Εγώ δεν είχα καλή εμπειρία με το συγκεκριμένο εξάρτημα. Έμεινε πάνω στο αμάξι καμιά ώρα μέχρι που το έβγαλα γιατί φοβήθηκα 1ον για την ασφάλεια μου και 2ον για το αυτοκίνητο. Να εξηγήσω αν και έχει ξαναειπωθεί:
Το κούμπωσα πάνω στο γκάζι και πριν βγω στους δρόμους είπα (ευτυχώς) να κάνω δοκιμές γύρω από ένα πάρκο που δεν πατάει ψυχή τη νύχτα. Πριν φτάσω στο πάρκο που είναι 2 στενά από το σπίτι το αμάξι κόβει απότομα λες και πάτησα έντονα φρένο, το beeper άρχισε να χτυπάει και στην οθόνη έβγαλε "mulfunction service now". Σβήνω μηχανή, ανάβω πάλι, όλα καλά. οδηγώ άλλα 5 λεπτά ξανά τα ίδια, κόβει απότομα ο κινητήρας και μπαίνει σε safe mode. Μην τα πολυλογώ αυτό γινόταν συνέχεια σε ανύποπτα χρονικά διαστήματα. Το έβγαλα, καθάρισα επαφές με ειδικό σπρέι, τίποτα. Σκέφτηκα ότι αν αυτό γίνει σε καμιά εθνική την ώρα της προσπέρασης ζήτω που καήκαμε. Δεν το πήγα καν για ρύθμιση, πλέον το είχα φοβηθεί και όσο και αν το ρύθμιζε εγώ θα πήγαινα φοβισμένος μην ξαναγίνει. Έτσι και το έβγαλα να ξεμπερδεύουμε.
Στις επιδόσεις τώρα...πολύ κακό για το τίποτα. Αυτό που κάνει στην ουσία (περίπου) είναι να δίνει σήμα για πολύ γκάζι ενώ πατάς λίγο. Αν όχι ίδιο, παρόμοιο αποτέλεσμα μπορείς να έχεις αν σε κάθε εκκίνηση φεύγεις πατημένος. Η πεταλούδα ανοίγει πολύ απότομα που δεν ξέρω αν είναι σωστό να δουλεύει έτσι. Το αμάξι ναι μεν μουγκρίζει γιατί δέχεται απότομα τον αέρα από το μεγάλο και απότομο άνοιγμα της πεταλούδας αλλά από επιδόσεις τίποτα που να αξίζει να ρισκάρεις. Άντε να σου σώζει κανένα δευτερόλεπτο στην εκκίνηση. Επίσης παρατήρησα ότι όταν αλλάζεις σε 2α, 3η κτλ. το τίναγμα είναι λιγότερο έντονο ίσως γιατί η πεταλούδα δεν προλαβαίνει να κλείσει όπως πριν και είναι ήδη αρκετά ανοιχτή την ώρα της αλλαγής.
Αν πρέπει να βρω κάτι που να αξίζει ίσως είναι το κλείδωμα της ταχύτητας που το έχει μόνο η version 3 αν δεν κάνω λάθος και ίσως να βολέψει κάποιον που δεν έχει cruise control. Αυτά βέβαια μετά από πολύ δοκιμή και αφού το έχετε δουλέψει ώρες για να σιγουρευτείτε ότι παίζει απροβλημάτιστα.