Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

yannis_s

Hero Member
May 10, 2010
1,397
5
38
39
νεα αγχιαλος
ξεκλειδωμα μονο θα παω καποια στιγμη να συχρονισουμε ταμπλο με εγκεφαλο και μετα θα παω για προγραμμα αν τελικα παω για προγραμμα. υπαρχει και η περιπτωση να το αφησω ετσι προς το παρων.

με προβληματιζει παρα πολυ οτι μετα τις 6200 κλεινει η πεταλουδα. θα φροντισω να τραβηξω ενα βιντεακι με το τι γινετε ακριβως.
 

panosd

Pro Member
Σεπτ. 4, 2011
657
0
16
35
scorpion said:
Άρα εκεί πήγε και ο Παναγιώτης για πρόγραμμα?που δεν το έβαλε τελικά

Αγάπη, μαλλον τους μπερδεύεις με τον αντιπρόσωπο της superchips!αυτοι οι προγραμματιστες που πήγαμε για δυναμομετρηση ηταν η powerchips!

Φίλε μου Βαγγέλη εύχομαι να να γίνει σωστή δουλειά και να δεις(στο δρόμο) αυτα που θελεις! Εύχομαι να μας δώσεις καλες συστάσεις και για αυτούς!
 

Ximiki Veltiosi

Pro Member
May 30, 2014
483
1
0
44
Αθηνα
φανταζομαι ειναι ιδια μοτερ του focus με το fiesta s.  Παρ΄ολα αυτα εισαι πολυ σιγουρος(το εχεις κοιταξει κοινως) οτι η χαρτογραφηση ειναι ιδια;

δηλ.  οι παραμέτροι λειτουργίας του οπως το φορτίο κινητήρα η πίεση εισαγωγής, χρόνος ψεκασμού καυσίμου, ΜΕΚ και κατ' επεκταση ολες οι λειτουργιες συμπεριλαμβανομενου στροφων, κοφτων, παρακοφτων και προκοφτων;
 

yannis_s

Hero Member
May 10, 2010
1,397
5
38
39
νεα αγχιαλος
η χαρτογραφηση στον εγκεφαλο απο το 1.6 focus με το 1.6 fiesta δεν ειναι η ιδια. αλλα δεν εχει σχεση αυτο. που κολλαει η χαρτογραφηση απο το focus(ντιζα) με το fiesta(ηλεκτρογκαζο) οι κινητηρες ειναι ιδιοι. εχουν πανω ιδιο αισθητηρα εκκεντροφορου ιδιο στροφαλου και knock sensor.


το ξαναγραφω οτι το προβλημα που αντιμετοπιζω ειναι το εξης. καποιες φορες στην πρωτη ενω παταω τερμα το γκαζι δεν ανοιγει η πεταλουδα τον σωστα παει μεχρι 50%. και οχι παντα. επισεις για να σ δωσω να καταλαβεις. με 10 χμ βαζω δευτερα και παταω τερμα γκαζι ανοιγει κανονικα στο 100% μεχρι και το κοφτη βαζω τριτη και συνεχιζω με τερμα γκαζι 100% μεχρι τις 6200 απο εκει και πανω οσο ανεβαζει στροφες κλεινει η πεταλουδα εως και 45% τεταρτη και παλι ανογει η πεταλουδα 100% αλλα μονο μεχρι τις 6200. μετα παλι κλεινει εως και 45%.

αυτο προσπαθω να μαθω αν το κανει σε ολα τα fiesta. εχεις elm? μπορεις να το επιβαιβεωσεις οτι στο δικο σου 1.6s δεν το κανει?
 

Ximiki Veltiosi

Pro Member
May 30, 2014
483
1
0
44
Αθηνα
yannis_s said:
η χαρτογραφηση στον εγκεφαλο απο το 1.6 focus με το 1.6 fiesta δεν ειναι η ιδια. αλλα δεν εχει σχεση αυτο. που κολλαει η χαρτογραφηση απο το focus(ντιζα) με το fiesta(ηλεκτρογκαζο) οι κινητηρες ειναι ιδιοι. εχουν πανω ιδιο αισθητηρα εκκεντροφορου ιδιο στροφαλου και knock sensor.

που θες να ξερω ρε ανθρωπε τι μοτερ ειναι το ενα και τι το αλλο αν θες βοηθεια πες μου ολες τις λεπτομερειες  και οχι να στα βγαζω με το τσιγκελι. τι που κολλαει η χαρτογραφηση;αν δεν παιζει ρολο η χαρτογραφηση τοτε τι παιζει ρολο στη διαχειρηση;

θα το δω με το OBD και θα σου πω.
 

Crazy

Hero Member
Vip Team
Jul 8, 2010
1,568
8
38
38
Οπου υπαρχει στροφη....
Βαγγέλη θυμάμαι στο δυναμομέτρο που κοίταγε ένα παιδί ότι η πεταλούδα ανοίγει 100%. (Όταν το έβαλε το αμάξι στα ραουλα, πριν κάνει το πάτημα για τη μέτρηση)
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
20
www.fiestamaniacs.gr
Ξέρετε Βαγγέλη και Γιάννη τι με προβληματίζει; Ότι το πρόβλημα δεν παρουσιάζεται πάντα (όπως γράφει ο Γιάννης), άρα πιθανότατα δε φταίει το πρόγραμμα. Τι εισαγωγή έχεις Γιάννη; Χοάνη; Μήπως ώρες ώρες "ρουφάει" ζεστό αέρα και κόβει το πλήρες άνοιγμα της πεταλούδας;
 

Ximiki Veltiosi

Pro Member
May 30, 2014
483
1
0
44
Αθηνα
κατι παιζει με τα φορτια αρα με τη διαχειρηση καυσιμου ,  πρεπει να βρω τα functions και τις διαφορες πως μετατρεπει μεσο can τα σηματα focus ECU vs Fiesta ECU.

εχει κανεις σχεδιαγραμματα κυκλωματων για τις ECU;
 

yannis_s

Hero Member
May 10, 2010
1,397
5
38
39
νεα αγχιαλος
κωστα και στον εγκεφαλο του 1.4 υπαρχει το προβλημα του προκοφτη. τσεκαρετο. το θυμαμαι γτ οταν ηταν 1.4 το αυτοκινητο μου το εβλεπα στο torque.

εγω εχω χοανη που βγαινει κατω απο την μπαταρια. δηλ πισω απο το αριστερο προβολακι.
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
20
www.fiestamaniacs.gr
Δεν εχω καταλαβει να μου κοβει το αυτοκινητο σε καμια ταχυτητα. Ολες ανοιγουν μεχρι 6250 που μπαινει ο κοφτης. Απλα στην 5η ανοιγει μεχρι 5500 στροφες κοντα στα 180 και δεν ανεβαζει παραπανω, κολλαει εκει. Εγω βεβαια εχω και προγραμμα της chiptronic, το οποιο μπορει να συμπεριφερεται διαφορετικα.
Θα το συνδεσω αν ειναι καποια βραδια με το laptop και θα λογκαρω για να δω σιγουρα και να σας πω αποτελεσματα.
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
το focus δεν εχει καμια σχεση σε χαρτογραφηση με το φιεστα, έχουν διαφορετικό εγκέφαλο, τελειως άλλη κλιμακωση στο σασμαν, το ένα έχει μαπ και ηλεκτρική πεταλούδα το άλλο airflow και μηχανική, οποτε ο εγκεφαλος υπολογίζει πολυ διαφορετικά το καυσιμο. Δεν εχω καταλαβει τι προσπαθειτε να κανετε...
 

yannis_s

Hero Member
May 10, 2010
1,397
5
38
39
νεα αγχιαλος
προσπαθουμε να δουμε αν μπαινουν προκοφτες πριν το κοφτη στα 1.6. ολο αυτο γινετε γτ βλεπω μετα τις 6.200 την πεταλουδα να κλεινει μεχρι το κοφτη στο 45%.
 

Ximiki Veltiosi

Pro Member
May 30, 2014
483
1
0
44
Αθηνα
turbomaniac said:
το focus δεν εχει καμια σχεση σε χαρτογραφηση με το φιεστα, έχουν διαφορετικό εγκέφαλο, τελειως άλλη κλιμακωση στο σασμαν, το ένα έχει μαπ και ηλεκτρική πεταλούδα το άλλο airflow και μηχανική, οποτε ο εγκεφαλος υπολογίζει πολυ διαφορετικά το καυσιμο. Δεν εχω καταλαβει τι προσπαθειτε να κανετε...

+101%

κοιταξα ολοκληρο το διαγραμμα φορτιων Focus και Fiesta, και απλα το παρατησα γιατι δεν εκανε ουτε ενα match , αυτο που γραφω παραπανω για τη διαχειρηση καυσιμου και επιβεβαιωνει και ο turbomaniac ειναι προφανως το 99,9% του προβληματος . ξεκινησα να διαβαζω ενα ενα τα 104 pin και να βρω ποιο και τι δινει , τα switches εχουν διαφορες αρκετες και ειναι απολυτως λογικο.  Το αμαξι δεν θεωρω οτι θα δουλεψει σωστα οσο και να παιξετε με προγραμματα και cheats και πραγματικα απορω που εχει μονο αυτο το "κουσουρι".

δεν θελω να σε αποκαρδιωσω αλλα μαλλον αλλου ειναι η λυση του προβληματος.
 

yannis_s

Hero Member
May 10, 2010
1,397
5
38
39
νεα αγχιαλος
την λυση του προβληματος την εχω αφησει σε προγραματιστη να την βρει για αυτο και 5 μηνες απο την μετατροπη μου δεν εχω ετοιμο το προγραμμα.
εγω το μονο που εκανα ειναι στα καλωδια του αισθητηρα θερμοκρασιας να κοψω το καφε καλωδιο και να το τραβηξω στη καμπινα με ενα διακοπτη 1-2-3 και οταν ειναι στη θεση 1-2 παιρνει τις πραγματικες τιμες θερμοκρασιας ο εγκεφαλος. στην θεση 3-2 εχω βαλει μια αντισταση 10kohm και δινει 50 βαθμους κατω θερμοκρασιας στον εγκεφαλο με αποτελεμα να ανοιγει η πεταλουδα 100% σε πρωτη και δευτερα μεχρι το κοφτη και στην τριτη-τεταρτη να πηγαινει μεχρι 85%.

εμενα δεν θα με αποκαρδιωσεις δε μασαω τιποτα ολα τα κανω και τα γραφω για το χαβαλε μου και απο την περιεργια μου να φιαξω κατι που θα βοηθησει και εμενα αλλα παιδια εδω μεσα που θελουν να φτιαξουν το φιεστακι τους οπως του αξιζει να ειναι.
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
20
www.fiestamaniacs.gr
Εγω παλι δε μπορω να καταλαβω το εξης, το μοτερ ναι ειναι απο focus.  Το προγραμμα απο fiesta s 1.6 που πρακτικα εχει το ιδιο μοτερ με το focus αλλα διαφορετικο σασμαν.  Η πεταλουδα και τα ηλεκτρονικα απο fiesta s.  Το διαφορετικο σασμαν φταιει δηλαδη;  Κατι δε μου κολλαει εδω.
 

Riordian

Hero Member
Dec 30, 2012
1,146
0
36
33
Δεν ξέρω γιατί δεν πετάγονται και άλλοι σε αυτό το thread.... το 1,6 s ΔΕΝ ΕΧΕΙ προκόφτες... το 1,6 το απλό έχει και ειδικά προ f/l... δεν ξέρω αν σου πουλήσανε εγκέφαλο μούφα ή έχει κάτι το αμάξι σου, αλλά το δικό μου όσο ξέρω προκόφτες δεν είχε όταν ήταν μαμά
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread