Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

akiz90

MK7
Pro Member
Jul 15, 2014
459
7
18
33
Athens
Μοντέλο
MK7
John_V said:
Στην 15" ζάντα χωράει έως και 286mm διάμετρος δισκόπλακας.

Ναι έχεις δίκαιο... μπερδεύτηκα με τη ρεζέρβα που δεν θα μπαίνει σε 280.
Όπως και να χει άμα ο φίλος Doffy δεν σκοπεύει να αλλάξει τα μπροστά και θέλει να κάνει οικονομία, 250 θα χρειαστεί πίσω.
 

John_V

Member
Apr 25, 2016
114
0
16
43
Ηράκλειο
akiz90 said:
Ναι έχεις δίκαιο... μπερδεύτηκα με τη ρεζέρβα που δεν θα μπαίνει σε 280.
Όπως και να χει άμα ο φίλος Doffy δεν σκοπεύει να αλλάξει τα μπροστά και θέλει να κάνει οικονομία, 250 θα χρειαστεί πίσω.

Αυτό φυσικά είναι στην επιλογή του άμεσα ενδιαφερόμενου.

Προσωπική μου γνώμη (δοκιμασμένη) ακόμη και καθόλου διαφορά να μην έχει μπρός -πίσω σε διάμετρο θα έχει απίστευτη απόδοση. Όλο το αυτοκίνητο θα κολλάει κάτω με το χάιδεμα του πεντάλ.
Υ.Γ. Σε αυτοκίνητα που δεν έχουν ιδιαίτερο πρόβλημα στο φρένο, όπως κάποια παλαιότερων χρόνων που δεν σταματούσαν με τίποτα, με μια μικρή σωστή βελτίωση έχουν τέλεια αποτελέσματα.
Με σκοπό να αποφέυγει κανείς υψηλά κόστη και ακόμη σημαντικότερο, μεγάλο αναρτώμενο βάρος.
 

akiz90

MK7
Pro Member
Jul 15, 2014
459
7
18
33
Athens
Μοντέλο
MK7
Το βάρος και οι ταχύτητες που πιάνει το fiesta δεν απαιτούν 300 και 280 (εγώ τα έβαλα και για την εμφάνιση). Το θέμα είναι να φύγει το ταμπούρο....δεν είναι ότι το Fiesta δεν σταματάει με ταμπούρο απλά η ποιότητα στο σταμάτημα αυξάνετε πολύ με το δισκόφρενο. Η απόκριση του φρένου είναι πιο άμεση με μικρό τσίμπημα του πεντάλ, το αυτοκίνητο σταματάει πιο ομαλά, και το ABS σταμάτησε να επεμβαίνει με το παραμικρό.

Όταν άλλαξα από ταμπούρο σε δισκόφρενο ο σένσορας του ABS πήγε 3-4 χιλιοστά πιο πίσω...ίσως αυτή η απόσταση να ήταν όσο χρειαζόταν για να μην μπαίνει όλη την ώρα.

Πριν το fiesta είχα το Focus 1,8 Zetec το οποίο είχε δισκόφρενα μπρος-πίσω και το σταμάτημα ήταν πολύ καλό...έχοντας συνηθίσει έτσι, μετά που πείρα το fiesta δεν ένιωθα μεγάλη σιγουριά για το φρένο του.
 

John_V

Member
Apr 25, 2016
114
0
16
43
Ηράκλειο
Θα συμφωνήσω μαζί σου για την απόκριση, ποιότητα και την διαφορά στο ABS!!

Στον βωμό της εμφάνισης πολλοί πέφτουν στην παγίδα για 4 πίστονα και 6πίστονα κίτ χωρίς να τα χρειάζονται , τα οποία πέρα απο το κοστολόγιο είναι και έως 10 κιλά βαρύτερα, ανα τροχό απο ότι τα εργοστασιακά.
Γι'αυτό αν και υπερβολικά τα 300 και 208 δεν είναι απαγορευτικά σε τιμή και βάρος.
 

nexus

Vip Team
Pro Member
Jul 2, 2013
550
12
18
Αθήνα
Ήρθε η ώρα και για μένα να βελτιώσω τα φρένα του Fiesta. Μιας και ήθελα να παραμείνω όσο oem γινόταν, η λύση ήταν τα φρένα του ST180. Για την αλλαγή των ταμπούρων, αγοράστηκε όλος ο πίσω άξονας με τα δισκόφρενα από το ST. Μπροστά έγινε επίσης αλλαγή με τα 280mm του ST. Το πακέτο αγοράστηκε από την Pumaspeed, και περιλάμβανε καινούργιους δίσκους/τακάκια, σωληνάκια αεροπορικού τύπου και καινούργια ντίζα για το χειρόφρενο:

IMG_0959.jpg


Η εγκατάσταση ήταν θα έλεγα εντελώς plug n' play. Βγήκε ο πίσω άξονας με τα ταμπούρα και μπήκε ο νέος χωρίς να χρειαστεί καμία τροποποίηση:

IMG_0963.jpg


Και το τελικό αποτέλεσμα:

IMG_0966.jpg


Ήδη μετά από λίγα χλμ, η διαφορά με τα προηγούμενα φρένα είναι κάτι παραπάνω από αισθητή, με πολύ πιο άμεσο και αποτελεσματικό φρενάρισμα. Θα έχω καλύτερη άποψη αφού τα στρώσω βέβαια, αλλά νομίζω ότι είναι μία από τις καλύτερες λύσεις για βελτίωση στο φρενάρισμα, παραμένοντας πάντα στα εργοστασιακά πλαίσια.
 

aleks

Member
Apr 20, 2013
196
3
18
2020
ωραιος Νεκταριε ! ενα χαμηλωμα 3.5 ποντακιαβκαι εισαι κουκλος !
 

nexus

Vip Team
Pro Member
Jul 2, 2013
550
12
18
Αθήνα
Ναι Αλέξη, βλέποντας και εγώ τις φώτο αυτό σκεφτόμουν.... Μου φαίνεται σειρά έχουν τα ελατήρια της Eibach..!
 

akiz90

MK7
Pro Member
Jul 15, 2014
459
7
18
33
Athens
Μοντέλο
MK7
Με γεια και αχρείαστα να 'ναι! Με το ABS είδες καμία διαφορά?
 

nexus

Vip Team
Pro Member
Jul 2, 2013
550
12
18
Αθήνα
Ακόμα είμαι στο στρώσιμο και δεν τα ζόρισα για να δω πως συμπεριφέρεται το ABS. Πάντως το αμάξι τώρα κόβει αμέσως με το που πατάς λίγο το φρένο. Γενικά οι πρώτες εντυπώσεις είναι πάρα πολύ θετικές. Έτσι θα έπρεπε να έρχεται από το εργοστάσιο το αμάξι.
 

nsofi

New member
Aug 14, 2014
66
0
6
nexus said:
Ακόμα είμαι στο στρώσιμο και δεν τα ζόρισα για να δω πως συμπεριφέρεται το ABS. Πάντως το αμάξι τώρα κόβει αμέσως με το που πατάς λίγο το φρένο. Γενικά οι πρώτες εντυπώσεις είναι πάρα πολύ θετικές. Έτσι θα έπρεπε να έρχεται από το εργοστάσιο το αμάξι.
Τοποθέτηση που δεν θα πάει χαμένη. Μπράβο. Συνολικά πόσο στοίχισε η μετατροπή αυτή;
 

Spring.n

New member
Oct 2, 2017
69
0
0
Καλησπέρα. Ενδιαφέρομαι να κανω αναβαθμιση φρένων από ταμπούρο σε δισκοφρενο. Πόσο μπορει να κοστίσει;
 

Spring.n

New member
Oct 2, 2017
69
0
0
scorpion said:
Ναταλία...στείλε το μαζί με του Δημήτρη....και θα σας περιποιηθώ
χαχαχα οκ θα του μιλήσω !! χχαχαχα
 

greyfiesta

New member
Jun 15, 2013
64
0
0
Παιδιά να κάνω μια ερώτηση (μπορεί να είναι και χαζη).
Αν βρούμε πίσω μόνο άκρα από st180 μαζί με ντιζες καλώδια μπορούμε να τα κομποσουμε σε αξονα mk7 mk7.5 (εννοώ να βγάλουμε τα άκρα με τα ταμπουρά και να βάλουμε με τα δισκοφρενα)...
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
19
www.fiestamaniacs.gr
Λογικά κουμπώνουν plug n play. Θα χρειαστείς και τα μαρκούτσια τoυ ST. Έχουν διαφορετικά κουμπώματα οι δαγκάνες.
 

greyfiesta

New member
Jun 15, 2013
64
0
0
kostg said:
Λογικά κουμπώνουν plug n play. Θα χρειαστείς και τα μαρκούτσια τoυ ST. Έχουν διαφορετικά κουμπώματα οι δαγκάνες.

Πώς μπορούμε να μάθουμε στα σίγουρα?
Παίζουν από Αγγλία μεριά αρκετές πίσω ακρο-δαγκανες χωρίς άξονα από τρακαρισμενα st σε αρκετά καλές τιμες....
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread