- Feb 25, 2019
- 2
- 0
- 0
- Thread starter
- #1
Λόγο εμπειρίας θα αναφέρω κάποιες καταστάσεις για ατυχήματα αυτοκινήτων με τρένο.
Το τρένο δεν μπορεί να ακινητοποιηθεί σε μικρή απόσταση από την στιγμή που ο μηχανοδηγός δει κάτι ότι υπάρχει στην γραμμή.
Με μία ταχύτητα 80 χιλιομέτρων θέλει τουλάχιστον 500 μέτρα για να ακινητοποιηθεί.
Μόνο η μηχανή ζυγίζει 45 τόνους.
Το τρένο έχει την ιδιότητα τα μικρά οχήματα να τα μαζεύει από κάτω.
Τα μεγάλα οχήματα να τα γυρνά ξανά και ξανά προς το τρένο. Έτσι αν χτυπήσει στην καρότσα το κουβούκλιο θα ξαναχτυπήσει στο πλάι του τρένου.
Οι διαβάσεις οχημάτων είναι φυλασσόμενες με μπάρες, φυλασσόμενες με φανάρια και ηχητικό σήμα. Μπάρες φανάρια και ηχητικό σήμα, ή αφύλαχτες.
Κανονικά υπάρχει ταμπέλα που προειδοποιεί για την γραμμή τρένου αλλά πολλές φορές στα χωριά μπορεί να έχει πέσει (από κάποιον ανεύθυνο ή από ατύχημα και να μην έχει μπει νέα.
Οι αυτόματες μπάρες είναι ηλεκτρικές και κατεβαίνουν μόνες τους (να σημειώσω ότι αν έχουν μια βλάβη εκείνη την ώρα δεν θα λειτουργούν).
Υπάρχουν και οι μπάρες που κατεβαίνουν με την χειροκίνητα από υπάλληλο.
Καλό είναι όταν φτάνουμε σε μία διάβαση να κόβουμε ταχύτητα και να κοιτάμε αν έχουμε τον χώρο να περάσουμε όλο το αυτοκίνητο από τις γραμμές (αν δεν έχουμε να περιμένουμε) αλλά και αν από λάθος έρχεται κάποιο τρένο χωρίς προειδοποίηση. Αυτό είναι για την δική μας ασφάλεια και όχι φυσικά του τρένου.
Δείτε video.
https://www.youtube.com/watch?v=GduFDV_oY2s
Το τρένο δεν μπορεί να ακινητοποιηθεί σε μικρή απόσταση από την στιγμή που ο μηχανοδηγός δει κάτι ότι υπάρχει στην γραμμή.
Με μία ταχύτητα 80 χιλιομέτρων θέλει τουλάχιστον 500 μέτρα για να ακινητοποιηθεί.
Μόνο η μηχανή ζυγίζει 45 τόνους.
Το τρένο έχει την ιδιότητα τα μικρά οχήματα να τα μαζεύει από κάτω.
Τα μεγάλα οχήματα να τα γυρνά ξανά και ξανά προς το τρένο. Έτσι αν χτυπήσει στην καρότσα το κουβούκλιο θα ξαναχτυπήσει στο πλάι του τρένου.
Οι διαβάσεις οχημάτων είναι φυλασσόμενες με μπάρες, φυλασσόμενες με φανάρια και ηχητικό σήμα. Μπάρες φανάρια και ηχητικό σήμα, ή αφύλαχτες.
Κανονικά υπάρχει ταμπέλα που προειδοποιεί για την γραμμή τρένου αλλά πολλές φορές στα χωριά μπορεί να έχει πέσει (από κάποιον ανεύθυνο ή από ατύχημα και να μην έχει μπει νέα.
Οι αυτόματες μπάρες είναι ηλεκτρικές και κατεβαίνουν μόνες τους (να σημειώσω ότι αν έχουν μια βλάβη εκείνη την ώρα δεν θα λειτουργούν).
Υπάρχουν και οι μπάρες που κατεβαίνουν με την χειροκίνητα από υπάλληλο.
Καλό είναι όταν φτάνουμε σε μία διάβαση να κόβουμε ταχύτητα και να κοιτάμε αν έχουμε τον χώρο να περάσουμε όλο το αυτοκίνητο από τις γραμμές (αν δεν έχουμε να περιμένουμε) αλλά και αν από λάθος έρχεται κάποιο τρένο χωρίς προειδοποίηση. Αυτό είναι για την δική μας ασφάλεια και όχι φυσικά του τρένου.
Δείτε video.
https://www.youtube.com/watch?v=GduFDV_oY2s