Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

TEO-S

Member
Jun 3, 2010
128
0
16
Μοντέλο
MK6
εχω καποια κοψίματα! τι ζημια είχες πάθει; Όχι δεν κάνει κάποιο σφυριγμά, καμία φορά όμως ακούγεται σαν ενα σκάσιμο κάτω απο το αμάξι.
 

yannis_s

Hero Member
May 10, 2010
1,397
5
38
39
νεα αγχιαλος
φρακαρε ο καταλυτης γυρισε πισω τα καυσαερια εσπασε ακομα και η πολλαπλη εισαγωγης απο την δυναμη. και εγινε την ωρα που πηγα να το βαλω μπροστα
 

TEO-S

Member
Jun 3, 2010
128
0
16
Μοντέλο
MK6
Υπάρχει περίπτωση δηλαδή το έντονο σκάσιμο που κάνει καμιά φορά από κάτω να είναι επιστροφή καυσαερίων ετσι ε;
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
ότι και ζημιά να βγάλει στο μείγμα, συνηθως το βγάζει σαν "καταλύτης" επομένως δεν είναι σίγουρο οτι είναι καταλύτης ή λάμδα.
Ο έλεγχος του καταλύτη για βούλωμα γίνεται βγάζοντας τον πρώτο λάμδα και βαζοντας ένα όργανο ειδικό για να μετράει την πίεση των καυσαερίων. Αν δείξει πάνω απο 1.5 μπαρ είναι σημάδι οτι έχει βουλώσει ο καταλύτης. Αν έχεις κάτω απο 200.000 χλμ είναι σχεδόν αδύνατον να χει βουλώσει ο καταλύτης της μάνας του εκτός αν χάνεις καντάρια λάδια απο τα πιστόνια και βρωμάει συνέχεια λαδίλα στα καυσάερια.

Το πιο πιθανό είναι να υπάρχει κάποιο άλλο σφάλμα για το οποίο πρέπει να γίνει προσεκτικός  ηλεκτρονικός διαγνωστικός έλεγχος ακομα και με real time data logging (συλλογή δεδμένων απο αισθητήρες λαμδα σε πραγματικό χρόνο οδήγησης) ωστε να διαπστωθεί το πρόβλημα, να γίνουν δοκιμες τυχον βλαμμένων ανταλλακτικών απο αποθέματα και αφού καταλήξουμε σε κάτι σίγουρα τότε να το αλλάξουμε με το λιγότερο δυνατό κόστος. Σχετικά πιθανό είνα να έχει πρόβλημα ο 2ος λάμδα, εφόσον όμως έχει πιστοποιηθεί οτι όλα τα άλλα δουλεύυουν καλά (1ος λάμδα, μαπ, ρέυματα μπουζί, μπέκ, κλπ).

Πρακτικές όπως "τα αλλάζουμε όλα μεχρι να δούμε τι φταίει και πληρώνει όλες τις αλλαγές ο πελάτης", θα πρέπει να αποφεύγονται, αν και στην Ελλάδα αποτελούν τη συντριπτική πλειοψηφία των περιπτώσεων.

Γι' αυτο όπως έχω πει πάρα πολλές φορές και επειδή δεν έχουμε όλοι το διαθέσιμο χρόνο να γίνουμε μηχανικοί, το πιο σημαντικό είναι να βρούμε σοβαρό μάστορα, όχι "τον κολητό της φίλης της κουμπάρας που είναι τζιμάνι" και αυτό γίνεται με σοβαρή έρευνα αγοράς στο διαδίκτυο που ΑΠΑΙΤΕΙ ΧΡΟΝΟ, αλλά και επι τόπου "αυτοψία" και μαρτυρίες απο άλλους πελάτες ή πρώην πελάτες.
 

TEO-S

Member
Jun 3, 2010
128
0
16
Μοντέλο
MK6
turbomaniac said:
ότι και ζημιά να βγάλει στο μείγμα, συνηθως το βγάζει σαν "καταλύτης" επομένως δεν είναι σίγουρο οτι είναι καταλύτης ή λάμδα.
Ο έλεγχος του καταλύτη για βούλωμα γίνεται βγάζοντας τον πρώτο λάμδα και βαζοντας ένα όργανο ειδικό για να μετράει την πίεση των καυσαερίων. Αν δείξει πάνω απο 1.5 μπαρ είναι σημάδι οτι έχει βουλώσει ο καταλύτης. Αν έχεις κάτω απο 200.000 χλμ είναι σχεδόν αδύνατον να χει βουλώσει ο καταλύτης της μάνας του εκτός αν χάνεις καντάρια λάδια απο τα πιστόνια και βρωμάει συνέχεια λαδίλα στα καυσάερια.

Το πιο πιθανό είναι να υπάρχει κάποιο άλλο σφάλμα για το οποίο πρέπει να γίνει προσεκτικός  ηλεκτρονικός διαγνωστικός έλεγχος ακομα και με real time data logging (συλλογή δεδμένων απο αισθητήρες λαμδα σε πραγματικό χρόνο οδήγησης) ωστε να διαπστωθεί το πρόβλημα, να γίνουν δοκιμες τυχον βλαμμένων ανταλλακτικών απο αποθέματα και αφού καταλήξουμε σε κάτι σίγουρα τότε να το αλλάξουμε με το λιγότερο δυνατό κόστος. Σχετικά πιθανό είνα να έχει πρόβλημα ο 2ος λάμδα, εφόσον όμως έχει πιστοποιηθεί οτι όλα τα άλλα δουλεύυουν καλά (1ος λάμδα, μαπ, ρέυματα μπουζί, μπέκ, κλπ).

Πρακτικές όπως "τα αλλάζουμε όλα μεχρι να δούμε τι φταίει και πληρώνει όλες τις αλλαγές ο πελάτης", θα πρέπει να αποφεύγονται, αν και στην Ελλάδα αποτελούν τη συντριπτική πλειοψηφία των περιπτώσεων.

Γι' αυτο όπως έχω πει πάρα πολλές φορές και επειδή δεν έχουμε όλοι το διαθέσιμο χρόνο να γίνουμε μηχανικοί, το πιο σημαντικό είναι να βρούμε σοβαρό μάστορα, όχι "τον κολητό της φίλης της κουμπάρας που είναι τζιμάνι" και αυτό γίνεται με σοβαρή έρευνα αγοράς στο διαδίκτυο που ΑΠΑΙΤΕΙ ΧΡΟΝΟ, αλλά και επι τόπου "αυτοψία" και μαρτυρίες απο άλλους πελάτες ή πρώην πελάτες.

εχεις να μου προτείνεις κάποιον εντός αττικής που μπορεί να κάνει αυτή την δουλειά σε pm?
 

TEO-S

Member
Jun 3, 2010
128
0
16
Μοντέλο
MK6
Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τις εξηγήσεις.
Ο μόνος κωδικός που βγαίνει είναι ο p0420  και όλοι οι μαστορες λενε πως θέλει αλλαγή καταλύτη λόγω μειώμενης απόδοσης.

Να δοκιμάσω να καθαρίσω μόνος μου τον δεύτερο λαμδα;

Να σημείωσω ότι το αμάξι κάνει καποια ρεταρίσματα! Καθαρίζω τα μπουζί ή τα αλλαζω και στρωνει, αλλά μετά απο κανένα μήνα πάλι τα ίδια!

Εχώ απελπιστεί με το θέμα. Ο κάθε μαστορας μου λεει τα δικά του.
 

georgevvds

New member
Apr 26, 2016
69
1
8
39
ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
φιλε μου την ιδια αηδια μου ελεγε και μενα ο καθε βλακας μαστορας,μεχρι που ξοδεψα κοντα στα 1500€ και αλλαζα λ και οτι αλλο αισθητηρα σκεφτοντουσαν,πηγαινε σε ενα εξατμισα να σου βαλει στον 2ο λαμδα ενα αποστατη και το λαμπακι δεν θα αναβει,αν τα καυσαερια σου ειναι σωστα μην αλλαξεις καταλυτη.Ειμαι παθων και το ξερω καλα αυτο το κομματι
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
thabibikas said:
Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τις εξηγήσεις.
Ο μόνος κωδικός που βγαίνει είναι ο p0420  και όλοι οι μαστορες λενε πως θέλει αλλαγή καταλύτη λόγω μειώμενης απόδοσης.

Να δοκιμάσω να καθαρίσω μόνος μου τον δεύτερο λαμδα;

Να σημείωσω ότι το αμάξι κάνει καποια ρεταρίσματα! Καθαρίζω τα μπουζί ή τα αλλαζω και στρωνει, αλλά μετά απο κανένα μήνα πάλι τα ίδια!

Εχώ απελπιστεί με το θέμα. Ο κάθε μαστορας μου λεει τα δικά του.

η ζημια που έχεις ενδεχομενως είναι καποιο καλώδιο του 2ου λαμδα που δε κανει καλή επαφή ή ο 2ος λαμδα ή έχει ψιλο-"πέσει" ο καταλύτης. Για να τσεκαρεις αν είνα λαμδα δοκίμασε να βγάλεις τη φίσα απο τον 2ο λάμδα και να βαλεις μπροστα το αμάξι. Αν τα κοψίματα σταματήσουν (όταν ειναι ζεστό) με βγαλμένη τελείως τη φίσα, τότε πες στο συνεργείο να δοκιμάσει έναν 2ο λάμδα απο καποιο άλλο αμάξι παρόμοιο που δουλευει καλά. Εαν με το δοκιμαστικό λάμδα στρώσει, παραγγελνεις εναν νεο bosch λαμδα με 80 ευρω και είσαι οκ. Αν δεν στρωσει με το δοκιμαστικό, πρεπει να ελεγχει καλά η καλωδίωση ή έχει πέσει ο καταλύτης, οπότε μάλλον θα κάνεις αυτό που έκανε ο φίλος με τον αποστάτη. Στην περίπτωση που ο καταταλύτης έχει "πεσει" οπότε η τιμή του δεύτερου λάμδα δείχνει πάνω απο 0.5 volt μέγιστη τιμή, οπότε με τον αποστάτη "χτυπάει" λιγότερο οξυγόνο τον 2ο λάμδα και έτσι η μέγιστη τιμή της τάσης πέφτει κάτω απο το σφάλμα των 0.5V.

Καλό είναι πάντως πριν γίνουν όλες οι δοκιμές να έχεις καθαρό φίλτρο αέρα, σχετικά καινούργια μπουζί και να έχεις βαλει κανα γέμισμα με καή κατοστάρα.
 

mexico

Pro Member
May 10, 2010
364
0
16
Ο δανελατος που πήρα τηλέφωνο σήμερα δίνει το χταπόδι στα 150 με σπιράλ και πλακάκι και 200 να το περάσεις εκεί
 

mexico

Pro Member
May 10, 2010
364
0
16
Το χταπόδι μόλις έφτασε από δαντέλατο αντιγραφή τύπου μιλτεκ . Από εβδομάδα τοποθέτηση και εντυπώσεις
 

TEO-S

Member
Jun 3, 2010
128
0
16
Μοντέλο
MK6
mexico said:
Το χταπόδι μόλις έφτασε από δαντέλατο αντιγραφή τύπου μιλτεκ . Από εβδομάδα τοποθέτηση και εντυπώσεις

Καλορίζικο φίλε, με τον καταλύτη τι έκανες?
 

antonis

Rookie
Oct 20, 2010
21
0
1
42
Αθήνα
καλησπέρα,έχει κανεις καμία πρόταση για χταπόδι-καταλήτη για το 1.4?σκεφτόμουν απο φόκους 1 1.6,αλλα δεν ξέρω αν θέλει πόλλες μόντες για να μπεί,λογικά θα μπαίνει και ο καταλύτης του πιο κάτω έτσι?
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
20
www.fiestamaniacs.gr
Nα μας απαντήσει σίγουρα ο Μάνος που το έχει κάνει; Απ' όσο ξέρω όμως γενικότερα, λειτουργεί ο συνδιασμός.
 

manos.m

Administrator
Hero Member
Mar 22, 2015
1,281
47
48
33
Νέο Ηράκλειο
www.fiestamaniacs.gr
Μοντέλο
MK6.5
Να το κάνεις... Είναι ίσως η καλύτερη λύση μιας και θα κουμπορει εύκολα και μετά σε καταλύτη μπορείς να πας σε ό,τι θέλεις...
 

yannis_s

Hero Member
May 10, 2010
1,397
5
38
39
νεα αγχιαλος
εχω χταποδι focus εδω και 5 χρονια ευκολη μετατροπη ειναι μπορεις να βαλεις οτι καταλυτη θελεις κατω αλλα θα ξεχασεις το χωρο για μεσαιο καζανακι αν χρειαστεις.
το μονο που θελει ειναι τραβηγμα καλωδια μακρια για το 2 λαμδα
στην εγκατασταση μαλλον θα χρειαστει να βγει ημιαξονιο για να μπει ποιο ευκολα
 

antonis

Rookie
Oct 20, 2010
21
0
1
42
Αθήνα
καλημερα και ευχαριστω για τις απαντησεις!μολις το τοποθετησω θα σας πω και εγω τις εντυπωσεις μου.να ειστε καλα ρε παιδια,οσες φορες χρειαστηκα κατι και ρωτησα εδω παντα πηρα απαντηση!ειστε ωραιοι!
 

manos.m

Administrator
Hero Member
Mar 22, 2015
1,281
47
48
33
Νέο Ηράκλειο
www.fiestamaniacs.gr
Μοντέλο
MK6.5
antonis said:
καλημερα και ευχαριστω για τις απαντησεις!μολις το τοποθετησω θα σας πω και εγω τις εντυπωσεις μου.να ειστε καλα ρε παιδια,οσες φορες χρειαστηκα κατι και ρωτησα εδω παντα πηρα απαντηση!ειστε ωραιοι!
να 'σαι καλά φίλε και καλά αποτελέσματα.
 

MadMan

Pro Member
Jun 1, 2018
513
1
18
antonis said:
καλημερα και ευχαριστω για τις απαντησεις!μολις το τοποθετησω θα σας πω και εγω τις εντυπωσεις μου.να ειστε καλα ρε παιδια,οσες φορες χρειαστηκα κατι και ρωτησα εδω παντα πηρα απαντηση!ειστε ωραιοι!

Περιμενουμε τις εντυπωσεις σου αγαπητε . Ευχομαστε τα καλυτερα  :) :)
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread