- Thread starter
- #1
Κουεηφάκι για ST180...
Για όσους ασχολούνται, είναι εκ των ων ουκ άνευ...
Ζητάει μαμίσιες βαλβολίνες, δεν "ξεθυμαίνει", γραναζάτο ον, κι όχι δισκάτο, είναι αξιόπιστο, είναι αποτελεσματικό.
Η αλήθεια είναι βέβαια, ότι δεν έχει την απόδοση ενός καθαρόαιμου δισκάτου, ούτε το σχετικό "τράβηγμα" του τιμονιού, που μας αρρωσταίνει κάποιους, αλλά και τι να γίνει. Επί της ουσίας δίνει ρέστα.
Α! Κι εγγύηση εφ' όρου ζωής για τον πρώτο ιδιοκτήτη.
Short shift για το ίδιο αυτοκίνητο.... 30% κοντύτερες διαδρομές.
Εδώ λέω να το αποφύγω.... Ειχα βάλει της Forge στο Cupra R και, παρ' ότι κόντυναν πολύ οι διαδρομές του λεβιέ, "σκλήρυναν" επίσης πολύ, με αποτέλεσμα όχι μόνο να αλλάζω σχέσεις αργά, αλλά και να κληρονομήσω μια καθώς πρέπει φλεγμονή στο δεξή βραχίονα... Γι' αυτό και το πέταξα έξω.