Καλώς ήλθατε στο ανανεωμένο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για λόγους ασφαλείας για να μπορέσετε να συνδεθείτε θα πρέπει να κάνετε επαναφορά κωδικού βάζοντας το e-mail που αντιστοιχεί στον λογαριασμό σας.
Επαναφορά κωδικού
  Guest viewing is limited
  • You have a limited number of page views remaining
  • 0 guest views remaining

leftko

Member
Dec 23, 2012
192
0
0
31
μαλιστα..κριμα.τουλαχιστον μαθαμε οτι δινουν σημασια στα μηνυματα που στελνουμε.

Καλα χιλιομετρα απο εδω και περα
 

cRis

Member
Jun 16, 2013
260
0
16
Τέλος καλό, όλα καλά Χρήστο!

Εύχομαι να συνεχίσεις να ευχαριστιέσαι το αμαξάκι σου, όπως στην αρχή..!

Όπως σου είχα πει.. Δεν του παίρνει να κάνουν μακακία... Και που έγινε.. Την μάζεψαν!

Δεν ξέρω πολλά για τη Φορντ σαν Φόρντ.. Αλλά από άποψη εξυπηρέτησης, (κεντρικού εισαγωγέα), κτλ κτλ.. Είναι άψογη. Τους έχει όλους στην τσίτα.

2 φορές απευθύνθηκα στα κεντρικά και μου απάντησαν μέσα σε 2-3 μέρες μέσω του dealer που αγόρασα το αμάξι.

Έχουν πρωτόκολλο και δουλεύουν με βάση αυτό...!
 

chrisdentalcare

Original poster
Rookie
Mar 10, 2014
40
6
8
Γλυφάδα
Καλησπέρα σε όλους σας ! Λοιπόν από τις  10 Απριλίου που τελείωσε η ππεριπέτεια  με το αμάξι ολα πάνε καλά.

Δεν έχω δει καμιά διαρροή αν και το βλέπω συχνά από κατω. Παρόλα αυτά όμως η στάθμη έχει πέσει από το  max στο min.

Όλες οι μετρήσεις γίνονται με σβηστό  και κρύο κινητήρα.
Είναι φυσιολογικό αυτό; ;;;; Όσοι έχετε το ιίδιο fiesta (δδηλαδή 1.0  ecoboost 100αλογα) πέφτει η στάθμη του παραφλου μετα από κάποιο διαστημα;;;;;;
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
7
0
18
www.fiestamaniacs.gr
Ξέρεις τι; Αν άνοιξαν το κύκλωμα του παραφλού κατά τη διαδικασία των επισκευών μπορεί να πήρε αέρα και δουλεύοντας το μοτέρ να έφυγε ο αέρας και να έπεσε η στάθμη. Αφού δεν χάνει από κάπου, είναι ΟΚ. Κάνε αυτό που γράφει ο Στέλιος παραπάνω και το παρακολουθείς.
 

chrisdentalcare

Original poster
Rookie
Mar 10, 2014
40
6
8
Γλυφάδα
καλημερα και παλι!!!  Aρχικα το ειχα συμπληρωσει στο max και πηγε στο min. ΟΜΩΣ πρεπει να πω οτι εχει σταθεροποιηθει ελαχιστα πιο πανω απο το min. Οσες φορες και να συμπληρωσα μεχρι max αυτο πεφτει ελαχιστα πιο πανω απο το min και σταματα εκει. Μαλιστα μια φορα αφησα το αμαξι για 4 ημερες χωρις να το κινησω και η σταθμη ειχε ανεβει στη μεση μεταξυ max και min.

Παντως δεν βλεπω να χανει απο πουθενα. Σκυβω απο κατω...ριχνω φακους τιποτα!!
Να φυγω για διακοπεεεεεεεεεεεεεεεεεεςςςςςς;;;;;;; Με αφαλεια;;;;
 

cRis

Member
Jun 16, 2013
260
0
16
Καθόλου να μην φοβάσαι Χρηστάρα, απλώς έχε το νου σου καμιά-δυό φορές το μήνα να ανοίγεις το καπό να τσεκάρεις κ αν μπορείς να το κάνεις με την ίδια θερμοκρασία. Δηλαδή ή να το συγκρίνεις κρύο ή ζεστό(πχ όταν το σβήνεις), για να έχεις πιο ομοιόμορφα συμπεράσματα.
Κ μην σκας.. Φορντ είναι εξάλλου, σε εγγύηση είσαι και όπως κ να χει, έχεις καλή υποστρίξη απο παντού!
 

fiesta77

Pro Member
May 9, 2014
325
6
18
Πειραιας
Ετσι όπως το περιγράφεις καταλαβαίνω ότι μάλλον έχει εγκλωβιστεί στο κύκλωμα αέρας που διογκώνεται με την αύξηση της θερμοκρασίας περισσότερο σε σχέση με το ψυκτικό. Η διαφορα στάθμης κρύο-ζεστό δεν πρέπει να είναι πάνω από 1 εκατ. στο δοχείο διαστολής. Αν μπορείς δοκίμασε προσεκτικά να κάνεις εξαέρωση από την μικρή τάπα που υπάρχει στο πάνω μέρος του ψυγείου (είναι σαν καπάκι βαλβίδας ελαστικού). Πρέπει το κύκλωμα να είναι υπό πίεση δηλ. ζεστό άρα προσοχή!
 

cRis

Member
Jun 16, 2013
260
0
16
Αν κατάλβα καλά για τι τάπα μιλάτε παιδιά..
Ναι, πρέπει να είναι ζεστό...
Κ ναι, είναι πολύ επικύνδινο πέραν του να καείς... Να σου φύγει η τάπα στον 7ο ουρανό απο τη πίεση..
Γι αυτό ή να σου το κάνει κάποιος μηχανικός.. Ή κάποιος που το έχει κάνει ήδη κάποιες φορές!

Αν λέμε διαφορετικό πράγμα παιδιά, παρακαλώ διορθώστε με οι πιο σχετικοί μην λέω κουταμάρες στον άνθρωπο!
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
7
0
18
www.fiestamaniacs.gr
Tην ανοίγεις σιγά σιγά ώστε να φύγει η πίεση, όχι εντελώς για να πεταχτεί η τάπα. Όπως ανοίγεις π.χ. μια coca cola που έχει "χτυπηθεί". Και υπόψιν ότι το παραφλού σχεδόν θα βράζει...
 

fiesta77

Pro Member
May 9, 2014
325
6
18
Πειραιας
Ειναι ακριβώς όπως τα λέει ο Kostg. Mόλις φύγει ο αέρας και τρέχει σκέτο αντιψυκτικό την ξαναβιδώνεις σφικτά. Ο κινητήρας δεν είναι ανάγκη να ζεματάει. Μπορείς να το κάνεις αφού τον σβήσεις μετά από είκοσι λεπτά περίπου που θα έχει πέσει λίγο η θερμοκρασία ενώ η πίεση στο κύκλωμα παραμένει.
 

chrisdentalcare

Original poster
Rookie
Mar 10, 2014
40
6
8
Γλυφάδα
Πολυ ωραια! Και αφου φυγει ο αερας και τρεχει σκετο παραφλου τοτε βιδωνω σφιχτα τη ταπα και συμπληρωνω λιγο παραφλου στο πλαστικο δοχειο μεχρι το max;;;
Τα λεω καλα;;;

Παντως ευχαριστω ολους σας πολυ για την υποστηριξη με τις οδηγιες σας!!!!!
 

angel s

Pro Member
Apr 30, 2013
894
0
16
31
Athens
Καλα τα λες απλός να το ξανα κοιταξεις αφου εχεις κινησει το αμαξι μηπως θα θελει λιγο ακομα..
 

angel s

Pro Member
Apr 30, 2013
894
0
16
31
Athens
scorpion said:
Τις σωστές μετρήσεις τις παίρνουμε όταν ο κινητήρας είναι κρύος και όχι ζεστός
Παραβλεψη Ιακωβε και αυτο που ειπες παντα κρύος ο κινητήρας για να πέφτει και η πίεση...
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread