gyiama said:Όποτε το πιθανότερο είναι να είναι διαφορετικά. Απλά ρώτησα επειδή είπαν ότι το 8 μοιράζεται πολλά κοινά μηχανικά μέρη με το προηγούμενο μοντέλο.
shumakos said:Και με τα δύο μοτέρ έχει πίσω ταμπούρα το ST line ή μόνο το 125άρι;
Το st line είναι με δισκόφρενα πίσωΞενερα που η Ford βγαζει πλεον το St-line με ταμπουρα πισω
Μόλις το είδα στη Ford, το St Line όπως και οι υπόλοιπες εκδόσεις έχουν ταμπούρα, πλην της έκδοσης mild Hybrid 155 ίππων όπου έχει δισκόφρενα. Ένα χρόνο πριν, το δικό μου έχει δισκόφρενα πίσω! Δίκιο έχετε παιδιά! Για σκότωμα.Και εγω με το ψαξιμο που εχω κανει το 7,5 με το 8 εχουν διαφορετικο αξονα.Το θεμα ταμπουρα παιδια ειναι μεγαλο φαουλ της φορντ,2 βηματα μπροστα 1 πισω ειναι.
Η Ford αλλάζει τον εξοπλισμό ανά 3 μήνες. Η έκδοση Titanium πχ έχει άλλο εξοπλισμό τώρα και άλλον πριν τρείς μήνες (ή και μετά). Κανένα δεν είναι ίδιο. Εγώ έχω Titanium 125hp με δίσκους πίσω και 16αρα ζάντα. Τώρα βγαίνει με 15αρα ζαντα και ταμπουρα πίσω και 100hp. Βέβαια το φορτώσανε με κάμερες αισθητήρες, έγχρωμη οθόνη καντράν κτλ.Το νέο titanium το αυτόματο έχει δίσκους πίσω όταν το πήρα εγώ που είχε και μόνο με 100 άλογα το αυτόματο ήταν με ταμπούρα δυστυχώς.Δεν ξέρω τι παθαίνει η ford γενικά η ταμπούρα είναι βήματα προς τα πισω
Σαν το χρηματιστήριο κατέληξαν να είναι τα Fiesta μας.Η Ford αλλάζει τον εξοπλισμό ανά 3 μήνες. Η έκδοση Titanium πχ έχει άλλο εξοπλισμό τώρα και άλλον πριν τρείς μήνες (ή και μετά). Κανένα δεν είναι ίδιο. Εγώ έχω Titanium 125hp με δίσκους πίσω και 16αρα ζάντα. Τώρα βγαίνει με 15αρα ζαντα και ταμπουρα πίσω και 100hp. Βέβαια το φορτώσανε με κάμερες αισθητήρες, έγχρωμη οθόνη καντράν κτλ.
Κάπως έτσι, βάζουν βγάζουν ώστε να τους έρθει το κόστος εκεί που το θέλουν. Είναι θέμα επιλογών.