Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

m@kro

Original poster
Maniac Member
May 11, 2010
4,440
56
48
43
Βόλος
ποσοι απο εσας εχουν αλλαξη πεταλουδα?
εγω 2 προς το παρων στα 4,5 χρονια με 90.000χιλ χιλιομετρα
 

southern

Maniac Member
May 9, 2010
4,897
3
0
Ουτε εγω εχω αλλαξει ποτε πεταλουδα!
Κλασικο συμπτωμα ειναι η ασταθεια στο ρελαντι και τα ξαφνικα σβησιματα οταν ειναι κρυο.

Tip : Προσοχη επισης στο καθαρισμο,μην την πολυανοιγοκλεινετε γιατι κανει
      τα παραπανω κολπακια.
      Eμενα για να στρωσει και να επανελθει εκανε καμια 10αρια μερες.
 

Vrachos

New member
May 21, 2010
56
0
6
Λάρισα
Δεν φταίει ότι την άνοιξες πολύ αλλά ότι ήταν πολύ λερωμένη.
Αν πιάσει αρκετή μάκα ο εγκέφαλος αυτορρυθμίζεται και την κρατάει περισσότεροι ανοιχτή για να κρατάει ρελαντί.
Καθαρίζοντάς την χρειάζεται λιγότερο άνοιγμα για να κρατήσει ρελαντί και μέχρι να ξαναρυθμιστεί παίρνει χρόνο.
Είχα το ίδιο θέμα όταν την καθάρισα την πρώτη φορά,
αλλά από τότε που την καθαρίζω κάθε 10.000Km δεν βλέπω καμία διαφορά πριν και μετά το καθάρισμα
 

southern

Maniac Member
May 9, 2010
4,897
3
0
Καλα στις αρχες θυμαμαι δεν κραταγε καθολου ρελαντι και εσβηνε σε πρωινα ξεκινηματα....

Οντως θελει πολυ χρονο να προσαρμοστει ο εγκεφαλος
 

m@kro

Original poster
Maniac Member
May 11, 2010
4,440
56
48
43
Βόλος
turbomaniac said:
δεν έχω αλλάξει ποτέ...

Ποιά ήτανε τα συμπτώματα της χαλασμένης?
ανάβει το check στο ταμπλό το κινητήρας δουλεύει στο 30% για να μην δημιουργηθεί περισσότερη ζυμιά και οσο και να πατάς το γκάζι δεν πάει πουθενά. αν σβήσεις και ξαναβάλεις μπροστά δουλεύει κανονικά αλλα μετά απο λίγο θα σου το ξανακάνει.το έχω ζήσει 2 φορές. 1 με άφησε στην εθνική και 1 στην πόλη.
 

panxris

Rookie
May 16, 2010
11
1
1
Δεν εχω αλλαξει ποτε και την καθαρισα με σπρει καρμπυρατερ (επανω στο αμαξι) με ψεκασμο και καποιον στο πενταλ να γκαζωνει στα 96.000χμ.Ουδεποτε αντιμετωπισα θεμα σχετικο βεβαια
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
panxris said:
Δεν εχω αλλαξει ποτε και την καθαρισα με σπρει καρμπυρατερ (επανω στο αμαξι) με ψεκασμο και καποιον στο πενταλ να γκαζωνει στα 96.000χμ.Ουδεποτε αντιμετωπισα θεμα σχετικο βεβαια

ναι καλα εκανες... Το σπρευ καθαρίζει ωραία και τις βαλβιδες και τον θαλαμο κάυσης απο τα υπολειματα. Σε συνδυασμό με καλη κατοστάρα όλο το μοτερ διατηρείται πολύ καθαρο...
 

southern

Maniac Member
May 9, 2010
4,897
3
0
ουτε εγω εχω αλλαξει ποτε στα 85χιλ που εχει προς το παρον.εχει καθαριστει 2 φορες μια απο
τον καρανικολα και μια απο τα χερακια μου
 

panxris

Rookie
May 16, 2010
11
1
1
turbomaniac said:
ναι καλα εκανες... Το σπρευ καθαρίζει ωραία και τις βαλβιδες και τον θαλαμο κάυσης απο τα υπολειματα. Σε συνδυασμό με καλη κατοστάρα όλο το μοτερ διατηρείται πολύ καθαρο...
κι εγω ετσι το σκεφτηκα οτι κανει πιο ολοκληρωμενο καθαρισμο και εισαγωγης και βαλβιδων-σε συνδιασμο με τεμπελια να πειραματιστω και να παθω καμμια καζουρα να μη μπορω να τη βαλω η να χαλασω καμμια βιδα η φλαντζα που χω ακουσει απο αλλους που επιχειρησαν
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
panxris said:
κι εγω ετσι το σκεφτηκα οτι κανει πιο ολοκληρωμενο καθαρισμο και εισαγωγης και βαλβιδων-σε συνδιασμο με τεμπελια να πειραματιστω και να παθω καμμια καζουρα να μη μπορω να τη βαλω η να χαλασω καμμια βιδα η φλαντζα που χω ακουσει απο αλλους που επιχειρησαν

Αν δεν κανεις όμως τακτικό καθαρισμα με σπρευ, μαζευεται λασπη απο τις αναθυμιασεις και την σκόνη και δυστυχώς θέλει βγάλσιμο, καθαρισμα.. (παλι με σπευ καρμπυρατερ) και καλό φύσημα...
 

dj-sofos

Member
Aug 30, 2010
126
0
0
31
χανιά
μια φορα κανοντας τρελες μου κολλησε το γκαζι για 2-3 δευτερολεπτα.... και σε αυτο η πεταλουδα ευθινεται?
 

southern

Maniac Member
May 9, 2010
4,897
3
0
σιγουρα ο εγκεφαλος θα το εχει κρατησει error.
να πας να δεις τι ειναι
 

southern

Maniac Member
May 9, 2010
4,897
3
0
καθε 15χιλ με 20 καλο ειναι να καθαριζουμε πεταλουδα...θα μας γλυτωσει απο λαμπακια,αρυθμιες,σβησιματα κτλ....
 

panos.l

Pro Member
Aug 9, 2010
476
0
0
ΑΘΗΝΑ
www.fordliatiras.gr
southern said:
καθε 15χιλ με 20 καλο ειναι να καθαριζουμε πεταλουδα...θα μας γλυτωσει απο λαμπακια,αρυθμιες,σβησιματα κτλ....
+1 Η συτνήρηση είναι το παν παιδία...
Εμένα στο maverick πριν λιγο καιρό μου έκανε κάτι κολλήματα το γκάζι!Και όταν λέω κολλήματα εννοώ ότι πέτρωνε εντελώς το γκάζι!!Με ένα καθαρισμό στην πεταλούδα διορθώθηκε...(δεν την είχα καθαρήσει ποτέ :p)
 

southern

Maniac Member
May 9, 2010
4,897
3
0
στο μκ6 ειναι 4 βιδες,την περνεις στο χερι και την καθαριζεις,ευκολη δουλεια και σωστικη πανω απο ολα...
 

billz

Member
Oct 13, 2010
226
0
0
PATRA
αμα παρεις σπρει κ την ανοιξεις λιγο με το χερι και την καθαρησεις δεν κανει?εγω με ενα πανι την καθαρηζα λιγο κ εβγαζε μαυριλα αλλα εβλεπα διαφορα μετα!
 

m@kro

Original poster
Maniac Member
May 11, 2010
4,440
56
48
43
Βόλος
βάζω το ερώτημα μου εδώ γιατί έχουν το ίδιο μοτέρ.

ο κολλητός έχει ένα Fusion 1.6 και του έβγαλε στο καντράν EAC fail. δεν ανταποκρίνεται το ηλεκτρόγκαζο. δηλαδή με λίγα λόγια έχει πέσει σε safe mod. υπάρχει περίπτωση να είναι η πεταλούδα γκαζιού?
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread