Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

S.M

Original poster
Rookie
Dec 26, 2011
19
1
1
Καλησπέρα στην παρέα ! Έχω ένα φιέστα του 2010 1.4 96ps.Οταν το αφήσω από 3ωρες και πάνω σβηστό το αμάξι ρεταρει τα πρώτα 15 δευτερόλεπτα..Μετά κυρία...Ούτε κόβει ουτε τίποτα...είναι πολύ δυνατό και όλα τα συναφή. Έχω ελέγξει μπεκ τα έχω καθαρίσει έχει μπει στον υπολογιστή τίποτα καμία ένδειξη στο καντράν καμία βλάβη ...άλλαξα και μπουζια τίποτα κοίταξα μαφ ..κοιταξα πεταλούδες ..έκανα τεστ στον εγκέφαλο ...όλα ...να σημειώσω ότι αυτά τα ξεκίνησε μετά από Σερβίς ιμάντων αντλία νερού αλλαγή αντλία βενζίνης ...καμία ιδέα κάνεις πιο ψαγμενη?
 

shumakos

New member
May 17, 2014
98
13
8
42
ΑΘΗΝΑ
Μοντέλο
MK8
Άρα είναι Fiesta MK7. Νομίζω ότι πρέπει να μπει στον ανάλογο χώρο η ανάρτηση για να μη χαθεί.
 

S.M

Original poster
Rookie
Dec 26, 2011
19
1
1
Όχι εξουσιοδοτημένο αλλά αν ήταν ιμάντες θα έπρεπε να μείνει τόσες ώρες σβηστό για να το κάνει? Δεν θα βγάλω άκρη ποτέ...
 

Nos7

Administrator
Moderator
Elite Member
MK7
May 9, 2010
8,942
27
48
39
ΠΕΙΡΑΙΑΣ CITY-ΓΑΛΑΤΣΙ
www.fiestamaniacs.gr
Μοντέλο
MK7
    • Administrator
    • Moderator
  • #7
λοιπον φιλε μου, το μονο που μου ερχεται στο μυαλο , ειναι Λ !!! ειναι το μονο που κανει τοση ωρα να κρυωσει , και περιπου τοση ωρα (ισως και παραπανω ) για να ζεσταθει !!! το περιεργο ειναι οτι και κρυος που ειναι ο λαμδα ο εγκεγαλος τον πεταει εκτος και δεν διαβαζει απο απο αυτον γιατι δεν εχει ζεσταθει και εχει σωστα απολεσματα !! επισης εχει μια αντισταση μεσα ο Λ οπου οταν ειναι κρυο το αμαξι,δινει ρευμα σε αυτη την αντισταση να ζεσταθει πιο γρηγορα και δεν περιμενει απο τα καυσαερια που ειναι κρυα !!! αυτα... για ψαξου λιγο εκει !! και ειδικα τον πρωτο ... αυτος ζεστενεται πρωτος γιατι σε αυτον πανε πρωτα τα ζεστα καυσαερια ... !!!
 

S.M

Original poster
Rookie
Dec 26, 2011
19
1
1
Φαντάσου το δουλέψαμε χωρίς λάμδα καθόλου ..και πάλι τα ίδια.....το μόνο π μου έμεινε να δούμε την βαλβίδα αναθυμιάσεων ρεζερβουάρ ...και την ίδια την αντλία βενζίνης ..σήμερα την μετρήσαμε πριν τον ρυθμιστή πίεσης βενζίνης και έβγαλε 4μπαρ...και φαντάζονται ίσως ότι δεν προλαβαίνει να κόψει την πίεση ο ρυιστης επειδή είναι πολλά μπαρ
...τι ν πω ειδωμεν...
 

S.M

Original poster
Rookie
Dec 26, 2011
19
1
1
Δεν έχω βγάλει άκρη μέχρι και σήμερα ...Στην Φορντ σήκωσαν τα χέρια ψηλά υποψιαζομενοι για κάψιμο φλατζας χωρίς ωστόσο ν χάνω νερά η κάτι άλλο .. το αφήνω ως έχει ...και ελπίζω απλά μην χειροτερέψει...
 

scorpion

Staff member
Elite Member
Vip Team
Ιδρυτής (θα σέβεστε :P)
May 9, 2010
13,982
8
23
38
Πειραιάς
www.fiestamaniacs.gr
S.M said:
Δεν έχω βγάλει άκρη μέχρι και σήμερα ...Στην Φορντ σήκωσαν τα χέρια ψηλά υποψιαζομενοι για κάψιμο φλατζας χωρίς ωστόσο ν χάνω νερά η κάτι άλλο .. το αφήνω ως έχει ...και ελπίζω απλά μην χειροτερέψει...

Δεν είναι απαραίτητο να στάζει από κάπου νερά,μπορεί να μην φαίνονται
Ένα μαύρο μκ7 sport έχεις?
 

S.M

Original poster
Rookie
Dec 26, 2011
19
1
1
Μετά από πολυ καιρό και χωρίς ν το έχω αφήσει....το πρόβλημα.....μη μπορώντας ν βγάλω άκρη.....μια παρατήρηση...τώρα που έχει μεγάλες θερμοκρασίες εδώ στην Κρήτη το αμάξι έστρωσε και πλέον δεν ρεταρει οσες ώρες και να μείνει σβηστό...απορίας άξιο...τσεκαρα Θερμοκρασιες οι τιμές είναι ρεαλιστικές...για το ενδεχόμενο που σκεφτεί κάποιος αισθητήρα θερμοκρασίας κλπ.....
 
Apr 17, 2020
41
3
6
Δεν συμπληρωνεις καθολου νερα? Δεν εχει χασει τιποτα απολυτως στην σταθμη νερου?
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread