Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,309
182
63
50
Αθήνα
nexus said:
...η λύση ήταν τα φρένα του ST180. Για την αλλαγή των ταμπούρων, αγοράστηκε όλος ο πίσω άξονας με τα δισκόφρενα από το ST. Μπροστά έγινε επίσης αλλαγή με τα 280mm του ST.

Επειδή ένα παιδί εδώ μέσα πουλάει τις ST180 μπροστινές δαγκάνες, και έχω βρει κομπλέ πίσω άξονα από το ίδιο αυτοκίνητο, όπως καταλαβαίνω από ότι λες, δεν χρειάζεται κάτι άλλο, ξεκουμπώνω-κουμπώνω, συν μια μικροσυντηρησούλα -αν χρειάζεται- και είναι κομπλέ ;

Λες ο Μάνος να μπορεί να επιβεβαιώσει (ή διαψεύσει) ;
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
20
www.fiestamaniacs.gr
Κρατάω μια επιφύλαξη για τα μαρκούτσια πίσω. Νομίζω είναι διαφορετικά από των ταμπούρων. Κατά τα λοιπά είναι p&p απ' ότι έχω δει. Ας μας πει και ο Nexus...
 

nexus

Vip Team
Pro Member
Jul 2, 2013
550
12
18
Αθήνα
Θα χρειαστείς νέα ντίζα χειρόφρενου και άλλα μαρκούτσια. Επίσης δεν ξέρω αν σε ενδιαφέρει τα μπροστινά φρένα να έχουν τον προστατευτικό δίσκο από πίσω (κιθάρα), γιατί δεν κάνει αυτή που έχεις τώρα, και το κακό είναι ότι για να μπει του ST πάει μαζί με το άκρο του. Εγώ το έχω αφήσει έτσι προς το παρόν.
Άντε καλορίζικα τα νέα φρένα!!! Πιστεύω ότι θα μείνεις πολύ ευχαριστημένος από την αλλαγή, ιδίως μιας και θα αλλάξεις και τα πίσω!
Περιμένουμε εντυπώσεις!

Α, και δώσε χαιρετίσματα στον Μάνο!!!!! Από τον Νεκτάριο με το Fiesta/Audi πές του.
 

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,309
182
63
50
Αθήνα
Καλά δεν τα έχω πάρει ακόμα, τις μπροστινές δαγκάνες αν τις έχει ακόμα το παιδί θα τις πάρω λίγο αργότερα, για τον πίσω άξονα το σκέφτομαι ακόμα, δεν έχω βρει και κάποια ευκαιρία. Έτσι και αλλιώς και για τα δύο πάντα υπάρχουν επιλογές από την Puma, ειδικά για τα πίσω, αν και όταν βγει το conversion kit.
 

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,309
182
63
50
Αθήνα
nexus said:
Επίσης δεν ξέρω αν σε ενδιαφέρει τα μπροστινά φρένα να έχουν τον προστατευτικό δίσκο από πίσω (κιθάρα), γιατί δεν κάνει αυτή που έχεις τώρα, και το κακό είναι ότι για να μπει του ST πάει μαζί με το άκρο του. Εγώ το έχω αφήσει έτσι προς το παρόν...

Επειδή προχωράω με τα μπροστινά, τι δίσκους και τακάκια πήρες ? Brembo από το Μάνο ή κάτι άλλο ?
 

nexus

Vip Team
Pro Member
Jul 2, 2013
550
12
18
Αθήνα
Δίσκους πήρα Zimmerman τρυπητούς, και τακάκια μαμά Ford. Είχα pagid πριν που ήταν στο πακέτο από pumaspeed, αλλά δεν είχα μείνει ευχαριστημένος.
Σε γενικές γραμμές είμαι ικανοποιημένος από το αποτέλεσμα.
 

scorpion

Staff member
Elite Member
Vip Team
Ιδρυτής (θα σέβεστε :P)
May 9, 2010
13,982
8
23
38
Πειραιάς
www.fiestamaniacs.gr
nexus said:
Δίσκους πήρα Zimmerman τρυπητούς, και τακάκια μαμά Ford. Είχα pagid πριν που ήταν στο πακέτο από pumaspeed, αλλά δεν είχα μείνει ευχαριστημένος.
Σε γενικές γραμμές είμαι ικανοποιημένος από το αποτέλεσμα.
τα pagid τακάκια έχουν διάφορες πάστες όπως και η ferodo
 

nexus

Vip Team
Pro Member
Jul 2, 2013
550
12
18
Αθήνα
Δεν γνωρίζω ποιο τακάκι από pagid είχε μέσα το πακέτο από την pumaspeed, πιθανόν να είχε το πιο φτηνό.
Πάντως τα μαμά τακάκια είναι γενικά μια καλή μέση λύση. Δεν θα σε πουλήσουν εύκολα, δεν κάνουν θόρυβο, η πάστα κρατάει σχετικά αρκετά, βγάζουν οκ μαυρίλα. Θα έλεγα ότι είναι ένα τακάκι για μια μέση χρήση, προσεγμένο από την Ford σε όλους τους τομείς.
Ασφαλώς, ανάλογα με την χρήση, υπάρχουν καλύτερα τακάκια.
 

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,309
182
63
50
Αθήνα
nexus said:
Δίσκους πήρα Zimmerman τρυπητούς, και τακάκια μαμά Ford. Είχα pagid πριν που ήταν στο πακέτο από pumaspeed, αλλά δεν είχα μείνει ευχαριστημένος.
Σε γενικές γραμμές είμαι ικανοποιημένος από το αποτέλεσμα.

Για δώσε πληροφορίες για το "γενικές γραμμές", ή στείλε ΠΜ αν θες ;)
 

nexus

Vip Team
Pro Member
Jul 2, 2013
550
12
18
Αθήνα
The Ace said:
Για δώσε πληροφορίες για το "γενικές γραμμές", ή στείλε ΠΜ αν θες ;)

Απλά η αξιολόγηση των φρένων επηρεάζεται σε ένα μεγάλο βαθμό από την χρήση που κάνει ο καθένας στο αμάξι. Διαφορετικά κριτήρια ισχύουν για κάποιον που θέλει να πάει πίστα, σε σχέση με κάποιον που θέλει να έχει ένα άμεσο φρενάρισμα μέσα στην πόλη, χωρίς ζέσταμα πχ.
Το "γενικές γραμμές" που λέω, έχει να κάνει κυρίως με το αποτέλεσμα που έχω με τον συγκεκριμένο συνδυασμό: δαγκάνες st+δίσκους zimmerman τρυπητούς+τακάκια Ford+σωληνάκια HEL+υγρά φρένων Motul 5.1 (με αλλαγή κάθε χρόνο), το οποίο με καλύπτει στο 90% των περιπτώσεων.
Έχει βέβαια τύχει σε δύσκολη κατάβαση μεγάλης διάρκειας, με πολλές στροφές και γοργούς σχετικά ρυθμούς, τα φρένα να πέσουν σε απόδοση σχετικά γρήγορα. Αλλά εκεί το περίμενα, και επειδή είχα κάνει την ίδια διαδρομή με τα παλιά φρένα, μπορώ να πω ότι τα φρένα του ST κράτησαν πολύ περισσότερο  και δεν με άφησαν σε καμία περίπτωση, κάτι που είχε συμβεί με τα προηγούμενα. Απλά στην συγκεκριμένη περίπτωση ένα πιο "αγωνιστικό" τακάκι θα τα πήγαινε λίγο καλύτερα (και κάποιο σετ 4πίστονα με μεγαλύτερους δίσκους ακόμα καλύτερα).
Το γενικές γραμμές επίσης αναφέρεται στους δίσκους, οι οποίοι ως τρυπητοί έχουν έναν θόρυβο που μπορεί να ενοχλήσει κάποιον. Οι συγκεκριμένοι πάντως φαίνονται πολύ καλής ποιότητας και δεν έχω κανένα άλλο θέμα που σχετίζεται συνήθως με τρυπητούς δίσκους, όπως πχ ραγίσματα εκεί που είναι οι οπές.
 

Sonic

Pro Member
Nov 9, 2016
576
2
18
32
Αθήνα
www.facebook.com
Παρακάτω παραθέτω μερικές πληροφορίες με τον πίσω άξονα απο st180..
Μήκος: 160 εκατοστά. Βάθος 70 εκατοστά και βάρος μαζί με δίσκους και δαγκάνες 50 κιλά.

 

Dimitris

Member
Oct 15, 2019
209
25
28
Καλησπέρα παιδιά.
Επαναφέρω το θέμα καθώς πρόκειται μαλλον για την επόμενη κίνηση που θα κάνω για το 1000άρι και ακόμα άκρη δεν έχω βρει.
Καταλαβαίνω οτι η δοκιμασμένη λύση ειναι πίσω ολοκληρος άξονας αλλα η λύση αυτή πάει 1000ε απο ελλάδα +εργασια. Κάπου εκεί αρχίζω να σκέφτομαι αγορά ολόκληρου του ΣΤ κατευθείαν.

Απο Αγγλία βρίσκω συχνά όλο το πακέτο πίσω φρένων κοντά στα 200ε με τα μεταφορικά μέσα ομως χωρις τον άξονα.
Οταν λέω ολο το πακέτο αναφέρω ακριβώς αυτό.


Η μοναδική μου ενσταση ειναι μια που δεν απαντήθηκε με σιγουριά στα πρηγούμενα μηνύματα.
Κουμπώνουν τα άκρα του ST στον άξονα του 1000αριού; Με μια πρόχειρη ματιά αυτο που καταλαβαίνω είναι οτι οι 4 τρύπες(για να περάσουν οι μεγάλες βίδες-μπουλονια του άκρου+παξιμάδια απο πίσω) του άξονα του 1000αριού ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΙΔΙΕΣ με τις τρύπες του ST. Ομως και οι 2 άξονες(του 1000αριού και του ST) έχουν πάνω τους 2 σαν βιδάκια(τα οποια δεν γνωριζω ακριβώς τι ειναι) τα οποία βρίσκονται σε διαφορετική θέση στο 1000άρι και σε διαφορετική στο ST.

Παραθέτω φωτογραφία απο τον άξονα του ST με κυκλωμένα τα βιδάκια αυτά.


Επίσης παραθέτω φωτογραφία απο τα μαμά άκρα του 1000αριού τα οποία έχουν 2 τρύπες μικρές που πρόκεται να εφαρμόσουν τα 2 αυτά βιδάκια, ομως φαίνεται με γυμνό μάτι οτι βρίσκονται σε διαφορετική θέση απο εκει που πρέπει για να κουμπώσουν σε έναν ST άξονα. Αρα με το ίδιο σκεπτικό τα άκρα του ST δεν κουμπώνουν στον άξονα μας γιατί έχουν τις 2 αυτές τρύπες σε διαφορετική θέση; Οι 4 τρύπες που περνάνε τα βασικά μπουλόνια+παξιμάδια για να κουμπώσει το άκρο στον άξονα φαίνονται στην ίδια θέση.


 

Dimitris

Member
Oct 15, 2019
209
25
28
Mετά απο αρκετό ψάξιμο κατέληξα οτι τα άκρα του fiesta ST mk7.5 είναι διαφορετικά απο τα άκρα του 1000αριού.
Αρα το άκρο χωρίς πατέντα δεν μπαίνει στον άξονα μας.
Η καλύτερη λύση απο οσο κατάλαβα για να βάλεις δισκόφρενα πίσω στο 1000άρι ειναι να κάνεις οτι κάνει η Wilwood για το αμάξι μας ,η οποία αποτελεί και μια απο τις πιο αξιόπιστες εταιρίες και πολυφορεμένες στην Αμερική.

Η λύση με απλά λόγια ειναι.
1)Ανοίγεις το ταμπούρο
2)Μέσα θα βρείς το άκρο. Ολο το υπόλοιπο ταμπούρο μας ειναι άχρηστο
3)Κουμπώνεις το άκρο στον άξονα
4)Φτιάχνεις βάση για την δαγκάνα η οποία μπαίνει στις 2 απο τις 4 βίδες του άκρου με τον άξονα.
5)Κουμπώνεις πάνω δαγκάνες, δίσκο, τακάκια, σωληνάκια κλπ.
6)Θ χρειαστει απο οσο καταλαβαίνω και ένα ανταπτοράκι στο abs.

Η διαδικασία φαίνεται καθαρά σε αυτό το βίντεο μετά το 3.40'
https://youtu.be/HQFlntUo16A?t=223

Προσωπικά αρχίζω να ψάχνω τις δαγκάνες του ST σε μια καλή τιμή και στην συνέχεια αγορά δίσκων,τακάκια,σωληνάκια κλπ.
Ερωτηση: Οι δαγκάνες του mk7ST οι πίσω, είναι ίδιες με τις πίσω δαγκάνες του mk6ST? Στο μάτι μου φαίνονται ίδιες. Μπορούμε κάπως να το εξακριβώσουμε, υπάρχουν κωδικοί της ford για τα συγκεκριμένα εξαρτήματα;

ΥΓ. Οσο για την ερωτηση, αλλα και όλη την διαδικασία που γράφω παραπάνω, να αναφέρω οτι δεν ειμαι ειδικός σε τέτοια θέματα και θα δεχόμουν(θα την χρειαζόμουν κιόλας) με ευχαρίστηση την οποιαδήποτε παρατήρηση ;) Είμαι ακόμα στο ψάξιμο του θέματος, δεν είμαι για όλα αυτά σίγουρος 100%
 
  • Like
Αντιδράσεις: tomasss

fiesta77

Pro Member
May 9, 2014
331
9
18
Πειραιας
Αυτά τα δύο βιδάκια που αναφέρεις , εαν βάλεις δισκόφρενα δεν χρειάζονται. Είναι εκεί γιά να κρατάνε προσωρινά ευθυγραμισμένη και σταθερή την κιθάρα του ταμπούρου όταν χρειαστεί να βγάλεις το άκρο. Είναι κάτι αντίστοιχο με τα μικρά κωνικά βιδάκια που έχουν οι δίσκοι γιά να μην φέυγουν από την θέση τους όταν βγάζεις τους τροχους. Πρέπει επίσης πέρα από δίσκους, άξονες κ.τ.λ. να εξετάσεις τι γίνεται και με τις ντίζες χειροφρένου. Σίγουρα θα χρειαστείς μετατροπή και δυστυχώς γιά να βγούν οι ντίζες να μετρηθούν και να φτιάξεις καινούριες είναι μία άλλη επίπονη ιστορία.
 

Dimitris

Member
Oct 15, 2019
209
25
28
Δεν έχεις άδικο, η ντίζα χειροφρένου ειναι κάτι που θα συναντήσω σε αυτη την μετατροπή.
Ωστόσο δεν με έχει αγχώσει τόσο ακόμα καθώς θεωρώ οτι ειναι το τελευταίο πράγμα και ολοι στο forum εδώ δεν ανέφεραν κάποια μεγάλη δυσκολία να γίνει αυτή η πατέντα.
Ωστόσο επειδη δεν γνωρίζω τον τρόπο, καλό θα ήταν αν γνωρίζει κάποιος πως γινεται να το γράψει.
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread