Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

george_007

Original poster
Newbie
Jul 31, 2014
6
1
3
Καλησπέρα σε όλους!
Καινούριος στο φόρουμ και θέλω τη βοήθεια σας γιατί δε βρήκα παρόμοιο post.
Έχουν σκάσει τα φανάρια, δεν έχουν θαμπώσει αλλά φαίνεται να έχουν ξεφλουδίσει ή να έχει ραγίσει το πλαστικό. 😭

Είχε κανένας παρόμοιο πρόβλημα και πως το έλυσε (αν το έλυσε);
Σε 2-3 μαγαζιά που έχω ρωτήσει μου είπαν ότι δε φτιάχνει τελείως. Θα βελτιωθεί, αλλά μέχρι εκεί.
Κρίμα να αλλάξω φανάρια.. πολλά τα λεφτά!

Σκέφτηκα να το πάω για ξεθάμπωμα κλπ και όσο φτιάξει και μετά να βάλω κανένα φρυδάκι αλλά τα βρήκα 80€!!!
80€ τα φρυδάκια;;; :eek:

Ευχαριστώ πολύ!!!

IMG_20210417_135232_resized_20210418_021143875.jpg


IMG_20210417_135239_resized_20210418_021143549.jpg
 

Panos693

New member
MK7
Apr 30, 2020
84
17
8
Central Greece
Μοντέλο
MK7
Καλησπέρα, βάση τις εικόνες που ανέβασες πράγματι έχουν "σκασει" τα φανάρια και συγκεκριμένα έχει σκάσει το βερνίκι (συμβαίνει με τα χρόνια λόγο έκθεσης στον ήλιο, δεν είναι σπάνιο φαινόμενο).
Έχει συμβεί σε αμάξι της οικογένειας (ford focus 06') που φαντάσου 15 χρόνια να το τρώει ο ήλιος πόσο πιο άσχημα δείχνανε τα φανάρια σε σχέση με τα δικά σου. Η κιτρινίλα που φαίνεται στην δεύτερη φώτο είναι η αρχή του θαμπώματος.
Εγώ προσωπικά τα έφτιαξα μόνος μου και τα αποτελέσματα είναι ικανοποιητικότατα.
Μπορείς να τα πας και σε φανοποιο να στα φτιάξει, βέβαια θα πληρώσεις το ελάχιστο 50 ευρώ.
Μπορείς λοιπόν να αγοράσεις κάποια υλικά που θα γράψω παρακάτω και αν έχεις τον χρόνο και την υπομονή (1 μέρα χρειάζεται) μπορείς να τα φτιάξεις σαν καινούργια.
Θα χρειαστείς:
Ντουκοχαρτο νερού νούμερο 400, 600, 2000.
Σπρευ βερνικι 2 συστατικών (με σκλυρυντή δηλαδή και προτιμότερο να επιλέξεις κάποιο με αντίσταση σε uv ακτινοβολία)
Γυαλιστικη αλοιφή
Χαρτοταινία και σακούλες σκουπιδιων για μόνωση.
Αφαιρούμε τα φανάρια (καλύτερα να αφαιρέσεις τα φανάρια πάρα να κάνεις την διαδικασία με τα φανάρια πάνω στο αμάξι), βγάζουμε δηλαδή την φυσα του κάθε φαναριού, ξεβιδωνουμε 2 βιδες συνολικά απ το κάθε φανάρι και αφαιρούμε το κλιψακι που βρίσκεται στο τέλος του φαναριου ώστε να μας δώσει κάποια εκατοστά λασκα το πλαστικο του προφυλακτήρα ώστε να αφαιρέσουμε το φανάρι.
Αφού βγάλαμε τα φανάρια παίρνουμε το ντουκόχαρτο νερού και αφού έχουμε βρέξει το ίδιο το ντουκόχαρτο αλλά και την επιφάνεια που θέλουμε να τρίψουμε, ξεκινάμε το τριψιμο. Με το νούμερο 400 θα φύγουν τα χοντρά, δηλαδή χαρακιές, ξεφλουδισματα, κιτρινίλες. Δεν τρίβουμε με όλη μας την δύναμη και ένα καλό τιπ είναι να τυλίξουμε το ντουκοχαρτο γύρω από ένα μικρό σφουγγάρι ώστε να τρίβουμε ομοιόμορφα και το σφουγγαρι να αποφορτιζει ανομοιόμορφες πιέσεις.
Βρεχουμε ξανά και ξανά επιφάνεια και ντουκοχαρτο μέχρι να φύγουν οπτικά τα οι φθορές που μας απασχολούν.
Κατά την διάρκεια του τριψιματος και αφού ψεκαζεις με νερό, καθώς τρίβεις θα βλέπεις να δημιουργειται ένα υγρό σαν γαλα, είναι το παλιό βερνίκι που βγαίνει.
Αφού τελειώσαμε με το Νο 400, περνάμε στο 600 ώστε να κάνουμε την επιφάνεια λίγο πιο σμουθ αλλά να πιάνει και το βερνίκι μετά.
Τρίβουμε με το ίδιο τρόπο του προηγούμενου βήματος. Αφού τελειώσουμε καθαριζουμε καλά καλά την επιφάνεια με οινόπνευμα και ξεκινάμε την μόνωση προσεκτικά και με υπομονή στις λεπτομέρειες.
Έπειτα ψεκαζουμε με το βερνίκι μας, αφού το έχουμε κουνήσει καλά, με αποστάσεις 20-25cm και περνάμε 3 λεπτά στρώματα με διαλλειματα των 10 λεπτών. Προσπαθούμε να μην επιμένουμε σε ένα σημείο γιατί το βερνίκι είναι εύκολο να τρέξει και μετά πρέπει να κάνουμε την διαδικασία απ την αρχή.
Μόλις τελειώσει και το τρίτο χέρι αφήνουμε 24 ώρες να γίνει πλήρη σκλήρυνση του βερνικιου.
Μετά από 24 ώρες χρησιμοποιούμε το τελευταίο νούμερο ντουκοχαρτο το 2000 για να κάνουμε την επιφάνεια τελείως σμουθ, τρίβουμε χρησιμοποιώντας και πάλι νερό.
Υπάρχει περίπτωση ανάλογα το βερνίκι και ανάλογα τον τρόπο που περνάμε τα χέρια το βερνίκι να κάνει μικρές μικρές τελίτσες, orange peel λεγεται το φαινόμενο, αλλά δεν μας αγχώνει με το νούμερο 2000 και επιμονή σε όλα τα σημεία εξαφανίζεται (μου συνέβη). Το φανάρι θα θαμπώσει ελαφρώς όμως θα το επαναφέρουμε στο τελευταίο βήμα.
Τέλος αφού τελειώσαμε με το τελευταίο νούμερο ντουκοχαρτο περνάμε μια γυαλιστική αλοιφή για προστασία και λάμψη και για να επαναφέρουμε την λάμψη που χάσαμε στο προηγούμενο βήμα.
Δεν είναι τόσο δύσκολη διαδικασία όσο μπορεί να φαίνεται, εγώ σαν αρχάριος πέτυχα πολύ καλά αποτελέσματα και εξοικονόμησα αρκετά χρήματα!
 
Last edited:
  • Like
Αντιδράσεις: george_007

Panos_Titanium

New member
MK7
Jan 16, 2021
93
29
18
Μοντέλο
MK7
Οπως τα εγραψε ο απο πανω ειναι ο τροπος που μπορεις να κανεις αν εχεις χρονο και χωρο για το στεγνωμα αν και θα προσθετα οτι χωρις μηχανημα δεν θα πετυχεις το αποτελεσμα που θελεις και τζαμπα ο κοπος. Επειδη και σε εμενα εγινε το ΙΔΙΟ ακριβως σε συνδυασμο με εσωτερικο θαμπωμα αλλα οχι υγρασια (απλα κιτρινισμα) αλλαξα το φαναρι και τελειωσαμε . Υποψιν εαν θελεις να βαλεις xenon η led τοτε να βαλεις φαναρι hella και οχι ημιτασιον στο λεω γιατι παιζει ρολο στο πως θα σκασει η δεσμη το εχω τσεκαρει προσωπικα .
 
  • Like
Αντιδράσεις: george_007

george_007

Original poster
Newbie
Jul 31, 2014
6
1
3
Σε ευχαριστώ παρα πολύ φίλε μου. Θα ρωτήσω 1-2 μάστορες και αν δε βγάλω άκρη θα την κάνω τη προσπάθεια.
Θα επανέλθω με τα αποτελέσματα!
Και πάλι ευχαριστώ πολύ!
 
  • Like
Αντιδράσεις: Panos693

george_007

Original poster
Newbie
Jul 31, 2014
6
1
3
Οπως τα εγραψε ο απο πανω ειναι ο τροπος που μπορεις να κανεις αν εχεις χρονο και χωρο για το στεγνωμα αν και θα προσθετα οτι χωρις μηχανημα δεν θα πετυχεις το αποτελεσμα που θελεις και τζαμπα ο κοπος. Επειδη και σε εμενα εγινε το ΙΔΙΟ ακριβως σε συνδυασμο με εσωτερικο θαμπωμα αλλα οχι υγρασια (απλα κιτρινισμα) αλλαξα το φαναρι και τελειωσαμε . Υποψιν εαν θελεις να βαλεις xenon η led τοτε να βαλεις φαναρι hella και οχι ημιτασιον στο λεω γιατι παιζει ρολο στο πως θα σκασει η δεσμη το εχω τσεκαρει προσωπικα .
Σίγουρα τα καινούρια είναι το καλύτερο αλλά και το 600-700άρι με χαλάει λίγο :cool:
 

theoanag

Member
May 23, 2018
115
49
28
Οπως εγραψε ποιο πανω και ο Γιωργος αυτη ειναι η διαδικασια.Το εκανα δυο φορες στο αλλο αυτοκινητο που εχω ενα mazda 6αρι μια σε φανοποιο και μια μονος μου, με βερνικι για φαναρια εψαξα οτι καλυτερο μπορουσα να βρω.Ηδιαρκεια οτι και να κανεις δεν θα ξεπερασει τον 1-1,5 χρονο ειδικα εαν το αυτοκινητο ειναι στο δρομο, θελουν μετα παλι απο την αρχη.Στο τελος τα αντικατεστησα με οχι γνησια της mazda ηταν πανακριβα ,πηρα ευρωπαικα depo στο 1/3 περιπου της τιμης, και εδω και 4 χρονια περιπου ειναι αψογα, και σε θεμα φωτισμου τα θεωρω λιγο καλυτερα απο τα γνησια ,και στην εφαρμογη ειναι ιδια . το μονο που δεν δοκιμασα ηταν να τα περασω μεμβρανες εκαι δεν ξερω τι παιζει.
 
  • Like
Αντιδράσεις: george_007 and Panos_Titanium

george_007

Original poster
Newbie
Jul 31, 2014
6
1
3
Ποιος μιλησε για 600ε?
Δε ξέρω, κάτι τέτοιες τιμές βλέπω. Δε το έχω ψάξει πολύ γτ τρόμαξα με τις τιμές που είδα και το έκλεισα κατ ευθείαν.. :ROFLMAO:
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread