Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

notis10

Newbie
Jun 27, 2021
1
0
1
Μοντέλο
MK8
Καλησπέρα παιδιά,

Είμαι κάτοχος ενός ford fiesta mk7, έχω πρόβλημα με compressor a/c, σε ταξίδι μου στην εθνική κ με ανοιχτό a/c ακούστηκε ένα γκαπ, (περισσότερο μου φάνηκε σαν λάστιχο) κ μετά σταμάτησε να φέρνει κρύο αέρα το a/c, (είχα κάνει έλεγχο κ συμπλήρωση φρεον πριν 10 μέρες) το έκλεισα κ πήγαινα κανονικα, όταν το άνοιγα το αυτοκίνητο πήγαινε να σβήσει κ άρχιζε κ κάπνιζε ο compressoras, με λίγα λόγια ο μάστορας μου είπε είχε φρακαρει το μοτέρ του compressor κ εφαιρνε με δυσκολία γύρω, ο μάστορας μου είχε πει καλύτερη λύση είναι αντικατάσταση με καινούργιο παρά επισκευή, το αλλάξαμε με καινούργιο, βάλαμε κανονικά λάδια, φρεον, έγινε έλεγχος από το μηχάνημα για διαρροή, δεν φαινόταν κάτι,λειτούργησε κανονικά 2-3 μέρες κ μετά όταν έμπαινε το a/c άρχιζαν κ έπαιζαν οι στροφές στο αμάξι κ έσβηνε, επίσης με ανοιχτό a/c σε ανηφόρα με δευτερα το αμάξι δεν τραβούσε καθόλου, όπου φρακαρει κ ο 2ο compressor,
Ξέρει κανείς τι μπορεί να χάλασε κ το 2ο compressor σχεδόν όπως ο πρώτος, η τι άλλο μπορούμε να ελέγξουμε στο σύστημα?
 
Last edited:

Nasos73

Rookie
Σεπτ. 10, 2016
22
3
3
50
Μοντέλο
MK7 ST
Καλησπέρα. Το ότι φράκαρε το προηγούμενο σημαίνει ότι είτε κόλλησε/έσπασε το ρουλεμάν, η έγινε εσωτερικά η ζημιά εκεί δηλαδή που είναι το λάδι και το φρέον. Αν υποθέσουμε ότι έγινε το δεύτερο τότε στο κύκλωμα έμειναν ρινίσματα από το προβληματικό εξάρτημα που έσπασε. Ο μάστορας λοιπόν πρέπει να κάνει πολύ καλό καθαρισμό όλου του κυκλώματος πριν βάλει τον καινούργιο κομπρέσορα το φρέον κτλ. Αν δεν γίνει αυτό τα ρινίσματα που κυκλοφορούν στο κύκλωμα θα καταστρέψουν και τον καινούργιο κομπρέσορα.
 
  • Like
Αντιδράσεις: notis10

Karasarinis

Newbie
Oct 2, 2012
8
0
1
Παιδιά να αναφέρω κι εγώ ένα θέμα που έχω με το κλίμα στο MK7 για να μην ανοίγω νέο θέμα. Εδώ και λίγο καιρό αν βάλω την θερμοκρασία στο 16 στο κλίμα ενώ δουλεύει φουλ ανεμιστήρες εννοείται με 30-35 βαθμούς θερμοκρασία εκτός ξαφνικά σταματάει κ αρχίζει κ βγάζει σε πιο χαμηλή ταχύτητα χλιαρό προς ζεστό αέρα. Εννοείται ότι δεν έχει πιασει θερμοκρασία. Αν το γυρίσω στο χειροκίνητο δηλαδή βάλω την θερμοκρασία στο μη αυτόματο (low) αρχίζει και ξανά βγάζει παγωμένο κανονικά.
Σκέφτομαι ότι μπορεί να είναι κάποιος αισθητήρας που μετράει την εσωτερική θερμοκρασία, να τα έχει παίξει. Εσείς τι λέτε; Τι να κοιτάξω;
 

Panos_Titanium

New member
MK7
Jan 16, 2021
93
29
18
Μοντέλο
MK7
Αρχικα να πας σε εναν επαγγελματια σωστο να κανεις συντηρηση να δεις σε τι κατασταση ειναι στο συστημα σου .
 

gmitsiakis

Member
Mar 16, 2016
110
11
18
Μοντέλο
MK6
Εμενα οταν βαζω το a/c και ξεκιναω απο σταση...κομπιαζει λιγο και μετα δινει κανονικα αν και νιωθω το γκαζι βαρυ. Αν πατησω ενδιαμεσα το γκαζι και οχι τσαρουχι ανεβαζει κανονικα. Μερικες φορες με 2α στο κιβωτιο στολλαρει εντελως αν πεσουν οι στροφές και εχοντας πατημενο το γκαζι κανει λες και πνιγεται. Μετα απο 2-3 δλ αρχιζει και δινει.
Εχω και γω αυτο το "τακ" σαν θορυβο αλλα δουλευει κανονικα.
Τι διαολο? Να φταιει το ηλεκτρογκαζο?
 

SKYLINE

New member
Jun 3, 2020
98
15
8
Μια ερωτηση επειδη το mk6 δεν το ξερω.. Ενω αποδιδει στους αεραγωγους-μπροστινους κανονικα μετρημενο 5.5-6βαθμους αν βαλω τον αερα να χτυπαει αλλου.. οχι δηλαδη πανω μου, αρχιζω και ζεσταινομαι!
Εσας παγωνει απροβληματιστα την καμπινα χωρις να χρειαζεται να πεφτει ο αερας πανω σας?
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
Άμα βγάζει σωστή θερμοκρασία είσαι οκ. Γενικά δεν φημίζεται πολύ για την ψύξη του το mk6

Στάλθηκε από το A90 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
  • Like
Αντιδράσεις: SKYLINE

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread