mk1 Stelios said:
..αν ηταν έτσι οπως τα λέτε τότε όλα τα αγωνιστικά αυτοκίνητα θα έπρεπε να μειώνουν την ιπποδύναμή τους για να στρίβουν γρηγορότερα!!
Τωρα αν καποιοι έχουν βάλει παραπάνω άλογα κ δεν μπόρεσαν να στρίψουν ποτέ ας ξεκινήσουν με ένα ποδήλατο να στριβουν...κ μετα!!
Δεν μπορώ να φανταστώ για παράδειγμα να μπώ στην πίστα με το ST του vagma και να κάνω καλύτερο χρόνο σε συγκριση με το "πυραυλοκινητο" αυτοκίνητο του falcon!! ..ας παω να πλέξω κανένα πουλόβερ τοτε!!
α ρε στελιο... στου κουφου την πόρτα...
τωρα προσπαθείς να ανατρεψεις χρόνια προκαταληψη που έχει δημιουργήσει εσφαλμενα ο είδικός τύπος και τα περιοδικά της βελτίωσης...
στο παραδειγμα μας, το ατμοσφαιρικό στ είναι πιό ευκολο να βγαλει συνεχεια σχετικά καλούς χρόνους, αλλα ποτε δεν θα καταφερει να βγαλει το 1:05 που θα βγαλει ο εμπειρος οδηγός έστω και μόνο σε ένα γύρο στους 10 με του νωντα. εκει είναι και η μαγεια το αγωνιστικού αυτοκινήτου: Η πολύ δύναμη κατεβάζει τους χρόνους (και ανεβαζει το κόστος), αλλα απαιτεί και όλο και μεγαλύτερη εμπειρία και ικανότητα. Δηλαδη η κατηγορία Β στα ραλι με 500 άλογα απο 1800 κυβικά και 10000 στροφες, έβγαζε την δύναμη στον δρόμο? Την έβγαζε για λίγους κορυφαίους που το ταλέντο και η εξασκηση τους έκανε να οδηγανε έτσι οπως δεν έχει οδηγήσει κανένας άλλος οδηγός αργότερα.
δωστε στον στελιο 10 γυρους το αμάξι του νωντα και θα δειτε πως στριβει ένα δυνατό προσθιοκίνητο που είναι "κοντραδικο"
απλα, οι "κουλοί" στα περιοδίκά (φυσικά υπαρχουν και εξαιρέσεις) δεν μπορούν να οδηγήσουν δυνατό προσθιοκίνητο και έτσι λένε οτι αυτό είναι "κοντράδικο" και οτι "δεν στρίβει"