Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

BLUE-WHITE

Original poster
Pro Member
May 12, 2010
447
0
0
Athens
Καλημερα σε ολους.

Οπως οι παλαιοτεροι του club γνωριζουν, ειμαι κατοχος ενος Fiesta ST MK6 Facelift (εχω 40.000 χιλιομετρα).

To αυτοκινητο το εχω εδω και 2 χρονια αραγμενο σε πληρως κλειστο γκαραζ, ομως, αποφασισα να το θεσω σε κυκλοφορια και παλι και κατα συνεπεια θα χρειαστω ενα καλο service.

Τα ανταλλακτικα/πραγματα που σκοπευω να αλλαξω ειναι τα εξης:

1) Λαδια κινητηρα
2) Μπαταρια
3) Υγρα φρενων
4) Φιλτρο βενζινης
5) Βαλβολινες σασμαν
6) Μπουζι
7) Μπουζοκαλωδια
8 ) Υγρα υδραυλικου τιμονιου
9) Παραφλου και δοχειο παραφλου
10) Φιλτρο καμπινας


Ελεγχος (ή αλλαγη αν κριθει απαραιτητο) θα γινει σε:

1) Εγκεφαλο (με χρηση διαγνωστικου εννοω)
2) Τακακια
3) Φρεον
4) Ελεγχος φωτων
5) Ελαστικα (ειναι καινουρια καθως εχουν κανει μολις 2000 και ολο αυτο το καιρο μετακινουσα το αμαξι με σπρωξιμο για να μην πατουν συνεχως στο ιδιο σημειο και ''τετραγωνιζουν'').


Τελος λιπανση-γρασαρισμα-καθαρισμος (ή αλλαγη αν κριθει απαραιτητο) θα γινει στα εξης σημεια:

1) Τσιμουχα αντλιας νερου
2) Μεντεσεδες θυρων, καπο, πορτ παγκαζ
3) Τσιμουχα ταπας ρεζερβουαρ
4) Πεταλουδα γκαζιου
5) Φιλτροχοανη
6) Αυλοι κλιματισμου


Το συνολικο κοστος μου βγαινει γυρω στα 450 ευρω (εαν δεν κριθει απαραιτητο να αλλαχτει και κατι αλλο).


Πως βρισκεται την τιμη του service?
Πιστευετε οτι θα πρεπει να τσεκαρω ή να αλλαξω κατι ακομα?
 

OPTION-X

Member
Σεπτ. 26, 2014
115
0
16
BLUE-WHITE said:
Καλημερα σε ολους.

Οπως οι παλαιοτεροι του club γνωριζουν, ειμαι κατοχος ενος Fiesta ST MK6 Facelift (εχω 40.000 χιλιομετρα).

To αυτοκινητο το εχω εδω και 2 χρονια αραγμενο σε πληρως κλειστο γκαραζ, ομως, αποφασισα να το θεσω σε κυκλοφορια και παλι και κατα συνεπεια θα χρειαστω ενα καλο service.

Τα ανταλλακτικα/πραγματα που σκοπευω να αλλαξω ειναι τα εξης:

1) Λαδια κινητηρα
2) Μπαταρια
3) Υγρα φρενων
4) Φιλτρο βενζινης
5) Βαλβολινες σασμαν
6) Μπουζι
7) Μπουζοκαλωδια
8 ) Υγρα υδραυλικου τιμονιου
9) Παραφλου και δοχειο παραφλου
10) Φιλτρο καμπινας


Ελεγχος (ή αλλαγη αν κριθει απαραιτητο) θα γινει σε:

1) Εγκεφαλο (με χρηση διαγνωστικου εννοω)
2) Τακακια
3) Φρεον
4) Ελεγχος φωτων
5) Ελαστικα (ειναι καινουρια καθως εχουν κανει μολις 2000 και ολο αυτο το καιρο μετακινουσα το αμαξι με σπρωξιμο για να μην πατουν συνεχως στο ιδιο σημειο και ''τετραγωνιζουν'').


Τελος λιπανση-γρασαρισμα-καθαρισμος (ή αλλαγη αν κριθει απαραιτητο) θα γινει στα εξης σημεια:

1) Τσιμουχα αντλιας νερου
2) Μεντεσεδες θυρων, καπο, πορτ παγκαζ
3) Τσιμουχα ταπας ρεζερβουαρ
4) Πεταλουδα γκαζιου
5) Φιλτροχοανη
6) Αυλοι κλιματισμου


Το συνολικο κοστος μου βγαινει γυρω στα 450 ευρω (εαν δεν κριθει απαραιτητο να αλλαχτει και κατι αλλο).


Πως βρισκεται την τιμη του service?
Πιστευετε οτι θα πρεπει να τσεκαρω ή να αλλαξω κατι ακομα?
Με όλη την καλή πρόθεση και δίχως ίχνος ειρωνίας, μήπως είσαι λίγο υπερβολικός?
Εγώ είχα 3 χρόνια σε ακινησία ενα BMW X3 3.0i και μόνο τα λάδια του άλλαξα. Δε χρειάστηκε τίποτε άλλο και λειτουργεί μια χαρά!!!! Μόνο πριν το βάλω μπροστά, έριξα λίγο λάδι στη μηχανή για να μην κάνει ξηρή εκκίνηση. Εκτός κι αν τα χρειαζόταν όλα αυτά πριν το ακινητοποιήσεις, οπότε λογικό να τα κάνεις. Πάντα φιλικά.
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
20
www.fiestamaniacs.gr
Καλά μου ακούγονται τα παραπάνω, αλλά έχω ένσταση στα μπουζοκαλώδια και στο δοχείο παραφλού (είναι πανάκριβο). Είναι ανταλλακτικά τα οποία πιστεύω ότι δε χαλάνε ακόμα και μετά από στασιμότητα του αυτοκινήτου. Με το ίδιο σκεπτικό θα έπρεπε να αλλάξεις και όλα τα κολλάρα του υγρού ψύξης και την αντλία, καθώς η "λίπανση" όπως γράφεις, δε νομίζω να βοηθήσει...

Όσον αφορά τα αναλώσιμα (λάδια κλπ), εγώ μαζί σου.
 

m@kro

Maniac Member
May 11, 2010
4,440
56
48
43
Βόλος
μια χαρά .... από ιμάντες? πως είσαι? είχες αλλάξει ποτέ?
 

BLUE-WHITE

Original poster
Pro Member
May 12, 2010
447
0
0
Athens
OPTION-X said:
Με όλη την καλή πρόθεση και δίχως ίχνος ειρωνίας, μήπως είσαι λίγο υπερβολικός?
Εγώ είχα 3 χρόνια σε ακινησία ενα BMW X3 3.0i και μόνο τα λάδια του άλλαξα. Δε χρειάστηκε τίποτε άλλο και λειτουργεί μια χαρά!!!! Μόνο πριν το βάλω μπροστά, έριξα λίγο λάδι στη μηχανή για να μην κάνει ξηρή εκκίνηση. Εκτός κι αν τα χρειαζόταν όλα αυτά πριν το ακινητοποιήσεις, οπότε λογικό να τα κάνεις. Πάντα φιλικά.

Ναι, οντως φαινονται λιγο υπερβολικα αυτα, αλλά παντα καπως υπερβολικος ημουν στην συντηρηση του συγκεκριμενου αυτοκινητου.
* 1-2 πραγματακια (πχ μπουζι) τα ηθελε και πριν το αραξω.
** Μην ανυσηχεις, δεν παρεξηγουμαι  :)

kostg said:
Καλά μου ακούγονται τα παραπάνω, αλλά έχω ένσταση στα μπουζοκαλώδια και στο δοχείο παραφλού (είναι πανάκριβο). Είναι ανταλλακτικά τα οποία πιστεύω ότι δε χαλάνε ακόμα και μετά από στασιμότητα του αυτοκινήτου. Με το ίδιο σκεπτικό θα έπρεπε να αλλάξεις και όλα τα κολλάρα του υγρού ψύξης και την αντλία, καθώς η "λίπανση" όπως γράφεις, δε νομίζω να βοηθήσει...

Όσον αφορά τα αναλώσιμα (λάδια κλπ), εγώ μαζί σου.

α) Ξερεις οτι το δοχειο των MK6 και ειδικα του ST, ειναι λιγο ευπαθες λογω υψηλων θερμοκρασιων.
Το εχω αλλαξει μια φορα πριν χρόνια (ειχε κανει και μια μικρη ρωγμη μαλιστα) και σκοπευα να το αλλαξω ουτως ή αλλως ξανα.Πιστευω οτι μετα την διετη ακινησια του οχηματος ηρθε η καταλληλη στιγμη.Δεν θυμαμαι ποσο το ειχα πληρωσει για να πω την αληθεια.Ειναι οντως τοσο ακριβο?

β) Το 2007, σχεδον αμεσως μετα το στρωσιμο του αυτοκινητου, αλλαξα τα μαμα μπουζοκαλωδια και εβαλα τα Magnecor Blue 80mm τα οποια και φοραω ακομα. Mπορει τα μπουζοκαλωδια να μην ειναι γενικοτερα ευαισθητα εξαρτηματα και να μην εχω κανει πολλα χιλιομετρα, ομως, δεν παυουν να εχουν περασει 8 χρονια απο τοτε.
Με αυτο το σκεπτικο λεω λοιπον να τα αλλαξω.

γ) Την τσιμουχα της αντλιας νερου την λαδωνω προληπτικως, σε καθε service.

m@kro said:
μια χαρά .... από ιμάντες? πως είσαι? είχες αλλάξει ποτέ?

Αν εννοεις ιμαντα χρονισμου, τα ST δεν εχουν.Εχουν καδενα.
Ιμαντα εχουμε μονο εξωτερικο (αντλια νερου κλπ) τον οποιο και θα αλλαξω και κακως δεν το εγραψα και στο αρχικο ποστ μου  :)
 

JimClark

Pro Member
Jul 7, 2011
446
3
18
44
Πατρατσέλλα
cartalk.gr
Μοντέλο
MK6 ST
Καλά και προβλέψιμα όλα αυτα αλλά να έχεις στο πίσω μέρος του μυαλού οτι μπορεί να βγεί κάποιο πρόβλημα εκ του μη υπάρχοντος. Εγώ μετά απο ακινησία 1 ετους έκανα απλα ενα καλό σερβις. Δε χρειάστηκε τπτ άλλο. Στην πορεια είδα οτι η ακινησία μου ελιωσε ενα ακρόπαρο και μου σφήνωσε τον πείρο στη δαγκάνα του φρένου που δεν έβγαινε με τίποτα. Το πήρα χαμπάρι οταν χρειάστηκε να αλλάξω ενα ρουλεμάν πίσ ω τροχού.

Υποσημείωση, το δικο μου ακινητοποιηθηκε σε χωριό 150 μέτρα απο τη θάλασσα.

Στο διά ταύτα μη τρελαίνεσαι. Κανε τα βασικά απαραίτητα κ έχε το νού σου. Αλλωστε ακόμα αστρωτο είναι.
 

BLUE-WHITE

Original poster
Pro Member
May 12, 2010
447
0
0
Athens
m@kro said:
Ναι ρε συ εξωτερικό

Θα τον αλλαξω, ναι.

JimClark said:
Καλά και προβλέψιμα όλα αυτα αλλά να έχεις στο πίσω μέρος του μυαλού οτι μπορεί να βγεί κάποιο πρόβλημα εκ του μη υπάρχοντος. Εγώ μετά απο ακινησία 1 ετους έκανα απλα ενα καλό σερβις. Δε χρειάστηκε τπτ άλλο. Στην πορεια είδα οτι η ακινησία μου ελιωσε ενα ακρόπαρο και μου σφήνωσε τον πείρο στη δαγκάνα του φρένου που δεν έβγαινε με τίποτα. Το πήρα χαμπάρι οταν χρειάστηκε να αλλάξω ενα ρουλεμάν πίσ ω τροχού.

Υποσημείωση, το δικο μου ακινητοποιηθηκε σε χωριό 150 μέτρα απο τη θάλασσα.

Στο διά ταύτα μη τρελαίνεσαι. Κανε τα βασικά απαραίτητα κ έχε το νού σου. Αλλωστε ακόμα αστρωτο είναι.

Το εχω στα υποψην μου οτι μπορει να βγει καποιο προβλημα απο το πουθενα και πιστευω οτι αν ειναι να βγει, θα βγει μεσα στους πρωτους μηνες (και θελω να το ελπιζω καθως κατα τον Μαιο παω για κιτ της Mountune και δεν θα ηθελα να εχω στο κεφαλι μου άλλα θεματα τοτε).

Οταν λες καλο service, τι ακριβως εννοεις?
Επισης, το ειχες αραγμενο σε κλειστο γκαραζ?
 

BLUE-WHITE

Original poster
Pro Member
May 12, 2010
447
0
0
Athens
@ JimClark
E σιγουρα επαιξε τον ρολο του το γεγονος οτι ηταν αραγμενο για ενα χρονο μονο με μια κουκουλα στα 150 μετρα απο την θαλασσα.

@ Κostg
Μηπως θυμασαι ποσο κανει το δοχειο του παραφλου?
 

angel s

Pro Member
Apr 30, 2013
894
0
16
33
Athens
BLUE-WHITE said:
@ JimClark
E σιγουρα επαιξε τον ρολο του το γεγονος οτι ηταν αραγμενο για ενα χρονο μονο με μια κουκουλα στα 150 μετρα απο την θαλασσα.

@ Κostg
Μηπως θυμασαι ποσο κανει το δοχειο του παραφλου?

Δεν στοιχίζει πολλά. Υπολόγιζε περίπου 15 με 17€
 

BLUE-WHITE

Original poster
Pro Member
May 12, 2010
447
0
0
Athens
Ok thanks, αλλωστε εχω παρει τιμη για ολα αυτα που θελω να αλλαξω (περιπου 450 ευρω μαζι με τα εργατικα).

Το ρωταω επειδη ο Kostg εγραψε οτι ειναι πανακριβο.
 

angel s

Pro Member
Apr 30, 2013
894
0
16
33
Athens
Στο θέμα όπου αναφέρονται για το παγούρι παραφλου την ίδια τιμή αναφέρουν τα μελη όπως και ο kostg.
http://www.fiestamaniacs.gr/forum/http://fiestamaniacs.gr/phpbb5/viewtopic.php?t=7
 

pt1986

Pro Member
Jul 5, 2013
446
3
18
37
BLUE-WHITE said:
Ok thanks, αλλωστε εχω παρει τιμη για ολα αυτα που θελω να αλλαξω (περιπου 450 ευρω μαζι με τα εργατικα).

Το ρωταω επειδη ο Kostg εγραψε οτι ειναι πανακριβο.
στα 1.25 1.3 1.4 και 1.6 κανει 15 ευρω ενω στο st κανει 85-90 ευρω ειναι διαφορετικο αλλα αδικη τιμη οταν ειχα αλλαξει ειχε εκει για st και ειδα τιμη εμεινα καγκελο.
 

JimClark

Pro Member
Jul 7, 2011
446
3
18
44
Πατρατσέλλα
cartalk.gr
Μοντέλο
MK6 ST
Παγούρι παραφλού για μκ6 st, μανίσιο κανα 80άρι. Είνια μοναδικός κωδικός αφού έχει κ μια δεύτερη παροχή...
 

angel s

Pro Member
Apr 30, 2013
894
0
16
33
Athens
BLUE-WHITE Χίλια συγνώμη δεν ήξερα οτι εχουν διάφορα τα παγούρια. Τελικά ειναι ακριβό.
 

BLUE-WHITE

Original poster
Pro Member
May 12, 2010
447
0
0
Athens
@ pt1986, scorpion, JimClark
Eυχαριστω για τις απαντησεις παιδια.

@ angel s
Κανενα προβλημα!

@Crazy
Thanks boy!
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread