Νομιζω για 55 εκ σωληνα 101 μμ φαρδος, 33 με 40 εκατ. μηκος, αν και δεν ειμαι βεβαιος. Εσυ διαλεξε προτιμωτερα περισσοτερο απο 350 εκ. για μειωση θορυβου. Αυτο το αμαξι ειναι φοκους εκομοουστ τουρμπο συνεπως δεν ειναι πολυ θορυβωδες.
Απο φοκους ειναι, το ανηρτησα μονο ως φωτογραφια πώς φαινεται. Ο σωληνας εξακολουθει μεχρι την αποληξη δεν τερματιζει στο καζανι.
Post automatically merged:
Τα καζανια εχουν εντος κατι σαν μονωτικο βαμβακα για να ηχομονωνουν και να θερμοκρατουν, δηλαδη να κρατανε θερμοτητα για την ομαλοτερη και αποδοτικοτερη ροη των καυσαεριων. Ετσι αυξανεται και η αποδοση υπο συνθηκες, οχι σε ολες τις περιπτωσεις.
Αναλογως την περιπτωση, σε καποια αμαξια μπορει να ειναι πιο ελευθερας ροης εξατμιση, σε καποια οχι τοσο ελευθερας. Ο θορυβος και ο ηχος δεν αποτελουν το μονο κριτηριο. Ειναι πιθανον να ακουγεται πολυ πιο σπορ, να δαπανηθηκαν πολλα χρηματα, αλλα η αποδοση να ειναι μειωμενη.
Παραγοντες για την μετατροπη εξατμισεως αποτελουν, το αν ειναι τουρμπο ή μη τουρμπο (ατμοσφαιρικο), ο κυβισμος, η ιπποδυναμη και η ροπη και αν εγιναν ή θα γινουν και αλλες αλλαγες και μετατροπες (επαναπρογραμματισμος, συστημα εισαγωγης, φιλτρο αερος και αλλα). Η συνιστωσα ταξη για μετατροπη ειναι φιλτρο, εξατμιση προγραμμα.
Καλον ειναι να διατηρειται σε καποιο μετρο η αντιθλιψη (συμπιεση, backpressure) του καυσαεριου, για να εχει ορθη και ομαλη αποδοση. Η αντιθλιψη επηρρεαζει τα παντα, τουρμπο και ατμοσφαιρικα, περισσοτερο ομως τα ατμοσφαιρικα. Καλον ειναι και τα τουρμπο να κρατουν σε καποιο βαθμο αντιθλιψη.
θα συμφωνήσω.. ίσως το μεγαλύτερο λάθος μου να ήταν ότι πήγα σε 50αρι σωλήνα , ισως σε 45αρι με ελεύθερο τελικό και μεσαίο να ήμουν καλύτερα σε θέμα συμπίεσης στα μεσαία , τωρα ειναι αργά δεν μπορώ να ξαναχαλάσω λεφτά για αλλες αλλαγές, θα κοιτάξω να φιμώσω όσο μπορώ με σχετικά ανέξοδες μεθόδους. βεβαια θα πρέπει να πάω για επαναπρογραμματισμό καθώς βλέπω μεσω του wideband που έχω ότι το μείγμα είναι πιο φτωχό κάτα 0,3-0,4 με τις τιμές που έβλεπα με το μαμά τελικό το 45αρι
Ερωτησα τον εξατμισα αν θα αυξανοταν η αποδοση με καταλυτη διακοσιων σπορ ειπε οτι το αμαξι θα κρεμασει, δηλαδη θα μειωθει η αποδοση του. Συν οτι πολλοι καταλυτες ειναι euro5 και διαφημιζονται στην αφιρα σαν euro6.
Απο τον επομενο μηνα που θα εχει νεες παραλαβες θα τον ερωτησω αν διατιθεται καποιος ποιοτικος euro6 μεταλλικος σπορ 200 ωπων.
Οποιος γνωριζει ας απαντησει.
Έχω μπερδευτεί λίγο, αν θέλω να βάλω στο fiesta 1.6 ένα τελικό ανοξείδωτο, για λόγους αισθητικής(και λίγο θόρυβο, ίσα ίσα) πρέπει να προσέξω κάτι; Θα χάσει κάτι σε ιπποδύναμη ή σε ροπή; Φοράω τον προφυλακτηρα πίσω από S, πρέπει να τον κόψω ή μπαίνει και έτσι; Μιλάω για το mk6 2006.
Αυτα που ανερτηθησαν ειναι απο φορντ φοκους εκομπουστ.
Στον απλο τον προφυλακτηρα με λιγη τεχνικη χωραει διχως να χρειαστει τομη.
Ενα τελικο ελευθερας ροης, επειδη εχω στο φιεστα 1.3 το πιο πιθανον να εχει θορυβο ενιοτε ενοχλητικο.
Μονο με τελικο πιθανως να αυξηθει λιγο η αποδοση στις υψηλες στροφες. Ειναι πιθανον να μειωθει η αποδοση στις χαμηλες στροφες αν και κατα πασα πιθανοτητα να μην μειωθει.
Ερωτησα τον εξατμισα αν θα αυξανοταν η αποδοση με καταλυτη διακοσιων σπορ ειπε οτι το αμαξι θα κρεμασει, δηλαδη θα μειωθει η αποδοση του. Συν οτι πολλοι καταλυτες ειναι euro5 και διαφημιζονται στην αφιρα σαν euro6.
Απο τον επομενο μηνα που θα εχει νεες παραλαβες θα τον ερωτησω αν διατιθεται καποιος ποιοτικος euro6 μεταλλικος σπορ 200 ωπων.
Οποιος γνωριζει ας απαντησει.
Λεει οτι ειναι πιθανον να χασει επειδη ειναι 1000αρι και θα χασει οπισθοπιεση. Θα ειναι σαν να αδειασει απο καυσαερια.
Επειτα τα αλλα δυο ζητηματα ειναι οπως ειπε οτι πολλοι 200αρηδες καταλυτες διατιθονται σαν euro 6 ενω δεν ειναι στα αληθεια euro6, ειναι euro 5 και οτι πιθανως θα αναβει η ενδειξη βλαβης check engine.
Θα μιλησουμε παλι απο Σεπτεμβριο που θα εχει νεες παραλαβες.