Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

mpokwsths

Member
May 20, 2010
202
0
0
Ασφαλώς και υπάρχει.
Υπάρχει και στα Fiesta ST, Focus RS mk1, Focus ST225 και Focus RS mk2.
Μία από τις αλλαγές που κάνει ένα καλό προγραμμα είναι και η κατάργηση (ή μείωση) του συγκεκριμένου περιοριστή.
 

Nitroking

Pro Member
May 9, 2010
384
0
0
Δεν καταλαβαινω το λογο υπαρξης.. Να υπαρχουν impreza, evo, supra, skyline που εχουν 40 κιλα ροπη και να μην εχουν περιοριστες και να εχει το st με τα 19 ψωροκιλα? Η το puma 1.7? :p
 

mpokwsths

Member
May 20, 2010
202
0
0
Εκτός από τη μειωμένη καταπόνηση του συστήματος μετάδοσης...
θα σου δώσω ένα hint Νιτρο. Όλα τα αυτοκίνητα που ανέφερες είναι είτε πισωκίνητα είτε τετρακίνητα.
 

Nitroking

Pro Member
May 9, 2010
384
0
0
Κι ενα hint απο μενα.. Ταλαιπωρουν πιο πολυ τη μεταδοση λοιπον.. Αλλο?
 

mpokwsths

Member
May 20, 2010
202
0
0
Για να στρίβουν ρε.
Πολύ απλά ένα Focus ST με 33kg ροπή δε θα έστριβε με 2α και με 1η τόσο υποδειγματικά όπως στρίβει τώρα. Μιλάμε τώρα για φουρκέτες και 1η ή 2α με φουλ γκάζι και το μπροστά μέρος δεν ανοίγει την τροχιά του. Αν δεν είχε τον περιοριστή ούτε να το συζητάμε.

Στα Fiesta ST και Pume 1.7 (δεν ξέρω για το Puma) υποθέτω ότι το έκαναν απλά για να μη χρειαστεί να χρησιμοποιήσουν άλλο σύστημα μετάδοσης σε σχέση με τις μικρότερες εκδόσεις και να έχουν το κεφάλι τους ήσυχο.
 

Nitroking

Pro Member
May 9, 2010
384
0
0
O περιοριστης ροπης αποσο ξερω μπηκε για θεμα αντοχης και οχι για στριψιμο η καλυτερη εκκινηση.. Στην τελικη αν ηταν για στριψιμο θα μπορουσε να απενεργοποιηθει..

Και αφου θες, το Type R πχ δεν εχει περιοσριστη ροπης και ειναι προσθιοκινητο..
 

mpokwsths

Member
May 20, 2010
202
0
0
Ναι αλλά το Type-R έχει 20kg στις 5500rpm και όχι 33kg στις 1600rpm.

Όπως και να έχει, συμφωνώ μαζί σου. Θέμα αντοχής κυρίως αλλά στο παρασκήνιο και στριψίματος ακόμα και για τους άσχετους που δε μπορούν να ζυγίσουν το γκάζι στην έξοδο.
 

Nitroking

Pro Member
May 9, 2010
384
0
0
Ε δε βρηκα αλλο δυνατο προσθιοκινητο να φερω παραδειγμα.. Τα αντρικα σπορ ειναι πισωκινητα τι να κανουμε.. :p
 

mpokwsths

Member
May 20, 2010
202
0
0
Ναι είπαμε, δες λίγο παραπάνω.
Και με το Advantage υπάρχει η δυνατότητα παρέμβασης και σε αυτό.
Και οι κονσέρβα χάρτες του DS για Fiesta ST, Focus RS και Focus ST περιορίζουν τον περιοριστή  ;D

Είχε γίνει λόγος για 40% στην 1η και 20% με 2α μείωση της ροπής.

Στο Fiesta ST είναι εμφανής η διαφορά με και χωρίς περιοριστή ροπής αλλά εκεί που κάνει "μπαμ" είναι στο Focus ST ... μιλάμε σε μαμά Focus ST που έχω οδηγήσει  σου δίνεται η αίσθηση ότι η 3η πάει το ίδιο με την (περιορισμένη) 2α !!!
 

turbomaniac

Original poster
Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
Τι ηλιθια συστήματα :mad:

Σιγα τη ροπή τερας των 20 κιλών!!!

Για όλα φταιει το ηλίθιο μαρκετινγκ που ανακάλυψε την τουρμπίνα μετά απο 100 χρόνια απο την εφευρεσή της..
 

pivoter

Hero Member
Rookie
Σεπτ. 2, 2010
20
0
0
Μην ξεχνας οτι στην συγχρονη εποχη ενα γρηγορο αμαξι οφειλει να εισαι και ασφαλες. Η ναυαρχιδα των supermini της ford  δεν μπορουσε να αποτελεσει εξαιρεση.
Ετσι και υπαρχει ο περιοριστης ροπης για τον αμαθο οδηγο που θα σανιδωσει 1η και 2α.
Προφανως υποθετω φιλε μου οτι δεν εχεις οδηγησει ST.
Επισης δεν εχει 20 κιλα εχει 18.9 (ειναι τεραστια διαφορα στα κιλα του).
 

southern

Maniac Member
May 9, 2010
4,897
3
0
pivoter said:
Προφανως υποθετω φιλε μου οτι δεν εχεις οδηγησει ST.

Δεν εχει οδηγησει st οδηγαει ενα 1.6mk6 turbo κοντα στα 200bhp.
Yπαρχουν ολες οι παρουσιασεις και το project του αναλυτικα στο forum ευκαιρια να τα
διαβασεις κιολας και να μαθεις 2-3 πραγματακια μιας που εισαι νεος εδω και
φαινεσαι αρκετα φορτσατος
 

turbomaniac

Original poster
Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
pivoter said:
Μην ξεχνας οτι στην συγχρονη εποχη ενα γρηγορο αμαξι οφειλει να εισαι και ασφαλες. Η ναυαρχιδα των supermini της ford  δεν μπορουσε να αποτελεσει εξαιρεση.
Ετσι και υπαρχει ο περιοριστης ροπης για τον αμαθο οδηγο που θα σανιδωσει 1η και 2α.
Προφανως υποθετω φιλε μου οτι δεν εχεις οδηγησει ST.
Επισης δεν εχει 20 κιλα εχει 18.9 (ειναι τεραστια διαφορα στα κιλα του).


Ακόμα χειρότερα που χει 18.9. Δεν δικαιολογείται περιοριστής, για την δύναμη του. Για μένα είναι λάθος. Οι περισσότερες κλειστές στροφές είναι 2ρες... Θα μπορούσανε να βάλουνε ένα διακριτικό ESP και να ήτανε όλα καλα... 

Είδες τι έχουνε κάνει στο φοκους RS? άλλες μλκιες απο κει..

έχει πολλές λάθος επιλογες η ford europe.

1.Αργησε πολύ να βγάλει τούρμπο κινητήρες

2.Αντι να βάλει στο φοκους ST και RS έναν πολύ καλό υπερτροφοδοτούμενο 2.0 duratec (Mazda MZR) που φοράει το fiesta ST, έβαλε την μπακατέλα 2.5 απο την βολβο, ο οποίος ατμοσφαιρικά δεν βγαζει 170 άλογα απο 2500 κυβικά, λιώνει πιστόνια για πλάκα και είναι και θεόβαρος.

3. έχει γεμίσει παντού ηλίθια συστήματα. Πχ ο περιοριστής που λέγαμε, ή ο περιοριστής τελικής που χει το δικό μου.. Λές και μαμα θα πήγαινε πολλές στροφές παραπάνω απο τις 6000 που έχει κόφτη η 5η
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread