Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,307
180
63
50
Αθήνα
Τώρα είδα ότι το έγραψες και εδώ, σου απάντησα στο άλλο forum, γενικώς σωστά είναι όπως τα βλέπεις, βάλε οργανάκι AFR για να βλέπεις κατευθείαν αν είναι σωστό το μείγμα
 
  • Like
Αντιδράσεις: turbomaniac

Κεραυνός

Original poster
Hero Member
Top Poster του μήνα
Jan 8, 2016
1,023
153
63
Μοντέλο
MK6
Αρα φαινεται οτι ειναι ενταξει; Δουλευει με σωστο τροπο το αμαξι;

Θα αναφερω και AFR.
Post automatically merged:

Ο πρωτος αισθητηρ Ο2 (λαμβδα) ειναι σταθερος 0,96-1 παντοτε.

Οι τιμες που ανεφερθηκαν ειναι του δευτερου Ο2 αισθητηρος.
 

Κεραυνός

Original poster
Hero Member
Top Poster του μήνα
Jan 8, 2016
1,023
153
63
Μοντέλο
MK6
Δοκιμη δευτερη
Μπαρ: 1,10-0,4
Λαμβδα Α: 0,98-1 σταθερως
Λαμβδα Β: ρελαντι 0,8 , και 0,8-0,9 με τερμα γκαζι (με δευτερα και τριτη).
Μειγμα (AFR): με τερμα γκαζι 15 συν, ηπιο 13,52 και μετριο 14,0.


δοκιμη τριτη
Μολις τελειωσε η μετρηση.
AFR measured 14.4-14.6-14.8 με τερμα γκαζι, με ενεργοποιημενο και απενεργοποιημενο τουρμποσμαρτ.

AFR comanded 14.4-14.6. 13.52 ρελαντι

Ο2 πρωτος λαμβδα 0,98-1 σταθερος.
Ο2 δευτερο βολτ 0,8 με τερμα γκαζι και 0,7-0,9 ρελαντι.

boost εφθασε 14 psi.
Πως φαινεται; ενταξει;
 
Last edited:

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,307
180
63
50
Αθήνα
Δεν μπορεί να είναι σωστά τα νούμερα, αν όντως είδες AFR 14.6 με τέρμα γκάζι έπρεπε ήδη να έχεις τρυπημένο καπώ....
 
  • Like
Αντιδράσεις: mk6car and turbomaniac

Κεραυνός

Original poster
Hero Member
Top Poster του μήνα
Jan 8, 2016
1,023
153
63
Μοντέλο
MK6
Δεν θα αναβε ενδειξη βλαβης αν ητανε ετσι το μειγμα;
 

Κεραυνός

Original poster
Hero Member
Top Poster του μήνα
Jan 8, 2016
1,023
153
63
Μοντέλο
MK6
Πιθανότατα, γι'αυτό λέω ότι είναι λάθος τα νούμερα που διάβασες
Του Ο2 2 λαμβδα ενταξει φαινεται η μετρηση;
Σε αυτο δεν θα φαινοταν το αποτελεσμα του μειγματος afr;
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
Μη κοιτάς την αναλογία λάμδα, τα βολτ κοίτα του 1ου λάμδα.

Πήγαινε "real time information", "add display" και βρες "Ο2 sensor 1 voltage". Άμα βρήκες AFR και στο τέρμα γκάζι σου δείχνει 14.5 είσαι επικίνδυνα στεγνός, αλλά δε ξέρω τι ακρίβεια θα έχει ο αισθητήρας. Βρήκες ωραίο παιχνίδι. Καλύτερα να οδηγά άλλος όταν θα βλέπεις real time!

Sent from my A80Pro using Tapatalk
 
Last edited:

Κεραυνός

Original poster
Hero Member
Top Poster του μήνα
Jan 8, 2016
1,023
153
63
Μοντέλο
MK6
Δεν υπαρχει Ο2 sensor 1 voltage, μονο Ο2 sensor 1 lambda διαθεσιμος. Αυτος ειναι 0,96-1,2.

IMG_20220929_191913.jpg
 

Κεραυνός

Original poster
Hero Member
Top Poster του μήνα
Jan 8, 2016
1,023
153
63
Μοντέλο
MK6
Προσοχη στις μεγιστες και ελαχιστες τιμες.

Σημειωση πρωτη.

Αν και ελαχιστη τιμε στο μειγμα AFR δειχνει 10,8 ή 11,7, στον δεικτη δεν φαινοταν, ή τουλαχιστον πιθανως να ηταν στιγμιαιο και μη αντιληπτο, περισσοτερο εδειχνε ως ελαχιστη τιμη 13 συν.

Σημειωση δευτερη.

PSI εφθασε 18,4.


Σημειωση τριτη.

Ο δευτερος Ο2 εφθασε με τερμα γκαζι στο 1 συν. Υπο του 0,8 με τερμα γκαζι δεν επεφτε.
 

Attachments

  • εικόνα_Viber_2022-09-30_01-28-56-639.jpg
    εικόνα_Viber_2022-09-30_01-28-56-639.jpg
    305.7 KB · Προβολές: 6

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
Δοκίμασες να δεις τιμές με μαμά πίεση? 18 psi είναι 1.3 μπαρ, πόσο σηκώνει από τη μάνα του?

Κοίτα διάφορες. Αν το AFR δεν έχει διαφορά χωρίς το turbo smart και έχει διαφορά η πίεση με το turbosmart, κρατά το, αν έχει διαφορά +1 μονάδα το AFR, θα σπάσει με το turbosmart

Sent from my A80Pro using Tapatalk
 

Κεραυνός

Original poster
Hero Member
Top Poster του μήνα
Jan 8, 2016
1,023
153
63
Μοντέλο
MK6
Φαινοταν οτι δεν εχει διαφορα.
Αυτες οι μετρησεις ειναι με το τουρμποσματ.
Εργοστασιακως νομιζω ειναι 1.2-1.3.
 
Last edited:

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
Διάβασε 3η τέρμα γκάζι από 1500 στροφές μέχρι 5000 πρώτα πίεση και μετά AFR. Μετά βγάλε το turbosmart και μέτρα στο ίδιο σημείο 1500-5000 με 3η και ξαναμετρα πίεση και ΑFR. Αν δεν έχει διαφορά στην πίεση με το turbosmart και χωρίς μη το ξαναβάλεις.



Sent from my A80Pro using Tapatalk
 

Κεραυνός

Original poster
Hero Member
Top Poster του μήνα
Jan 8, 2016
1,023
153
63
Μοντέλο
MK6
Αυτο εδειξε με τουρμποσμαρτ.
Διχως τουρμποσμαρτ εδειξε μια μοναδα psi περιπου λιγοτερο και μια μοναδα ανωτερο afr. Δηλαδη διχως τουρμποσμαρτ 12 συν afr και 15 συν psi. Ωστοσο αν δοκιμαζοταν παλι δεν ξερω αν θα ειχε διαφορα.

Το μονο περιεργο ειναι οτι στον δεικτη εκεινη την ωρα με τερμα γκαζι δεν τα δειχνει.
IMG_20221002_144205.jpg
 
Last edited:

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
Ανεβάζει δηλαδή 0.2 μπαρ παραπάνω με το turbosmart χωρίς να κάνει μεγάλη διαφορά στο AFR. Οπότε κάτι κάνει και δε νομίζω να έχεις πρόβλημα με το καύσιμο! Είναι καλό όμως που το δοκίμασες και το ελέγξες μόνος σου για να έχεις άποψη!

Αν κρατάει αυτό το 0.2 παραπάνω και στις πιο ψηλές στροφές, καμία 15αρια άλογα παραπάνω θα βγάζει.

Sent from my A80Pro using Tapatalk
 

Κεραυνός

Original poster
Hero Member
Top Poster του μήνα
Jan 8, 2016
1,023
153
63
Μοντέλο
MK6
Σε psi μετρηθηκε τοτε.
Σε μπαρ δεν υπερβαινει το 1.31. Ουτε με, ουτε διχως τουρμποσμαρτ.
Απο οσο ειναι αντιληπτο το τουρμποσμαρτ δεν αυξανει την μεγιστη πιεση της τουρμπινας, αλλα την κανει να δουλευει ενωριτερα και πιο τεταμενα, δηλαδη πιο δυνατα, αλλα οχι υπερβαινοντας την μεγιστη οριακη πιεση.
Το μειγμα τις περισσοτερες φορες με τερμα γκαζι δειχνει στο 13,8.
Οι τιμες δεν ειναι παντοτε ομοιες.

Αν ειχε προβλημα τοσο καιρο ενα συν μηνα με τουρμποσμαρτ δεν θα αναβε ενδειξη βλαβης ή δεν θα παθαινε βλαβη;

Μηπως επειδη ειναι τρικυλινδρο χιλιαρη δειχνει ετσι;

IMG_20221003_182648.jpg
 

Κεραυνός

Original poster
Hero Member
Top Poster του μήνα
Jan 8, 2016
1,023
153
63
Μοντέλο
MK6
Ανεβάζει δηλαδή 0.2 μπαρ παραπάνω με το turbosmart χωρίς να κάνει μεγάλη διαφορά στο AFR. Οπότε κάτι κάνει και δε νομίζω να έχεις πρόβλημα με το καύσιμο! Είναι καλό όμως που το δοκίμασες και το ελέγξες μόνος σου για να έχεις άποψη!

Αν κρατάει αυτό το 0.2 παραπάνω και στις πιο ψηλές στροφές, καμία 15αρια άλογα παραπάνω θα βγάζει.

Sent from my A80Pro using Tapatalk
Εδειξε τοτε 1 συν περισσοτερο psi με τουρμποσμαρτ. Συνεπως ειναι 0,08 μπαρ οχι 0,2 μπαρ περισσοτερο με τουρμποσμαρτ εν συγκρισει με διχως τουρμποσμαρτ.
Ο2 αισθητηρα σε βολτ δεν φαινεται διαθεσιμος.
Το afr με και διχως τουρμποσμαρτ με τερμα γκαζι δειχνει 13,8 ως επι το πλειστον και καποιες φορες λιγοτερο του 13.
Υποτιθεται το τουρμποσμαρτ αυξανει την μεγιστη πιεση, ωστοσο αυτο δεν φαινεται στον δεικτη, εφθασε μεχρι 1.3 οσο ειναι το εργοστασιακο overboost.
Το afr θεωρητικως φαινεται πολυ πτωχο, αλλα αν ηταν τοσο κακο δεν θα αναβε ενδειξη βλαβης ή δεν θα παθαινε βλαβη τοσο καιρο, επειτα απο τοσες δοκιμες;
Μηπως επειδη ειναι χιλιαρη και τρικυλινδρο; Μηπως επειδη ειναι αμεσου ψεκασμου;
 

Κεραυνός

Original poster
Hero Member
Top Poster του μήνα
Jan 8, 2016
1,023
153
63
Μοντέλο
MK6
Τελικως, στην εθνικη εδειξε 13-13.7 τερμα γκαζι με τριτη και τεταρτη.
1.33 σχεδον μπαρ πιεση.

Συνεπως υποθετιθεται οτι ειναι ενταξει.
 
  • Like
Αντιδράσεις: turbomaniac

Κεραυνός

Original poster
Hero Member
Top Poster του μήνα
Jan 8, 2016
1,023
153
63
Μοντέλο
MK6
img_20221007_123142-jpg.1283
 

Attachments

  • IMG_20221007_123142.jpg
    IMG_20221007_123142.jpg
    441.3 KB · Προβολές: 27

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread