Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

temeteron

Original poster
New member
Jan 17, 2013
81
0
0
Νίκαια
Καλησπέρα,

έχω εγκαταστήσει στο μκ7 μου 1.6σπορτ σύστημα υγραεριοκίνησης.
όπως είναι γνωστό , στα αυτοκίνητα με υγραέριο , οι βαλβίδες δεν χαίρονται και πολύ ώς που καιγονται κ όλας.
Γι αυτο κάποιοι βάζουν λαδιέρες, κάποιοι (όπως κ γω) δουλεύουν στα 1.000χλμ τα 50χλμ με βενζίνη για να τις λυπαίνουν.

άκουσα για τα ford όμως (focus 07 συγκεκριμένα) πως οι βαλβίδες είναι ηλεκτρονικές και σφύγκουν με τον καιρό μέχρι που τις πέρνεις στο χέρι και ειναι απαραίτητο κάθε π.χ 1 τον χρόνο να πηγαινεις στην αντιπροσωπεία να στις ρυθμίζουν.

ισχύει κάτι τέτοιο?
δηλαδή μονο η αντιπροσωπεία ? και όχι συνεργείο ford?

ευχαριστώ
 

stathis M

Member
Dec 5, 2012
224
1
18
μκ6 1.4 με 70χ.χλμ υγραεριο ελεγχος διακενου ανα 20-30χχ μετρηση συμπιεσης ανα κυλινδρο για να προλαβεις το κακο ΑΛΛΑ το βασικοτερο ολων ενα αξιοπρεπες κιτ και ενας σοβαρος εγκαταστατης και χαλαρη οδηγηση.Αν εχεις υδραυλικες δεν κανεις τιποτα απλα οταν αρχισουν κατι αρρυθμιες κατι σκορταρισματα κ.λ.π πιθανων να ετοιμαζεσαι.
Οπουδηποτε μετρας διακενο -ακομα και μονος- αρκει να ξερεις ποσο ειναι αυτο,υποψιν αλλη τιμη για ελεγχο και αλλη για ρυθμιση αν χρειαζεται εφοσον εχεις μηχανικες και οχι υδραυλικες παντα και να γραφεις ποσο τις βρισκεις καθε φορα για να ξεριεις ποια εκλεισε και ποσο και με τι ρυθμο.
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
η ρυθμιση για τις βαλβιδες είναι η ίδια είτε αεριο είναι ή βενζίνη, δεν εχει διαφορα.

αν ειναι με υδραυλικα ωστηρια ρυθμιζονται μόνες τους, αν είναι μηχανικά θελει ρύθμιση όταν αρχίσουν να "βαρανε" (εισαγωγή 0.25-0.30mm, εξαγωγη 0.30-0.40mm)

απλα με υγραεριο εχεις μεγαλύτερες θερμοκρασίες με μεγαλύτερη πιθανότητα να "καψεις" βαλβίδα. Γι αυτο για τα υγραέρια οι σοβαρες εταιρίες πουλανε και ειδικά προσθετα προστασίας των βαλβίδων.

Τελος απο' όσο ξερω δεν έχουν κατασκευστει ακόμα ηλεκτρικές βαλβίδες σε μοντελο μαζικής παραγωγής οποτε μαλλον εννοούσες υδραυλικες.
 

temeteron

Original poster
New member
Jan 17, 2013
81
0
0
Νίκαια
turbomaniac said:
η ρυθμιση για τις βαλβιδες είναι η ίδια είτε αεριο είναι ή βενζίνη, δεν εχει διαφορα.

αν ειναι με υδραυλικα ωστηρια ρυθμιζονται μόνες τους, αν είναι μηχανικά θελει ρύθμιση όταν αρχίσουν να "βαρανε" (εισαγωγή 0.25-0.30mm, εξαγωγη 0.30-0.40mm)

απλα με υγραεριο εχεις μεγαλύτερες θερμοκρασίες με μεγαλύτερη πιθανότητα να "καψεις" βαλβίδα. Γι αυτο για τα υγραέρια οι σοβαρες εταιρίες πουλανε και ειδικά προσθετα προστασίας των βαλβίδων.

Τελος απο' όσο ξερω δεν έχουν κατασκευστει ακόμα ηλεκτρικές βαλβίδες σε μοντελο μαζικής παραγωγής οποτε μαλλον εννοούσες υδραυλικες.

ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας,

Δεν ξερω τι βαλβιδες έχω, απλά άκουσα μια άλλη περίπτωση...θα ψαξω να μάθω, όχι απ την αντιπροσωπεία γιατί εκει ο,τι σου πουν , σκοπεύουν στην τσέπη σου.

ίσως περάσω από κάποιο συνεργείο ford να το κοιτάξουν και να μου πουν καμιά γνώμη.
Ακόμα πάντως δεν έχω μηχανικά προβλήματα λόγω αερίου και με τα 27.000 οικονομικά χλμ περιπου που έχω κάνει.
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
μηχανικα ωστηρια εχεις... Αν "βαρανε" ακουγονται καλα, οποτε δεν εχεις λογικα θεμα με ρυθμιση.

εγω θα προτεινα να βαζεις καποιο προσθετο και να αφησεις το μηχανικό σου να κοιταξει αν βαρανε τα ωστηρια όποτε πας για προγραμματισμένο σερβις

http://www.lpgas.gr/el/eshop/systimata-lipansis?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=3&category_id=2
 

johnmar

New member
Jun 10, 2011
77
0
6
Ξερει κανεις στα ποσα χιλιομετρα προτεινει η ford να ρυθμιστουν οι βαλβίδες στο 1.6 (ti-vct);
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
δεν είμαι σίγουρος, νομιζω καθε 100.000

φυσικά αμα ακούς τικ έντονο, πες το στο μηχανικό σου στο επόμενο service
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
johnmar said:
Ευχαριστω για την απαντηση :)

επίσις αν έχεις μικροσκασίματα στο ρελαντι απο την εξατμιση ή αυξημένη κατανάλωση (ενδείξεις μικρών διακένων βαλβίδων) επίσις να ενημερώσεις το μηχανικό σου


και μια που το φερε η κουβεντα αξιζει να πούμε κατι παραπάνω για το θέμα.

Ως γνωστόν αν το διάκενο ωστηρίου βαλβίδας - εκκεντροφόρου είναι μικρότερο απο ότι πρέπει η βαλβιδα μένει συνέχεια ανοιχτη με αποτέλεσμα αρρυθμίες, καμένες βαλβίδες, κλπ. Αν είναι μεγαλύτερο απο ότι πρέπει "χτυπάει" ενω αν είναι πολύ μεγαλύτερο έχει αποτέλεσμα και στο χρόνισμα αφου καθυστερεί να ανοίξει, να κλείσει κλπ.

Θα περίμενε κανείς ότι σε κινητήρες με μηχανικά ωστήρια (ποτηράκια ή καπελώτα) με απευθείας επαφή των εκκεντροφόρων με τα καπελώτα (όχι με κοκκοράκια), όσο ζεσταίνεται ο κινητήρας θα μικραίνει το διάκενο βαλβίδας λόγω θερμικής διαστολής των μετάλλων. Στην πράξη συμβαίνει το αντίθετο γιατι η διαστολή των εδρών είναι πολύ μεγαλύτερη απο των βαλβίδων με αποτέλεσμα η βαλβίδα να "κάθεται" πιο χαμηλά οταν είναι ζεστό το μοτερ με αποτελεσμα να ανοίγει το διάκενο.

Επίσις σημαντικό είναι να ξέρουμε οτι απο τις ώρες λειτουργίες και λόγω διαφοράς θερμοκρασίας η έδρα "τρώγεται" περισσότερο απο το ωστήριο με αποτέλεσμα η βαλβίδα να "ανεβαίνει" σιγά σιγά με τα χιλιόμετρα. Ετσι σε κινητήρες με μηχανικά ωστήρια που συνδεονται απευθείας με τον εκκεντροφόρο ο έλεγχος των διακένων είναι επιβεβλημένος στα διαστήματα που προτείνει ο κατασκευαστής καθώς δεν αναμένεται ποτέ να μεγαλώσει το διάκενο, παρά να μικρύνει. Και όπως είπαμε το μικρότερο διάκενο είναι πολύ πιο επικίνδυνο απο το μεγαλύτερο.

Αποτέλεσμα όλων αυτων που αναφέραμε είναι οτι για την τέλεια ρύθμιση βαλβίδων πρεπει να μετρήσουμε τις διαφορές στα διάκενα λόγω θερμικής διαστολής και αφου ξερουμε τις τιμές κρύου ζεστού τότε να επιλέξουμε μια τιμή διακένου έτσι ώστε στην συνηθισμένη θερμοκρασία λειτουργίας να έχουμε επαρκες (αλλα όχι μεγάλο) διάκενο, χωρίς να έχουμε πρόβλημα όταν είναι κρύο το μοτερ.

Σε κινητήρες με κοκκοράκια το πιθανότερο είναι τα διακενα να "κλείνουν" με την θερμοκρασία για αυτο και καποιοι κατασκευαστες τέοιων κινητήρων ζητανε ρύθμιση βαλβίδων με ζεστο μοτερ, ακριβώς επειδήμ απο τις μετρήσεις που έκαναν διαπίστωσαν οτι κλείνουν τα διάκενα με την θερμοκρασία

 
 

johnmar

New member
Jun 10, 2011
77
0
6
Καλες οι επισημανσεις σου αλλα δεν μπορω να καταλαβω γιατι στην περιπτωση που εχουμε κοκορακια  μικραινει το διακενο - αντιθετα δηλαδη με οτι συμβαινει στα καπελωτα.  (αφου και εκει οι εδρες διαστελλονται παραπανω απο οτι οι ιδιες οι βαλβιδες).Αλλαζει κατι που μου διαφευγει?)
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
καποια κοκκορακια διαστελλονται περισσότερο απο τις έδρες (είναι μικρά και έτσι "ρουφανε" θερμότητα...) Αλλα αυτο δεν ισχυει σε όλα (εξαρτάται απο τα κοκκοράκια) γι' αυτό καποιοι κατασκευαστες με κοκοράκια συνιστούν ρύθμιση κρύα.
 

fiestalarissa

Member
Aug 27, 2014
117
0
0
33
λαρισα
Μκ7 1.4 tdci ξέρουμε αν εχει μηχανικές η υδραυλικές βαλβίδες;;;; ΑεχιΟυν να χτυπάνε λιγο να ξερω τι να κανω...
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
οχι εχεις υδραυλικά ωστήρια οποτε το χτύπημα δεν πρεπει να είναι απο εκεί εκτός αν έχεις βάλει  λάδι με λάθος ιξώδες (το autodata λεει οτι πρεπει να βαζεις 5W30 100% συνθετικό).
 

fiestalarissa

Member
Aug 27, 2014
117
0
0
33
λαρισα
Αυτά ειναι τα λάδια π φοράω απο καινούριο. Δεν τα εχω και πολλά χιλιόμετρα να πω οτι φταίνε τα λάδια....
 

piccolo

Rookie
Jan 28, 2011
44
0
6
turbomaniac said:
επίσις αν έχεις μικροσκασίματα στο ρελαντι απο την εξατμιση ή αυξημένη κατανάλωση (ενδείξεις μικρών διακένων βαλβίδων) επίσις να ενημερώσεις το μηχανικό σου

Εγώ που ακούω μικροσκασίματα σε αλλαγές ταχύτητας και κατεβάσματα (στις μικρές ταχύτητες) ή ακόμα και σε μαρσάρισμα είναι φυσιολογικό; Στο ρελαντί δεν καταλαβαίνω να κάνει κάτι.
Η εξάτμιση είναι μαμά με δύο διακοσμητικές μπούκες, οπότε τα σκασιματάκια ακούγονται υπόκοφα, όχι τίποτα τρελό.
 

Bill_CBK

Rookie
Nov 20, 2018
19
0
1
Σε mk7 1.4 με κωδικό κινητήρα RTJA , γνωρίζει κάποιος αν έχει καπελωτα; Δηλαδή ο έλεγχος για το διάκενο έχει μεγάλη διαδικασία ή είναι σχετικά απλός όπως με κοκορακια; Μόνο για ελέγχο, αν χρειαστεί αλλαγή καπελωτου ξέρω ότι έχει έξοδα και μεγαλύτερη διαδικασία.
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread