Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

StuparArt

Hero Member
May 9, 2010
3,325
0
0
43
www.youtube.com
Σίγουρα όσο περισσότερο το σκληρύνεις είτε από ανάρτηση είτε από τα σινεπλόκ είτε μπάρες γενικότερα, τόσο περισσότερο καταπονείτε η καρότσα ενός αυτοκινήτου και τα σημεία στήριξης διαφόρων εξαρτημάτων αυτής  πχ οι βάσης ψαλιδιών , ζαμφόρ, top mount κλπ
.
Η άποψη μου είναι από την στιγμή που ασχολείσαι με κάτι που έτσι και αλλιώς προκαλεί φθορά στο αυτοκίνητο δεν πρέπει να σε απασχολούν και πολύ οι τυχόν  ζημιές που θα μπορούσαν η θα μπορέσουν να προκληθούν.
Για μένα όποιος το φοβάται και πηγαίνει με το σκεπτικό αχ μη πάθει το ένα αχ μη πάθει το άλλο καλύτερα η να μη μπαίνει στην πίστα..η έστω να μπαίνει  να κάνει απλά τον χαβαλέ του οδηγώντας όσο αυτός νομίζει ότι τον παίρνει χωρίς να το παριστάνει μετά γρήγορος και το τρελό τιμόνι!

Το 99% τον αγωνιστικών και όχι μόνο αυτοκίνητων βελτιώνονται σε διάφορα σημεία. Βάζοντας διάφορα τέτοια βελτιωτικά προϊόντα βελτιώνεις την συμπεριφορά του αυτοκινήτου σου δεν νομίζω να τα βγάζουν οι εταιρίες έτσι απλά και το κυριότερο μετά από πολλές δοκιμές σε διάφορα αυτοκίνητα συνεχίζουν και τα βάζουν.
Ένα παράδειγμα εάν σε Honda civic ας πούμε δεν παίξεις με διάφορα τέτοια καλούδια όσο αφορούν το στήσιμο δεν πρόκειται ποτέ να στρίψει σωστά.

Άλλο παράδειγμα τα rally παρόλο που στρίβουν απίστευτα από την μάνα τους όταν τα βελτιώσεις με διάφορα τέτοια γίνετε ακόμα καλύτερο.
Άραγε εάν δεν έκαναν δουλειά η ήταν για πέταμα όλα αυτά τα προϊόντα γιατί συνεχίζουν και τα βάζουν σχεδόν όλοι όσοι ασχολούνται με τους αγώνες ταχύτητας είτε είναι ερασιτέχνες είτε είναι επαγγελματίες του είδους.



Υ.Γ Για μένα ο Στέλιος είναι η εξαίρεση των ανθρώπων που ασχολούνται με αυτό το άθλημα και υποστηρίζουν το μαμά προϊόν. ok234
 

jkp

Rookie
Jun 1, 2011
44
0
0
StuparArt said:
Η άποψη μου είναι από την στιγμή που ασχολείσαι με κάτι που έτσι και αλλιώς προκαλεί φθορά στο αυτοκίνητο δεν πρέπει να σε απασχολούν και πολύ οι τυχόν  ζημιές που θα μπορούσαν η θα μπορέσουν να προκληθούν.
Για μένα όποιος το φοβάται και πηγαίνει με το σκεπτικό αχ μη πάθει το ένα αχ μη πάθει το άλλο καλύτερα η να μη μπαίνει στην πίστα..η έστω να μπαίνει  να κάνει απλά τον χαβαλέ του οδηγώντας όσο αυτός νομίζει ότι τον παίρνει χωρίς να το παριστάνει μετά γρήγορος και το τρελό τιμόνι!

Οι φθορές όμως και οι ζημιές που αυτές συνεπάγονται δεν είναι ίδιες σε κάθε περίπτωση. Όπως και τα κόστη των βελτιώσεων. Επομένως, αντιλαμβάνεσαι ότι όποιος το ψάχνει και ψάχνεται δεν είναι γιατί φοβάται ούτε γιατί κάνει αχ και βάχ για το αυτοκίνητο :D, αλλά γιατί θέλει τα χρήματα που θα δώσει να τα ευχαριστηθεί και όχι το αντίθετο.
Τον Στέλιο δεν τον ξέρω προσωπικά. Απ' ότι διαβάζω όμως ασχολείται αρκετά με το "άθλημα"¨και τη γνώμη του είμαι υποχρεωμένος να την πάρω σοβαρά και να προβληματιστώ. Όπως σοβαρά παίρνω τη γνώμη του παιδιού με το μκ7 που είχε το κουράγιο να γράψει ολόκληρο πόνημα ( ok234) για την συγκεκριμένη βελτίωση, όπως παίρνω τη δική σου, όπως παίρνω του καθενός που έχει να πει πέντε πράγματα σοβαρά και τεκμηριωμένα. :)
 

saratha

Member
May 23, 2010
100
0
0
59
Ι.Π. Μεσολογγίου
Μπορεί νάχω (ψίλο-) μετανιώσει του πήρα το ΜΚ7 Sport (!!) (έπρεπε να αγόραζα ένα μεταχειρισμένο Puma worthy), αλλά το γεγονός ότι έδωσα 450+ για να του αλλάξω όλα τα silentblocks, ΔΕΝ το μετάνιωσα στιγμή (και στοιχηματίζω οτι δεν θα το κάνω ποτέ .....)
 

VASSOS

Pro Member
Aug 2, 2012
560
0
16
49
marousi
οταν εχεις καποιες απαιτησεις απο ενα αμαξι καθεσαι και το φτιαχνεις!κυκλοφορουσα στο δρομο με sierra cosworth πισωκινητο μετεπειτα 4χ4 και τα δυο ντημενα με powerflex!στο δρομο διαβητης,καταπονηση?καμια!εννοειται οτι οταν φτιαχνεις εργαλειο το προσεχεις!στο μκ7  επειδη ειναι τελευταια τεχνολογια το φτιαχνουμε να εχει τις καλυτερες επιδοσεις και αποδοσεις να μας υπηρετει και οχι να το υπηρετουμε μη μας παθει τιποτα!
 
Το ίδιο διαβήτης μπορώ να πω κ εγώ ότι είναι το αυτοκίνητο μου χωρίς να έχω κάνει την παραμικρή παρέμβαση σε σινεμπλόκ (!) Φυσικά ότι φτιάχνω το φτιάχνω για να ευχαριστηθώ κ δεν με απασχολεί να πάθει τίποτα. Θα έχανα όμως το νόημα αν έμπαινα σε τρυπάκια δήθεν βελτίωσης. Τι να το κάνω αν απλά λέω ότι φοράω powerflex κ στην πίστα για παράδειγμα δεν μου έχει δώσει ούτε δέκατο ? Να κάνω έβγα κ αντί να απορροφήσει δυνάμεις το σινεμπλοκ να στραβώσει ψαλίδια κ βάσεις ψαλιδιών? Το ίδιο ισχύει κ στον δρόμο. Τι να το κάνεις αν σκάσεις σε λακκούβα κ να μην ξέρεις τι έχει πρωτοστραβώσει?
Όσο για εσένα Νικόλα που λες για τις βελτιώσεις κ οτι βελτιώνουν τις επιδόσεις έχει να κάνει καθαρά με τις βελτιώσεις στο μοτέρ! Οτι έχει σχέση με ανάρτηση ειδικά στα Ράλλυ λίγα πράγματα  κερδίζεις μην σου πω σχεδόν τίποτα ειδικά όταν βλέπεις την ίδια μάρκα σε μαμά να πηγαίνει γρηγορότερα κ από βελτιωμένο!
 

StuparArt

Hero Member
May 9, 2010
3,325
0
0
43
www.youtube.com
Φίλε jkp: θα συμφωνήσω με αυτά που γράφεις εξάλλου έτσι ακριβός είναι και σε καμία περίπτωση δεν θα μπορούσα να διαφωνήσω. Το παραπάνω κομμάτι του ποστ μου που έκανες παράθεση σε καμία περίπτωση δεν το έγραψα για να προσβάλω κάποιον και πόσο μάλλον εσένα που ψάχνεις το καλύτερο για το αμάξι σου. αν πέρασα κάτι τέτοιο ζητώ συγγνώμη!


Το σκεπτικό μου ποιο είναι:
Έχω ένα αμάξι Χ το οποίο είναι και το Ι.Χ μου (έχει διαφορά εάν θα ήταν αγωνιστικό και σίγουρα θα είχα τοποθετηθεί διαφορετικά στα γραφόμενα μου) το οποίο το θέλω για όλες τις δουλειές. Έχω όμως το μικρόβιο της ταχύτητας και το βάζω σε πίστες. Τι κάνω??
Του βάζω όσο με παίρνει από θέμα οικονομικών τα απαραίτητα για να κάνω την δουλειά – κ@βλα όσο καλύτερα γίνετε. Δεν θα αναφερθώ καθόλου στην μηχανική βελτίωση! Επομένως... ξεκινώ με καλή (σωστή για αυτό που θέλω να κάνω) ανάρτηση (που και αυτή καταπονεί κατά πολύ το αμάξωμα αλλά ας το αφήσουμε αυτό προς το παρών γιατί είναι και αυτό ένα πολύ μεγάλο κεφάλαιο), ζαντολάστιχα για πίστα, και μετά για μένα έχει σειρά το δέσιμο του αυτοκινήτου… μπάρες, σινεμπλόκ ,ζαμφόρ, κλπ.
Τώρα από θέμα αξιοπιστίας που είναι και το θέμα μας.. σίγουρα και με απασχολεί!!!! Επειδή όμως το θέμα της αξιοπιστίας είναι ένα πολύ μεγάλο κομμάτι ως προς συζήτηση φοβάμαι ότι άκρη δεν θα βγει.

Τι θέλω να πω:
Ας πούμε ότι έχουμε και η δυο τα ίδια πράγματα.. ας πούμε τα powerflex. Εγώ σαν οδηγός είμαι κάφρος το στρίβω όπου νάνε και όπως νάνε, δεν αφήνω λακκούβα για λακκούβα έχω μια ιδιαίτερη αγάπη στις γραμμές του τρένου (από την στιγμή που μιλάμε και για I.X όπως αναφέρθηκα και πιο πάνω)αλλά μπαίνω και στην πίστα, έχω μια τάση να καβαλάω όλα τα κερμπ ,λογικό δεν είναι να καταπονώ περισσότερο το αμάξι μου απ ότι εσύ πχ που θα το βγάζεις μια στο τόσο θα οδηγάς νορμάλ στον δρόμο και θα το βάζεις και στη πίστα?

Τι συμπέρασμα θα έβγαζε κάποιος εάν θα έγραφα εγώ σε ένα φόρουμ ότι τα powerflex είναι για πέταμα επειδή το αμάξι μου έγινε κουδουνίστρα και σκορποχώρι η ότι σκίστηκαν τα πατώματα χωρίς να αναφέρομαι στον τρόπο που οδηγώ η χωρίς να αναφέρομαι στην αιτία οι οποία μπορεί να τα προκάλεσε όλα αυτά??


Μια ανακεφαλαίωση με δόση πλάκας και ελεύθερης έκφρασης παρόλο που δεν σε γνωρίζω.
Επομένως εάν το αμάξι σου δεν θέλεις να αρχίσει να κουδουνίζει περισσότερο, εάν θέλεις να προστατέψεις αρκετά τμήματα του αυτοκινήτου ξεκινώντας από την καταπόνηση των εργοστασιακών σινεμπλόκ, την καταπόνηση στα ακρόμπαρα ,ημίμπαρα, μπιλιοφόρους, βάσεις μηχανής και πάρα πολλά άλλα που ακολουθούν και τα γνωρίζεις σίγουρα τότε βγάλε και την ανάρτηση γιατί και αυτή καταπονεί αρκετά το αμάξι και τα τμήματα του, όπως επίσης και τους αποστάτες (άλλο κεφάλαιο και αυτό όπου και εδώ ο Στέλιος είναι αντίθετος) καν το όλο μαμά και μπαίνε στην πίστα χαλαρά και χωρίς να προσπαθείς να κάνεις χρόνους, άναψε και κάνα τσιγάρο εάν καπνίζεις (αφού αυτό είναι το θέμα μας αλλιώς θα έλεγα παράτα και την πίστα και πάρκαρε το αχαχαχαχ)

Υ.Γ Για μένα βάλτα (και όχι μόνο αυτά) δεν πρόκειται να πάθει τίποτα με την χρίση που θα του κάνεις .

Ο γράφων  η ο κάγκουρας φίλος του Στέλιου αυτό θα έκανε και ας στράβωνε όλο από κάτω σε μια έβγα! giggle  giggle


Φίλε jkp ελπίζω να μη παρεξηγήσεις την προσπάθεια μου στο να περιγράψω κάποια πράγματα στο ποστ μου.

@Είναι τελείως καλοπροαίρετο φιλικό και ως προς συζήτηση. ;D


            -----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Στέλιο: ξέρω ότι οι βελτιώσεις στο μοτέρ δίνουν χρόνους... όπως και η βελτίωση στα φρένα δίνει χρόνους, όπως και ένα καλά στημένο αυτοκίνητο δίνει χρόνους… όπως επίσης και τα χέρια που έχει ο κάθε ένας δίνουν χρόνους, η ακόμα και η προπόνηση που έχει κάνει ο ενδιαφερόμενος όλα αυτά βοηθούν στους  χρόνους!

Άμα ήταν τα μαμά να είναι πιο γρήγορα από τα βελτιωμένα τότε όλοι σε αυτόν τον χώρο θα τα είχαν μαμά!!


Εσύ και o fiestaρος είσται μια εξαίρεσαι… εσύ οδηγάς περισσότερο με την ψυχή και τα χέρια σου!! Εάν όμως οδηγούσες ένα πιο καλοστημένο Μκ1 πιστεύεις ότι δεν θα το πήγαινες καλύτερα άσχετα με τις καταπονήσεις??
 
StuparArt said:
Το σκεπτικό μου ποιο είναι:
Έχω ένα αμάξι Χ το οποίο είναι και το Ι.Χ μου (έχει διαφορά εάν θα ήταν αγωνιστικό και σίγουρα θα είχα τοποθετηθεί διαφορετικά στα γραφόμενα μου) το οποίο το θέλω για όλες τις δουλειές. Έχω όμως το μικρόβιο της ταχύτητας και το βάζω σε πίστες. Τι κάνω??
Του βάζω όσο με παίρνει από θέμα οικονομικών τα απαραίτητα για να κάνω την δουλειά – κ@βλα όσο καλύτερα γίνετε. Δεν θα αναφερθώ καθόλου στην μηχανική βελτίωση! Επομένως... ξεκινώ με καλή (σωστή για αυτό που θέλω να κάνω) ανάρτηση (που και αυτή καταπονεί κατά πολύ το αμάξωμα αλλά ας το αφήσουμε αυτό προς το παρών γιατί είναι και αυτό ένα πολύ μεγάλο κεφάλαιο), ζαντολάστιχα για πίστα, και μετά για μένα έχει σειρά το δέσιμο του αυτοκινήτου… μπάρες, σινεμπλόκ ,ζαμφόρ, κλπ.
Τώρα από θέμα αξιοπιστίας που είναι και το θέμα μας.. σίγουρα και με απασχολεί!!!! Επειδή όμως το θέμα της αξιοπιστίας είναι ένα πολύ μεγάλο κομμάτι ως προς συζήτηση φοβάμαι ότι άκρη δεν θα βγει.

...Νικόλα ξέχασες κάτι πολύ σημαντικό!! Την ασφάλεια! Η πρώτη βελτίωση που πρέπει να γίνει σε ένα αμάξι είναι πρώτα το κλουβί κ μετά όλα τα άλλα! Καλή κ η κ@υλα άλλα μια φορά ζεις!
Έχω δει μέχρι στιγμής 4 φιέστα να γίνονται τροπέτα στην πίστα με ευτυχώς δίχως θύματα παρόλο που κανένα από αυτά δεν είχαν κλουβί! Χθες σε μια βόλτα μου στα μέγαρα μέτρησα άλλο ένα τροπέτο Χ μάρκας αυτοκινήτου!
Δεν μου πάει να πω σε κάποιον βάλε αυτό να πηγαίνεις πιο γρήγορα κ μετά να έχω τύψεις....
Πρώτα η ασφάλεια κ μετά όλα τα άλλα!
Τα σινεμπλοκ είναι καλά κάτω από προϋποθέσεις όπως ραμμένο αμάξωμα κτλ κτλ και μόνο για πίστα!
Δεν έχουν μελετηθεί για τα Ελληνικά δεδομένα. Αν ήταν όλοι οι δρόμοι σαν την Αττική οδό δεν θα υπήρχε κ τόσο πρόβλημα!


Ακόμα και στο μοτέρ τα σινεμπλόκ που έχω είναι του εμπορίου!
 

StuparArt

Hero Member
May 9, 2010
3,325
0
0
43
www.youtube.com
Στέλιο και βέβαια πρώτα η ασφάλεια αυτό δεν το συζητώ φίλε μου!!! Ίσως είναι λάθος μου που δεν το ανέφερα απλά επειδή κουβεντιάζαμε για άλλο θέμα δεν αναφέρθηκα καθόλου στην ασφάλεια!!!
Ο τομέας της ασφάλειας και η προετοιμασία ενός αυτοκινήτου στο να τρέξει είτε σε επίσημους αγώνες βλέπε rally η έστω και σε track days  είναι κάτι τελείως το διαφορετικό απ όλα αυτά που συζητάμε εδώ μέσα.

Υ.Γ  Ίσως σαν forum αυτοκίνησης θα έπρεπε να συζητάμε πρώτα για αυτά τα πράγματα(την ασφάλεια) και μετά για όλα τα άλλα

Υ.Γ Δυστυχώς αυτό το κομμάτι που έθιξες πολύ σωστά σχεδόν όλοι το ξεχνάμε η έστω το αφήνουμε για κάτι τελευταίο που θα φτιάξουμε στο αμάξι μας!
 

VASSOS

Pro Member
Aug 2, 2012
560
0
16
49
marousi
εχω ενα αμαξι ΜΑΜΑ !!!μαμα σινεμπλοκ!μαμα φρενα!μαμα μοτερ!μαμα αμορτισερ!μαμα φωτα!μαμα ηχο!μαμα λαστιχα!τοτε για πιο λογο εχουμε το φορουμ?ολα ειναι μαμα!γιατι να βελτιωσουμε κατι?ολα μαμα!και ξεκιναω!!!!
δε βαζω σινεμπλοκ για να μη μου σπασει το αμαξι στη λακουβα!δε βαζω φρενα γιατι τα μαμα ειναι τα καλυτερα!δε φτιαχνω το μοτερ γιατι ειναι τελειο!δε βαζω αμορτισερ γιατι τα μαμα ειναι ασφαλεστερα!δε βαζω φωτα γιατι με τη μαμα βλεπω τα παντα!΄
δε βαζω ηχο γιατι θα χαλασω τα αυτακια μου!τα επομενα μου λαστιχα θα ειναι hankhook γιατι αυτα προτεινει η μαμα!πειτε μου βρε παιδια ποιος θα με μαζεψει απο το χαντακι???? η μαμα FORD?
 

saratha

Member
May 23, 2010
100
0
0
59
Ι.Π. Μεσολογγίου
VASSOS said:
εχω ενα αμαξι ΜΑΜΑ !!!μαμα σινεμπλοκ!μαμα φρενα!μαμα μοτερ!μαμα αμορτισερ!μαμα φωτα!μαμα ηχο!μαμα λαστιχα!τοτε για πιο λογο εχουμε το φορουμ?ολα ειναι μαμα!γιατι να βελτιωσουμε κατι?ολα μαμα!και ξεκιναω!!!!
δε βαζω σινεμπλοκ για να μη μου σπασει το αμαξι στη λακουβα!δε βαζω φρενα γιατι τα μαμα ειναι τα καλυτερα!δε φτιαχνω το μοτερ γιατι ειναι τελειο!δε βαζω αμορτισερ γιατι τα μαμα ειναι ασφαλεστερα!δε βαζω φωτα γιατι με τη μαμα βλεπω τα παντα!΄
δε βαζω ηχο γιατι θα χαλασω τα αυτακια μου!τα επομενα μου λαστιχα θα ειναι hankhook γιατι αυτα προτεινει η μαμα!πειτε μου βρε παιδια ποιος θα με μαζεψει απο το χαντακι???? η μαμα FORD?

Να, εδώ μούρχεται να συμφωνήσω με το "μακάριοι οι πτωχοί τω πνεύματι". Γιατί κάποτε, πρίν απο 12 χρόνια, η Ford (αλλά και όχι μόνο η Ford τότε) έβγαζε αμάξια που πραγματικά έβγαζαν "άχρηστα" τα forum. Μαμά, εντελώς μαμά, ήτανε εκείνο το MK5 Si F/L του 2000, και μαμά, εντελώς μαμά, ήτανε και Ο ΓΑΤΑΡΟΣ.
Έμπαινα, διασκέδαζα σαν σε λούνα πάρκ (τα αυτοκίνητα "τα φόραγες", τάκανες οτι ήθελες, υποστροφή δεν ήξερα τι θα πεί κλπ) γύρναγα σπίτι και δεν έβλεπα την ώρα να ξαναμπώ πάλι. Εκεί μάλιστα: άστα όλα μαμά.
Προσωπικά όμως, είμαι απόλυτα πεπεισμένος οτι το ΜΚ7 το χρειάζεται το φόρουμ του (και μάλιστα πολύ), δυστυχώς. Και η αλλαγή των silentblocks (ιδίως αν δεν έχουν μπεί coilover) είναι απαραίτητη για όποιον έχει "ανησυχίες". Και καθόλου σε "ψυχολογικό" επίπεδο. Η βελτίωση είναι συγκεκριμένη, μετρήσιμη, εμφανέστατη, χειροπιαστή και πάει λέγοντας. Για εμένα, το κοντέρ μηδενίστηκε όταν τα έβαλα (ιδίως αυτά του πίσω άξονα). Απο εκείνη τη στιγμή, το ΜΚ7 έδειξε άλλο πρόσωπο και με άφησε να μπω στα ενδότερα ξεδιπλώνοντας τις (αναμφισβήτητες) αρετές του.
Πάντως γάτος δεν είναι (πιστεύω είναι θέμα στησίματος πλαισίου και κατανομής βάρους) και μάλλον δεν μπορεί να γίνει με τίποτε.

Υ/Γ
Ας μου συγχωρεθεί αυτή η εμμονή μου με τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα. Απλά σας εκμυστηρεύομαι οτι στη ζωή μου ερωτεύτηκα τρείς φορές: 2 γυναίκες και εκείνο το αξέχαστο ΜΚ5 ........ (αν είναι δυνατόν !!!)
 

jkp

Rookie
Jun 1, 2011
44
0
0
Πως τα φέρνει η ζωή... Πλέον δεν υπάρχει λόγος να βάλω silentblocks, γιατί πρόκειται (κατά 93,4% :D) να αποχωριστώ το ST για τα μάτια ενός...2.5 RS biggrin

Το θέμα είναι ότι μου ήρθε λίγο ξαφνικό και θα πρέπει να ασχοληθώ εν τάχει με την πώληση του ST. Επειδή στο συγκεκριμένο τόπικ θα είμαι εκτός θέματος κ επειδή δεν έχω τις απαιτούμενες δημοσιεύσεις για να ποστάρω τυχόν αγγελία που θα φτιάξω, μπορούμε να κάνουμε κάτι προκειμένου να δημοσιεύσω την αγγελία όταν την φτιάξω (προς mods); Αν είχα τη δυνατότητα να επιλέξω θα προτιμούσα να το δώσω σε κάποιο μέλος από εδώ παρά στον όποιο τυχαίο. :)
 

StuparArt

Hero Member
May 9, 2010
3,325
0
0
43
www.youtube.com
Μα γιατί..…το RS δεν χρειάζεται silentblocks?? tease




Υ.Γ Καλοπούλειτο το εργαλείο και με το καλό το καινούργιο!!! ok234 ok234
 

yannis_s

Hero Member
May 10, 2010
1,397
5
38
39
νεα αγχιαλος
αλλαχτηκε σημερα σχεδον ολο το συστημα πεδησης του φιεστα.
βασεις ψαλιδιων και συνεμπλοκ ψαλιδιων και στα 2 ψαλιδια με febi bilstein
ημιμπαρα και ακρομπαρα ashika
μπαρακια αντιστρεπτικης birth
συνεμπλοκ αντιστρεπτικης febi bilstein
μια φουσκα ημιαξονιου febi bilstein
με μπολικη υπομονη μια καλη μεγγενη γρυλο και τριποδα τα αλλαξα σε 3 ωρες περιπου
κοστος 122 ευρω αγορασμενα απο μαγαζι εντος ελλαδας
αυριο πρωι μπαινουν και πατουμενα s drive 195/45/16 γινετε ευθυγραμιση και καλο μου στριψιμο!!
 

mk6car

Pro Member
Dec 22, 2018
673
154
43
Μοντέλο
MK6
τελικα αυτα τις powerflex τα εβαλε κανεις ;;
και αν ναι ποιο κιτακι απο ολα τα εχει ολα ;
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread