μπορειτε να συνεχισετε την κουβεντα σας!
 

DarthFiesta

Original poster
Pro Member
Nov 29, 2010
723
0
0
41
mk1 Stelios said:
..αν ηταν έτσι οπως τα λέτε τότε όλα τα αγωνιστικά αυτοκίνητα θα έπρεπε να μειώνουν την ιπποδύναμή τους για να στρίβουν γρηγορότερα!!  :eek:
Τωρα αν καποιοι έχουν βάλει παραπάνω άλογα κ δεν μπόρεσαν να στρίψουν ποτέ ας ξεκινήσουν με ένα ποδήλατο να στριβουν...κ μετα!!
Δεν μπορώ να φανταστώ για παράδειγμα να μπώ στην πίστα με το ST του vagma και να κάνω καλύτερο χρόνο σε συγκριση με το "πυραυλοκινητο" αυτοκίνητο του falcon!! ..ας παω να πλέξω κανένα πουλόβερ τοτε!!

μα δεν μιλαμε για αγωνιστικα...οπως αναφερω σε προηγ. post υπαρχει κάποιο εργοστασιακο σε αυτην την καρότσα με 300+ αλογα κ κινηση σε εναν μονο αξονα?εστω κ αγωνιστικό...αν μπορει κάποιο αμαξι να υποστηριξει την δύναμη αυτη οκ...απλα εγω πιστευω ότι για την καροτσα του ST ειναι υπερβολικα τα πάνω απο 250 αλογα...που 400..(για στριψιμο μιλαμε πάντα...!!!θεωρεις οτι στις αφιδνες θα γυρισει πιο γρηγορα του falcon?εδω ραλυ (δεγλερης) γυρναγε πιο γρηγορα απο evo)..κ αναφερω το καρτοδρομο γιατι προσομοιωνει τους ελληνικους δρόμους.....

Το ST δεν το χαιρεσαι τοσο στην ευθεια αλλα το στριψιμο του ειναι ο λογος που το εχει αγορασει κάποιος...
 

puma-r

Hero Member
May 9, 2010
1,004
0
0
θα συμφωνησω οτι το st το χαιρεσαι στο στριψιμο,λιγα αυτοκινητα με αυτο τον ογκο στριβουν τοσο υποδειγματικα!οσο για τους χρονους στο καρτοδρομο,ενα ατμοσφαιρικο ειναι πολυ πιο μπροστα απο ενα τουρμπατο λογω της συγκεκριμενης πιστας ;)εαν μιλουσαμε για πιο ανοιχτη πιστα τοτε αλλαζει το αποτελεσμα!
 

st88

Rookie
May 13, 2010
37
0
6
DarthFiesta said:
Το ST δεν το χαιρεσαι τοσο στην ευθεια αλλα το στριψιμο του ειναι ο λογος που το εχει αγορασει κάποιος...

θα συμφωνησω απολυτα μαζι σου!μονο στο στριψιμο καταλαβαινεις τι πραγαμτικα εχεις αγορασει.
 

SuperNova

Member
Dec 1, 2010
152
0
0
Καθε αμαξι εχει φτιαχτει για συγκεκριμενα πραγματα. Το να το ζορισεις πολυ περα απο οσο αντεχει σημαινει οτι σιγουρα θα εχεις χασει σε καποιες απο τις εργοστασιακες του επιδοσεις, μπορει να κερδισες αλλου, αλλα σιγουρα εχασες κιολας.
 

vagma

Hero Member
mk1 Stelios said:
..αν ηταν έτσι οπως τα λέτε τότε όλα τα αγωνιστικά αυτοκίνητα θα έπρεπε να μειώνουν την ιπποδύναμή τους για να στρίβουν γρηγορότερα!!   :eek:
Τωρα αν καποιοι έχουν βάλει παραπάνω άλογα κ δεν μπόρεσαν να στρίψουν ποτέ ας ξεκινήσουν με ένα ποδήλατο να στριβουν...κ μετα!!
Δεν μπορώ να φανταστώ για παράδειγμα να μπώ στην πίστα με το ST του vagma και να κάνω καλύτερο χρόνο σε συγκριση με το "πυραυλοκινητο" αυτοκίνητο του falcon!! ..ας παω να πλέξω κανένα πουλόβερ τοτε!!

καλυτερο χρονο δεν θα κανει το δικο μου σε σχεση με του νωντα στα μεγαρα που ειναι καπως ανοικτη πιστα αλλα η διαφορα δεν θα ειναι τετοια που να δικαιολογει την διαφορα αλογων......αυτο εννοω εγω....ασε που θα παλευει πραγματικα με την προσφυση στα κλειστα κομματια ενω εγω θα μαι πιο ανετος.....δεν κανω συγκριση το δικο μου αμαξι με του νωντα απλα ενα st 160 περιπου αλογων με ενα st 408 αλογων....... :)
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
mk1 Stelios said:
..αν ηταν έτσι οπως τα λέτε τότε όλα τα αγωνιστικά αυτοκίνητα θα έπρεπε να μειώνουν την ιπποδύναμή τους για να στρίβουν γρηγορότερα!!   :eek:
Τωρα αν καποιοι έχουν βάλει παραπάνω άλογα κ δεν μπόρεσαν να στρίψουν ποτέ ας ξεκινήσουν με ένα ποδήλατο να στριβουν...κ μετα!!
Δεν μπορώ να φανταστώ για παράδειγμα να μπώ στην πίστα με το ST του vagma και να κάνω καλύτερο χρόνο σε συγκριση με το "πυραυλοκινητο" αυτοκίνητο του falcon!! ..ας παω να πλέξω κανένα πουλόβερ τοτε!!


α ρε στελιο... στου κουφου την πόρτα...

τωρα προσπαθείς να ανατρεψεις χρόνια προκαταληψη που έχει δημιουργήσει εσφαλμενα ο είδικός τύπος και τα περιοδικά της βελτίωσης...


στο παραδειγμα μας, το ατμοσφαιρικό στ είναι πιό ευκολο να βγαλει συνεχεια σχετικά καλούς χρόνους, αλλα ποτε δεν θα καταφερει να βγαλει το 1:05 που θα βγαλει ο εμπειρος οδηγός έστω και μόνο σε ένα γύρο στους 10 με του νωντα.  εκει είναι και η μαγεια το αγωνιστικού αυτοκινήτου: Η πολύ δύναμη κατεβάζει τους χρόνους (και ανεβαζει το κόστος), αλλα απαιτεί και όλο και μεγαλύτερη εμπειρία και ικανότητα. Δηλαδη η κατηγορία Β στα ραλι με 500 άλογα απο 1800 κυβικά και 10000 στροφες, έβγαζε την δύναμη στον δρόμο? Την έβγαζε για λίγους κορυφαίους που το ταλέντο και η εξασκηση τους έκανε να οδηγανε έτσι οπως δεν έχει οδηγήσει κανένας άλλος οδηγός αργότερα.

δωστε στον στελιο 10 γυρους το αμάξι του νωντα και θα δειτε πως στριβει ένα δυνατό προσθιοκίνητο που είναι "κοντραδικο"

απλα, οι "κουλοί" στα περιοδίκά (φυσικά υπαρχουν και εξαιρέσεις) δεν μπορούν να οδηγήσουν δυνατό προσθιοκίνητο και έτσι λένε οτι αυτό είναι "κοντράδικο" και οτι "δεν στρίβει"
 

vagma

Hero Member
παιδια για να γραψεις γρηγορους χρονους σε πιστα δεν χρειαζονται μονο τα αλογα........θελει πολλα....πανω απο ολα αντερα να χει ο οδηγος γιατι χωρις αυτα δεν κανεις τιποτα....δεν φθανει μονο το ταλεντο θελει και προπονηση....οσο για τα 400 αλογα σε ενα διλιτρακι ειναι πολλα αλλα ενας εμπειρος οδηγος θα εκμεταλευτει το αμαξι οπως πρεπει και οπως θα του συμπεριφερθει....δηλαδη θα παει συγκρατημενα στην εισοδο μιας στροφης και στην εξοδο της γκαζι στο πατωμα.....πατωμα στις ευθειες συγκρατημενα στις εισοδους των στροφων......ετσι πανε οι περισσοτεροι τουλαχιστον στα μεγαρα με τα πολλα ατια.... :)
 

DarthFiesta

Original poster
Pro Member
Nov 29, 2010
723
0
0
41
καταρχας να παρουμε 1 σταθερα..οτι ο οδηγος ειναι πιλοτος κ στις 2 περιπτωσεις...μην αναλωθουμε ποιος ειναι καλυτερος του αλλου...
κ να ρωτησω κάτι...εδω ψαρευουν κ μουριαζουν στις ευθειες ξαφνικα γινονται τρενα στις στροφες?εδω στο ST κ στο κάθε ST για να βγει στην παραγωγη περνανε χρονια εξελιξης κ απειρες δοκιμες στον δρομο...πως λοιπον οταν ενα αμαξι εχει στηθει γι αυτην την δυναμη(150-160 κλπ) ξαφνικα γινεται τρενο στα 300+ αλογα κ το μονο που παιζει ρολο ειναι ο οδηγος?δεν λέω οτι δεν θα στριβει κάθολου αλλα θα ειναι αρκετα δυστροπο κ απροβλεπτο....
εγω προσωπικα θα ηθελα να δω σε αυτην την καροτσα πως συμπεριφερεται ενα αμαξι με τετοια δυναμη στους ελληνικους δρομους...μακαρι να την υποστιριζει το αμαξωμα τετοια δυναμη αλλα οταν δεν κρατιεται ουτε σε ευθεια δεν φταιει μονο ο οδηγος...θα πρεπει να εξελιχθει με παρα πολυ δουλεια κ το στησιμο του κ πολλες δοκιμες...

Υ.Γ:ΔΕΝ σνομπαρω το αμαξι του falcon κ οποιουδηποτε αλλο εχει περασει σε αυτην βελτιώση..
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
DarthFiesta said:
καταρχας να παρουμε 1 σταθερα..οτι ο οδηγος ειναι πιλοτος κ στις 2 περιπτωσεις...μην αναλωθουμε ποιος ειναι καλυτερος του αλλου...
κ να ρωτησω κάτι...εδω ψαρευουν κ μουριαζουν στις ευθειες ξαφνικα γινονται τρενα στις στροφες?εδω στο ST κ στο κάθε ST για να βγει στην παραγωγη περνανε χρονια εξελιξης κ απειρες δοκιμες στον δρομο...πως λοιπον οταν ενα αμαξι εχει στηθει γι αυτην την δυναμη(150-160 κλπ) ξαφνικα γινεται τρενο στα 300+ αλογα κ το μονο που παιζει ρολο ειναι ο οδηγος?δεν λέω οτι δεν θα στριβει κάθολου αλλα θα ειναι αρκετα δυστροπο κ απροβλεπτο....
εγω προσωπικα θα ηθελα να δω σε αυτην την καροτσα πως συμπεριφερεται ενα αμαξι με τετοια δυναμη στους ελληνικους δρομους...μακαρι να την υποστιριζει το αμαξωμα τετοια δυναμη αλλα οταν δεν κρατιεται ουτε σε ευθεια δεν φταιει μονο ο οδηγος...θα πρεπει να εξελιχθει με παρα πολυ δουλεια κ το στησιμο του κ πολλες δοκιμες...

Υ.Γ:ΔΕΝ σνομπαρω το αμαξι του falcon κ οποιουδηποτε αλλο εχει περασει σε αυτην βελτιώση..

ειπαμε... η παραπληροφορηση έχει κανει καλά την δουυλεια της. Οδηγα πρώτα ένα προσθιοκίνητο με 300-400 άλογα και μετα ξαναγραψε τις εντυπώσεις σου. Το γκαζι έχει διαδρομή. Δεν το σανιδώνουμε συνέχεια σαν να οδηγάμε 1000αρι τσινκουετσεντο!! :-*
 

vagma

Hero Member
turbomaniac said:
ειπαμε... η παραπληροφορηση έχει κανει καλά την δουυλεια της. Οδηγα πρώτα ένα προσθιοκίνητο με 300-400 άλογα και μετα ξαναγραψε τις εντυπώσεις σου. Το γκαζι έχει διαδρομή. Δεν το σανιδώνουμε συνέχεια σαν να οδηγάμε 1000αρι τσινκουετσεντο!! :-*

προφανως δεν εχεις οδηγησει αυτοκινητο σε πιστα οπως ειναι τα μεγαρα..........και μαλιστα το διλιτρακι!!!!!!!! ok234


διαβασε και τα παραπανω που χω πει και καλυφθηκες!!!!!!!!
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
vagma said:
προφανως δεν εχεις οδηγησει αυτοκινητο σε πιστα οπως ειναι τα μεγαρα..........και μαλιστα το διλιτρακι!!!!!!!! ok234


διαβασε και τα παραπανω που χω πει και καλυφθηκες!!!!!!!!

:p :p :p

τα διαβασα και περίπου το ίδιο λέμε...

Προφανως δεν έχω οδηγήσει στην πίστα αλλα πολλές φορες έχω οδηγήσει το λεον του φίλου μου (480 ρόδα) σε ορεινό στροφιλίκι και βεβαια το δικό μου και είδα οτι ούτε τρομακτικό είναι ούτε αυτα τα χαζά που γραφουνε οτι είναι μόνο για ευθεία... Μια χαρά στρίβει το αμαξάξι, ίσα-ίσα κι όλας που όταν πεταει κώλο διορθώνει πολύ πιο ευκολα λόγο της δύναμης... Ενταξει αν δεν προσεξεις σπινάρει λίγο παραπάνω και πεταει μούτρα προς το εξωτερικό της στροφής, αλλα πρεπει να ναι κουλος κάποιος για να πατήσει τερμα το γκαζι πρίν την κορυφή της στροφής με 50 κιλά ροπής στο δεξι του πόδι...
Δηλαδή σας πειράζει η δύναμη? στο 1/4 του γκαζιού θα χεις 140 άλογα και όχι 400, πατάς τόσο ωστε οριακά να υποστρέφει και αν παει να ανοίξει αφήνεις λίγο...

δεν γραφω άλλο στο τόπικ, ότι είχα να γραψω το έγραψα..  qq qq qq
 

vagma

Hero Member
το αμαξι με τα πολλα ατια θελει πολυ καλο χειρισμο στο γκαζι........για να μην σπινιαρει ακαταπαυστα και πεταγεται στην εξοδο της στροφης για τα χωραφια.....γι αυτο οπως λεω γω παραπανω οτι χρονοι δεν γινονται με τρομερες διαφορες αν δεν υπαρχει εξελιγμενη αναρτηση και φρενα και μπλοκε...........ενω αν εχεις 160 αλογα δεν εχεις θεμα πας με τα οσα και το φχαριστιεσαι περισσοτερο........εγω μιλω για μεγαρα που ναι 2ες-3ες-4ες- 80-160 χλμ ταχυτητες ετσι? :)
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
vagma said:
το αμαξι με τα πολλα ατια θελει πολυ καλο χειρισμο στο γκαζι........για να μην σπινιαρει ακαταπαυστα και πεταγεται στην εξοδο της στροφης για τα χωραφια.....γι αυτο οπως λεω γω παραπανω οτι χρονοι δεν γινονται με τρομερες διαφορες αν δεν υπαρχει εξελιγμενη αναρτηση και φρενα και μπλοκε...........ενω αν εχεις 160 αλογα δεν εχεις θεμα πας με τα οσα και το φχαριστιεσαι περισσοτερο........εγω μιλω για μεγαρα που ναι 2ες-3ες-4ες- 80-160 χλμ ταχυτητες ετσι? :)

το καλύτερο είναι να τραβήξεις μια μπλοκαδούρα, μια σλικαδούρα και μια κλωβούρα στου νώντα και να τσακίσεις τα χρονόμετρα!!!! να λυσάει το μοτερ σε καθε έξοδο και να γλιστράει με τα 4!!! ένα γύρω και μετά τσίσα... :D :D
 

vagma

Hero Member
turbomaniac said:
το καλύτερο είναι να τραβήξεις μια μπλοκαδούρα, μια σλικαδούρα και μια κλωβούρα στου νώντα και να τσακίσεις τα χρονόμετρα!!!! να λυσάει το μοτερ σε καθε έξοδο και να γλιστράει με τα 4!!! ένα γύρω και μετά τσίσα... :D :D

και μπλοκαδουρα να χεις και σλικαδουρα να χεις αν δεν εχεις σωστα ρυθμισμενη αναρτηση(καμπερ,συγκλιση,καστερ) παλι στα χωραφια θα βρισκεσαι.............ολα χρειαζονται και πανω απο ολα γνωση σεβασμος ταλεντο και κοτσια για να γραψεις χρονους!!!!!!!!..........και οσο για το κατουρημα η τον εμετο αυτα δεν με απασχολουν καθολου...μονο τους συνοδηγους μου!!! :D :D :D
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
vagma said:
και μπλοκαδουρα να χεις και σλικαδουρα να χεις αν δεν εχεις σωστα ρυθμισμενη αναρτηση(καμπερ,συγκλιση,καστερ) παλι στα χωραφια θα βρισκεσαι.............ολα χρειαζονται και πανω απο ολα γνωση σεβασμος ταλεντο και κοτσια για να γραψεις χρονους!!!!!!!!..........και οσο για το κατουρημα η τον εμετο αυτα δεν με απασχολουν καθολου...μονο τους συνοδηγους μου!!! :D :D :D

ενταξει εννοείται οτι θα χεις καλορυθμισμενη αναρτηση.... Εγω το χω πει να ενώσουμε τις δυναμεις μας να φτιάξουμε κατι και να κατεβουμε Α6 ή Α8...
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread