Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

scorpion

Staff member
Elite Member
Vip Team
Ιδρυτής (θα σέβεστε :P)
May 9, 2010
13,982
8
23
38
Πειραιάς
www.fiestamaniacs.gr
laDAKIAS said:
Όχι! Δούλεψε αμέσως!
Το μόνο που θέλει είναι να ανοίξεις μια φόρα το διακοπή και να τον κλείσεις ώστε να διαβάσει την πεταλούδα!
δηλαδή δεν είχες κάποιες αρυθμίες μέχρι να στρώσει ή να διαβάσει ο εγκέφαλος κατά την λειτυοργίσ του κινητήρα?
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
η πεταλουδα απο το 1.6 tivct ειναι 48.

η πολλαπλή απο το πουμα δεν προσφερει απολυτως τιποτα στο tivct. της μανας του είναι η ιδια ισως και καλυτερη απο την πουμα.

γενικα πριν κανετε κινησεις να το ψαχνετε πιο πολυ, να ρωτατε και τρεις γνωμες παραπανω. υπαρχουν αλλοι ανθρωποι που την εχουν πατησει πριν απο εσας για εσας...
 

laDAKIAS

Member
Jul 2, 2010
114
0
16
38
αθηνα
Ι σως να ειχεις δικιο!
παντως ειδα διαφορα!
την εχουν βαλει αρκετα focus και είναι ευχαριστημένοι ολοι!

αυτές είναι από την πολλαπλή ενός φιλου ιδια με την δικια μου!

http://imageshack.com/a/img543/41/htwm.jpg
http://imageshack.com/a/img853/5559/7qdn.jpg
http://imageshack.com/a/img208/8428/h36w.jpg
http://imageshack.com/a/img829/4908/pxty.jpg
http://imageshack.com/a/img839/7587/mhv4.jpg
http://imageshack.com/a/img69/361/g1lz.jpg
http://imageshack.com/a/img208/1624/jm7m.jpg
http://imageshack.com/a/img18/5232/io07.jpg
 

Pa_Nos_1400cc

Pro Member
May 10, 2010
521
0
16
47
Αγρίνιο
turbomaniac said:
η πεταλουδα απο το 1.6 tivct ειναι 48.

η πολλαπλή απο το πουμα δεν προσφερει απολυτως τιποτα στο tivct. της μανας του είναι η ιδια ισως και καλυτερη απο την πουμα.

Τώρα το είδα αυτό. Ο laDAKIAS όμως είπε έκανε και ροϊκη στην πολλαπλή puma, στην υποδοχή που μπαίνει η πεταλούδα ώστε να γίνει πχ 65αρα; Μετά έβαλε και πεταλούδα από δίλιτρο st που έχει  εσωτερική διάμετρο 55mm στο κλαπέτο 65mm++ στο στόμιο (venturi), και έβαλε το TPS της παλιάς πεταλούδας οπότε θεωρητικά γιατί να μη κερδίσει αφού μπαίνει περισσότερος αέρας.
 

takis

Member
Mar 25, 2011
144
0
0
37
pirgos ilias
Τα 14 με τα 16 μκ7 φορανε τις ιδιες πολλαπλές εξαγωγής οσο και να φαίνεται περίεργο..
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
takis said:
Τα 14 με τα 16 μκ7 φορανε τις ιδιες πολλαπλές εξαγωγής οσο και να φαίνεται περίεργο..

αποκλειεται να ναι οι ίδιες, είναι οπτικά ιδιες. Οι αυλοί στο 1.6 είναι χοντρυτεροι και επισις το 1.4 εχει υποδοχή για map sensor, ενω το 1.6 εχει maf sensor πριν την πεταλούδα. Επομένως δεν στεκει να είναι ακριβώς το ίδιο ανταλλακτικό
 

Apollo

Newbie
Oct 4, 2012
6
0
0
33
ΑΘΗΝΑ
εχω καβατζωμενη μια πολλαπλη απο puma 1.7...αξιζει να τις βαλω στο mk7 μου?θελω γνωμες
 

scorpion

Staff member
Elite Member
Vip Team
Ιδρυτής (θα σέβεστε :P)
May 9, 2010
13,982
8
23
38
Πειραιάς
www.fiestamaniacs.gr
Apollo said:
εχω καβατζωμενη μια πολλαπλη απο puma 1.7...αξιζει να τις βαλω στο mk7 μου?θελω γνωμες
Κάνε μια ανάγνωση στο θέμα.Το έχουμε ξαναζητήσει.Ότι απορία έχεις την αναλύουμε
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
Apollo said:
εχω καβατζωμενη μια πολλαπλη απο puma 1.7...αξιζει να τις βαλω στο mk7 μου?θελω γνωμες

οχι. πουλα την σε καποιον με μκ6 ή focus 1 καλύτερα.
 

Smoof

Rookie
Σεπτ. 24, 2016
37
0
6
Εχει ασχοληθει κανεις με την πεταλουδα του Fiesta?

Ρωταω αν ταιριαζει απο καποιο αλλο μοντελο ή αν εχει "ανοιξει" την εργοστασιακη..
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
γενικά είναι μια μετατροπή που το κοστος είναι δυσανάλογα μεγάλο για το όφελος που θα έχεις.  Στα πλαίσια μιας ολοκληρωμένης μετατροπής (έκκεντρα/ροικη/επαναπρογραμματισμός) θα το συζητάγαμε.
 

Smoof

Rookie
Σεπτ. 24, 2016
37
0
6
turbomaniac said:
γενικά είναι μια μετατροπή που το κοστος είναι δυσανάλογα μεγάλο για το όφελος που θα έχεις.  Στα πλαίσια μιας ολοκληρωμένης μετατροπής (έκκεντρα/ροικη/επαναπρογραμματισμός) θα το συζητάγαμε.

Σε αυτα τα πλαισια ειμαι και γι αυτο θελω κατι μεγαλυτερο.. ;)
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
απ' οτι είδα εχεις το MR155?

Ότι πρέπει για τουρμπίνα είναι για το κάτι παραπάνω  :D Μια χαρά θα κατσει μια μεταχειρισμένη td05-16G6 απο evo, ότι πρέπει θα του είναι!

περα απο την πλακα, σε μηχανουργο της προκοπής μπορείς να βαλεις πολύ μεγαλύτερο σώμα (σωλήνα) με αλουμινένια πεταλούδα ανάλογης διαμέτρου  η οποία θα πιασει στο αξονάκι απο τη μαμα πεταλούδα. Εχω δει να χωράει μέχρι και 68αρα σωλήνα στο σώμα της μάνας του.

βεβαια πρέπει να αναπροσαρμοστει και το προγραμμα σου, ενω και ενα reprofile στους εκκεντροφόρους σου δε θα με χαλαγε (αν φοράς το mr155).
 

Smoof

Rookie
Σεπτ. 24, 2016
37
0
6
Δεν ειναι MR το δικο μου. Φοραω τους εκκεντροφορους της piper και ολα τα αλλα ειναι φτιαγμενα Ελλαδα. Ειναι σχετικα light αλλα reprofile αξιζει μονο αν παω για παραπανω στροφες που ο εγκεφαλος του Μκ7 δεν θελει. Στις 7200 που ειμαι τωρα ειναι καλοι.

Οσο για την πεταλουδα δεν θα εχει προβλημα αρκει να την προσαρμωσουμε στο αξονακι?

Υγ.: Δεν κανω εγω για τουρμπο!  AR15firing (Ουτε το μπλοκ του Μκ7.. )

Remmap εννοειται θα γινει με την καινουρια πεταλουδα..
 

scorpion

Staff member
Elite Member
Vip Team
Ιδρυτής (θα σέβεστε :P)
May 9, 2010
13,982
8
23
38
Πειραιάς
www.fiestamaniacs.gr
Smoof said:
Εχει ασχοληθει κανεις με την πεταλουδα του Fiesta?

Ρωταω αν ταιριαζει απο καποιο αλλο μοντελο ή αν εχει "ανοιξει" την εργοστασιακη..
Aν θυμάμαι καλά ταίριαζε σην φύσα από το mk6 st
Απλά θα έφτιαχνες ένα πλακάκι για να μπει
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
Smoof said:
Δεν ειναι MR το δικο μου. Φοραω τους εκκεντροφορους της piper και ολα τα αλλα ειναι φτιαγμενα Ελλαδα. Ειναι σχετικα light αλλα reprofile αξιζει μονο αν παω για παραπανω στροφες που ο εγκεφαλος του Μκ7 δεν θελει. Στις 7200 που ειμαι τωρα ειναι καλοι.

Οσο για την πεταλουδα δεν θα εχει προβλημα αρκει να την προσαρμωσουμε στο αξονακι?

Υγ.: Δεν κανω εγω για τουρμπο!  AR15firing (Ουτε το μπλοκ του Μκ7.. )

Remmap εννοειται θα γινει με την καινουρια πεταλουδα..

το μπλοκ του φιεστα αντεχει μεχρι 220 άλογα με μαμα μπίελες και πιστόνια και έχω δοκιμάσει τις... αντοχές του.

Για αυτό που λες με τις 7200, εξαρταται ποιον εκκεντροφόρο της piper έβαλες. Αν έβαλες τον πρώτου σταδίου (SIGVCTBP270), τότε με το reprofile δε χρειάζεσαι κόφτη πάνω απο 7200 είναι αρκετα light το σύνολο, ακόμα και με το reprofile.

Αν έβαλες το 2ο σταδιο (SIGVCTBP285), τότε ναι δε χρειάζεται reprofile αλλα όμως δε βγαλατε τα άλογα που περίμενα.

Αν βάλατε το 1ο στάδιο επειδή θέλατε να φτιάξετε ένα καθημερινό αμάξι που να μην είναι πολύ "κούφιο" χαμηλά, τότε έχετε πετύχει το στόχο σας οπότε (κανονικά) δε πρεπει να ψαχνεσαι για πεταλούδες και περεταίρω φτιαξίματα.

επειδή όμως πάντα θες κατι παραπάνω και αυτο κοστίζει, εγω προτείνω να το δώσεις και να πάρεις ενα ST γιατι αλλιώς όλο και κάτι θα θελεις να βάλεις (και φυσικά θα το πληρώνεις).

Η πεταλούδα έτσι οπως περιέγραψα γίνεται και δεν υπαρχει πρόβλημα με το μαμα αξόνάκι, η γωνία ρυθμίζεται αυτόματα απο τον εγκέφαλο, αλλα έχει και εσωτερικά στόπερ.

Και αυτο που λεει ο scorpion γινεται, αλλα έχει μεγαλύτερο κόστος (πλακάκι + μεταχειρισμένη πεταλούδα)
 

Smoof

Rookie
Σεπτ. 24, 2016
37
0
6
turbomaniac said:
το μπλοκ του φιεστα αντεχει μεχρι 220 άλογα με μαμα μπίελες και πιστόνια και έχω δοκιμάσει τις... αντοχές του.

Για αυτό που λες με τις 7200, εξαρταται ποιον εκκεντροφόρο της piper έβαλες. Αν έβαλες τον πρώτου σταδίου (SIGVCTBP270), τότε με το reprofile δε χρειάζεσαι κόφτη πάνω απο 7200 είναι αρκετα light το σύνολο, ακόμα και με το reprofile.

Αν έβαλες το 2ο σταδιο (SIGVCTBP285), τότε ναι δε χρειάζεται reprofile αλλα όμως δε βγαλατε τα άλογα που περίμενα.

Αν βάλατε το 1ο στάδιο επειδή θέλατε να φτιάξετε ένα καθημερινό αμάξι που να μην είναι πολύ "κούφιο" χαμηλά, τότε έχετε πετύχει το στόχο σας οπότε (κανονικά) δε πρεπει να ψαχνεσαι για πεταλούδες και περεταίρω φτιαξίματα.

επειδή όμως πάντα θες κατι παραπάνω και αυτο κοστίζει, εγω προτείνω να το δώσεις και να πάρεις ενα ST γιατι αλλιώς όλο και κάτι θα θελεις να βάλεις (και φυσικά θα το πληρώνεις).

Η πεταλούδα έτσι οπως περιέγραψα γίνεται και δεν υπαρχει πρόβλημα με το μαμα αξόνάκι, η γωνία ρυθμίζεται αυτόματα απο τον εγκέφαλο, αλλα έχει και εσωτερικά στόπερ.

Και αυτο που λεει ο scorpion γινεται, αλλα έχει μεγαλύτερο κόστος (πλακάκι + μεταχειρισμένη πεταλούδα)

Ας τα παρουμε με τη σειρα (μεχρι να τελειωσω και να κανω μια πληρη παρουσιαση).

Εμενα προσωπικα η ιδεα του να τουρμπισω ενα μοτερ στο "οριο" αντοχης του δεν μου αρεσει σαν ιδεα. Δηλαδη αν αντεχει 200-210 για εμενα θα ηταν καλο στα 160-170. Μεχρι εκει θα φτασω ατμοσφαιρικα με ισως μεγαλυτερο κοστος αλλα με μεγαλυτερη διαρκεια στο χρονο.Αν καποιος γουσταρει το "τραβηγμα" του τουρμπο συμφωνω. Εγω ερχομαι απο μοτοσυκλετες πολλα χρονια και μου αρεσει το στροφαρισμα. Επισης να πω οτι εχω ηδη 1 χρονο το αμαξι και εχω κανει 14.000χλμ! Ειναι το καθημερινο μου και το βαζω μεσα στην κινηση,παω ταξιδια-βολτες και οποτε χρειαστει κανω κανα πατημα-στριψιμο.

Οι εκκεντροφοροι ειναι οι SIGVCTBP285. Οπως ειχα γραψει και τοτε το αμαξι δεν ηταν ετοιμο για μετρηση απλα καποιος προγραμματιστης μου υποσχεθηκε ροπη τραπεζι απο 4-7 και κοφτη 7200. Καποιες λεπτομερειες απο τοτε (adapt,mafhousing,μπουζι κτλ)εχουν κανει μεγαλη διαφορα και ειναι μετρημενες με φιλους στο δρομο προς το παρων.Μολις τελειωσω και με την εισαγωγη θα γινει remmap και θα εχω νεοτερα.

Σκεφτομαι να ανοιξω την πεταλουδα και να κανω μια δοκιμη με μια εισαγωγη απο puma που υπαρχει γτ οσοι την δοκιμασαν (απ οσο ξερω) ηταν Φ-Ε και δεν εδωσε αυτα που περιμεναν. Ηδη εχω βρει μηχανουργειο να μου ανοιξει την δικη μου πεταλουδα και να φτιαξει πλακακι για την εισαγωγη.. Πειραματικα και παλι και θα δουμε..  ok234

Σορυ για το σεντονι!
Φιλικα Κωνσταντινος
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
την πουμα μη τη  βαλεις, είναι χειρότερη απο τη δικιά σου και θα το δεις. . Θα βγαλει λίγο ροπούλα παραπάνω αλλα ψηλά θα χάσει και θα ναι μια απο τα ίδια. ΜΟΝΟ αν βρεις απο το puma racing, ίσως και να αξίζει. Για την πεταλουδα συμφωνω, η 50αρα κόβει πολύ.

Αν είσαι στα 160-165 περίπου (με καλό πρόγραμμα τόσα πρέπει να είσαι κανονικά) εισαι "ταβάνι" με αυτους τους εκκεντροφόρους, δεν υπάρχουν πιο άγριοι στην αγορά που να δουλευουν με το μεταβλητό, για να πιάσεις τα 180 πρέπει να καταργησεις το μεταβλητο, να βαλεις άλλους εκκεντροφόρους (για μκ6), άγραφο, τεράστια πεταλούδα μηχανικιά και custom πολλαπλή εισαγωγής-αντιγραφή honda F20A. Μιλάμε για δυσανάλογο κόστος για να έχεις στο τέλος ενα.... μαμα type R.

Αν έχεις λεφτα για σκόρπισμα και σου αρέσει η ατμόσφαιρα, παρε ενα typeR και δουλεψε με αυτό σαν βάση. Ωραίο αμάξι και αντάξιο (τουλάχιστον) σε στησιμο και αίσθηση με το fiesta.  

Στην παρουσα φάση που είσαι το μόνο που αξίζει είναι πεταλούδα και reprofile-επαναπρογραμματισμός με κόφτη 7800 (αν γίνεται, αλλιώς πας μόνο σε πεταλούδα) και έχεις φτασει στο όριο.  

Καλή επιτυχία σε ότι φτιάξεις και υπενθυμίζω οτι ο δρόμος δεν είναι πίστα. Μια χαζομάρα μιας στιγμής αρκεί να φέρει μια αναπηρία για μια ζωη.
 

dimwhoo

Member
Dec 7, 2013
234
0
16
Καποιος που να εχει γνωση για τα εκκεντρα reprofile απο μπουμπη ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΜΟΝΤΕΛΟ?  μου ανεφερε οτι εχει ξανα κανει , οτι ειναι νομιζω 256 με 9 βυθισμα και οτι για να ερθουν στα ιδια επιπεδα τα διακενα θα μου φτιαξει αποστατες για τα ωστηρια (θα του παω δειγμα ενα ωστηριο και απο εκει θα μου φτιαξει)

ξερει κανεις τιποτα?
 

Smoof

Rookie
Σεπτ. 24, 2016
37
0
6
Δεν γνωριζω για τον Μπουμπη αλλα τα χαρακτηριστικα που σου δινει ειναι ιδια με των Piper 1ο σταδιο τα οποια δεν χρειαζονται αποστατες στα ωστηρια.

Επισης γνωμη μου ειναι πως δεν αξιζει τοσο light εκκεντρα να βαλεις. Ακομη και με το 2ο σταδιο των Piper (268-256 και 9,8-9,4 βυθισμα) δεν χρειαζεται να επεμβεις αλλου και δεν ειναι τοσο αγριοι ωστε να χασεις χαμηλα.
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread