Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

Vasilisdiak

Original poster
Newbie
Jan 15, 2021
2
0
1
Μοντέλο
MK8
Καλησπέρα στην ομάδα... είμαι κάτοχος ενός diesel 1.5 tdci 85 hp του 2020 καινούργιο το είχα πάρει..ήθελα πολύ αυτό με τα 120 hp αλλά το 2020 είχε καταργηθεί γιατί άλλαξε πολιτική ή ford και ήθελε να γίνει και καλά πιο φιλικη προς το περιβάλλον και συμβιβάστηκα με κάτι λιγότερο.. θέλω να κάνω μια βελτίωση και να φτάσω σε αυτά τα άλογα και πέρα από το επαναπρογραμματισμο που θα κανω αν υπάρχουν διάφορες και στα περιφερειακά το 1.5 85 hp 2020 με το 1.5 120 hp 2019 δλδ μέγεθος τουρμπίνας αντλία υψηλής μπεκ και πάει λέγοντας για να κανω την βελτίωση όσο κοντά γίνεται στα standar της ford και να μ δίνει μια καλύτερη αξιοπιστία..
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
Δεν ξέρω αλλά δε νομίζω κι όλας. Με καλό πρόγραμμα και όχι πολύ πιεσμένο θα έχεις σίγουρα 130 άλογα οπότε ξεπερνάς και τα 120 του εργοστασιακού.

Sent from my A80Pro using Tapatalk
 

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,309
182
63
50
Αθήνα
Νομίζω -αν και δεν γνωρίζω first-hand το συγκεκριμένο μοτέρ- ότι όλες αυτές οι "πετσοκομμένες" εκδόσεις της Ford είναι μηχανικά ίδιες με τις αμέσως επόμενες σε απόδοση, και οι μόνες που διαφέρουν -και- μηχανικά είναι οι πολύ γρήγορες (π.χ. στον 1.0 που ξέρω, το 140αρι έχει και hardware διαφορές που κάνουν διαφορά).

Άρα για αυτό που λές -και κάτι παραπάνω, όπως λέει και ο φίλος- θα χρειαστείς μόνο ένα απλό Stg1 remap, το οποίο θα σου δώσει την απόδοση που αναφέρεις, εύκολα, γρήγορα και πολύ φθηνά ;)
 

shumakos

New member
May 17, 2014
98
13
8
43
ΑΘΗΝΑ
Μοντέλο
MK8
Κι όμως έχουν διαφορές το 120άρι μοτέρ από το 85άρι. Το 120άρι έχει turbo μεταβλητής γεωμετρίας ενώ το 85άρι έχει πιο μικρό σταθερής γεωμετρίας. Γι' αυτό το λόγο το 120άρι μπορεί πρώτο στάδιο να φτάσει με remap πάνω από 150 ίππους και 35-37 kg ροπής. Το δικό μου είναι μετρημένο στα 152 hp στις 3850 και 368 nm στις 1950 από Microchips. Το 85άρι αντίθετα με remap έχει ταβάνι την απόδοση του μαμά 120αριού (120hp και 29-30 kg ροπή). Επίσης μια άλλη μικροδιαφορά είναι ότι το 85αρι έχει λίγο μακρύτερο βήμα διαφορικού σε σχέση με το 120άρι για μεγιστοποίηση της οικονομίας καυσίμου το οποίο όμως με την έξτρα ροπή από ένα remap δεν είναι κακό!
 
  • Like
Αντιδράσεις: The Ace

Vasilisdiak

Original poster
Newbie
Jan 15, 2021
2
0
1
Μοντέλο
MK8
Και από όσο ξέρω για τ mk8 του 2020 σε σχέση μετά πιο παλιά έχουν έχουν άλλο εγκέφαλο και σίγουρα πιο πνιγμενη εξάτμιση για λόγους ρύπων
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread