Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

Panos693

Original poster
New member
MK7
Apr 30, 2020
84
17
8
Central Greece
Μοντέλο
MK7
Καλησπέρα, σήμερα έγινε το σέρβις (σε αντιπροσωπεία της ford) που περίμενα τόσο καιρό για το fiestaκι μου.
Συγκεκριμένα αλλάξαμε λαδάκια 5w30 (formula f της ford), φίλτρο λαδιού (ford), ιμάντα χρονισμού (dayco), ιμάντα δυναμό (dayco), αντλία νερού (skf), αντιψυκτικό (ford premium plus), βαλβολίνες (castrol multivehicle 75w90 gl4 με προδιαγραφές ford), καθαρίσαμε την πεταλούδα γκαζιού και τέλος αφού ελέγχθηκαν τα φρένα κτλ κάναμε και έναν διαγνωστικό έλεγχο (δεν εμφάνισε κάποιο σφάλμα).
Κανονικά λαδάκια και φίλτρο έπρεπε να αλλαχθούν, αλλά επειδή το αμάξι το είχα πάρει μεταχειρισμένο και δεν είχε γίνει αλλαγή των παραπάνω, είπα να τα αλλάξω περισσότερο για την χρονική διάρκεια που είναι στο αμάξι παρά για τα χιλιόμετρα (48.000).
Όλα τα αναλώσιμα τα είχα προμηθευτεί ήδη από συνεργείο της ford που συνεργάζεται με το forum, με ελάχιστες εξαιρέσεις αναλωσίμων που αγοράστηκαν από αλλού.
Οπότε πλήρωσα μόνο για την εργασία που έγινε στο αμάξι μου αφού όπως είπα, είχα αγοράσει ήδη όλα τα αναλώσιμα. Κόστος για όλες αυτές τις εργασίες 140 ευρώ, αρκετά τίμια μπορώ να πω και έμεινα πολύ ικανοποιημένος.
Γενικά ήταν λίγο αρνητικοί στο ότι έβαζα πράγματα aftermarket και όχι της ford, και μου είπαν θα στα βάλουμε με δικιά σου ευθύνη κτλ, που εντωμεταξύ αν δεν κάνω λάθος οι ιμάντες της dayco βγαίνουν απ το ίδιο εργοστάσιο με αυτό που φτιάχνει τους ιμάντες της ford, απλά η ford βάζει το λογότυπο και τριπλασιάζει την τιμή.
Εντωμεταξύ όσον αφορά τις βαλβολίνες, δεν μου είπαν να μην τις αλλάξω που το περίμενα να πω την αλήθεια, βέβαια ο ιδιοκτήτης του συνεργείου επέμενε ότι δεν είναι σωστές αυτές που έχω πάρει και ότι θα τις βάλει με δικία μου ευθύνη γιατί μπορεί να προκαλέσουν πρόβλημα.
Εγώ του είπα ότι έχω πάρει βαλβολίνες με προδιαγραφές της ford και με τον ίδιο τύπο που βάζουν οι αντιπροσωπείες, gl4 75w90.
Επέμενε ότι οι βαλβολίνες μου δεν είναι οι σωστές και μου έδειξε ένα μπουκάλι της ford λέγοντας μου ότι οι βάλβολίνες που πρέπει να μπούνε είναι οι 75 F και όχι οι 75w90.
Εγώ με τα πολλά έβαλα τις castrol που είχα αγοράσει γιατί θυμάμαι ότι έχουν χρησιμοποιηθεί αρκετά και από μέλη του forum και επίσης έχω διαβάσει ότι είναι σωστές.
Πολύ πιθανό να ήθελε μιας και είχα πάει τα πάντα από αναλώσιμα, να βγάλει το κάτι παραπάνω εκτός απ την εργασία που θα μου χρέωναν και γι αυτό να επέμενε τόσο για τις βαλβολίνες (είναι αρκετά ακριβές της ford νομίζω 22-25/λίτρο).
 

SKYLINE

New member
Jun 3, 2020
98
15
8
Κόστος για όλες αυτές τις εργασίες 140 ευρώ, αρκετά τίμια μπορώ να πω και έμεινα πολύ ικανοποιημένος.
μου έδειξε ένα μπουκάλι της ford λέγοντας μου ότι οι βάλβολίνες που πρέπει να μπούνε είναι οι 75 F και όχι οι 75w90.
Θα μπορουσε να κατεβει κι αλλο στη τιμη.. Ναι και στο δικο μου mk6 μου εχουν πει οτι παιρνει μονοτυπη βαλβολινη!
 
  • Like
Αντιδράσεις: Panos693

Panos693

Original poster
New member
MK7
Apr 30, 2020
84
17
8
Central Greece
Μοντέλο
MK7
Θα μπορουσε να κατεβει κι αλλο στη τιμη.. Ναι και στο δικο μου mk6 μου εχουν πει οτι παιρνει μονοτυπη βαλβολινη!
Πιστεύω ήταν αρκετά καλή η τιμή απ την στιγμή που υπάρχουν περιπτώσεις από άλλες αντιπροσωπείες που για απλές εργασίες πχ λάδια φιλτρο κτλ έπαιρναν αρκετά χρήματα, αλλά και πάλι δεν το λες ότι μου πήραν αρκετά.
Για τις βαλβολίνες κάπου είχα διαβάσει ότι για το mk7 θέλει 75w90 με κάποια συγκεκριμένα πρότυπα και τα castrol που έβαλα είχαν όλα τα παραπάνω.
Τις έχουν βάλει και άλλα άτομα από το forum και έχω διαβάσει και σε αγγλικά forum ότι τις χρησιμοποιούν, οπότε δεν πιστεύω να είναι λάθος.
Ίσως κάποια συγκεκριμένα μοντέλα να δουλεύουν με μονοτυπες, γιατί απ ότι είδα στην φορντ είχε 3 διαφορετικές βαλβολίνες με διαφορετικούς βαθμούς όσον αφορά το ιξωδες.
 

SKYLINE

New member
Jun 3, 2020
98
15
8
Πιστεύω ήταν αρκετά καλή η τιμή απ την στιγμή που υπάρχουν περιπτώσεις από άλλες αντιπροσωπείες που για απλές εργασίες πχ λάδια φιλτρο κτλ έπαιρναν αρκετά χρήματα, αλλά και πάλι δεν το λες ότι μου πήραν αρκετά.
Για ψυχαναγκαστικους λογους το πηγες αντιπροσωπεια ενω υπαρχουν αξιολογα και οικονομικα εξειδικευμενα ford!
Γιατι να μπεις σε αυτη τη διαδικασια after market σε αντιπροσωπεια χωρις καμια εγγυηση!!! Εγω εχω φτιαξει αρκετα αυτοκινητα με συνταγη after market σε συνεργειο εμπιστο και τοσα χρονια ολα μια χαρα και πολυ οικομικα!!!!
 
  • Like
Αντιδράσεις: Panos693

Panos693

Original poster
New member
MK7
Apr 30, 2020
84
17
8
Central Greece
Μοντέλο
MK7
Το πήγα σε αντιπροσωπεία επειδή ήθελα να γίνουν αλλαγές σε ιμάντα χρονισμού κτλ και στην περιοχή μου (κωμόπολη) δυστυχώς δεν υπάρχει κάποιο συνεργείο εξειδικευμένο σε φορντ, οπότε δεν μπορούσα να εμπιστευτώ κάποιον μηχανικό με γενικές γνώσεις για αυτη την αλλαγή (μπορεί να υπερβάλλω αλλά καμία φορά ο ψυχαναγκασμός βγαίνει σε καλό😛) .
Είχα αγοράσει aftermarket αξιόπιστα αναλώσιμα γιατί αν πήγαινα σε αντιπροσωπεία θα μου έβαζαν fomoco ιμάντες και αντλία (τα γνήσια δηλαδή) και θα ζήταγαν σίγουρα τα διπλάσια χρηματα απ όσα έδωσα για να τα αγοράσω όλα αυτά.
Δυστυχώς οι λύσεις δεν ήταν πολλές όσον αφορά το συνεργείο και δεν μπορούσα να κάνω ολόκληρο ταξίδι ώστε να πάω σε κάποιο εξειδικευμένο της φορντ, βλέπε και πρόβλημα μετακίνησης εκτός νόμου.
Απ την άλλη, αν έμενα στην Αθήνα ή σε κάποια πόλη με αξιόπιστα και οικονομικά συνεργεία συμφωνώ απόλυτα μαζί σου ότι θα μπορούσα να επιλέξω κάποιο άλλο συνεργείο και όχι απαραίτητα αντιπροσωπεία.
 
  • Like
Αντιδράσεις: SKYLINE

SKYLINE

New member
Jun 3, 2020
98
15
8
Απ την άλλη, αν έμενα στην Αθήνα ή σε κάποια πόλη με αξιόπιστα και οικονομικά συνεργεία συμφωνώ απόλυτα μαζί σου ότι θα μπορούσα να επιλέξω κάποιο άλλο συνεργείο και όχι απαραίτητα αντιπροσωπεία.
Νομιζα οτι εισαι απο Αττικη! Οκ τοτε μονοδρομος..
 
  • Like
Αντιδράσεις: Panos693

Panos693

Original poster
New member
MK7
Apr 30, 2020
84
17
8
Central Greece
Μοντέλο
MK7
Όχι όχι, δεν μένω Αττική, αλλιώς σίγουρα θα πήγαινα σε κάποια απ τις δεκάδες επιλογές εξειδικευμένου συνεργείου στην Αθήνα και όχι αντιπροσωπείας.
 

nicolaos

MK7
Member
Dec 8, 2012
157
8
18
63
ΝΕΑ ΙΩΝΙΑ-ΚΑΤΩ ΠΑΝΑΓΙΑ ΚΥΛΛΗΝΗ
Μοντέλο
MK7
Καλησπέρα, σήμερα έγινε το σέρβις (σε αντιπροσωπεία της ford) που περίμενα τόσο καιρό για το fiestaκι μου.
Συγκεκριμένα αλλάξαμε λαδάκια 5w30 (formula f της ford), φίλτρο λαδιού (ford), ιμάντα χρονισμού (dayco), ιμάντα δυναμό (dayco), αντλία νερού (skf), αντιψυκτικό (ford premium plus), βαλβολίνες (castrol multivehicle 75w90 gl4 με προδιαγραφές ford), καθαρίσαμε την πεταλούδα γκαζιού και τέλος αφού ελέγχθηκαν τα φρένα κτλ κάναμε και έναν διαγνωστικό έλεγχο (δεν εμφάνισε κάποιο σφάλμα).
Κανονικά λαδάκια και φίλτρο έπρεπε να αλλαχθούν, αλλά επειδή το αμάξι το είχα πάρει μεταχειρισμένο και δεν είχε γίνει αλλαγή των παραπάνω, είπα να τα αλλάξω περισσότερο για την χρονική διάρκεια που είναι στο αμάξι παρά για τα χιλιόμετρα (48.000).
Όλα τα αναλώσιμα τα είχα προμηθευτεί ήδη από συνεργείο της ford που συνεργάζεται με το forum, με ελάχιστες εξαιρέσεις αναλωσίμων που αγοράστηκαν από αλλού.
Οπότε πλήρωσα μόνο για την εργασία που έγινε στο αμάξι μου αφού όπως είπα, είχα αγοράσει ήδη όλα τα αναλώσιμα. Κόστος για όλες αυτές τις εργασίες 140 ευρώ, αρκετά τίμια μπορώ να πω και έμεινα πολύ ικανοποιημένος.
Γενικά ήταν λίγο αρνητικοί στο ότι έβαζα πράγματα aftermarket και όχι της ford, και μου είπαν θα στα βάλουμε με δικιά σου ευθύνη κτλ, που εντωμεταξύ αν δεν κάνω λάθος οι ιμάντες της dayco βγαίνουν απ το ίδιο εργοστάσιο με αυτό που φτιάχνει τους ιμάντες της ford, απλά η ford βάζει το λογότυπο και τριπλασιάζει την τιμή.
Εντωμεταξύ όσον αφορά τις βαλβολίνες, δεν μου είπαν να μην τις αλλάξω που το περίμενα να πω την αλήθεια, βέβαια ο ιδιοκτήτης του συνεργείου επέμενε ότι δεν είναι σωστές αυτές που έχω πάρει και ότι θα τις βάλει με δικία μου ευθύνη γιατί μπορεί να προκαλέσουν πρόβλημα.
Εγώ του είπα ότι έχω πάρει βαλβολίνες με προδιαγραφές της ford και με τον ίδιο τύπο που βάζουν οι αντιπροσωπείες, gl4 75w90.
Επέμενε ότι οι βαλβολίνες μου δεν είναι οι σωστές και μου έδειξε ένα μπουκάλι της ford λέγοντας μου ότι οι βάλβολίνες που πρέπει να μπούνε είναι οι 75 F και όχι οι 75w90.
Εγώ με τα πολλά έβαλα τις castrol που είχα αγοράσει γιατί θυμάμαι ότι έχουν χρησιμοποιηθεί αρκετά και από μέλη του forum και επίσης έχω διαβάσει ότι είναι σωστές.
Πολύ πιθανό να ήθελε μιας και είχα πάει τα πάντα από αναλώσιμα, να βγάλει το κάτι παραπάνω εκτός απ την εργασία που θα μου χρέωναν και γι αυτό να επέμενε τόσο για τις βαλβολίνες (είναι αρκετά ακριβές της ford νομίζω 22-25/λίτρο).
Αυτές εδώ: https://www.castrol.com/el_gr/greec...73f8ffaf1e095&component=transaxle-ημιαυτόματο, μάλλον εννοεί
 
  • Like
Αντιδράσεις: Panos693

Panos693

Original poster
New member
MK7
Apr 30, 2020
84
17
8
Central Greece
Μοντέλο
MK7
Ναι τέτοιο τύπο βαλβολίνων μου πρότεινε να βάλω (FE 75w).
Πάντως και οι μονότυπες και οι 75w90 της castrol βγαίνουν με προδιαγραφές της ford απ ότι βλέπω.
Οι μονότυπες της castrol έχουν προδιαγραφή Ford WSSM2C200-D2 και οι 75w90 επίσης της castrol, έχουν προδιαγραφή Ford WSD-M2C200-C.
Μπορεί τελικά κάποιος να πει με σιγουριά ποιος είναι ο ιδανικός τύπος βαλβολίνων για fiesta mk7 2008-2012 και ποιά προδιαγραφή ταιριάζει στο συγκεκριμένο μοντέλο;
 

Panos693

Original poster
New member
MK7
Apr 30, 2020
84
17
8
Central Greece
Μοντέλο
MK7
Μια ερώτηση να κάνω σχετικά με την αλλαγή του αντιψυκτικού που έκανα στο σέρβις για να μην ανοίγω καινούργιο θέμα.
Ο μηχανικός μου είπε πως έκανε εξαερωση κανονικά όταν πρόσθεσε το αντιψυκτικό, αφήνοντας τον κινητήρα να ζεσταθεί και να δουλέψει το βεντιλατερ, όμως η ένδειξη ήταν αρκετά πάνω από το max όταν τελείωσε η διαδικασία (μάλλον πρόσθεσε περισσότερο).
Ωστόσο μου είπε ότι η ένδειξη καθώς θα δουλέψει το αμάξι θα πέσει κοντά στο max, όμως το λογικό δεν είναι καθώς δουλεύει το αμάξι και ζεσταίνεται το αντιψυκτικό, αυτό να ανέβει πιο πολύ;
Με εντελώς κρύο τον κινητήρα η στάθμη παραμένει γύρω στα 5 εκατοστά πάνω από την ένδειξη max.
Να αφαιρέσω αντιψυκτικο με κάποια σύριγγα ώστε να πέσει στο max;
Αν το αφήσω έτσι όπως έχει με την πίεση και θερμότητα του αντιψυκτικου ενδέχεται να σπάσει το δοχειο;
 

theoanag

Member
May 23, 2018
114
49
28
Μια ερώτηση να κάνω σχετικά με την αλλαγή του αντιψυκτικού που έκανα στο σέρβις για να μην ανοίγω καινούργιο θέμα.
Ο μηχανικός μου είπε πως έκανε εξαερωση κανονικά όταν πρόσθεσε το αντιψυκτικό, αφήνοντας τον κινητήρα να ζεσταθεί και να δουλέψει το βεντιλατερ, όμως η ένδειξη ήταν αρκετά πάνω από το max όταν τελείωσε η διαδικασία (μάλλον πρόσθεσε περισσότερο).
Ωστόσο μου είπε ότι η ένδειξη καθώς θα δουλέψει το αμάξι θα πέσει κοντά στο max, όμως το λογικό δεν είναι καθώς δουλεύει το αμάξι και ζεσταίνεται το αντιψυκτικό, αυτό να ανέβει πιο πολύ;
Με εντελώς κρύο τον κινητήρα η στάθμη παραμένει γύρω στα 5 εκατοστά πάνω από την ένδειξη max.
Να αφαιρέσω αντιψυκτικο με κάποια σύριγγα ώστε να πέσει στο max;
Αν το αφήσω έτσι όπως έχει με την πίεση και θερμότητα του αντιψυκτικου ενδέχεται να σπάσει το δοχειο;
Κανονικα η εξαερωση γινεται επειδη ειναι κλειστο κυκλωμα με μηχανημα κενου αερος για να εισαι σιγουρος οτι δεν εχει κρατησει καπου αερα μεσα, και δεν χρειαζετε να συμπληρωσεις ουτε να αφαιρεσεις αντιψικτικο ,αστο λιγες ημερες να δουλεψει και εαν δεν παει στο max με κρυο κινητηρα αφαιρεσε λιγο απο μεσα κανονικα η ενδειξη πρεπει να ειναι στο max γιατι το δοχειο διαστολης πιεζεται οταν ανεβαινει η θερμοκρασια .ειναι γνωστο το προβλημα με τα mk7 που σκαει το παγουρι απο την πιεση του νερου.
 
  • Like
Αντιδράσεις: Panos693

SKYLINE

New member
Jun 3, 2020
98
15
8
Μια ερώτηση να κάνω σχετικά με την αλλαγή του αντιψυκτικού που έκανα στο σέρβις για να μην ανοίγω καινούργιο θέμα.
Ο μηχανικός μου είπε πως έκανε εξαερωση κανονικά όταν πρόσθεσε το αντιψυκτικό, αφήνοντας τον κινητήρα να ζεσταθεί και να δουλέψει το βεντιλατερ, όμως η ένδειξη ήταν αρκετά πάνω από το max όταν τελείωσε η διαδικασία (μάλλον πρόσθεσε περισσότερο).
Ωστόσο μου είπε ότι η ένδειξη καθώς θα δουλέψει το αμάξι θα πέσει κοντά στο max, όμως το λογικό δεν είναι καθώς δουλεύει το αμάξι και ζεσταίνεται το αντιψυκτικό, αυτό να ανέβει πιο πολύ;
Με εντελώς κρύο τον κινητήρα η στάθμη παραμένει γύρω στα 5 εκατοστά πάνω από την ένδειξη max.
Να αφαιρέσω αντιψυκτικο με κάποια σύριγγα ώστε να πέσει στο max;
Αν το αφήσω έτσι όπως έχει με την πίεση και θερμότητα του αντιψυκτικου ενδέχεται να σπάσει το δοχειο;
Εμενα στο mk6 μετα την αλλαγη ψυγειο καλοριφερ.. στην εξαερωση με σταθερο γκαζι καποια στιγμη επεσε η σταθμη,συμπληρωσε και οταν ανοιξε το βεντιλατερ πηγε πανω ψηλα και εκλεισε την ταπα! Αφου γυρισα σπιτι το κοιταξα την επομενη μερα και ηταν κατω χαμηλα στο min!!! Συμπληρωσα και φαινεται να ειναι οκ! Με παρεξενεψε που πηγε τοσο χαμηλα???!!!
 
  • Like
Αντιδράσεις: Panos693

theoanag

Member
May 23, 2018
114
49
28
ετσι γινεται εξαερωση στα ανοιχτα κυκλωματα, που εχουν τα περισσοτερα ιαπωνικα, το παγουρι δεν ειναι σφραγισμενο δεν βιδωνει η ταπα, αλλα ειναι κουμπωτη και το παγουρι δεν εχει μεσα πιεση, αλλα δινει και παιρνει αντιψυκτικο απο την ταπα του ψυγειου που ανοιγοκλεινει με βαση την πιεση του ψυγειου συνηθως ειναι 1,1bar.Στα περισσοτερα κλειστα κυκλωματα υπαρχουν βιδες για εξαερωση, η χρησιμοποιης αντλια κενου για να μην κρατησει μεσα αερα.
 
  • Like
Αντιδράσεις: Panos693

Panos693

Original poster
New member
MK7
Apr 30, 2020
84
17
8
Central Greece
Μοντέλο
MK7
Κανονικα η εξαερωση γινεται επειδη ειναι κλειστο κυκλωμα με μηχανημα κενου αερος για να εισαι σιγουρος οτι δεν εχει κρατησει καπου αερα μεσα, και δεν χρειαζετε να συμπληρωσεις ουτε να αφαιρεσεις αντιψικτικο ,αστο λιγες ημερες να δουλεψει και εαν δεν παει στο max με κρυο κινητηρα αφαιρεσε λιγο απο μεσα κανονικα η ενδειξη πρεπει να ειναι στο max γιατι το δοχειο διαστολης πιεζεται οταν ανεβαινει η θερμοκρασια .ειναι γνωστο το προβλημα με τα mk7 που σκαει το παγουρι απο την πιεση του νερου.
σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση, οχι δυστυχώς δεν χρησιμοποίησε κάποιο μηχάνημα για την εξαέρωση, ακολούθησε ακριβώς την ίδια διαδικασία που περιγράφει ο S SKYLINE, με μόνη διαφορά ότι εμένα με κρύο κινητήρα βρίσκεται πάνω από το max και όχι στο min, μετά σου λένε αντιπροσωπεία, προσέχουν περισσότερο τα αμάξια κτλ, μου φαίνεται ώρες ώρες άρπα κόλλα τις κάνουν τις εργασίες.
Θα το παρακολουθήσω μία-δύο ημέρες μήπως κατέβει η στάθμη, αλλιώς θα αφαιρέσω κάποια ποσότητα, νομίζω πως έχει μία πλαστική βιδωτή τάπα, μπροστά απ την πολλαπλή εισαγωγής που κάνει τα πράγματα πιο εύκολα στην αφαίρεση του αντιψυκτικού.
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread