Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

panosd

Pro Member
Σεπτ. 4, 2011
657
0
16
35
Μάλιστα....
Κοιτα η αλήθεια είναι ότι για τουρμπισμα δεν μου περνάει καν πλέον από το μυαλό!
Επειδή πραγματικά εγω προσωπικά είμαι πολύ ευχαριστημενος για το καλό σύνολο που εχω φτιάξει μέχρι τωρα και με αρκετα λιγα λεφτα,εχω στο μυαλό μου να φτασω μέχρι τα εκκεντρα και μέχρι εκεί!
Οταν θα μπω σε αυτή την διαδικασία εχω σκοπό να κανω μια ροικη συμπίεση και εχω την δυνατότητα απο τον προγραμματιστη να το παω και στις 7200σαλ. (Εγω κοιταζω αν γίνεται και για 7400σαλ).
Εύχομαι να πάρει ακόμα περισσότερο τα πανω του με αυτή την κίνηση!
Η καλυτερη λύση είναι το τουρμπισμα σίγουρα αλλα αλλο 3500ε στην καλύτερη και άλλο 1000ε με 1100ε το πολύ!

Ευχαριστώ πολύ εσενα και τα υπόλοιπα παιδιά για τις συμβουλές.Οταν θα έρθει η ωρα τα ξανα λέμε!
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
Mε βαση το power band και επειδη η πιπερ δεν γραφει καπου οτι χρειαζονται σκληροτερα ελατηρια, προτεινω το 2ο σταδιο πιπερ που ανεφεραν και τα παιδια προηγουμενως.

καλο ειναι μαζι με τους εκκεντροφορους να πλανιστει 3 δεκατα του χιλιοστου το καπακι για να παει η συμπιεση στο 11,5 περιπου, να ανοιχτουν λιγο οι αυλοι στο καπακι (απο καποιον που ξερει τι του γινεται) και να ρυθμιστει ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ το προγραμμα: θα χρειαστει περισσότερο αβανς στις χαμηλες στροφές και να αποδιδεται νωριτερα το μεγιστο αβανς, αλλιως το αμαξι θα σερνεται μεχρι τις 4000 και ο μηχανικος θα λεει οτι φταιει ο εκκεντροφορος. Τέλος, όσο ανεβει ο κοφτης, ακομα και 200 στροφες, κερδος θα ειναι.

για μενα πριν προχωρησεις στην μετατροπή να σιγουρεψεις οτι ο προγραμματιστης σου μπορει να κανει τα παραπανω (και ειδικα το ανεβασμα κοφτη και την προσεκτικη ρυθμιση αβανς χαμηλα, λογω του κατα πολυ αγριοτερου εκκεντροφορου).

αν πανε όλα καλα και γινουν όλα όπως πρεπει  (σωστο πλανισμα, σωστη ροικη, προσεκτικο δεσιμο της κεφαλης, μιγμα στο 13:1 περιπου, σωστο αβανς χαμηλα, κοφτης 7200-7300) μην εκπλαγεις αμα το δυναμομετρο δειξει ακομα και 160-165 άλογα, ισως και παραπανω.

ps: για να παει η συμπιεση στο 11.5 μην κανετε τις λαλακιες που κανουνε συνηθως, απο την μαμα φλαντζα κεφαλης να βγαλετε το ένα φυλλο, κλπ. Με το πλανισμα θα έχεις το κεφαλι σου ησυχο οτι ειναι ολοϊσιο το καπακι και παταει τελεια. Για καλυτερη στεγανωτητα και αντοχη μπορειτε να βαλετε σπρευ χαλκου σε όλα τα φυλλα της μαμα μεταλλικης φλαντζας. μπορειτε να σφιξετε λιγο παραπανω την κεφαλη (περιπου 1 κιλό, όχι περισσοτερο). Η φορντ καθε φορα που λυνεις την κεφαλη προτεινει να βαζεις νεα μπουζονια, αλλα εγω που χω κρατησει τα ιδια δεν παρατηρησα ποτε καποιο προβλημα ακομα και με τουρμπο εφαρμογη.
 

pitbull

Maniac Member
May 13, 2010
6,950
1
0
40
παντού και πουθενά
Καλα μην νομιζεις οτι η διαφορα στα λεφτα που εχουμε ειναι τοσο μεγαλη,το καλο σε εσενα ειναι οτι εβαλες μεταχειρισμενα πραγματα και μειωσες το κοστος και ακομα δεν εχεις ασχοληθει με τα εκκεντρα.

Τα λεφτα που αναφερεις Πανο δεν νομιζω να φτανουν για αυτα που εχεις σκοπο να κανεις,ακομα και αν ο προγραμματιστης δεν σου παρει παλι λεφτα για το προγραμμα θες παραπανω.
Δεν ειναι μονο η αγορα των εκκεντροφορων,ειναι η εργασια για να περαστουν και το κοστος για να γινει η ροικη-συμπιεση και ολο και κατι ψιλα που θα βγουν στην πορεια.

Εαν ο προγραμματιστης πραγματι,μπορει να μετατοπισει και αλλο τον κοφτη εχει ενδιαφερον το θεμα.
 

panosd

Pro Member
Σεπτ. 4, 2011
657
0
16
35
pitbull said:
Καλα μην νομιζεις οτι η διαφορα στα λεφτα που εχουμε ειναι τοσο μεγαλη,το καλο σε εσενα ειναι οτι εβαλες μεταχειρισμενα πραγματα και μειωσες το κοστος και ακομα δεν εχεις ασχοληθεί με τα εκκεντρα

Φιλε συγνώμη αλλα το ποστ μου μπορεί να διατυπώθηκε άθελά μου λάθος! Δεν μπαίνω στην σύγκριση κανενός άλλου! Δεν ήθελα να υπονοεισω κατι για σένα και το αυτοκίνητο σου!Το θεμα των χρημάτων το εγραψα γιατί δεν εχω δαπανήσει πολλά χρηματα για να φτάσω μέχρι 1ο στάδιο και εχω την δυνατότητα να προχωρήσω λιγο ακόμα.

Κάπου εκεί περίπου έχει υπολογιστή το κόστος.Τα κατι ψιλά είναι που μπορεί να ξεπεράσουν το κόστος που υπολογίζω. Οταν ολοκληρώσω την μηχανική βελτίωση θα εχω φτάσει max τα 2500ε σύνολο!


Αλέξη εσυ ποιον εμπιστεύεσαι για ροικη?
 

pitbull

Maniac Member
May 13, 2010
6,950
1
0
40
παντού και πουθενά
Το δικο μου το ανεφερα εγω,επειδη απ'οσο ξερουμε ειμαι ο μονος που εχει βαλει εκκεντρα,για κανεναν αλλο λογο.
Εαν σου εχει δωσει τετοια τιμη ο Κακλαμανος παω πασο,αλλιως με τις τιμες που υπαρχουν στην αγορα δεν φτανουν,θες κανα 1500αρι ευρω.Μονο 700+ ευρω θες για αγορα εκκεντροφορων Piper για τον ti-vct.

Yποθετω οτι τα 2500 ευρω που υπολογιζεις ειναι αυτα μονο που θα εχεις χαλασει για το συνολο που θα εχεις και οχι οσα εχεις χαλασει στην πορεια μεχρι εδω.
 

panosd

Pro Member
Σεπτ. 4, 2011
657
0
16
35
2500ε για όλο το σύνολο.Μεχρι τωρα 1000ε (χωρίς σασμαν)!

Γιατι ρε φιλε σε ευρω μαζι με εξοδα αποστολής(αν έχει γιατί υπάρχει dealer οπως λέει στην Ελλάδα)
ποσο θα πάνε?
http://www.pipercams.co.uk/pipercams/www/product.php?pid=SIGVCTBP285
 

Riordian

Hero Member
Dec 30, 2012
1,146
0
36
33
Όταν είχα ρωτήσει πέρυσι από περιέργεια πόσο κάνουν τα έκκεντρα στον DRAKOS engineer μου είχε πει 660. Τα δικά σου λοιπόν θα κάνουν λογικά 750; Δεν νομίζω να συμφέρει να τα πάρεις από αντιπροσωπεία.
 

pitbull

Maniac Member
May 13, 2010
6,950
1
0
40
παντού και πουθενά
Κανουν 570 ευρω χωρις τον φορο και τα μεταφορικα.Του mk7 ειναι πιο ακριβα απο του mk6 λογο του μεταβλητου.Ο DRAKOS engineer ειναι ο μονος αντιπροσωπος Ελλαδα.

Ρε συ Πανο αν και εσυ ξερεις καλυτερα τα 1000 ευρω που λες ειναι η εξατμιση και το τελευταιο προγραμμα που εβαλες.Αν υπολογισεις και τις αποτυχημενες αποπειρες για προγραμματισμο,τις αλλαγες στην εξατμιση,τον λαμδα,φιλτρα και λοιπα δεν μπορει να εχεις δωσει 1000 ευρω.Τωρα αν δεν τα λεω σωστα γραψε λαθος.

Τωρα πλεον με τα δεδομενα που εχουμε,σιγουρα καποιος μπορει με λιγα λεφτα να φτιαξει ενα πρωτο σταδιο κανοντας οπως εσυ χωρις να ψαχτει.
Αν ομως καποιος παρει καινουργια εξατμιση και φιλτρο το κοστος θα ειναι περιπου 1500 ευρω το λιγοτερο,αναλογως τη εξατμιση θα βαλει και οταν μιλαω για εξατμιση εννοω με καταλυτη και ολα κομπλε.Αν θελει να βαλει και εκκεντρα υπολογιζει + και αυτα.

Ολα αυτα τα γραφω για τα παιδια που παρακολουθουν και δεν ξερουν λεπτομερειες, ωστε να μην υπαρχουν παρανοησεις για το πιο ειναι το κοστος μιας ατμοσφαιρικης μετατροπης,ανεξαρτητως ποιο θα ειναι το αποτελεσμα.
 

panosd

Pro Member
Σεπτ. 4, 2011
657
0
16
35
Εχεις δίκιο και τα γράφεις!
Για πρώτο στάδιο με milltek decat, φιλτρο ελευθερας k&n και προγραμμα για αγορα καινούργιων και οχι μεταχειρισμενων παει αν θυμάμαι  καλά στα 1600!

Τις χασουρες μου απο μ@λ@κιες άσχετων που θεωρούνται μάστορες δεν πρέπει καν να μπαίνουμε στην διαδικασία να τις υπολογίζουμε! Τα πραγματα ετσι είναι...Αν θες να ασχοληθείς με αυτό το χόμπι σιγουρα θα πέσεις και στα πίτουρα!
Αγορα εξατμισεις με τροποποίηση αυτης μαζι με προγραμματισμο και φίλτρο είμαι 1050ε!
Οι χασουρες μου απο τους άσχετους ειναι 500ε και απο την στιγμη που βρήκα άκρη για μενα αλλα και για αλλα παιδια απο εδω μεσα, που εχουν ταλαιπωρηθει ή ειχαν σκοπο να μπουν στην διαδικασία αυτή δεν τα σκέφτομαι καν!
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
μια διορθωση, για να παει η συμπιεση στο 11.5, το καπακι πρεπει να πλανιστει 4 δεκατα του χιλιοστου και όχι 3 όπως εγραψα προηγουμενως.
 

laDAKIAS

Member
Jul 2, 2010
114
0
16
38
αθηνα
Έχω την πολλαπλή του puma σε focus 1,6 ti-vct με πεταλούδα από fiesta st!
Η εισαγωγή έχει ανοιχτεί ομως ώστε να έχει ίδια διάμετρο με την πεταλούδα!
Και δουλεύει άψογα με καλή απόδοση!
 

scorpion

Staff member
Elite Member
Vip Team
Ιδρυτής (θα σέβεστε :P)
May 9, 2010
13,982
8
23
38
Πειραιάς
www.fiestamaniacs.gr
laDAKIAS said:
Έχω την πολλαπλή του puma σε focus 1,6 ti-vct με πεταλούδα από fiesta st!
Η εισαγωγή έχει ανοιχτεί ομως ώστε να έχει ίδια διάμετρο με την πεταλούδα!
Και δουλεύει άψογα με καλή απόδοση!

Πρόγραμμα έβαλες?
Την εισαγωγή την άνοιξες μόνο στην σωλήνα που πιάνει η πεταλούδα ή και τα πλοκάμια?
 

laDAKIAS

Member
Jul 2, 2010
114
0
16
38
αθηνα
scorpion said:
Πρόγραμμα έβαλες?
Την εισαγωγή την άνοιξες μόνο στην σωλήνα που πιάνει η πεταλούδα ή και τα πλοκάμια?

Πρόγραμμα δεν εχω βάλει και δεν είχα σκοπο μέχρι πρόσφατα! έτσι κι αλλιώς οσοι έχουν προσπαθήσει απέτυχαν!
Την εισαγωγή την εχω ανοίξει από το στόμιο μέχρι μέσα, αυλούς δεν εχω πειράξει!
πρόσφατα είχα αγοράσει μια για πειραματισμο και είδα ότι δεν αξίζει!
Οι αυλοί του puma είναι ελάχιστα μεγαλύτεροι από του δικου μου,οποτε αν τους πειραξεις πρέπει να επέμβεις και στο καπακι!
 

laDAKIAS

Member
Jul 2, 2010
114
0
16
38
αθηνα
Δυστυχως με τους αυλους δεν εχω φωτογραφιες!
εχω μονο καποιες από το στομιο και το πλακακι της πεταλούδας...θα τις ανεβασω αργοτερα!
 

Pa_Nos_1400cc

Pro Member
May 10, 2010
521
0
16
47
Αγρίνιο
laDAKIAS said:
Έχω την πολλαπλή του puma σε focus 1,6 ti-vct με πεταλούδα από fiesta st!
Η εισαγωγή έχει ανοιχτεί ομως ώστε να έχει ίδια διάμετρο με την πεταλούδα!
Και δουλεύει άψογα με καλή απόδοση!
Εγώ μια απορία μόνο έχω και η μαμίσια πλαστική εισαγωγή που είναι στα μοτέρ TiVct είναι εξίσου καλή και το κιτ Mountune mr 140 για το Fiesta mk7 πιάνει τα 140hp .
Τώρα με τη πολλαπλή puma και τη πεταλούδα από το δίλιτρο εσωτερικής διαμέτρου 55mm, αν θυμάμαι καλά, είδες κάτι καλύτερο? απο τη μανα του το Tivct εχει πεταλούδα εσωτερικής διαμέτρου 48mm.
 

laDAKIAS

Member
Jul 2, 2010
114
0
16
38
αθηνα
Η δική μου πεταλούδα ήταν 45αρα ίδια με του mk6! Στη μαμά εισαγωγή δεν μπορεί να μπει μεγαλύτερη πεταλούδα εκτός από του mk7 η οποία ομως δεν μπαίνει στο focus! Οπότε η αλλαγή εισαγωγής ήταν η μόνη λύση!
Οι  διάφορες που είδα ήταν καλύτερη απόκριση κ πολύ πιο γρήγορο γέμισμα μετά τις 4000!
 

laDAKIAS

Member
Jul 2, 2010
114
0
16
38
αθηνα
Όχι! Δούλεψε αμέσως!
Το μόνο που θέλει είναι να ανοίξεις μια φόρα το διακοπή και να τον κλείσεις ώστε να διαβάσει την πεταλούδα!
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread