Καλώς ήλθατε στο ανανεωμένο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για λόγους ασφαλείας για να μπορέσετε να συνδεθείτε θα πρέπει να κάνετε επαναφορά κωδικού βάζοντας το e-mail που αντιστοιχεί στον λογαριασμό σας.
Επαναφορά κωδικού
  Guest viewing is limited
  • You have a limited number of page views remaining
  • 0 guest views remaining

Manolis

Newbie
Feb 27, 2019
4
0
0
Θα ήθελα να ρωτήσω μιας κ εμπειρία σας είναι μεγάλη κ έχετε feedback από προβληματα που μπορεί να έχουν παρουσιαστεί με την αλλαγή χαρτογράφησης  στα fiesta 1.0 ecoboost ανεξάρτητου προγραμματιστή
. Επίσης μετά την τοποθέτηση-αλλαγής προτείνετε πρόληψη συντήρησης ?
 

gyiama

Original poster
Member
Nov 30, 2017
134
2
18
Manolis said:
Κι εγώ το σκέφτομαι σοβαρά να κανω αναβάθμιση , σε ένα κολλάω  στην γραπτή εγγύηση  που δε δινουν .
Τι παίζει με  την εργοστασιακη  σε περίπτωση στραβης?

Στη δίκη μου ερώτηση με διαβεβαίωσαν ότι δεν χάνεται καμία εγγύηση και δεν αλλάζει τπτ σε ότι ίσχυε μέχρι τώρα. Δεν χρειάζεται να απευθυνθείς στο συγκεκριμένο συνεργείο για να καλύψει οποιαδηποτε βλάβη και μπορει να πάει οπουδήποτε το αυτοκίνητο χωρίς κανένα πρόβλημα. Σε περίπτωση update του εγκεφάλου που χαθεί το προγραμμα πηγαίνεις και το περνάνε ξανά δωρεάν. Από θέμα συντήρησης δεν αλλάζει τπτ απ ότι προβλέπει ο κατασκευαστής ούτε χρειάζεται κάποια πρόληψη κατά την χρήση του αυτοκινήτου
 

Manolis

Newbie
Feb 27, 2019
4
0
0
Ρώτησα γιατί ένα ΜΟΤΈΡ όταν του δίνεις 5 κιλά ροπής και 40 άλογα επιπλέον σίγουρα όλα τα μηχανικά του δέχονται αρκετές παραπάνω πιέσεις.  Ανεξάρτητου εγγύησης  ,έχουμε κρούσματα που να μπορεί να έχουν προέλθει ΛΌΓΩ αυτών των πιέσεων σε Mk8 ή Mk7
?
 

gyiama

Original poster
Member
Nov 30, 2017
134
2
18
Όσο κι αν έχω ψάξει για ΜΚ8 κάποιο θέμα δεν έχει αναφερθεί ούτε στο εξωτερικό.(Αγγλία). Καλά 5 κιλά ροπή και 40 θεωρητικά άλογα δεν είναι και αμάν το ζόρι. Έχουν βγάλει μέχρι και 200 άλογα απ αυτό το μοτέρ. Τα 160 είναι σύνηθες και με στοκ εντόσθια μάλιστα.
 

johnD

Member
Dec 15, 2017
150
4
18
gyiama said:
Στη δίκη μου ερώτηση με διαβεβαίωσαν ότι δεν χάνεται καμία εγγύηση και δεν αλλάζει τπτ σε ότι ίσχυε μέχρι τώρα. Δεν χρειάζεται να απευθυνθείς στο συγκεκριμένο συνεργείο για να καλύψει οποιαδηποτε βλάβη και μπορει να πάει οπουδήποτε το αυτοκίνητο χωρίς κανένα πρόβλημα
Στο έχουν δώσει αυτό κάπου γραπτώς ? Οτι δηλαδή η Επίσημη Ford είναι σύμφωνη με αυτό και οτι δεν καταργεί την Εγγύηση ?  (Κατά βάση ρητορική ερώτηση)
 

johnD

Member
Dec 15, 2017
150
4
18
Ως προς την "καταπόνηση" περισσότερο θα ανησυχούσα για την τουρμπίνα. Νομίζω σε αυτή είναι η βασική διαφορά ανάμεσα στα 100 και 125-140 άλογα.
 

nexus

Vip Team
Pro Member
Jul 2, 2013
541
2
18
Αθήνα
Εγώ θα περίμενα να δω πως θα τα πάει και με το GPF, που έχουν πλέον και οι βενζινοκινητήρες. Ολα τα φιέστα παραγωγής Ιουλ18 και μετά το έχουν, και ήδη έχουν αρχίσει τα παράπονα από χρήστες Focus. Κάποιο πρόγραμμα, ίσως να επιβαρύνει το φίλτρο περισσότερο και να αυξηθούν και τα προβλήματα που σχετίζονται με αυτό. Επίσης δεν ξέρω αν έχει βγει updated πρόγραμμα για όσα mk8 φοράνε το GPF. Φαντάζομαι ότι θα πρέπει έχει κάποιες διαφορές σε σχέση με τα mk8 που δεν έχουν το φίλτρο, μιας και περιορίζεται αρκετά η έξοδος των καυσαερίων. Πριν έβαζα πρόγραμμα, θα ρωτούσα και κατά πόσο είναι συμβατό με το GPF.
 

Manolis

Newbie
Feb 27, 2019
4
0
0
Αυτο αφορά  τα  πετρελαιοκίνητα  που φοράνε DPF  φίλτρα  κ όχι τους βενζινοκινητήρες.

Συγχώνευση διπλών μηνυμάτων:[time]1564990350[/time]
Γράψε  λαθος , τωρα ΕΊΔΑ ότι έγραψες gpf φίλτρα
 

UltiMo_

Rookie
Jun 9, 2019
45
0
0
38
Βόλος
καλησπέρα παιδιά. προσπαθώ να βρω σε ποια βενζινοκίνητα fiesta εχει αρχίσει η τοποθέτηση gpf φίλτρων
 

johnD

Member
Dec 15, 2017
150
4
18
Όλα τα Fiesta από το 2018 και μετά φέρουν Gpf.
(Mέσα στο 2018 ίσως να πουλήθηκαν και από τα δυο είδη όμως).
 

Γιωργος79

New member
Oct 10, 2015
97
0
6
Τωρα να ρωτησω και γω κατι... δεν μας νοιαζει τι κανει το καθε κρατος για να μειωσει τα καυσαερια....αυτο τους πειραξε το οτι μεγαλοεργοστασια και μεγαλοπετρελαικες που οσο βγαζουν τα φουγαρα τους, βγαζουν τα αυτοκινητα ολου του κοσμου να ειναι αναμενα  την ιδια στιγμη....Στην ερωτηση μου στο μηχανικο συνολο του αυτοκινητου προσφερει κατι θετικο αυτο το gpf? οπως πχ ιπποδυναμη η πιο καθαρο κινητηρα? η απλα ειναι ενα προσθετο βαρος που πρεπει να εχουμε εννοια στο να ειναι καθαρο η καθε τοσο αλλαγη?
 

ilias86

Hero Member
Vip Team
MK7.5
May 28, 2011
1,190
16
38
35
Γλυφάδα
Μοντέλο
MK7.5
Εγώ αν έχω καταλάβει καλά (αλλιώς διορθώστε με σε αυτό που λέω) αυτά τα συστήματα χρησιμοποιούνται για να πληρούν τα αυτοκίνητα κάποιες προδιαγραφές ρύπων που επιβάλλονται πλέον, αλλά όταν γίνεται η "αναγέννηση" όλοι αυτοί οι ρύποι βγαίνουν μαζεμένοι σε αυτό το χρονικό διάστημα.
 

johnD

Member
Dec 15, 2017
150
4
18
Γιωργος79 said:
Τωρα να ρωτησω και γω κατι... δεν μας νοιαζει τι κανει το καθε κρατος για να μειωσει τα καυσαερια....αυτο τους πειραξε το οτι μεγαλοεργοστασια και μεγαλοπετρελαικες που οσο βγαζουν τα φουγαρα τους, βγαζουν τα αυτοκινητα ολου του κοσμου να ειναι αναμενα  την ιδια στιγμη....Στην ερωτηση μου στο μηχανικο συνολο του αυτοκινητου προσφερει κατι θετικο αυτο το gpf? οπως πχ ιπποδυναμη η πιο καθαρο κινητηρα? η απλα ειναι ενα προσθετο βαρος που πρεπει να εχουμε εννοια στο να ειναι καθαρο η καθε τοσο αλλαγη?
Κάνεις λάθος. Είναι πολύ ευκολότερο-αποτελεσματικό να ελέγξεις μαζικά τα καυσαέρια σε ένα εργοστάσιο αντί για μεμονωμένο έλεγχο στο καθε αυτοκίνητο.
Επίσης ένα εργοστάσιο έχει πολύ μεγαλύτερο βαθμό απόδοσης από έναν κινητήρα MEΚ.
Στο μηχανικό σύνολο προσφέρει. Χαμηλότερους ρύπους. Φιλικότερο στο περιβάλλον.
Επίσης είναι υποχρεωτικό, δεν είναι επιλογή σου... Αντικάθιστά τον καταλύτη που έχουν τα παλιότερα αυτοκίνητα.
Εκτός και αν δεν προσέφερε τίποτα ούτε ο καταλύτης...

Το GPF δεν είναι τρώει ίδια "καταπόνηση" με το DPF γιατί το Diesel βγάζει πολύ περισσότερη αιθάλη από τη βενζίνη. Γενικώς τα καυσαέρια ενος Diesel πριν την επεξεργασία από το σύστημα εξάτμισης είναι πολύ πιο επικίνδυνα.

Ilias86 Το DPF(GPF) κατακρατά αιθάλη, δηλαδή πετρέλαιο (βενζίνη) που δεν πρόλαβε να καεί σωστά.
Κατά την αναγέννηση, είτε μέσω ειδικών χημικών (eolys, adblue)+υψηλή θερμοκρασία, είτε απλώς υψηλής θερμοκρασίας, που αναπτύσσονται στο φίλτρο, η αιθάλη τελικά καίγεται. Όπως θα έπρεπε να έχει καεί στο χώρο καύσης.
Επομένως, όχι, δεν βγαινουν μαζεμένοι αυτοί οι ρύποι. Βγαίνουν "κατεργασμένοι" σαν καυσαέρια.
 

shumakos

New member
May 17, 2014
87
6
8
40
ΑΘΗΝΑ
Μοντέλο
MK8
Συμφωνώ σε όλα πλην του σημείου ότι τα DPF και GPF αντικαθιστούν τον καταλύτη. Ο καταλύτης υπάρχει κανονικά όπως τον ξέρουμε τόσα χρόνια. Αυτά τα φίλτρα λειτουργούν συμπληρωματικά, επιτελώντας το έργο τους πριν τα καυσαέρια φτάσουν στον καταλύτη.

Τι δουλειά έχει όμως αυτή η κουβέντα με τα προγράμματα βελτίωσης;
 

UltiMo_

Rookie
Jun 9, 2019
45
0
0
38
Βόλος
ναι δικό μου το λάθος. σε ολοκληρο το φορουμ δεν υπάρχει καπου αλλου αναφορα στα gpf. ας το διασπάσει κάποιος συντονιστής σε νέο θέμα γιατι μάλλον έχει ψωμί η υπόθεση.
εγω πήρα βενζίνη γιατι δεν κάνω πολλά χιλιόμετρα και δεν ήθελα να μπλέξω με μπουκωμένα dpf και αναγεννήσεις. και τωρα βλέπω οτι έχει παρόμοιο φίλτρο και η βενζίνη. εντυπωση μου κάνει που δεν έχει αναφερθεί.
και στην ερώτηση του φίλου του τι προσφέρει, μόνο περιβαλοντολογικό το όφελος. στο κινητήρα δε προσφέρει τίποτα αφου είναι πίσω απο το φίλτρο, αντιθέτως του εμποδίζει την ελεύθερη έξοδο των καυσαερίων, όπως ήδη κάνει ο καταλύτης. συν έξτρα κόστος, συν ένας έξτρα πονοκέφαλος για το πως δουλεύει, πότε γεμίζει, πως θα αδειάσει, πότε και αν θα χαλάσει
 

johnD

Member
Dec 15, 2017
150
4
18
shumakos said:
Συμφωνώ σε όλα πλην του σημείου ότι τα DPF και GPF αντικαθιστούν τον καταλύτη. Ο καταλύτης υπάρχει κανονικά όπως τον ξέρουμε τόσα χρόνια. Αυτά τα φίλτρα λειτουργούν συμπληρωματικά, επιτελώντας το έργο τους πριν τα καυσαέρια φτάσουν στον καταλύτη.
Δεν σε αμφισβητώ γιατί δεν είμαι σίγουρος για το συγκεκριμένο κομμάτι.
Αλλά επειδή το αυτοκίνητό μου θεωρητικά(MY2019) πρέπει να φοράει GPF, που βρίσκεται ο καταλύτης ?
Είναι κολλημένος στο ίδιο "καζανάκι" μαζί με το GPF ?

Edit: Από ότι βρίσκω τώρα που αφορά βέβαια diesel, αλλά φαντάζομαι είναι παρόμοιο, όντως είναι στο ίδιο "καζανάκι" κολλημένα.
 

UltiMo_

Rookie
Jun 9, 2019
45
0
0
38
Βόλος
Καλημέρα παιδιά. επαναφέρω το τόπικ στο θέμα του προγράμματος. τώρα έχω αρχίσει να ανοίγω το μοτερ και βλέπω πως λειτουργεί.
Ενδιαφέρομαι για πρόγραμμα, αλλα δεν με νοιάζουν καθόλου τα νούμερα. Δε με νοιάζει πόσα άλογα θα έχει, Με ενδιαφέρει η απόκριση. Έχω το mk8 140hp, και είδα αρκετά μεγάλη καθυστέρηση στην απόκριση. Είναι το πρώτο τουρμπάτο αυτοκίνητο που έχω και ίσως αυτό μου κακοφαίνεται. Είναι θέμα τουρμπίνας και φυσιολογικού lag; ή είναι θέμα χαρτογράφισης του μεταβλητού χρονισμου βαλβίδουν και της πίεσης της τουρμπίνας και του ανοίγματος της πεταλούδας, άρα όλα αυτά μπορούν να αλλάξουν με μια άλλη χαρτογράφιση;

Επίσης, τι παίζει με την πρώτη ταχύτητα; δεν τουρμπίζει καθόλου και πουθενά ή είναι ιδέα μου;
Ευχαριστώ
 

Mco

Rookie
Nov 13, 2019
28
0
0
54
Στην έκδοση με τα 140 δεν νομίζω να δεις μεγάλη διαφορά με ένα remap.
Η ροπή είναι διαθέσιμη από της 1700 στρ οπότε αποκλείεται να μην τουρμπιζει.
 

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,126
72
48
48
Αθήνα
UltiMo_ said:
Καλημέρα παιδιά. επαναφέρω το τόπικ στο θέμα του προγράμματος. τώρα έχω αρχίσει να ανοίγω το μοτερ και βλέπω πως λειτουργεί.
Ενδιαφέρομαι για πρόγραμμα, αλλα δεν με νοιάζουν καθόλου τα νούμερα. Δε με νοιάζει πόσα άλογα θα έχει, Με ενδιαφέρει η απόκριση. Έχω το mk8 140hp, και είδα αρκετά μεγάλη καθυστέρηση στην απόκριση. Είναι το πρώτο τουρμπάτο αυτοκίνητο που έχω και ίσως αυτό μου κακοφαίνεται. Είναι θέμα τουρμπίνας και φυσιολογικού lag; ή είναι θέμα χαρτογράφισης του μεταβλητού χρονισμου βαλβίδουν και της πίεσης της τουρμπίνας και του ανοίγματος της πεταλούδας, άρα όλα αυτά μπορούν να αλλάξουν με μια άλλη χαρτογράφιση;

Επίσης, τι παίζει με την πρώτη ταχύτητα; δεν τουρμπίζει καθόλου και πουθενά ή είναι ιδέα μου;
Ευχαριστώ

Όλα αυτά παίζουν ρόλο, και αλλάζουν με ένα remap, εκτός από το σημείο που ξεκινάει να σηκώνει πίεση η τουρμπίνα (αυτό εξαρτάται από τα μηχανικά της χαρακτηριστικά και το CFM της εξαγωγής) και την απόκριση του ηλεκτρόγκαζου, αφού αυτό είναι διαφορετική ρύθμιση και συνήθως οι tuners δεν την πειράζουν, γιατί αρχίζουν και χτυπάνε άλλα συστήματα (κυρίως τα συστήματα ασφαλείας). Επίσης όλες οι σχέσεις ανεβάζουν υπερπίεση, αλλά συνήθως σε 1η και 2η υπάρχουν περιοριστές ώστε να πατάνε κάτω και να είναι πιο ευκολοοδήγητο το όχημα.
 
Mar 2, 2020
8
0
0
27
Thessaloniki
gyiama said:
Στη Θεσσαλονίκη είναι μόνο ένας reseller της revo  όπου για να πω την αλήθεια δεν ρώτησα ακόμα.απο κει και πέρα έχει κάποιους ακόμα οι οποίοι κάνουν custom προγράμματα αλλά να πω την αλήθεια δεν θα ήθελα κάτι τέτοιο. Όσο αφορά κάτι επίσημο από τον αντιπρόσωπο της Ford εδώ, όχι απλά δεν ρώτησα, ούτε νερό στις πιτσιλιθρες δεν θέλω να μου βάλουν, όχι προγραμμα.εδω ακόμα και ένα ενδιάμεσο σέρβις που θέλω να κάνω και κάποια update σε κάποιες μονάδες του αυτοκινήτου που έχουν βγει (έχω 8500χλμ και τον Μάρτιο κλείνω χρόνο) λέω να κατέβω στην Αθήνα να το κάνω. Γι αυτό και είπα μήπως έβαζα και το προγραμμα μαζί.

Αξιοπιστος προγραμματιστης Θεσσαλονικη ειναι ο SPtunes μεχρι στιγμής για 3κιλυνδρα που εχω προγραμματισει κ εγω εκει το μκ8 μου.. Εχω 64.000χλμτρα με προγραμμα απο τις 20.000 και δεν ειχα κανενα θεμα με εγγυηση... Σε τετοια περιπτωση απλα πας στο ξανακανει "μαμα" και ολα καλα!!
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread