mk1 Stelios
Hero Member
Pa_Nos_1400cc said:.... Μαλλον θελει λύσιμο όλο το ρεζερβουάρ αποστράγγιση της βενζίνης και πλύσιμο το εσωτερικό με πιεστικό, ή με ότι άλλο το πλένουνε, στέγνωμα και επανατοποθέτηση κάπως έτσι δεν γίνεται Στέλιο;
Λάσπες πρεπει να εχει προβλημα η δεξαμενη για να περασουν στην βενζινα. Σκουπιδια κτλ τα βασταει η σίτα (προφιλτρο) που υπαρχει στην αντλια και το καθαριζεις ευκολα αν πιασει κάτι (πραγμα σπάνιο) .
Όσο για το καθάρισμα εξαρτάτε το ντεπόζιτο. Παλιά υπήρχαν τα προβλήματα που ήταν σιδερένια και σκουριαζαν όταν δεν είχαν την βενζίνα να τα προστατευει. Τωρα στα πιο πολλα αυτοκίνητα είναι γαλβανισμένα.
Την κρουστα την κάνουν όλλες οι βενζίνες με το που εξατμιστουν (συνηθως το καλοκαιρι απο τις πολλες ζεστες οταν μένει ακινητο)leon said:Στέλιο αυτή τη χρονιά έβαζα συχνά Vpower. Το αμάξι δούλευε καλά, αλλά μήπως έχει συνθετικά η συγκεκριμένη βενζίνη και με τον καιρό δημιουργούν κρούστα. Το αυτοκίνητο είναι συνέχεια σε κίνηση γιατί το χρησιμοποιώ καθημερινά. Τώρα θα βάζω απλή αμόλυβδη όπως παλιά.
Σαν χωμα γίνεται μετά το κατακάθι και αυτο που δεν εχει προλαβει να στερεοποιηθει τελειως είναι σαν κόκκινη λάσπη. Δεν παίζει ρόλο που έβαζες άλλη βενζίνα.