Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

Panos693

Original poster
New member
MK7
Apr 30, 2020
84
17
8
Central Greece
Μοντέλο
MK7
Καλησπέρα fiestamaniacs, σήμερα έβαλα το αμαξι μπροστά να δουλέψει λιγάκι, γιατί είχε μένει σβηστό για 4-5 μέρες.
Αυτό που παρατήρησα όταν πήγα να βάλω κάποια ταχύτητα ήταν μια μεγάλη δυσκολία στο να μπει η κάθε σχέση. Ο μοχλός ήθελε αρκετή πίεση σε κάθε μια από τις ταχύτητες που δοκίμασα να βάλω και σε καμία περίπτωση δεν είχε ομαλή σμουθ διαδρομή. Συγκεκριμένα αυτό που με παραξένεψε ήταν ότι αφού είδα ότι η κάθε σχέση έμπαινε με πολύ δυσκολία, δοκιμάζω να βάλω οπισθεν και κάθε φορά που την έβαζα ακουγόταν ένας στιγμιαιος ήχος στην διαδρομή του λεβιε σαν να γραντζουναει, όπως ακριβώς κάνει όταν δεν έχει μπει σωστά η ταχύτητα και αφήνουμε συμπλέκτη και πατάμε γκάζι για να ξεκινήσει. Όλες οι αλλαγές φυσικά έγιναν με τον συμπλέκτη πατημένο στο πάτωμα και οι ταχυτητες έμπαιναν κανονικά (δεν τις πέταγε δηλαδη) απλά έμπαιναν με μεγάλη δυσκολία, λες και έβρισκε κάπου ο λεβιες και τον δυσκόλευε στην κάθε αλλαγή. Έκανα μια πολύ μικρή διαδρομή με το αμαξι, μερικά μέτρα και αμέσως μετά ο λεβιες δούλευε σαν βούτυρο, καμία δυσκολία και επίσης κανένας ήχος κάθε φορά που δοκίμασα να βάλω οπισθεν.
Έχετε εικόνα τι μπορεί να ήταν αυτό που συνέβη, έχει συμβεί σε κανέναν;
Μου φαίνεται αρκετά δύσκολο λόγω κρύου να είχαν παγώσει οι βαλβολίνες και να υπήρχε αυτή η δυσκολία στις αλλαγές.
Θεωρητικά οι βαλβολίνες είναι κατασκευασμένες να αντέχουν στο κρύο, εξάλλου δεν έχω ακούσει ποτέ ανάλογο πρόβλημα λόγω κρύου και το παράξενο σε όλο αυτό ήταν ότι έγιναν πολλές αλλαγές με δυσκολία (με το αμάξι σε στάση) για 5-7 λεπτά που προσπαθούσα να δω τι γινεται, αλλά μόλις έκανα μερικά μέτρα ο λεβιες ήταν κανονικός.
Μπορεί δηλαδή να "ζεσταθηκαν" οι βαλβολίνες συμπτωματικά μόλις κινήθηκε το αμάξι ελάχιστα και όχι τα 5-7 λεπτά που άλλαζα την κάθε σχέση με δυσκολία;
Υγ τις βαλβολίνες θα τις αλλάξω έτσι κι αλλιώς στο σέρβις που περιμένω να κάνω (τις είχα αγοράσει εδώ και καιρο), αλλά αυτή η απαγόρευση μεταξύ νομών, ειδικά για εμάς που είμαστε από επαρχία και θέλουμε να πάμε σε κάποιο εξουσιοδοτημένο μας πάει πίσω.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τον χρόνο σας!
 
Oct 17, 2020
264
150
43
45
Μοντέλο
MK6
Γενικά πιστεύω ότι όλα τα υγρά του αυτοκινήτου δουλεύουν αλλιώς όταν ζεσταθουν. Το κρύο παίζει ρόλο πάντα. Όπως το λάδι του κινητήρα πρέπει να ζεστάθει για να κάνει καλή δουλειά, έτσι και οι βαλβολινες. Άλλωστε το είπες και μόνος σου, όταν ζεσταθηκε δούλευε γλυκά. Επίσης νομίζω ότι όταν είσαι σε στάση και δεν ρολαρει το αυτοκίνητο, οι ταχύτητες μπαίνουν πιο δύσκολα.
 
  • Like
Αντιδράσεις: Panos693

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,307
180
63
50
Αθήνα
Ακίνητο αυτοκίνητο, κρύες βαλβολίνες, λίγα δέκατα του χιλιοστού off να ήταν τα γρανάζια, ε δεν θέλει και πολύ....
 
  • Like
Αντιδράσεις: Panos693

Panos693

Original poster
New member
MK7
Apr 30, 2020
84
17
8
Central Greece
Μοντέλο
MK7
Αρα δεν είναι κάτι ανησυχητικό απ ότι μου λέτε, απλά δεν μου είχε ξανακάνει κάτι αντίστοιχο τουλάχιστον σε τέτοιο βαθμό (κάνα δυο φορές είχε συμβεί μόλις έβαζα το αμάξι μπροστά και ήταν κρύο, να κάνω 2-3 προσπάθειες για να μπει σωστά ο μοχλός και όχι να προσπαθώ ολόκληρα λεπτά όπως χτες)
Ανησύχησα επειδή δεν έχω ακούσει κάτι αντίστοιχο με το δικό μου θέμα να έχει συμβεί σε κάποιον (έχουμε και ένα focus στην οικογένεια και δεν έχει κάνει κάτι παρόμοιο, και τα αμάξια βρίσκονται στις ίδιες θερμοκρασίες κτλ) και σκέφτηκα πολλά, μέχρι και την πιθανότητα να παίζει κάτι με την ντιζα του λεβιέ.
Σας ευχαριστώ πολύ όλους για τις απαντήσεις σας, με καθησυχάσατε!
 

geokats

Staff member
Member
Oct 23, 2019
199
154
43
39
ΛΑΜΙΑ
www.flickr.com
Μοντέλο
MK8
WEBSITE
https://www.youtube.com/user/sonataflower
LOCATION
Thessaloniki
Δες πόσα χλμ έχουν τα υγρά του σασμάν, πότε δλδ αλλάχτηκαν τελευταία φορά. Δες για καμιά διαρροή εν γένει και θα έλεγα ότι καλό θα ήταν στο επόμενο σέρβις να τα αλλάξεις. Τα αυτοκίνητά μου λόγω καραντίνας έχουν κάτσει πάρα πολύ σε ακινησία, τόσο το Peugeot, και πολύ παραπάνω το Fiesta. Τέτοια συμπεριφορά δεν έχω συναντήσει.
 
  • Like
Αντιδράσεις: Panos693

bullet_fiesta

New member
MK7.5
Feb 9, 2019
66
16
8
39
Άνω Πατήσια Αθήνα
Μοντέλο
MK7.5
Καλησπέρα βάλτο μπροστά άστο κανένα δεκάλεπτο να ανεβάσει θερμοκρασία και οι βαλβολινες. Και καλό είναι να κάνεις και καμιά αλλαγή βαλβολινες άσχετα με το τι λέει η μαμά εταιρεία
 
  • Like
Αντιδράσεις: Panos693

Panos693

Original poster
New member
MK7
Apr 30, 2020
84
17
8
Central Greece
Μοντέλο
MK7
Εννοείται πως θα τις αλλάξω τις βαλβολίνες, όπως είπα και παραπάνω τις είχα αγοράσει ήδη, πολύ καιρό πριν παρουσιάσει αυτό το "θεματάκι", με σκοπό να τις άλλαζα στο επόμενο σέρβις αλλά με τις απαγορεύσεις πάμε δυστυχώς πίσω.
Οι βαλβολίνες δεν έχουν αλλαχθεί ποτέ, βέβαια το αμάξι δεν έχει και τα τρελά χιλιόμετρα, 48.000km έχει, αλλά είμαι κι εγώ φυσικά απόλυτα κάθετος με την πολιτική της φορντ που σου λέει "οι βαλβολίνες είναι εφ' όρου ζωής, και δεν πρέπει να αλλάζονται", είναι λάδια και αυτά, μπορεί να είναι χοντρότερα απ τα λάδια του κινητήρα αλλά δεν παύει να σημαίνει ότι καταπονούνται κι αυτά (συν τα γρέζια που θα υπάρχουν στο κιβώτιο) και σε καμία περίπτωση δεν έχουν τις ίδιες ιδιότητες για πάντα.
Διαρροή δεν έχω διαπιστώσει κάπου, πάντως και σήμερα που χρησιμοποίησα το αμάξι όλα ήταν άψογα.
Τι να πω τόσο πολύ ξύλο έφαγαν οι βαλβολίνες απ το κρύο όσες μέρες ήταν το αμάξι σε ακινησία;:unsure:
 
Oct 17, 2020
264
150
43
45
Μοντέλο
MK6
Εγώ με το ίδιο δισκοπλατο έχω τώρα 415.000 χίλ χιλιόμετρα. Εκεί που πάω το αυτοκίνητο για service ζήτησα να αλλαχτουν οι βαλβολινες και ο μάστορας μου είπε μόνο όταν αλλάζουμε δισκοπλατο αλλάζουμε και βαλβολινες. Βέβαια επέμενα πολύ και τελικά μου έκανε την χάρη και τις άλλαξε.
 
  • Like
Αντιδράσεις: Panos693

Panos693

Original poster
New member
MK7
Apr 30, 2020
84
17
8
Central Greece
Μοντέλο
MK7
Χαχα δεν έχει δεν στις αλλάζουμε, λεφτά θα πάρουν, ναι ισχύει αυτό που λες, σου λένε δεν χρειάζονται ποτέ αλλαγή, μόνο αν χρειαστεί αλλαγή δίσκο πλατό.
415.000 χιλιάδες χιλιόμετρα με το ίδιο δίσκο πλατό, ακραίος!👍
Φαντάζομαι τι έκφραση θα πήραν μόλις άδειασαν βαλβολίνες με 415.000km πάνω τους, μήπως άλλαξαν τελικα γνώμη σχετικά με τις αλλαγές χαχα
 
  • Like
Αντιδράσεις: Στέφανος
Oct 17, 2020
264
150
43
45
Μοντέλο
MK6
Και συνεχίζω με το ίδιο δισκοπλατο, να δω που θα φτάσω, χα χα χα. Τις βαλβολινες τις άλλαξα πριν 40.000 χίλ χιλιόμετρα.
 
  • Like
Αντιδράσεις: mk6car and Panos693

Nikol@r@s

Administrator
Staff member
Moderator
Mar 28, 2012
773
46
28
19
Αθήνα
Για να ησυχάσεις θα σου πρότεινα να πας αντιπροσωπεία αν είναι εντός εγγύησης ή σε μάστορα δικό σου,δεν είναι κάτι!Εγώ έχω 78500 δεν εχω παρατηρήσει κάτι τέτοιο,ωστόσο παίζουν ρόλο οι θερμοκρασίες.Ειδικά το σασμαν του ST είναι από τα πλέον αξιόπιστα επομένως δεν συντρέχει λόγος ανησυχίας,ότι θέλεις μας ρωτάς και περιμένουμε νέα σου.
 
  • Like
Αντιδράσεις: Panos693

Panos693

Original poster
New member
MK7
Apr 30, 2020
84
17
8
Central Greece
Μοντέλο
MK7
Εννοείται πως θα ενημερώσω αν τελικά δεν ήταν κάτι λόγω της πολύ χαμηλής θερμοκρασίας.
Το αμάξι δεν είναι στην εγγύηση είναι μοντέλο του 2010, ωστόσο θα το πάω σε αντιπροσωπεία για το συγκεκριμένο σέρβις, διότι έχω μαζέψει κάποια αναλώσιμα όπως (ιμάντας χρονισμού-τεντωτήρας, ιμάντας δυναμό, αντλία νερού κτλ), τα οποία θέλω να τα αντικαταστήσω όχι λόγω χιλιομέτρων, αλλά κυρίως λόγω χρονικής διάρκειας που είναι πάνω στο αμάξι και θέλω αυτές οι εργασίες να γίνουν σε αντιπροσωπεία.
Στέφανος Στέφανος χαχα όπως και να έχει ακραίο νούμερο για δίσκο πλατό, εκεί που βλέπεις εντελώς αντίθετες περιπτώσεις που οδηγάνε με το πόδι κολλημένο στον συμπλέκτη και το δίσκο πλατό είναι για πέταμα στα 30.000km:confused:
Σας ευχαριστώ πολύ όλους για το ενδιαφέρον!
 
  • Like
Αντιδράσεις: Στέφανος

Panos693

Original poster
New member
MK7
Apr 30, 2020
84
17
8
Central Greece
Μοντέλο
MK7
δες και αυτο το βιντεάκι

Ενδιαφέρον βίντεο, είχε περάσει και εμένα απ το μυαλό μου ότι υπάρχει πιθανότητα να παίζει και κάτι τέτοιο, θα το κοιτάξω, σε ευχαριστώ για το ενδιαφέρον!
 
  • Like
Αντιδράσεις: mk6car

Panos693

Original poster
New member
MK7
Apr 30, 2020
84
17
8
Central Greece
Μοντέλο
MK7
Το έψαξα λίγο περισσότερο το θέμα με την δυσκολία στις αλλαγές σχέσεων κατά τις περιόδους που έχει έντονο κρύο και κατέληξα στο ότι δεν είναι κάτι ανησυχητικό.
Είχαν δίκιο όσοι μου είπαν παραπάνω περί κρύων βαλβολίνων.
Συγκεκριμένα διάβασα ότι είναι πολύ συχνό "πρόβλημα" στα αμάξια με χειροκίνητο σασμαν να δυσκολεύονται δηλαδή να πάρουν κατευθείαν κάποια ταχύτητα ή να μπει αυτή με ομαλή διαδρομή.
Επίσης λέει ότι στις πολύ χαμηλές θερμοκρασίες το λάδι (βαλβολίνη) γίνεται αρκετά παχυρευστο με αποτέλεσμα να μην μπορεί να λιπανει επαρκώς και σωστά τα γρανάζια. Η λύση είναι πλήρες συνθετική βαλβολίνη (έχει μεγαλύτερες αντοχές στο κρύο) και καλό ζέσταμα.
Μόλις γίνουν μερικά χιλιόμετρα η αίσθηση στο κιβώτιο ταχυτήτων είναι απαλή, όπως ακριβώς συνέβη και σε μένα.
Ευτυχώς στα αμάξια μας η βαλβολίνη πρέπει έτσι κι αλλιώς να είναι φουλ συνθετική.
Για όσους δεν διάβασαν το θέμα που ποσταρα με το σέρβις, άλλαξα τις βαλβολίνες γιατί δεν είχαν αλλαχτεί ποτέ. Το "θεματάκι" λοιπόν με το κρύο το οποίο προέκυψε 2 με 3 φορές, ήταν αρκετά έντονο με τις προηγούμενες βαλβολίνες, ενώ με τις καινούργιες και σε συνδυασμό με τις πολύ χαμηλότερες θερμοκρασίες λόγω ημερών, το παρουσιάζει σε ελάχιστο βαθμό.
 
  • Like
Αντιδράσεις: dtsef and George.B.

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread