Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

kostg

Original poster
Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
20
www.fiestamaniacs.gr
Εδώ και κάποιο καιρό σκέφτομαι να αντικαταστήσω τους διάφορους ελαστικούς συνδέσμους της ανάρτησης του αυτοκινήτου με νέους της Powerflex. Όλο το κιτ και τα κομμάτια από τα οποία αποτελείται μπορείτε να τα δείτε εδώ.
Έχει κάνει ποτέ κανείς αυτή την αλλαγή; Εντυπώσεις; Ποια τα πλεονεκτήματα ή τα μειονεκτήματα των συνδέσμων πολυουρεθάνης;
 

scorpion

Staff member
Elite Member
Vip Team
Ιδρυτής (θα σέβεστε :P)
May 9, 2010
13,982
8
23
38
Πειραιάς
www.fiestamaniacs.gr
και εγω το σκεφτομαι αυτο το θεμα αλλα δεν ξερω αν συμφερει
ειδα τις τιμες αλλα δεν ξερω ποσο θα στοιχησει ολη αυτη η δουλεια
 

giannisnio

Newbie
Oct 27, 2011
4
0
0
και εγω φιλε ψαχνω κ μολις ρωτησα για αυτα του ST μηπωσ κ ειναι πιο ενισχυμενα αλλα μου ειπαν στην αντιπρωσωπεια πως ειναι τα ιδια. αν εχει καποιος αλλος μια αλλη γνωμη θα ηθελα να την ακουσω
 

AndreasA

Hero Member
Jan 20, 2011
2,886
0
0
άρης
Κωστα στο φιεστα δεν το εχω κανει, αλλα στο σαξο που το ειχα κανει ειχα μεινει ευχαριστημενος. απλα ειναι πιο απολυτο!! και εχει πιο πολυ αντοχη!!
 

jkp

Rookie
Jun 1, 2011
44
0
0
Το ξεθάβω, γιατί επίκειται αγορά. Powerflex - όλο το πακέτο. Επικοινώνησα με pumaspeed κ μου είπαν ότι οι διαστάσεις που στέλνουν για ST είναι 19mm. Ωστόσο, απ' ό,τι έχω διαβάσει, η σωστή διάσταση είναι 18mm. Έχει βάλει κάποιος; Εντυπώσεις;
Σκέφτηκα κ τις vibra technics αλλά παραείναι hardcore επιλογή (βλ. δονήσεις στο εσωτερικό εν στάσει, τριγμοί στο αμάξωμα κλπ) κ μάλλον δεν κάνουν για δημόσιο δρόμο.

Τι λέτε; :)
 

jkp

Rookie
Jun 1, 2011
44
0
0
:D

Έναν χρόνο μαδάω τη μαργαρίτα (να τα βάλω, να μην τα βάλω), ακριβώς γιατί δεν είμαι σίγουρος. Αλλά ήδη μετράω μία "σκισμένη" βάση μηχανής κ με δεδομένο τον πεντάφτερο δίσκο που φοράω κ τα κατεβάσματα που κάνω, θεωρώ ότι πρέπει να ενισχύσω τα silent blocks. Έτσι κι αλλιώς καθημερινή χρήση του αυτοκινήτου δεν υφίσταται.

wall (από την πολλή σκέψη)
 

VASSOS

Pro Member
Aug 2, 2012
560
0
16
49
marousi
για μενα τα σινεμπλοκ ειναι πολυ σημαντικα!δενουν ολο το αμαξωμα!
 

kostg

Original poster
Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
20
www.fiestamaniacs.gr
Μήπως τότε να άλλαζες μόνο τα λαστιχάκια της βάσης της μηχανής (του σασμάν δηλαδή) που έχει να κάνει και με τις αλλαγές των ταχυτήτων; Δηλαδή αυτά:
http://www.powerflex.co.uk/product-details/Lower+Engine+Mount+Large+Bush+25mm+Bracket/2037.html
http://www.powerflex.co.uk/product-details/Lower+Engine+Mount+Small+Bush+25mm+Bracket/2038.html
Φοβάμαι πως αν τα αλλάξεις όλα (δηλαδή και τα σινεμπλόκ, αντιστρεπτικές) θα γίνει "κούτσουρο" το αυτοκίνητο (σε συνδυασμό και με την AP) και ίσως να μην είναι τόσο φιλικό στην καθημερινή οδήγηση. Στην πίστα λογικά θα μετράει. Βέβαια δεν τα έχω δοκιμάσει για να ξέρω, απλά υποθέτω. Το μόνο που έχω να πω για το δικό μου (mk6 S με KW coilover ρυθμισμένη ψηλά) είναι πως με 17" ζαντολάστιχα περνάνε πολλοί κραδασμοί από το οδόστρωμα στην καμπίνα, πόσο μάλλον αν έβαζα και Powerflex!
 

StuparArt

Hero Member
May 9, 2010
3,325
0
0
43
www.youtube.com
jkp said:
:D

Έναν χρόνο μαδάω τη μαργαρίτα (να τα βάλω, να μην τα βάλω), ακριβώς γιατί δεν είμαι σίγουρος. Αλλά ήδη μετράω μία "σκισμένη" βάση μηχανής κ με δεδομένο τον πεντάφτερο δίσκο που φοράω κ τα κατεβάσματα που κάνω, θεωρώ ότι πρέπει να ενισχύσω τα silent blocks. Έτσι κι αλλιώς καθημερινή χρήση του αυτοκινήτου δεν υφίσταται.

wall (από την πολλή σκέψη)
Από την στιγμή που το αμάξι δεν το χρησιμοποιείς καθημερινά (όχι ότι θα υπήρχε και ιδιαίτερο πρόβλημα εάν το χρησιμοποιούσες)αλλά αφού το προορίζεις περισσότερο για track day car (ξεκ@βλ..μα δηλαδή ;D) βαλε τα Powerflex και μη το πολυσκέφτεσαι. ok234

Θα δέσει όλο το αμάξι, θα έχεις καλύτερη πληροφόρηση και σε συνδυασμό με την AP που φοράς θα γίνει λουκούμι το εργαλείο.
Το μόνο που θα πρέπει να προσέξεις – συνηθίσεις είναι η καινούργια συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Θα γίνει πιο απόλυτο και άμεσο!


Υ.Σ Εάν δεν έχεις και μπάρες θόλων να βάλεις.. ιδικά μπροστά. driv2 driv2
 

saratha

Member
May 23, 2010
100
0
0
59
Ι.Π. Μεσολογγίου
Με κάλυψε ο προλαλήσας καλός φίλος κος StuparArt. Εγώ και τάχω βάλει στο ΜΚ7 και τάχω γράψει αναλυτικά:
(FiestaManiacs > Ford Fiesta MK7 > Αναρτήσεις και φρένα (Συντονιστής: nos7) > Θέμα: Ελαστικά Παρεμβύσματα (Silentblocks) για το ΜΚ7).

Υ/Γ Φίλε StuparArt, έχω την εντύπωση οτι κατέβηκες στην Κρήτη το καλοκαίρι που μας πέρασε. Αν πρόκειται να το επαναλάβεις στο μέλλον στείλε πρώτα κανά pm να ξέρουμε. Κερνάμε τσικουδιές.
 
StuparArt said:
Από την στιγμή που το αμάξι δεν το χρησιμοποιείς καθημερινά (όχι ότι θα υπήρχε και ιδιαίτερο πρόβλημα εάν το χρησιμοποιούσες)αλλά αφού το προορίζεις περισσότερο για track day car (ξεκ@βλ..μα δηλαδή ;D) βαλε τα Powerflex και μη το πολυσκέφτεσαι. ok234

Θα δέσει όλο το αμάξι, θα έχεις καλύτερη πληροφόρηση και σε συνδυασμό με την AP που φοράς θα γίνει λουκούμι το εργαλείο.
Το μόνο που θα πρέπει να προσέξεις – συνηθίσεις είναι η καινούργια συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Θα γίνει πιο απόλυτο και άμεσο!


Υ.Σ Εάν δεν έχεις και μπάρες θόλων να βάλεις.. ιδικά μπροστά. driv2 driv2

...σου έχω πει τι θα είσαι αν βάλεις powerflex  driv2 rules qq
kostg said:
Μήπως τότε να άλλαζες μόνο τα λαστιχάκια της βάσης της μηχανής (του σασμάν δηλαδή) που έχει να κάνει και με τις αλλαγές των ταχυτήτων; Δηλαδή αυτά:
http://www.powerflex.co.uk/product-details/Lower+Engine+Mount+Large+Bush+25mm+Bracket/2037.html
http://www.powerflex.co.uk/product-details/Lower+Engine+Mount+Small+Bush+25mm+Bracket/2038.html
Φοβάμαι πως αν τα αλλάξεις όλα (δηλαδή και τα σινεμπλόκ, αντιστρεπτικές) θα γίνει "κούτσουρο" το αυτοκίνητο (σε συνδυασμό και με την AP) και ίσως να μην είναι τόσο φιλικό στην καθημερινή οδήγηση. Στην πίστα λογικά θα μετράει. Βέβαια δεν τα έχω δοκιμάσει για να ξέρω, απλά υποθέτω. Το μόνο που έχω να πω για το δικό μου (mk6 S με KW coilover ρυθμισμένη ψηλά) είναι πως με 17" ζαντολάστιχα περνάνε πολλοί κραδασμοί από το οδόστρωμα στην καμπίνα, πόσο μάλλον αν έβαζα και Powerflex!

..μου θυμίζει κάτι κιτάκια που βάζανε σε rallye κ έσχιζε την λαμαρίνα μετά (!)

Αν δεν είναι ενισχυμένο κ ραμμένο το αμάξι απλά δεν κάνεις τίποτα.

Μην φανταστεί όποιος τα βάλλει πως θα ρίξει χρόνο σε Μέγαρα κ κάθε Μέγαρα ή θα στρίβει γρηγορότερα σε στροφές . Το αμάξωμα ταλαιπωρείς παραπάνω κ τίποτα άλλο! ;)
 

jkp

Rookie
Jun 1, 2011
44
0
0
Μα προφανώς και δεν μιλάμε για βελτίωση χρόνου. Το θέμα είναι αν ενισχύουμε και προστατεύουμε το αυτοκίνητο από τις καταπονήσεις που δέχεται στο όριο. Καταπονήσεις ικανές να μεταβάλουν ακόμα και την ευθυγράμμιση του αυτοκινήτου απ' ότι έχω ακούσει. Πέραν των θεμάτων που ήδη ανέφερα (σκισμένη βάση μηχανής).
 

StuparArt

Hero Member
May 9, 2010
3,325
0
0
43
www.youtube.com
saratha said:
Με κάλυψε ο προλαλήσας καλός φίλος κος StuparArt. Εγώ και τάχω βάλει στο ΜΚ7 και τάχω γράψει αναλυτικά:
(FiestaManiacs > Ford Fiesta MK7 > Αναρτήσεις και φρένα (Συντονιστής: nos7) > Θέμα: Ελαστικά Παρεμβύσματα (Silentblocks) για το ΜΚ7).

Υ/Γ Φίλε StuparArt, έχω την εντύπωση οτι κατέβηκες στην Κρήτη το καλοκαίρι που μας πέρασε. Αν πρόκειται να το επαναλάβεις στο μέλλον στείλε πρώτα κανά pm να ξέρουμε. Κερνάμε τσικουδιές.
Φίλε saratha καλά θυμάσαι…. κατεβαίνω εδώ και 10 γεμάτα χρόνια στην πανέμορφη Κρήτη. Να είσαι σίγουρος ότι στην επόμενη επίσκεψη μου θα σε ενημερώσω σίγουρα! Θα χαρώ πολύ στο να γνωριστούμε, να ποιούμε μια και να τα πούμε από κοντά ok234


mk1 Stelios said:
1)...σου έχω πει τι θα είσαι αν βάλεις powerflex driv2 rules qq

2)..μου θυμίζει κάτι κιτάκια που βάζανε σε rallye κ έσχιζε την λαμαρίνα μετά (!)
1)Εάν θυμάμαι καλά κάτι σε αυστραλέζικο δεν ήταν giggle
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=NZ_aJ1vij38[/youtube]

2)Η λαμαρίνα στην βάση του σασμάν στο rally έχει ένα θέμα. Εδώ κατάφερα να την σκίσω με το εργοστασιακό σινεμπλόκ. Στην πορεία όμως δέχτηκε ένα περιποιημένο γαζί με την αργκόν και σε συνδυασμό με μια χειροποίητη βάση από τεφλών έγινε μπετόν αρμέ. Μετά ήταν σε κάθε αλλαγή ταχύτητας και κλοτσιά με το παλούκι λούκ που είχα. Η χαρά μου ήταν μεγάλη και απερίγραπτη. giggle giggle



jkp said:
Μα προφανώς και δεν μιλάμε για βελτίωση χρόνου. Το θέμα είναι αν ενισχύουμε και προστατεύουμε το αυτοκίνητο από τις καταπονήσεις που δέχεται στο όριο. Καταπονήσεις ικανές να μεταβάλουν ακόμα και την ευθυγράμμιση του αυτοκινήτου απ' ότι έχω ακούσει. Πέραν των θεμάτων που ήδη ανέφερα (σκισμένη βάση μηχανής).
Αυτό που λέει ο Στέλιος ότι θα την ακούει περισσότερο η λαμαρίνα και οι ραφές αυτό είναι αλήθεια και ιδικά σε συνθήκες πίστας. Από την άλλη όμως στην πίστα καλό θα σου κάνουν για αυτά που ανέφερες και εσύ jkp. Αληθεύει ότι τα περισσότερα αμάξια βγαίνοντας από την πίστα και ιδικά Σερρών και Μεγάρων χαλάνε την ευθυγράμμιση τους. Κατά την άποψη μου βάλτα.

Με την χρίση που κάνεις στο αμάξι σου δεν θα το μετανιώσεις πιστεύω.

Υ.Γ Εάν θέλεις διάβασε και στο ανάλογο θέμα (στα Μκ7 βέβαια) που έχει ποστάρει ο φίλος saratha. Περιγράφει πολύ αναλυτικά και με μεγάλη λεπτομέρεια αυτά που έχει βιώσει με τα powrflex και όχι μόνο.
 
jkp said:
Μα προφανώς και δεν μιλάμε για βελτίωση χρόνου. Το θέμα είναι αν ενισχύουμε και προστατεύουμε το αυτοκίνητο από τις καταπονήσεις που δέχεται στο όριο. Καταπονήσεις ικανές να μεταβάλουν ακόμα και την ευθυγράμμιση του αυτοκινήτου απ' ότι έχω ακούσει. Πέραν των θεμάτων που ήδη ανέφερα (σκισμένη βάση μηχανής).
Το σίγουρο είναι ότι δεν το προστατεύεις το αμάξι αφού του δημιουργείς επιπλέον καταπονήσεις! Ειδικά τα καινούργια -ευαίσθητα - ψεύτικα αυτοκίνητα θα το γράψω για άλλη μια φορά κόβουν σασί (!) με τις δήθεν βελτιώσεις ειδικά άν το πιέζεις συνέχεια στο όριο!  Δεν αξίζει να μπεις στη διαδικασία να βελτιώνεις κάτι κ να χαλάει κάτι άλλο!
Όσο για την ευθυγράμμιση που αναφέρεις ισχύει για τους ανθρώπους που όλη την ώρα σημαδεύουν κέρμπ! Αν φοράς σκληρότερα "καλούδια" και πάλι θα θες ΟΧΙ μόνο ευθυγράμμιση αλλά και καλίμπρα (!) 
 

scorpion

Staff member
Elite Member
Vip Team
Ιδρυτής (θα σέβεστε :P)
May 9, 2010
13,982
8
23
38
Πειραιάς
www.fiestamaniacs.gr
mk1 Stelios said:
Όσο για την ευθυγράμμιση που αναφέρεις ισχύει για τους ανθρώπους που όλη την ώρα σημαδεύουν κέρμπ! Αν φοράς σκληρότερα "καλούδια" και πάλι θα θες ΟΧΙ μόνο ευθυγράμμιση αλλά και καλίμπρα (!)  
εγώ που δεν έχω πατήσει κερμπ (μόνο μια φορά πάτησα) δεν έχω κάνει πότε ευθυγράμμιση για αυτόν τον λόγο
 
scorpion said:
εγώ που δεν έχω πατήσει κερμπ (μόνο μια φορά πάτησα) δεν έχω κάνει πότε ευθυγράμμιση για αυτόν τον λόγο

Δεν έχεις κανένα πρόβλημα όσο είσαι μαμά Ιάκωβε. Εγώ δηλαδή που είμαι μαμά όσα χρόνια τρέχω?
Που σκάει σε λακκούβες άκοπο? Που το πάω σε χώμα? Προτιμώ να προστατέψω την καρότσα από το να έχω την ψευδαίσθηση ότι τώρα στρίβει  ;)
Ακόμα και να μου τα χαρίζανε απλά δεν θα τα έβαζα!
 

jkp

Rookie
Jun 1, 2011
44
0
0
mk1 Stelios said:
Το σίγουρο είναι ότι δεν το προστατεύεις το αμάξι αφού του δημιουργείς επιπλέον καταπονήσεις! Ειδικά τα καινούργια -ευαίσθητα - ψεύτικα αυτοκίνητα θα το γράψω για άλλη μια φορά κόβουν σασί (!) με τις δήθεν βελτιώσεις ειδικά άν το πιέζεις συνέχεια στο όριο!  Δεν αξίζει να μπεις στη διαδικασία να βελτιώνεις κάτι κ να χαλάει κάτι άλλο!
Όσο για την ευθυγράμμιση που αναφέρεις ισχύει για τους ανθρώπους που όλη την ώρα σημαδεύουν κέρμπ! Αν φοράς σκληρότερα "καλούδια" και πάλι θα θες ΟΧΙ μόνο ευθυγράμμιση αλλά και καλίμπρα (!)  

Κατάλαβα Στέλιο.
Είσαι αντίθετος και για τα σινεμπλόκ της βάσης μηχανής/σασμάν;

Επίσης, όταν γράφεις για προστασία καρότσας σε τι αναφέρεσαι;
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread