Λένε πρέπει να ναι φαρδύτερο. Βασικα όσο φαρδύτερο το καλύτερο, αλλά πρέπει να στενεύει ομαλά στο τέλος να γίνεται ίδιο με της εξάτμισης, η οποία πρέπει για 150 άλογα να είναι τουλάχιστον 55 χλστ
Ο καταλύτης ο εργοστασιακός υποτίθεται είναι εντάξει για μέχρι και +20-30% δύναμη δεν έχει κάποιο πρόβλημα και για παραπάνω αν έχεις ελεύθερη εξάτμιση. Αν δεν έχεις εκτεταμένες μετατροπές για μέχρι +50% δεν έχεις πρόβλημα. Ένας καλός συρμάτινος απελευθερώνει την εξάτμιση λίγο ακόμα και έχει περίπου +50% καλύτερη ροή. Κοστίζει περίπου 150-200 ευρώ για 200 αλογα
Ο εξατμισας ειπε περιπου 300Ε για 200 ωπων καταλυτη euro6.
Post automatically merged:
Ολη τωρα ειναι η εξατμιση ειναι 55μμ, λετε να ειναι καλυτερα το downpipe να ειναι φαρδυτερο; Λετε να εχει προβλημα ή φθορα ετσι με 55αρα ολη η εξατμιση;