Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

markoslio

Original poster
Rookie
Aug 31, 2012
13
0
0
Καλήμερα και από έμενα. Έχω ένα Fiesta 2009 1.25 (130000km)
Από τα 70000κμ το αμάξι φοράει υγραέριο landi renzo. Εδώ και 2 χρονιά έχω θέμα με τα μπουζοκαλωδια.
Ξεκίνησε με κοψίματα 2α-3η και σε βενζίνη και υγραέριο, πιο έντονα στο υγραέριο. Αρχικα πριν 1μιση χρονο αλλαζω πολλαπλασιαστή και μπουζοκαλωδια (bosch πολ, μπουζοκαλωδια αυτα που προτεινε ο μαστορας).
Επειτα μετα απο 8μηνες (περσυ το Μαϊο) παλι τα ιδια, κοψίματα, κυρίως στο υγραέριο. Αλλαγή παλι μπουζοκαλωδια - πολλαπλασιαστη.(bosch-ngk). Τώρα εδώ και 2 μήνες πάλι κοψηματα, βλεπω τα μπουζι σπασμενη η πορσελανη τους(ουτε 3000κμ δεν ειχαν), αλλαγή μπουζοκαλωδια,σταμάτησαν τα κοψίματα. Συνοψίζοντας σε 2 χρόνια:
2 πολλαπλασιαστες 3 μπουζοκαλωδια. Εχει κάνεις παρόμοια εμπειρία??
(για το λόγω που το κάνει πιο έντονα στο υγραεριο οι μαστορες-ολοι,πηγα σε 2-3- μου ειπαν οτι λογω καλυτερης καυσης του υγραεριου το καταλαβαινεις εκει.)
Να πω οτι αλλαζω μπουζι καθε 15000-20000 και το μονο που κανω ειναι να μαζευω διακενο στα 0.9 λογω υγραεριου.
Παρακαλω τη βοηθεια σας. Πρεπει να κοιταξω κατι αλλο???
 
Σπάσιμο πορσελάνης έχει να κάνει με ελλατωματικό μπουζί!
Τι μαρκα μπουζί βάζεις?

Ούτε πολλαπλασιατής είναι ούτε μπουζοκαλώδια..ας σου αλλάζουν ότι θέλουν!!
Το τι σου΄παν οι μάστορες....είναι για να βάλλω τα γέλια!!
 

VASSOS

Pro Member
Aug 2, 2012
560
0
16
49
marousi
Η ελλατωματικο μπουζί η ραισε η πορσελάνη κατα το σφίξιμο και δεν το πήραν χαμπάρι!
 

markoslio

Original poster
Rookie
Aug 31, 2012
13
0
0
Λοιπόν μπουζί NGK βάζω. Το θέμα είναι τα κοψίματα τα έκανε και πριν τα καινούρια μπουζί (αυτά που ράγισε η πορσελάνη έπειτα) και μολις τα εβαλα καινουρια. Τα μπουζοκαλωδια ήταν Bosch.
 

markoslio

Original poster
Rookie
Aug 31, 2012
13
0
0
ξηλωσε το υγραεριο εννοεις? ποσο κακο μπορει να κανει στα ηλεκτρολογικα??? το οτι χρειαζεται καλη σπιθα για να γινει καλη καυση σημαινει οτι κανει κακο και στα μπουζι και τα καλωδια?
 

ΘΟΔΩΡΗΣ MK7

Pro Member
Apr 18, 2012
424
0
0
41
Και εδώ αλλά και σε άλλα φόρουμ έχω διαβάσει ότι γενικότερα τα Ford έχουν θέμα με το υγραέριο.
 

stathis M

Member
Dec 5, 2012
224
1
18
Εαν κλεινεις το διακενο μονος ειναι ρισκο, τα μπουζι αποκλειστικα  για υγραεριο ειναι με διακενο 0,8 απο το εργοστασιο δεν τα πειραζεις ουτε για αστειο.το αεριο απαιτει καλυτερο σπινθηρα για αυτο και αντιλαμβανεσαι αμεσως το προβλημα εκει.εγω φοραω ngk v-line 25(πλατινας) σε μκ6 1.4 με πανω απο 70χ.χλμ με αεριο αλλαξα μια φορα πολλαπλ που καηκε μαζι με καλωδια στα 165 αλλα ηταν και σχεδον 8 χρ αμαξι τωρα ειμαι στα 207 και δεν εχω θεμα.
Κορυφαια θεωρουνται τα LPG BOSCH με κοστος απο 50-80ε αλλα αρκετοι δουλευουν με μαμα μπουζι η εστω πλατινας οπως εγω.
 

markoslio

Original poster
Rookie
Aug 31, 2012
13
0
0
Συνηθως χρησιμοποιω μπουζι απλα, αλλα επειδη το διακενο ειναι μεγαλυτερο απο αυτα του υγραεριου, ο εγκαταστατης μου ειχε πει να τα μαζευω στο ιδιο με αυτα του υγραεριου.
Στον τελευταιο εγκαταστατη που πηγα - τσεκαρε το συστημα και μου ειπε οτι ειναι ξανα τα καλωδια - μου ειπε οτι βαζεις τα απλα και δεν τους αλλαζεις διακενο....
Τεσπα, να βγαλω το υγραεριο δεν παιζει, πολυ μεγαλυτερο κερδος απο οτι χασουρα (εχω ηδη 70000), και στα τελευταια καλωδια μου εδωσε 1 χρονο εγγυηση, ειδωμεν...
 

stathis M

Member
Dec 5, 2012
224
1
18
θα σου ελεγα να μην τους πειραξεις το διακενο το συστημα σου ειναι πολυ καλο ανωτερο απο το δικο μου
 

temeteron

New member
Jan 17, 2013
81
0
0
Νίκαια
Καλημέρα,
Τώρα τελευταία τα πρωινά και γενικότερα όταν είναι κρύα η μηχανή, στα χαμηλά της 2τέρας δεν "δίνει" το γκάζι και όταν το πιέζω λίγο , ακούω κάτι σκασίματα απ τον κινητήρα. Μάλλον μπουζί ή μπουζοκαλώδια?

Είναι το μκ7 ΄09 73000χλμ, έχω αλλάξει μπουζί πριν 15000χλμ, μπουζοκαλώδια ποτέ
 

flintmagic

Pro Member
Aug 20, 2010
406
0
16
44
Αθήνα
www.flintmagic.gr
temeteron said:
Καλημέρα,
Τώρα τελευταία τα πρωινά και γενικότερα όταν είναι κρύα η μηχανή, στα χαμηλά της 2τέρας δεν "δίνει" το γκάζι και όταν το πιέζω λίγο , ακούω κάτι σκασίματα απ τον κινητήρα. Μάλλον μπουζί ή μπουζοκαλώδια?

Είναι το μκ7 ΄09 73000χλμ, έχω αλλάξει μπουζί πριν 15000χλμ, μπουζοκαλώδια ποτέ
Αλλαξε και μπουζοκαλώδια για να δεις μηπως στρωσει ... αλλιως ειναι πολλαπλασιαστης στανταρ ...
 

temeteron

New member
Jan 17, 2013
81
0
0
Νίκαια
μπουζοκαλώδιο συνήθως πότε αλλάζουμε? πολλαπλασιαστή λέει να παρω μεταχειρισμένο ή καλύτερα καινούργιο?
 

Dark knight

Hero Member
Δεν υπαρχει κατι στανταρ για την αλλαγη στα μπουζοκαλωδια (δηλαδη χιλιομετρικα).
Π.Χ. αν χανεις λιγο λαδι απο την φλαντζα στο καπακι και εχει παει στα μπουζοκαλωδια θα σου εχει χαλασει και τον παλλαπλασιαστη!!!
Οταν ρεταρει το αμαξι δουλευει εκεινη την στιγμη με 3 εμβολα (τα σκασιματα που ειπες) και μολις το ξεπερναει (ανεβαινουν οι στροφες) δουλευουν και τα 4.
Να το δεις συντομα γιατι μπορει να εχεις προβλημα και με τον εγκεφαλο.
Το ιδιο ακριβως εκανε και στο αμαξι της γυναικας μου (fiesta mk4) πριν ενα χρονο και τελικα ηταν αυτο που σου εγραψα για το λαδακι απο την φλαντζα στο καπακι.
Ευτυχως ο εγκεφαλος ηταν οκ!!
 

temeteron

New member
Jan 17, 2013
81
0
0
Νίκαια
Dark knight said:
Δεν υπαρχει κατι στανταρ για την αλλαγη στα μπουζοκαλωδια (δηλαδη χιλιομετρικα).
Π.Χ. αν χανεις λιγο λαδι απο την φλαντζα στο καπακι και εχει παει στα μπουζοκαλωδια θα σου εχει χαλασει και τον παλλαπλασιαστη!!!
Οταν ρεταρει το αμαξι δουλευει εκεινη την στιγμη με 3 εμβολα (τα σκασιματα που ειπες) και μολις το ξεπερναει (ανεβαινουν οι στροφες) δουλευουν και τα 4.
Να το δεις συντομα γιατι μπορει να εχεις προβλημα και με τον εγκεφαλο.
Το ιδιο ακριβως εκανε και στο αμαξι της γυναικας μου (fiesta mk4) πριν ενα χρονο και τελικα ηταν αυτο που σου εγραψα για το λαδακι απο την φλαντζα στο καπακι.
Ευτυχως ο εγκεφαλος ηταν οκ!!

Σ ευχαριστώ για την απάντηση!
Ελπίζω να μην χάνω από φλάτζα γιατι καταλαβαίνω πως είνα θέμα..γενικά μου καίει λίγο λαδάκι , αλλά υποθέτω είναι απ το σύστημα LPG που έχω εγκαταστήσει, και που το "τσιμπάω" στο γκάζι που και που.
Θα αλλάξω μπουζοκαλώδια για αρχή και μετά πολλαπλασιαστή και βλέπουμε

Ευχαριστώ Dark knight και flintmagic
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
19
www.fiestamaniacs.gr
Είναι θέμα τύχης πιστεύω να σου κάτσει βλάβη σε μπουζοκαλώδιο ή πολλαπλασιαστή. Συνήθως οι μηχανικοί "ρίχνουν" το φταίξιμο σε προβληματικό μπουζί, σε υγρασία στο πάνω μέρος του μοτέρ (εκεί που κουμπώνουν τα μπουζοκαλώδια), σε κακή ποιότητα βενζίνης και τέλος σε αστοχία υλικού. Στο δικό μου mk6 δεν έχει χαλάσει τίποτα από αυτά και το έχω περίπου 8 χρόνια και 190.000 χλμ.
Πόσο μεγάλη διαφορά στην τιμή έχει ένας μεταχειρισμένος πολλαπλασιαστής από έναν καινούριο; Νομίζω γύρω στο κατοστάρικο κοστίζει ο καινούριος γνήσιος και υπάρχουν και ιμιτασιόν με λιγότερα.

http://www.mister-auto.gr/el/p-llaplasiast-s/ford-fiesta-vi-1-6-ti-120bhp_v28239_g689.html

Υ.Γ. Το κάθε μπουζοκαλώδιο μπορείς να δεις αν είναι χαλασμένο (κομμένο) με ένα πολύμετρο. Επίσης αν έχει ανάψει check engine ή safe mode μπορείς να δεις με ένα διαγνωστικό σε ποιον κύλινδρο υπάρχει πρόβλημα.
 

Dark knight

Hero Member
temeteron μην αλλαξεις μπουζοκαλωδια χωρις να βεβαιωθεις οτι ειναι για πεταμα!!!
Αυτο που λεει ο Κωστας ειναι πολυ σωστο!!!
(Υ.Γ. Το κάθε μπουζοκαλώδιο μπορείς να δεις αν είναι χαλασμένο (κομμένο) με ένα πολύμετρο. Επίσης αν έχει ανάψει check engine ή safe mode μπορείς να δεις με ένα διαγνωστικό σε ποιον κύλινδρο υπάρχει πρόβλημα.)
Ψαξτο πρωτα και μετα αποφασιζεις!!  ;)
 
Dark knight said:
Δεν υπαρχει κατι στανταρ για την αλλαγη στα μπουζοκαλωδια (δηλαδη χιλιομετρικα).
Π.Χ. αν χανεις λιγο λαδι απο την φλαντζα στο καπακι και εχει παει στα μπουζοκαλωδια θα σου εχει χαλασει και τον παλλαπλασιαστη!!!
Οταν ρεταρει το αμαξι δουλευει εκεινη την στιγμη με 3 εμβολα (τα σκασιματα που ειπες) και μολις το ξεπερναει (ανεβαινουν οι στροφες) δουλευουν και τα 4.
Να το δεις συντομα γιατι μπορει να εχεις προβλημα και με τον εγκεφαλο.
Το ιδιο ακριβως εκανε και στο αμαξι της γυναικας μου (fiesta mk4) πριν ενα χρονο και τελικα ηταν αυτο που σου εγραψα για το λαδακι απο την φλαντζα στο καπακι.
Ευτυχως ο εγκεφαλος ηταν οκ!!

Νικο δεν εχει σχέση το λάδι . Την μεγα μπαρούφα σου πεταξε ο μηχανικός (για να μην πω κατι αλλο) ! 
Τι να πουν και τα μκ6 που κατασκευαστικά μπάζουν και νερά στο σημειο που είναι τα μπουζι?
Το λάδι είναι κακός αγωγός και ετσι δεν υπάρχει καμια πιθανότητα να γειώνει , ακόμα και αν δεν έχει καθόλου μπουζόπιπα!
Απο την στιγμή που εφαρμόζει σωστά η μπουζόπιπα δεν περνάει ίχνος νερου και υγρασίας, εκτός αν εχει βουτηχτεί σε νερό.
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread