Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

iliasv13

Original poster
Rookie
Jan 6, 2022
28
4
3
Μοντέλο
MK8
Ισως προτιμοτερο αρχικως να χρησιμοποιηθει το καθαριστικο συστηματος και επειτα το dpf.

Με προσοχη διαβασμα τι γραφει και πως χρησιμοποιειται.
Ευχαριστώ πολύ, θα το δοκιμάσω σήμερα να δω πως θα πάει
 

Κεραυνός

Hero Member
Top Poster του μήνα
Jan 8, 2016
1,023
153
63
Μοντέλο
MK6
Οταν το δοκιμασεις με δευτερα-τριτη-τεταρτη σε υψηλες στροφες.
 

iliasv13

Original poster
Rookie
Jan 6, 2022
28
4
3
Μοντέλο
MK8
Καλησπέρα σας,
Σχετικά με το θέμα που είχα στο αυτοκίνητο και είχα ρωτήσει και εδώ για το ρελαντί όταν είναι κρύο και την αυξημένη κατανάλωση, δοκίμασα και άλλο πρατήριο, έβαλα και καθαριστικό της liqui moly στο ντεπόζιτο. Μες την επόμενη εβδομάδα θα δοκιμάσω και το υγρό για το dpf.
Το πρόβλημα παραμείνει που έχω, θα επισκεφθώ και το συνεργείο ξανά σύντομα.
Ήθελα να ρωτήσω επειδή έχω σκαλώσει και δεν θυμάμαι. Το λαμπάκι για τους προθερμαντήρες πρέπει να ανάβει μόλις βάλω το κλειδί στο on και πριν βάλω μπροστά ή πρέπει να είναι σβηστό και μόνο σε περίπτωση βλάβης να ανάψει; δεν ξέρω αν έχει να κάνει με το θέμα που έχω αλλά ήθελα να ρωτήσω.
Συγγνώμη για το μεγάλο κείμενο
 

Attachments

  • 20221103_192654.jpg
    20221103_192654.jpg
    2.1 MB · Προβολές: 10

theoanag

Member
May 23, 2018
112
47
28
το λαμπακι για τους προθερμαντηρες αναβει για κανα2 δευτερολεπτα τωρα που εχει ζεστη τον χειμωνα περισσοτερο, στην σκαλα πριν βαλεις μπροστα εκει που αναβουν ολα , σβηνει και μετα μιζαρεις στην πορεια μενει σβηστο.εαν δεν σβηνει καποιος προθερμαντηρας εχει καει.σε οτι αφορα την αυξημενη καταναλωση στο ρελαντι το ποιο πιθανο ειναι να χρειαζετε ενα καθαρισμο στα μπεκ εαν εχεις και πολλα χλμ.στο δικο μου ειχε φτασει τον χειμωνα στα 05-06 ρελαντι,μετα τον καθαρισμο που εκανα στις 180χιλ επεσε 02-03 και η διαφορα στην συνολικη καταναλωση ειναι μεγαλη .Οι προθερμαντηρες ειναι για να παρει μονο μπροστα να διευκολυνει την αυτοαναφλεξη του πετρελαιου μετα δεν παιζουν ρολο.
 
Last edited:
  • Like
Αντιδράσεις: iliasv13

iliasv13

Original poster
Rookie
Jan 6, 2022
28
4
3
Μοντέλο
MK8
το λαμπακι για τους προθερμαντηρες αναβει για κανα2 δευτερολεπτα τωρα που εχει ζεστη τον χειμωνα περισσοτερο, στην σκαλα πριν βαλεις μπροστα εκει που αναβουν ολα , σβηνει και μετα μιζαρεις στην πορεια μενει σβηστο.εαν δεν σβηνει καποιος προθερμαντηρας εχει καει.σε οτι αφορα την αυξημενη καταναλωση στο ρελαντι το ποιο πιθανο ειναι να χρειαζετε ενα καθαρισμο στα μπεκ εαν εχεις και πολλα χλμ.στο δικο μου ειχε φτασει τον χειμωνα στα 05-06 ρελαντι,μετα τον καθαρισμο που εκανα στις 180χιλ επεσε 02-03 και η διαφορα στην συνολικη καταναλωση ειναι μεγαλη .Οι προθερμαντηρες ειναι για να παρει μονο μπροστα να διευκολυνει την αυτοαναφλεξη του πετρελαιου μετα δεν παιζουν ρολο.
Καλημέρα σας και ευχαριστώ πολύ για την απάντηση.
Παρατήρησα ότι δεν ανάβει καθόλου το λαμπάκι για τους προθερμαντήρες, παίζει να τα έχει παίξει κάποιος ή να μη δουλεύει καλά αλλά να μη βγάζει βλάβη όταν βάζω μπροστά;
Καθαρισμό μπεκ ξέρετε κάποιον έμπιστο στην Αθήνα που θα μπορεί να κάνει;
Τα χλμ είναι περίπου 71 χιλιάδες και ελπίζω να μην έχει γυρισμένα γιατί το πήρα μεταχειρισμένο τον Γενάρη με 45 χιλιάδες 😁
 
Oct 19, 2021
272
94
28
Μοντέλο
MK8
Καλημέρα, στα fiesta mk8 1.5 tdci το λαμπάκι της προθέρμανσης δεν ανάβει κατά το άνοιγμα του διακόπτη στη θέση on ούτε κατά την εκκίνηση του κινητήρα ανεξάρτητα από την εξωτερική θερμοκρασία.
Ανάβει μόνο σε συγκεκριμένους κωδικούς βλαβών μερικοί από τους οποίους σχετίζονται με τους προθερμαντήρες.

Στα mk8 1.5 tdci οι προθρμαντήρες λειτουργούν σε 5 φάσεις και δεν χρησιμεύουν μόνο για να πάρει μπρός.
Οι τρείς πρώτες φάσεις είναι:
1) προθέρμανση/pre-heating 2-7 δευτερόλεπτα.
2) εκκίνηση εώς 2 δευτερόλεπτα.
3) post-heating εως 3 λεπτά-180 δευτερόλεπτα.
Η φάσεις 4 και 5 είναι βάση ξεχωριστού χάρτη-calibration map του εγκεφάλου κινητήρα-pcm και οι διάρκεια σε χρόνο εξαρτάται από διάφορους παράγοντες.
4) όταν το όχημα κινείται σε κατηφόρα χωρίς φορτίο-χωρίς να πατάμε το πετάλ του γκαζιού.
5) κατά την ανάπλαση του φίλτρου dpf.

image.png
 

iliasv13

Original poster
Rookie
Jan 6, 2022
28
4
3
Μοντέλο
MK8
Καλημέρα, στα fiesta mk8 1.5 tdci το λαμπάκι της προθέρμανσης δεν ανάβει κατά το άνοιγμα του διακόπτη στη θέση on ούτε κατά την εκκίνηση του κινητήρα ανεξάρτητα από την εξωτερική θερμοκρασία.
Ανάβει μόνο σε συγκεκριμένους κωδικούς βλαβών μερικοί από τους οποίους σχετίζονται με τους προθερμαντήρες.

Στα mk8 1.5 tdci οι προθρμαντήρες λειτουργούν σε 5 φάσεις και δεν χρησιμεύουν μόνο για να πάρει μπρός.
Οι τρείς πρώτες φάσεις είναι:
1) προθέρμανση/pre-heating 2-7 δευτερόλεπτα.
2) εκκίνηση εώς 2 δευτερόλεπτα.
3) post-heating εως 3 λεπτά-180 δευτερόλεπτα.
Η φάσεις 4 και 5 είναι βάση ξεχωριστού χάρτη-calibration map του εγκεφάλου κινητήρα-pcm και οι διάρκεια σε χρόνο εξαρτάται από διάφορους παράγοντες.
4) όταν το όχημα κινείται σε κατηφόρα χωρίς φορτίο-χωρίς να πατάμε το πετάλ του γκαζιού.
5) κατά την ανάπλαση του φίλτρου dpf.

View attachment 1318
Καλησπέρα σας, ευχαριστώ πολύ για την απάντηση, με κάλυψε αρκετά 😁
 

LOS338

Rookie
MK7
Oct 18, 2022
10
0
1
Μοντέλο
MK7
LOCATION
Αθηνα
ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΕΙΠΑΤΕ ΓΙΑ ΤΑ ΜΠΕΚ ΝΑ ΚΑΝΩ ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ!!.....ΣΤΑ ΠΟΣΑ ΧΛΜ Ή ΚΑΘΕ ΠΟΣΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΘΑΡΙΖΟΝΤΑΙ ΤΑ ΜΠΕΚ? ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΚΑΤΙ ΣΧΕΤΙΚΟ ΜΕ ΑΥΤΑ ΟΣΟ ΕΧΩ ΨΑΞΕΙ....ΕΧΩ ΤΟ 2018 1.5 DIESEL....ΕΥXΑΡΙΣΤΩ
 

Κεραυνός

Hero Member
Top Poster του μήνα
Jan 8, 2016
1,023
153
63
Μοντέλο
MK6
Χαίρετε. Αν θέλεις γράφε με μικρά γράμματα για να είναι ευανάγνωστα. Αν θέλεις διόρθωσε το προφίλ σου, διότι γράφει μκ6. Αν το αμάξι είναι του 2018 τότε είναι to μκ7.

Μκ σημαίνει μάρκα.
 
Last edited:
  • Like
Αντιδράσεις: LOS338

LOS338

Rookie
MK7
Oct 18, 2022
10
0
1
Μοντέλο
MK7
LOCATION
Αθηνα
Χαίρετε. Αν θέλεις γράφε με μικρά γάμματα για να είναι ευανάγνωστα. Αν θέλεις διόρθωσε το προφίλ σου, διότι γράφει μκ6. Αν το αμάξι είναι του 2018 τότε είναι to μκ7.

Μκ σημαίνει μάρκα.
Ok...ευχαριστώ!!
 

Κεραυνός

Hero Member
Top Poster του μήνα
Jan 8, 2016
1,023
153
63
Μοντέλο
MK6
Για να ειναι πιο ευκολη η επικοινωνια και να βοηθηθεις καλυτερα.

Νομιζω η συντηρηση των εγχυτων πετρελαιου ειναι διαφορετικη και πιο απαιτητικη και ακριβη.
Μονο επειτα απο πολλες χιλιαδες χιλιομετρα (περισσοτερα απο 150000-200000 χλμ), πλην αν προκυψει καποια βλαβη ή κατι στραβο στην πορεια.

Ωστοσο αυτοι που γνωριζουν περισσοτερα για πετρελαιοκινητα θα αναφερουν, διοτι δεν ειμαι βεβαιος, διοτι πιθανως και να μην ειναι ετσι.
 
  • Like
Αντιδράσεις: iliasv13 and LOS338

LOS338

Rookie
MK7
Oct 18, 2022
10
0
1
Μοντέλο
MK7
LOCATION
Αθηνα
Για να ειναι πιο ευκολη η επικοινωνια και να βοηθηθεις καλυτερα.

Νομιζω η συντηρηση των εγχυτων πετρελαιου ειναι διαφορετικη και πιο απαιτητικη και ακριβη.
Μονο επειτα απο πολλες χιλιαδες χιλιομετρα (περισσοτερα απο 150000-200000 χλμ), πλην αν προκυψει καποια βλαβη ή κατι στραβο στην πορεια.

Ωστοσο αυτοι που γνωριζουν περισσοτερα για πετρελαιοκινητα θα αναφερουν, διοτι δεν ειμαι βεβαιος, διοτι πιθανως και να μην ειναι ετσι.
Οκ...σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση.
 

theoanag

Member
May 23, 2018
112
47
28
μετα τις 150χιλ καλο ειναι να κανεις ενα καθαρισμο εαν δεν εχεις ποιο νωρις θεματα κυριως απο κακο πετρελαιο.Πρεπει να βγουν να μετρηθουν και να καθαριστουν σε ειδικο μηχανημα.Σου δινουν και αναλυση σε χαρτι για το καθε ενα με τσεκ.Εαν δεν χρειαστει καποιο ανταλακτικο πχ ακροφυσια το κοστος δεν ειναι μεγαλο στο συνεργειο ford που το παω και γνωριζουν απο πετρελαια μου πηγε γυρω στο 150αρι απο οτι θυμαμαι γιατι εκανα service και καθαρισα και την egr.To δικο μου ειναι mk7 1.6 δεν γνωριζω για τα επομενα μοντελα ποσο παει.Παντως σε καταναλωση και επιδοσεις εχει μεγαλη διαφορα απο πριν..Σε οτι αφορα τον προθερμαντηρα αναβει για 2 3 δευτερολεπτα και σβηνει μετα.
 
  • Like
Αντιδράσεις: iliasv13 and Κεραυνός

popay

Newbie
Jan 14, 2023
3
0
1
50
Καματερό
Μοντέλο
MK6.5
Καλησπέρα σας, έχω στην κατοχή μου ένα fiesta 2018 diesel από τον Γενάρη.
Το πήρα μεταχειρισμένο, είχα κάποια θέματα τα οποία διόρθωσα.
Έχω ένα θέμα περίπου εδώ και 2 βδομάδες με την κατανάλωση στο ρελαντί μόλις βάζω μπρος το αμάξι και ταυτόχρονα παραπάνω θόρυβο στην καμπίνα.
Ενώ από την πρώτη μέρα που το πήρα η κατανάλωση στο ρελαντί ακόμη και κρύο ήταν σταθερα 0.4-0.5 lt/hr ξαφνικά μόλις βάζω μπροστά φτάνει κοντά στο 0.9 και σταδιακά πέφτει και από τότε έχω την αίσθηση ότι κάνει παραπάνω θόρυβο ο κινητήρας.
Έχω ένα διαγνωστικό απλό και με εφαρμογή στο κινητό μου γράφει σαν σφάλματα, διαρροή στην εισαγωγή αέρα, και πολλαπλή εισαγωγής έχει κολλήσει ανοιχτή στο Bank 1.
Ο μηχανικός που το πηγαίνω έκανε έλεγχο σε σωλήνες intercooler και μου είπε είναι μια χαρά. Μου είπε ότι δεν είναι η πολλαπλή εισαγωγής και ότι ίσως κάνει νούμερα ο αισθητήρας maf ή map.
Καμία ιδέα αν έχει τύχει σε κάποιον;
Συγγνώμη για το μεγάλο κείμενο.
Ευχαριστώ για τον χρόνο σας
Post automatically merged:

Να σημειώσω ότι δεν έχω αυξημένες στροφές όταν συμβαίνει αυτό στο ρελαντί, σταθερά στην γραμμή στις 800 στροφές περίπου
Βγάλε τους και καθάρισε τους με carbon cleaner και δες εάν θα σου το ξανακάνει.
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread