Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

chris mad

Original poster
Newbie
Feb 25, 2019
2
0
0
Λόγο εμπειρίας θα αναφέρω κάποιες καταστάσεις για ατυχήματα αυτοκινήτων με τρένο.
Το τρένο δεν μπορεί να ακινητοποιηθεί σε μικρή απόσταση από την στιγμή που ο μηχανοδηγός δει κάτι ότι υπάρχει στην γραμμή.
Με μία ταχύτητα 80 χιλιομέτρων θέλει τουλάχιστον 500 μέτρα για να ακινητοποιηθεί.
Μόνο η μηχανή ζυγίζει 45 τόνους.
Το τρένο έχει την ιδιότητα τα μικρά οχήματα να τα μαζεύει από κάτω.

odtAGBp.jpg


Τα μεγάλα οχήματα να τα γυρνά ξανά και ξανά προς το τρένο. Έτσι αν χτυπήσει στην καρότσα το κουβούκλιο  θα ξαναχτυπήσει στο πλάι του τρένου.

YDNYNCn.jpg


Οι διαβάσεις οχημάτων είναι φυλασσόμενες με μπάρες, φυλασσόμενες με φανάρια και ηχητικό σήμα. Μπάρες φανάρια και ηχητικό σήμα, ή αφύλαχτες.

ktgSeoB.jpg


Κανονικά υπάρχει ταμπέλα που προειδοποιεί για την γραμμή τρένου αλλά πολλές φορές στα χωριά μπορεί να έχει πέσει (από κάποιον ανεύθυνο ή από ατύχημα και να μην έχει μπει νέα.

tiytRrd.jpg


Οι αυτόματες μπάρες είναι ηλεκτρικές και κατεβαίνουν μόνες τους (να σημειώσω ότι αν έχουν μια βλάβη εκείνη την ώρα δεν θα λειτουργούν).
Υπάρχουν και οι μπάρες που κατεβαίνουν με την χειροκίνητα από υπάλληλο.
Καλό είναι όταν φτάνουμε σε μία διάβαση να κόβουμε ταχύτητα και να κοιτάμε αν έχουμε τον χώρο να περάσουμε όλο το αυτοκίνητο από τις γραμμές (αν δεν έχουμε να περιμένουμε) αλλά και αν από λάθος έρχεται κάποιο τρένο χωρίς προειδοποίηση. Αυτό είναι για την δική μας ασφάλεια και όχι φυσικά του τρένου.

Δείτε video.

https://www.youtube.com/watch?v=GduFDV_oY2s
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread