Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

scorpion

Staff member
Elite Member
Vip Team
Ιδρυτής (θα σέβεστε :P)
May 9, 2010
13,982
8
23
38
Πειραιάς
www.fiestamaniacs.gr
Smoof said:
Οποτε καλυτερα χταποδι miltek και την υπολοιπη απο ελλαδα σκεφτομαι.. Αν καποιος εχει να προτεινει κατι που εχει δουλεψει ευπροσδεκτο..
Xταπόδι Miltek και την υπόλοιπη σε κάποιον επώνυμο εξατμισά...
Αυτό έχω κάνει και εγώ στο mk6 Μου
Εγώ την έφτιαξα στον Σκριβάνο την υπόλοιπη εξάτμιση αλλά για τα καλά του λόγια που άκουγα εγώ δεν έμεινα ευχαριστημένος γιατί έκανα τσαπατσοδουλεία
Το λάθος του το μπάλωσε αντί να το διορθώσει.Και ούτε παζάρια του έκανα...Αυτά μου ζήτησε αυτά πήρε....150e
 

Kypros

Rookie
Dec 5, 2013
14
0
1
43
ΚΥΠΡΟΣ
Καλησπέρα στο forum. Η ολόσωμη εξάτμιση της milltek περιλαμβάνει χταπόδι, καταλύτη και τελικό; Το μεσαίο καταργείται;
 

KARBY

Pro Member
Feb 12, 2015
318
3
18
η miltek εχει δυο εκδοσεις.
η street legal που εχει μεσαιο και δεν κανει πολυ βαβουρα και η παρανομη που κανει αρκετο εως πολυ σαματα και βουητο σε καποιες στροφες στη εθνικη.
Βεβαια η δευτερη ειναι λιγο ποιο αποδοτικη και χρησιμοποιει ποιο λεπτο φυλλο σωληνας για να ειναι ποιο ελαφρια.
Προφανως απευθυνεται σε ποιο αγωνιστικη χρηση.
Το κακο ειναι οτι θελει βαθεια το χερι στη τσεπη και για τις δυο περιπτωσεις.
Υπαρχει και η λυση  που ειναι λιγο too much .
Σχεδιαζει καποιος μια καταλληλη εξατμιση για το εργαλειο ,κλεβωντας ιδεες απο καλους κατασκευαστες και πηγαινει να του την φτιαξουν αλλα με πολυ προσοχη ,γιατι οι περισσοτεροι κανουν τα δικα τους.Εκει μια λογικη τιμη θα βγει κατω απο τα 1000 ευρω.

Συγχώνευση διπλών μηνυμάτων:[time]1495804572[/time]
Επειδη τωρα ειδα οτι μιλας για 1,25 μοτερ ,απλα να πω οτι το σαπουνι σου χαλας.
Δεν υπαρχει χταποδι ετοιμο για αυτο το μοτερ γιατι απλα δεν ασχολειται κανεις.
Και να εβαζες ,αν εβρισκες, θα αδειαζε το μοτερ απο ροπες .
Πρεπει πρωτα να καννιβαλισεις το μοτερ με μετατροπες και μετα να φτιαξεις μια καλη εξατμιση.
Με τα ιδια λεφτα ,βρισκεις και βαζεις ενα 1,6 μεταχειρισμενο και εισαι ποιο ωραιος σε ολα.
 

Smoof

Rookie
Σεπτ. 24, 2016
37
0
6
Απο pumaspeed που βλεπω εχει 970ε με μεταφορικα αλλα η γνωμη μου ειναι πως η milltek δενκανει για το αμαξι επειδη ειναι 60μμ. Πολλοι εχουν φτιαξει στον exhaust center και απ οσο ξερω ειναι ευχαριστημενοι.
Το πολυ 55ρα ειναι οκ για το αμαξι. Εγω εφτιαξα στον Γιαννακα ολοσωμη decat (οχι τελεια) αλλα σχεδον στα μισα λεφτα..
 

VaggPore

Member
Aug 29, 2016
145
0
16
Ο Γιαννακας ποσο σου πηρε φιλε? Δεν εκανε καλη δουλεια?
 

Smoof

Rookie
Σεπτ. 24, 2016
37
0
6
Εμενα προσωπικα λογο γνωριμιας που πηρε 550ε. Ολη η σωληνα,οι κολλησεις και τα καζανια ειναι τρομερα μονο το χταποδι δεν ειναι τελειο για τα δικα μου δεδομενα παντα.. Σαν σχεση τιμης--δουλειας εγω ειμαι πολυ ευχαριστημενος!
 

KARBY

Pro Member
Feb 12, 2015
318
3
18
Για 1,3 κινητηρα 55Φ σωληνα ειναι πολυ μεγαλη.
Τραγικα μεγαλη.Θα αδειασει το μοτερ εντελως.
50Φ συνηθως μπαινει σε διλιτρα.
Οσο μεγαλωνει η διαμετρος αλλαζει και η κυματοειδης ταλαντωση του καυσαεριου.
Μεγαλωνει γιαυτο και κανει ποιο μπασο θορυβο και χανει σε ταχυτητα εξοδου,
δημιουργουνται στασιμα κυματα και μεγαλωνει η θερμοκρασια του καυσαεριου.
Ολο αυτο μεταφραζεται σε πτωση της αποδοσης.
Και οχι σε ανοδο που ειναι ο σκοπος μιας εξατμησης.
 

VaggPore

Member
Aug 29, 2016
145
0
16
Karby σε 1.4 μκ7 που κατέχω ποια θα ηταν η ιδανικη Φ για μια ολοσωμη εξατμιση?
 

Aggelos Mpa

Member
May 10, 2010
182
2
0
40
Εγω θα πηγαινα 5φ παραπανω απο το μαμά αν ειχα σκοπό να αφήσω μαμά το μοτερ.
 

KARBY

Pro Member
Feb 12, 2015
318
3
18
ΕΑΝ ξεκινησεις με το χταποδι θα πρεπει να ειναι 4-2-1 γιατι προφανως το αμαξι δεν ειναι αγωνιστικο.Εαν το αμαξι ετρεχε αναβασεις με σχεσεις κοντες στο κιβωτιο θα ηθελε τοσο ελευθερο
χταποδι 4-1 που θελει πολυ υψηλες στροφες να δουλεψει.
Για την διαμετρο εχει ενα δικιο ο Αγγελος σαν μια λογικη 5Φ ποιο πανω ειναι υπεραρκετο.
Η διαμετρος του χταποδιου φυσικα στην εξοδο στο διχαλο θα ειναι η ιδια διαμετρος με την υπολοιπη εξατμιση .
Αυτο λοιπον θα οδηγησει τον εξατμισα να εχει μια ιδια ροη στο 2 το μισο της συνολικης διαμετρου.
Και στο 4 δηλαδη ο καθε σωληνας θα ειναι το 25% της τελικης εξοδου χοντρικα.
Δεν εχω καμια εμπειρια για αυτο το χταποδι αλλα πιστευω οτι ενας εμπειρος εξατμισας θα κανει μια σωστη δουλεια.
4χ10Φ=2Χ20Φ=1Χ40Φ ΚΑΠΩς ΕΤΣΙ.
βΕΒΑΙΑ ΟΛΑ ΑΚΡΙΒΩς ΤΟ ΙΔΙΟ ΜΗΚΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΟΜΑΛΗ ΣΑΡΩΣΗ ΤΟΥ ΚΑΥΣΑΕΡΙΟΥ.
μΕΙΩΣΗ στις κυψελες του καταλυτη μαλλον στο μισο καπου δηλ. στο 200.
Τελος ολη η εξατμιση πρεπει να γινει εξω απο το αυτοκινητο και να μην κοληθει τιποτα επανω στο αυτοκινητο γιατι κινδυνευουν τα ηλεκτρολογικα σου.
Μια κοτσανα που την κανουν πολλοι εξατμισαδες.
 

Smoof

Rookie
Σεπτ. 24, 2016
37
0
6
Επειδη μαλλον μπερδευτικαμε εγω οταν λεω 55ρα εννοω μονο για το 1.6 που η milltek δινει 60ρα.

Και οσο για την ιδανικη διατομη και σχεδιασμο της εξατμισης εχει να κανει με το που θελεις να φτασεις το αυτοκινητο σου και που προτιμας να κερδισεις-χασεις αντιστοιχα..

Χοντρικα με 4-2-1 το βοηθας χαμηλομεσαιες ενω με 4-1 κερδιζεις ψηλα. Κανενα απο τα δυο δεν ειναι λαθος ;)
 

Aggelos Mpa

Member
May 10, 2010
182
2
0
40
VaggPore said:
Μηπως γνωριζεις τι Φ φοραει μαμα? Χταποδι 4-2-1 ή 4-1 ?
Δεν γνωριζω αλλα οι περισσότεροι εξατμισαδες με μια ματια σου λενε και τι ειναι
4-1 φοράνε τα περισσότερα ford απο μαμά.

Συγχώνευση διπλών μηνυμάτων:[time]1508572270[/time]
Smoof said:
Επειδη μαλλον μπερδευτικαμε εγω οταν λεω 55ρα εννοω μονο για το 1.6 που η milltek δινει 60ρα.

Και οσο για την ιδανικη διατομη και σχεδιασμο της εξατμισης εχει να κανει με το που θελεις να φτασεις το αυτοκινητο σου και που προτιμας να κερδισεις-χασεις αντιστοιχα..

Χοντρικα με 4-2-1 το βοηθας χαμηλομεσαιες ενω με 4-1 κερδιζεις ψηλα. Κανενα απο τα δυο δεν ειναι λαθος ;)
ενα χταπόδι 4-2-1 σωστα φτιαγμένο με σωστές διατομες και μήκος σου δινει δύναμη σε ολο το φάσμα στροφών.
Το 55φ για 1600 ειναι παραπολυ και θα στο πουν και οι εξατμισαδες.60φ δινει και για το δίλιτρο η milltek πχ.
 

yannis_s

Hero Member
May 10, 2010
1,397
5
38
39
νεα αγχιαλος
4-1 ειναι λιγο ποιο σωστο για τα φιεστα μας αν τα βαλετε κατω σε σχεση μετα εκκεντρα που φορανε τα μοτερακια μας
 

PanosAek21

Rookie
Σεπτ. 12, 2014
30
0
6
μπορει καποιο παλικαρι να μου πει..προτινομενη εξατμιση για φιεστακι 1400 κυβικα?ειναι στο σταδιο 1 ηδη απλα θελω να αλαξω λιγο την εξατμιση...αυτο π με ενδιαφερει κυριως ειναι οτι θα παω σε μια χιροπιιτη..η ερωτηση ειναι..τι φ να εχει η εξατμιση???
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
δε χρειάζεσαι εξατμιση. Κατηργησε το μεσαίο (αν έχει) και βαλε ένα ήσυχο τελικό και είσαι οκ. Πλοκάμια, χταπόδια, καταλύτες, κλπ, τα λεφτα σου θα χαλάσεις για 1 το πολυ 2 άλογα παραπάνω.  
 

PanosAek21

Rookie
Σεπτ. 12, 2014
30
0
6
καλησπερα να ρωτησω..θελω να βαλω μια χειροποιητη εξατμιση στο fordaki (1400 κυβικα).αρχικος σκοπος ειναι η αποδοση και ο θορυβος που θελω ν βγαζει( αρκετο δηλαδη)..τι θα μου προτινατε ν ζητησω;; τι μεγεθος (φ) και τι αλλο;
 

mk6car

Pro Member
Dec 22, 2018
673
154
43
Μοντέλο
MK6
καλησπέρα, μια ερώτηση τι διάμετρο Φ σωλήνα έχει το ΜΚ7 ? Βασικά θέλω να βάλω το μαμα τελικό στο ΜΚ6 μου τώρα έχω μαμα σωλήνα και τελικό και μου είπαν ότι το τελικό του ΜΚ7 με ένα μεγαλύτερο σωλήνα ( τωρα το ΜΚ6 έχει Φ42) θα έχει καλύτερη απόδοση. Για αυτό σκέφτομαι να πάω σε Φ48 και να βάλω και το τελικό του ΜΚ7 που σίγουρα είναι κατασκευασμένο για περισσότερα άλογα .
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread