turbomaniac
Hero Member
ολες οι προδιαγραφες, τι να μην ανακατευετε κλπ
https://www.fordparts.com/Products/Chemicals-EngineProducts-Coolants.aspx
https://www.fordparts.com/Products/Chemicals-EngineProducts-Coolants.aspx
Το σκέφτομαι και αυτο! Αλλα αυτο έχει και 5 χρόνια εγγύηση εργοστασιακή! Όχι 2+3 της πλάκας ,το ξέρω γιατί έχω το fiesta mk6 (2003) και έχω και Hyundai (coupe 2002) Μεγάλο μπέρδεμα! Μάλλον για fiesta με βλέπω πάντως γιατί είναι ωραίο .....αλλα θα χτυπάω το κεφάλι μου στον τοίχο και δεν το θέλω.kostg said:Τι να πω, παιδική ασθένεια, συμφωνώ, αλλά από το 2013 μέχρι σήμερα και να συνεχίζει να είναι παιδική ασθένεια;
Από την άλλη, ξέρεις αν και το i20, νεοφερμένο όπως γράφεις, έχει παιδικές ασθένειες;
Δηλαδή τώρα στα καινούρια δεν το έχουν διορθώσει? μου φαίνεται απίστευτο! Εσένα Γιώργο τι μοντέλο είναι? πότε το αγορασες εννοώ,γαμωτο για i20 με βλέπω,φτου! Η για fiesta 1.5 dieselgiorgosk said:Το πιο ασχημο φιλε sharky ειναι αν αυτη η "παιδικη ασθενεια" της διαρροης θεραπευεται μετα την αντικατασταση της ελαττωματικης ( ροδελας ή εαν μετα την επισκευη κ καποιο χρονικο διαστημα το προβλημα επανερχεται κ γινεται χρονιο.Για την πληροφορηση των φιλων παντως εμενα αλλαχτηκε την προηγουμενη βδομαδα αυτό το λαστιχακι στο εσωτερικο του κινητηρα ,η φορντ κρατησε το αυτοκινητο μεσα τρεις μερες για την ωρα φαινεται οτι η διαρροη σταματησε κ εχει σταθεροποιηθει η σταθμη μεταξυ max-min.θα συνεχισω βεβαια να τσεκαρω κ βλεπουμε.Περσι μου ειχαν αλλαξει τρομπα νερου για το ιδιο προβλημα .Να ναι καλα παντως τα παιδια του σαιτ κ ιδιαιτερα ο φιλος karby για την αμεση κ ακριβη απαντηση του