Καλησπέρα και από εμένα!
Είναι η πρώτη φορά που γράφω.
Αντιμετωπίζω το ίδιο ακριβώς πρόβλημα με όλους εσάς!
Έχω στην κατοχή μου ένα Ford Fiesta μοντέλο 2014, το απλό με τον ατμοσφαιρικό κινητήρα των 80ps.
Στη δική μου περίπτωση, εγώ αντιλείφθηκα ότι κάτι δεν πάει καλά, μιας και σε έναν τυπικό ατομικό έλεγχο στα λάδια του κινητήρα, έπεσε το μάτι μου στο παγούρι του ψυγείου με το παραφλού όπου είδα τη στάθμη του να έχει πέσει ελαφρώς κάτω από την ένδειξη Min.
Άνοιξα αμέσως το βιβλίο και συμβουλεύτηκα ότι η ιδανική στάθμη θα έπρεπε να είναι μεταξύ min και max.
Δεν έκανα κάτι μόνος μου, αλλά την επομένη το πρωί πήγα σε ένα εξουσιοδοτημένο συνεργείο (Σφακιανάκης) να το αναφέρω και να δω τι πρέπει να γίνει.
Η απάντηση ήταν θα προσθέσουμε λίγο νερό βρύσης και θα το παρακολουθήσετε μέχρι το επόμενο service που ήταν σε 2 εβδομάδες.
Στο μεσοδιάστημα δεν παρατήρησα κάποια αυξομείωση στη στάθμη και προχθές στις 6/6 που έκανα το service στο ίδιο συνεργείο, μου είπαν πως υπάρχει θέμα με μια διαρροή αντιψυκτικού υγρού παραφλού και πως για αν επισκευαστεί θα πρέπει να το ξαναπάω το αυτοκίνητο και να μείνει μέσα τουλάχιστο 2 μέρες γιατί θα λύσουν το μισό κινητήρα (καθρέφτης κινητήρα) για να φτάσουν στο σημείο και να γίνει η αντικατάσταση.
Όλα καλά έως εδώ. Το παράξενο ξεκινά από το κόστος επισκευής. Μου ζητήσανε 1000ευρώ γι αυτή τη δουλειά, με τη δικαιολογία ότι ότι θα λύσουν δε θα επανατοποθετηθεί αλλά θα βάλουν καινούργια ανταλλακτικά!
Το επίσης περίεργο είναι ότι μου είπανε πως αν το έφερνα 2 βδομάδες πριν θα μου το κάλυπτε η εγγύηση ενώ τώρα αυτό δε μπορεί να γίνει γιατί έχει λήξει στα μέσα Μαιου. Μα τους λέω εγώ σας το έφερα τότε και σεις μου ειπατε να φύγω και να μην ανησυχώ απλά να το παρακολουθώ.
Όπως καταλαβαίνετε είμαι σε αναμένα κάρβουνα μαζί τους και ήδη έχω έρθει σε επαφή με τη Ford Hellas μήπως καταφέρουν να δώσουν αυτοί λύση στο πρόβλημα και το εντάξουν εντός εγγύησης μιας και παραδέχτηκαν ότι πρόκειται για ανταλλακτικό προβληματικό από τη μάνα του.
Περιμένω την απάντησή τους για να δω πως θα κινηθώ από δω και στο εξής. Επίσης δε μου δώσανε την δωρεάν οδική βοήθεια που δικαιούμαι βάσει του ετήσιου σερβις σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο με τη δικαιολογία ότι πρόκειται για αυτοκίνητο με διαγνωση προβλήματος και άρα μη αξιόπλοο. Και ερωτώ εγώ. Πως υπεγραψε τοτε ο μηχανικός με το περας του σερβις οτι ολα ειναι καλα και μπορω να φυγω?
Μπέρδεμα μεγάλο σας λέω!