Καλώς ήλθατε στο ανανεωμένο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για λόγους ασφαλείας για να μπορέσετε να συνδεθείτε θα πρέπει να κάνετε επαναφορά κωδικού βάζοντας το e-mail που αντιστοιχεί στον λογαριασμό σας.
Επαναφορά κωδικού
  Guest viewing is limited
  • You have a limited number of page views remaining
  • 0 guest views remaining

Κεραυνός

Original poster
Pro Member
Top Poster του μήνα
Jan 8, 2016
523
60
28
Νομιζω για 55 εκ σωληνα 101 μμ φαρδος, 33 με 40 εκατ. μηκος, αν και δεν ειμαι βεβαιος. Εσυ διαλεξε προτιμωτερα περισσοτερο απο 350 εκ. για μειωση θορυβου. Αυτο το αμαξι ειναι φοκους εκομοουστ τουρμπο συνεπως δεν ειναι πολυ θορυβωδες.
 
Last edited:

mk6car

Pro Member
Dec 22, 2018
669
150
43
Μοντέλο
MK6
μάλιστα.. ωραίο δείχνει, δεν σου έκοψε να βγάλεις μια μεσα εσωτερικά ε ;
 

Κεραυνός

Original poster
Pro Member
Top Poster του μήνα
Jan 8, 2016
523
60
28
Απο φοκους ειναι, το ανηρτησα μονο ως φωτογραφια πώς φαινεται. Ο σωληνας εξακολουθει μεχρι την αποληξη δεν τερματιζει στο καζανι.
Post automatically merged:

Τα καζανια εχουν εντος κατι σαν μονωτικο βαμβακα για να ηχομονωνουν και να θερμοκρατουν, δηλαδη να κρατανε θερμοτητα για την ομαλοτερη και αποδοτικοτερη ροη των καυσαεριων. Ετσι αυξανεται και η αποδοση υπο συνθηκες, οχι σε ολες τις περιπτωσεις.
Αναλογως την περιπτωση, σε καποια αμαξια μπορει να ειναι πιο ελευθερας ροης εξατμιση, σε καποια οχι τοσο ελευθερας. Ο θορυβος και ο ηχος δεν αποτελουν το μονο κριτηριο. Ειναι πιθανον να ακουγεται πολυ πιο σπορ, να δαπανηθηκαν πολλα χρηματα, αλλα η αποδοση να ειναι μειωμενη.
Παραγοντες για την μετατροπη εξατμισεως αποτελουν, το αν ειναι τουρμπο ή μη τουρμπο (ατμοσφαιρικο), ο κυβισμος, η ιπποδυναμη και η ροπη και αν εγιναν ή θα γινουν και αλλες αλλαγες και μετατροπες (επαναπρογραμματισμος, συστημα εισαγωγης, φιλτρο αερος και αλλα). Η συνιστωσα ταξη για μετατροπη ειναι φιλτρο, εξατμιση προγραμμα.
Καλον ειναι να διατηρειται σε καποιο μετρο η αντιθλιψη (συμπιεση, backpressure) του καυσαεριου, για να εχει ορθη και ομαλη αποδοση. Η αντιθλιψη επηρρεαζει τα παντα, τουρμπο και ατμοσφαιρικα, περισσοτερο ομως τα ατμοσφαιρικα. Καλον ειναι και τα τουρμπο να κρατουν σε καποιο βαθμο αντιθλιψη.
 
Last edited:
  • Like
Αντιδράσεις: mk6car

mk6car

Pro Member
Dec 22, 2018
669
150
43
Μοντέλο
MK6
Ειναι πιθανον να ακουγεται πολυ πιο σπορ, να δαπανηθηκαν πολλα χρηματα, αλλα η αποδοση να ειναι μειωμενη.
θα συμφωνήσω.. ίσως το μεγαλύτερο λάθος μου να ήταν ότι πήγα σε 50αρι σωλήνα , ισως σε 45αρι με ελεύθερο τελικό και μεσαίο να ήμουν καλύτερα σε θέμα συμπίεσης στα μεσαία , τωρα ειναι αργά δεν μπορώ να ξαναχαλάσω λεφτά για αλλες αλλαγές, θα κοιτάξω να φιμώσω όσο μπορώ με σχετικά ανέξοδες μεθόδους. βεβαια θα πρέπει να πάω για επαναπρογραμματισμό καθώς βλέπω μεσω του wideband που έχω ότι το μείγμα είναι πιο φτωχό κάτα 0,3-0,4 με τις τιμές που έβλεπα με το μαμά τελικό το 45αρι
 

Κεραυνός

Original poster
Pro Member
Top Poster του μήνα
Jan 8, 2016
523
60
28
Το αμαξι ευρω 4 δεν ειναι συντελεστη καυσαεριων; Ο 400αρης καταλυτης ειναι για ευρω 4;
 

Κεραυνός

Original poster
Pro Member
Top Poster του μήνα
Jan 8, 2016
523
60
28
Ενταξει. Καλον ειναι να μην πειραζεται και να μην αφαιρειται ο καταλυτης και αν αλλαχθει να ειναι βασει προδιαγραφης.
 
Last edited:
  • Like
Αντιδράσεις: mk6car

Κεραυνός

Original poster
Pro Member
Top Poster του μήνα
Jan 8, 2016
523
60
28
Συμφωνω και επαυξανω.
Post automatically merged:

Το dowpipe που εχει τι διαμετρο εχει;
 
Last edited:

Κεραυνός

Original poster
Pro Member
Top Poster του μήνα
Jan 8, 2016
523
60
28
Μια πληροφορια, ειναι απαραιτητο το downpipe να ειναι φαρδυτερο απο τον (λοιπο) σωληνα της εξατμισεως; Αν ειναι ομοια στην διασταση ειναι ενταξει;
 

Κεραυνός

Original poster
Pro Member
Top Poster του μήνα
Jan 8, 2016
523
60
28
Ερωτησα τον εξατμισα αν θα αυξανοταν η αποδοση με καταλυτη διακοσιων σπορ ειπε οτι το αμαξι θα κρεμασει, δηλαδη θα μειωθει η αποδοση του. Συν οτι πολλοι καταλυτες ειναι euro5 και διαφημιζονται στην αφιρα σαν euro6.
Απο τον επομενο μηνα που θα εχει νεες παραλαβες θα τον ερωτησω αν διατιθεται καποιος ποιοτικος euro6 μεταλλικος σπορ 200 ωπων.
Οποιος γνωριζει ας απαντησει.
 
Oct 17, 2020
212
127
43
43
Μοντέλο
MK6
Έχω μπερδευτεί λίγο, αν θέλω να βάλω στο fiesta 1.6 ένα τελικό ανοξείδωτο, για λόγους αισθητικής(και λίγο θόρυβο, ίσα ίσα) πρέπει να προσέξω κάτι; Θα χάσει κάτι σε ιπποδύναμη ή σε ροπή; Φοράω τον προφυλακτηρα πίσω από S, πρέπει να τον κόψω ή μπαίνει και έτσι; Μιλάω για το mk6 2006.
 

Κεραυνός

Original poster
Pro Member
Top Poster του μήνα
Jan 8, 2016
523
60
28
Αυτα που ανερτηθησαν ειναι απο φορντ φοκους εκομπουστ.

Στον απλο τον προφυλακτηρα με λιγη τεχνικη χωραει διχως να χρειαστει τομη.
Ενα τελικο ελευθερας ροης, επειδη εχω στο φιεστα 1.3 το πιο πιθανον να εχει θορυβο ενιοτε ενοχλητικο.
Post automatically merged:

Για βελτιωση αν θελεις λαβε υποψιν και αυτο https://www.superchips.co.uk/ECU-Remap/Ford/Fiesta-MK6-2002-2009/Petrol/Ghia-1-6-99-bhp/stage-1.
Στο 1.3 φιεστα εχω φιλτρο κν ελευθερας ροης και τελικο καζανι ελευθερας ροης με κατι σαν κλειστρο για να μην ειναι τοσο θορυβωδες αν και ενιοτε ειναι ενοχλητικο.

Μονο με τελικο πιθανως να αυξηθει λιγο η αποδοση στις υψηλες στροφες. Ειναι πιθανον να μειωθει η αποδοση στις χαμηλες στροφες αν και κατα πασα πιθανοτητα να μην μειωθει.
 
Last edited:

Theo66

MK7.5
Newbie
Jan 25, 2015
7
2
3
Μοντέλο
MK7.5
Ερωτησα τον εξατμισα αν θα αυξανοταν η αποδοση με καταλυτη διακοσιων σπορ ειπε οτι το αμαξι θα κρεμασει, δηλαδη θα μειωθει η αποδοση του. Συν οτι πολλοι καταλυτες ειναι euro5 και διαφημιζονται στην αφιρα σαν euro6.
Απο τον επομενο μηνα που θα εχει νεες παραλαβες θα τον ερωτησω αν διατιθεται καποιος ποιοτικος euro6 μεταλλικος σπορ 200 ωπων.
Οποιος γνωριζει ας απαντησει.
Πως δικαιολογείται να κρεμάσει με 200αρη καταλύτη το αμάξι είναι πιο ελεύθερος ο εργοστασιακός? Επίσης ρίξε μια ματιά στα προσωπικά σου μηνύματα!
 

Κεραυνός

Original poster
Pro Member
Top Poster του μήνα
Jan 8, 2016
523
60
28
Λεει οτι ειναι πιθανον να χασει επειδη ειναι 1000αρι και θα χασει οπισθοπιεση. Θα ειναι σαν να αδειασει απο καυσαερια.
Επειτα τα αλλα δυο ζητηματα ειναι οπως ειπε οτι πολλοι 200αρηδες καταλυτες διατιθονται σαν euro 6 ενω δεν ειναι στα αληθεια euro6, ειναι euro 5 και οτι πιθανως θα αναβει η ενδειξη βλαβης check engine.
Θα μιλησουμε παλι απο Σεπτεμβριο που θα εχει νεες παραλαβες.
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread