Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

Simeonidhs RT

Original poster
Member
Oct 7, 2010
258
0
0
Thessalonikh
Για να τοποθετήσουμε ένα ρυθμιστή πίεσης βενζίνης πρώτα αποκτάμε το ρυθμιστή μετά χρειαζόμαστε 30 εκατοστά σωληνάκι υπό-πίεσης,ένα Τ για να πάρουμε υπό-πίεση από την πολλαπλή εισαγωγής,μετά χρειαζόμαστε 10 εκατοστά σωληνάκι για να συνδέσουμε από τα επιστρεφόμενα της μπεκιέρας στην είσοδο του ρυθμιστή και στην έξοδο του ρυθμιστή συνδέουμε το εργοστασιακό σωληνάκι όπου κάνει την επιστροφή στο ντεπόζιτο της βενζίνης....(βγάζουμε την γωνία όπου κούμπωνε πάνω στη μπεκιέρα και συνδέεται κατευθείαν...μετά θα πρέπει να έχουμε ένα πιεσόμετρο(μπαρόμετρο)που να μετράει εώς το λιγότερο μέχρι 6 Bar....(για να ρυθμίσουμε τον ρυθμιστή μας στην επιθυμητή πίεση...)Το θέμα όμως είναι πως δεν ξέρω στην πόση πίεση να τον βάλουμε να δουλέψει  ssorry
Προσεχώς φωτογραφίες από τον δικό μου....
 

southern

Maniac Member
May 9, 2010
4,897
3
0
η μαμα τρομπα βενζινης δουλευει καπου στα 4 bar. O ρυθμιστης δεν πρεπει να δουλευει πανω απο 4.2 - 4.3 γιατι μετα θα στελνει πολυ καυσιμο.Πολυ πλουσιο μειγμα μεγαλη πιθανοτητα ζημιας του καταλυτη σου.

Βασικα γιατι δεν εβαλες ενα προγραμμα ιδια δουλεια κανει και το ενα και το αλλο απο το να ψαχνεις να το ρυθμισεις σωστα κτλ.

Α βρηκα και μια φωτο απο ρυθμιστη σε fiesta 1.4

 

southern

Maniac Member
May 9, 2010
4,897
3
0
μετρα πρωτα να δεις τι πιεση δουλευει και μετα δοκιμασε το στο δρομο μονος σου
 

Simeonidhs RT

Original poster
Member
Oct 7, 2010
258
0
0
Thessalonikh
Τον έχω στα 3 bar αλλά όταν κάνω πάτημα μετά τις 3.000 rpm και κάτι πέφτει στα 2,4 bar......
Να το ανεβάσω ώς το όριο του 4,2 που είπαμε δηλαδή,και μέχρι εκεί που να μήν πέφτει η πίεση?


Simeonidhs RT said:
Για να τοποθετήσουμε ένα ρυθμιστή πίεσης βενζίνης πρώτα αποκτάμε το ρυθμιστή μετά χρειαζόμαστε 30 εκατοστά σωληνάκι υπό-πίεσης,ένα Τ για να πάρουμε υπό-πίεση από την πολλαπλή εισαγωγής,μετά χρειαζόμαστε 10 εκατοστά σωληνάκι για να συνδέσουμε από τα επιστρεφόμενα της μπεκιέρας στην είσοδο του ρυθμιστή και στην έξοδο του ρυθμιστή συνδέουμε το εργοστασιακό σωληνάκι όπου κάνει την επιστροφή στο ντεπόζιτο της βενζίνης....(βγάζουμε την γωνία όπου κούμπωνε πάνω στη μπεκιέρα και συνδέεται κατευθείαν...μετά θα πρέπει να έχουμε ένα πιεσόμετρο(μπαρόμετρο)που να μετράει εώς το λιγότερο μέχρι 6 Bar....(για να ρυθμίσουμε τον ρυθμιστή μας στην επιθυμητή πίεση...)Το θέμα όμως είναι πως δεν ξέρω στην πόση πίεση να τον βάλουμε να δουλέψει  ssorry
Προσεχώς φωτογραφίες από τον δικό μου....
Ξέχασα τα 3 σφυκτηράκια.... :p
 

StuparArt

Hero Member
May 9, 2010
3,325
0
0
43
www.youtube.com
Θεωρώ πως πάνω από 3,5 bar δεν χρειάζεται να πάει…. έτσι και αλλιώς η τρόμπα δουλεύει στα 3,8bar στα Fiesta.
Το καλύτερο είναι να μετρηθεί η εργοστασιακή πίεση και από κει και πέρα αυξάνεις το πολύ 0,5bar. Για να κάνεις σωστή δουλειά θέλεις και ένα wideband συνδεδεμένο μετά τον πρώτο λάμδα!
Αν φοράς πρόγραμμα και του πειράξεις την πίεση βενζίνης θα χρειαστεί να ξαναπάς για ρύθμιση.

Και κάτι τελευταίο, δεν είναι απαραίτητο ότι αυξάνοντας την πίεση της βενζίνης θα πάρεις και άλογα.
 

southern

Maniac Member
May 9, 2010
4,897
3
0
μαλλον και με προγραμμα και με extra καυσιμο αντι για καλυτερα θα πηγαινει χειροτερα.

το μπουκωνεις πολυ με βενζινες
 

Simeonidhs RT

Original poster
Member
Oct 7, 2010
258
0
0
Thessalonikh
Πάω να το δώσω 3,5 να δώ τι γίνεται....λέτε να το δείξει το auto meter air fuel που έχω?
 

giannis_suzuki

Pro Member
Oct 17, 2010
384
0
0
το συγκεκριμενο αν και καλη μαρκα ειναι μονο για εφε....αν θες να κανεις δουλεια σωστη παρε εναν wideband.....

το δολαριο εχει ξεφτυλιστει τοσο π με 140 ευρω εχεις σπιτι σου μαζι με τα μεταφορικα καινουργιο aem στο κουτι του....

επισης οπωςπολυ σωστα αναφερθηκε το να μπουκωσεις βενζινες δεν κανει καλο....γιατι θα εχεις ακαφτες οποτε παιρνεις στα χερια και τον καταλυτη...και αφου εχεις προγραμμα θα χρειαστεις ξανα ρυθμιση...
 

Simeonidhs RT

Original poster
Member
Oct 7, 2010
258
0
0
Thessalonikh
Τον πήγα στα 3,5 και το αποτέλεσμα ήταν.....από τις 3 μέχρι τις 5 ήταν καλύτερα....αλλά από τις 5 μέχρι τον κόφτη ήταν χειρότερα......οπότε πριν που τον είχα στα 3 bar ήταν καλύτερα.....Τώρα σκέφτομαι να τον βάλω στο 3,1-3,2.....Δηλαδή στα ψηλά όταν το είχα στα 3 bar δούλευε καλύτερα.....

http://imageshack.us/photo/my-images/35/dsc00025zv.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/809/dsc00024hy.jpg/
Όπως φαίνεται στη φωτογραφία.....ναι έχω τραβήξει το πιεσόμετρο μέσα για να δω τι κάνει σε όλο το φάσμα στροφών....και όσο ανεβαίνουν οι στροφές η πίεση πέφτει...κατά ελάχιστο....το πολύ 0,1-0,2 bar....μόλις το ρυθμίσω τελείως θα το βγάλω εννοείται  το οργανάκι....(είναι λίγο επικίνδυνο ναι.....) :)
 

giannis_suzuki

Pro Member
Oct 17, 2010
384
0
0
τι αλλες μετατροπες εχεις αν επιτρεπετε και στα ποσα παιζει περιπου το fiesta??

εχω μια εντυπωση πως εισαι απο θεσσαλονικη??
 

Simeonidhs RT

Original poster
Member
Oct 7, 2010
258
0
0
Thessalonikh
Από Θεσσαλονίκη είμαι ναι...φιλτροχοάνη,πρόγραμμα,τελικό,ελαφρωμένο βολάν και προσεχώς αρκετά πράγματα που τα έχω αλλά δεν έχω χρόνο προς το παρών να τα βάλω.... :/ (τα είχα φορεμένα στο παρελθόν....αλλά με είχε σταματήσει η αστυνομία και με είχε να το πω όμορφα.....γράψει 1300 euro αφαίρεση άδεια,δίπλωμα,πινακίδες για 3 μήνες.....ε...και σαν άνθρωπος και εγώ είχα ξενερώσει και το είχα κάνει εργοστασιακό....και τώρα το ξανάφτιάχνω...)Με συγχωρείτε για το off topic..Δεν ξέρω στα πόσα "παίζει"....όταν τα βάλω όλα θα κάνω μία δυναμομέτρηση και θα την ανεβάσω....
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
ο ρυθμιστης είναι κατι που δεν χρειαζεται να τον βαλεις. Αντίθετα με ότι πιστευει ο κοσμος μπορει να έπηρεάσει πολύ δραστικά το μίγμα.

πραγματι ο μαμα δουλέυει γύρω στα 3 bar και οι περισσότεροι τον ρυθμίζουν γύρω στα 3.3-3.4.

Οταν βαζεις ρυθμιστη πρeπει απαραιτητα να βλεπεις τις αλλαγες στο μίγμα με wide band.

Επειδη η τρομπα όσο ανεβαζεις στροφες ανεβαζει η πίεση, ποτε δεν θα καταφερεις με τον ρυμιστη να σαι παντού σωστός σε καυσιμο. Συνήθως με 3.5 πχ μπαρ έχεις 12,8:1 περίπου στις μεσαίες, αλλα στις ψηλες γίνεται πολύ πλούσιο και χανεις σε απόδοση. Οπότε παντα όταν ρυθμίζεις πίεση με ρυθμιστή πρεπει να το βλέπεις με wide για να σαι σίγουρος 100%.

Για μενα ο ρυθμιστης είναι καλό να χρησιμοποιείται όταν έχεις αλλάξει δραστικά την ογκομετρική απόδωση του κινητηρα σου (πχ με καλύτερη πολλαπλή, εκκεντρα, κλπ) και δεν θελεις να βαλεις πρόγραμμα. Με την βοήθεια του ρυθμιστη ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΜΕ WIDE BAND, μπορείς να φτιάξεις στο περιπου το μίγμα στις μεσαίες και ψηλες να σαι περίπου στο 13:1 για να σαι σχετικά ενταξει με καυσιμο.
 

giannis_suzuki

Pro Member
Oct 17, 2010
384
0
0
ρε συ βαγγελη(αν θυμαμαι καλα) τον ρυθμιστη δεν μπορεις να τον ρυθμισεις ξεχωριστα για καθε στροφες...συγκρινεις με το προγραμμα π αλλαζεις ΟΛΟΥς τους χαρτες??

εξαρτατε βεβαια και ποιος θα σου κανει προγραμμα...

βλεπω πχ σταδικα μας ο δημητριαδης απλως πειραζει μειγματα και κοφτη...

ο  xx exelixis εδω στην θεσσαλονικη αλλαζει και τους χαρτες του μεταβλητου αλλαζει και την απκριση στο ηλεκτρογκαζο...
ιδιο αμαξι μ ιδια πραγματα ειναι μπροστα 2 αμαξια κοντα αυτο π εχει προγραμμα exelixis....
 

Simeonidhs RT

Original poster
Member
Oct 7, 2010
258
0
0
Thessalonikh
Εγώ ξέρω ότι ο ρυθμιστής πίεσης βενζίνας ρυθμίζεται μέσο της υπό-πίεσης....που μεταβάλει ανάλογα τις στροφές του κινητήρα....και έτσι κρατάει "σχετικά" σταθερά με διαφορά μόνο 0,1-0,2 bar σε όλο το φάσμα των στροφών με απόδειξη το δικό μου.... :/ καλά τα λέω?δεν το έχω ψάξει και πολύ το θέμα.... :/

Συγχώνευση διπλών μηνυμάτων:[time]1308755753[/time]
Οπότε να πάρω ένα wide band και να το δοκιμάσω σαββατοκύριακο....
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
Simeonidhs RT said:
Εγώ ξέρω ότι ο ρυθμιστής πίεσης βενζίνας ρυθμίζεται μέσο της υπό-πίεσης....που μεταβάλει ανάλογα τις στροφές του κινητήρα....και έτσι κρατάει "σχετικά" σταθερά με διαφορά μόνο 0,1-0,2 bar σε όλο το φάσμα των στροφών με απόδειξη το δικό μου.... :/ καλά τα λέω?δεν το έχω ψάξει και πολύ το θέμα.... :/

Συγχώνευση διπλών μηνυμάτων:[time]22, Ιούνιος, 2011, 18:15:53[/time]
Οπότε να πάρω ένα wide band και να το δοκιμάσω σαββατοκύριακο....

ετσι θελει με wide και στις οφέλιμες στροφες (5-7) να σαι το δυνατόν κοντύτερα στο 13:1 αναλογία αερα-βενζινης
 

giannis_suzuki

Pro Member
Oct 17, 2010
384
0
0
turbomaniac said:
ετσι θελει με wide και στις οφέλιμες στροφες (5-7) να σαι το δυνατόν κοντύτερα στο 13:1 αναλογία αερα-βενζινης

5-7 αν ειναι 13.1 στις μεσαιες ποσες θα το κανει??

14??

ειναι αρκετα φτωχο.....
δεν ξερω βεβαια στα μοτερ σας αν τους αρεσει η φτωχεια αλλα τετοια μειγματα ειναι για αμαξια με τρελη συμπιεση και αγρια εκκεντρα σιγουρα.....

απλα μοτερακια παραγωγης ειναι....
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread