Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

Oct 19, 2021
275
97
28
Μοντέλο
MK8
Χτύπησε και το δικό μου Fiestάκι η επιδημία του θερμοστάτη. Ήμουν λίγο υποψιασμένος διαβάζοντας εδώ μέσα και την Τετάρτη το βράδυ κατεβαίνοντας την Αλεξάνδρας παρατήρησα εν στάση το δείκτη θερμοκρασίας να πέφτει με το μοτέρ στο ρελαντί. Την επόμενη είχα κλεισμένο σέρβις, το ανέφερα σε αυτόν που παρέλαβε το αμάξι και άλλαξαν το σετ εξαρτημάτων (θερμοστάτη, αισθητήρα κλπ), που αναφέρθηκε πιο πάνω επί τόπου, μέσα στην εγγύηση εννοείται. Τώρα όλα καλά, και η βελτιωμένη ποιότητα λειτουργίας του μοτέρ δείχνει ότι μάλλον υπήρχε κάποιους μήνες το πρόβλημα, αλλά έπρεπε να πιάσει λίγο κρύο για να βγει έντονα στην επιφάνεια. Για λάδια στο κάρτερ κλπ δεν ξέρω παιδιά. Πάντα αφήνω το αμάξι να ολοκληρώσει την αναγέννηση, στην παραμικρή ευκαιρία το πλακώνω λιγάκι να ξεμπουκώνει και αλλάζω λάδια κάθε 7 με 8 χιλιάδες km.
Καλημέρα, για τις αναπλάσεις έχεις απόλυτο δίκιο (δεν το αναφέραμε γιατί είναι αυτονόητο) όπως και για το ξεμπούκωμα. Το δικό μου κάνει χιλιόμετρα μόνο εθνική οδό με ταχύτητες >110 και σπάνια στη πόλη.

Τα euro 6.2 έχουν μεγαλύτερο πρόβλημα λόγο ρύπων.
Τα euro 6 έχουν πιο ελέυθερο dpf και 2 αισθητήρες διαφορικής πίεσης, έναν πρίν το dpf και ένα μετά σε αντίθεση με τα euro 6.2 που έχουν έναν πριν το dpf.
Τα euro 6.2 έχουν και άλλο πετάλ γκαζιού πιο σκληρό σε αίσθηση και διαφορετική χαρτογράφηση εγκεφάλου κινητήρα.
Τα mk8 1.5 tdci 120ps κατασκευής 9/9/2019 και μετά πέρνουν 6.2 λίτρα λάδι με φ.λαδιού και όχι 3.85 για άγνωστο λόγο μέχρι στιγμής.
Τα euro 6.2 έχουν πιο ομαλή καμπύλη ροπής και δεν κρεμάνε ψηλά.

Το δικό σου αν δεν κάνω λάθος φοράει πρόγραμμα rica και όπως και άλλα 120άρια με remap π.χ sp tunes, microchips έχουν άλλο πυρόμετρο που πιθανόν ευνοεί τις αναπλάσεις.
Το δικό σου είναι 3door κόκκινο με χρυσές ζάντες ats streetrallye;
 
Last edited:

shumakos

New member
May 17, 2014
98
13
8
43
ΑΘΗΝΑ
Μοντέλο
MK8
Καλημέρα, για τις αναπλάσεις έχεις απόλυτο δίκιο (δεν το αναφέραμε γιατί είναι αυτονόητο) όπως και για το ξεμπούκωμα. Το δικό μου κάνει χιλιόμετρα μόνο εθνική οδό με ταχύτητες >110 και σπάνια στη πόλη.

Τα euro 6.2 έχουν μεγαλύτερο πρόβλημα λόγο ρύπων.
Τα euro 6 έχουν πιο ελέυθερο dpf και 2 αισθητήρες διαφορικής πίεσης, έναν πρίν το dpf και ένα μετά σε αντίθεση με τα euro 6.2 που έχουν έναν πριν το dpf.
Τα euro 6.2 έχουν και άλλο πετάλ γκαζιού πιο σκληρό σε αίσθηση και διαφορετική χαρτογράφηση εγκεφάλου κινητήρα.
Τα mk8 1.5 tdci 120ps κατασκευής 9/9/2019 και μετά πέρνουν 6.2 λίτρα λάδι με φ.λαδιού και όχι 3.85 για άγνωστο λόγο μέχρι στιγμής.
Τα euro 6.2 έχουν πιο ομαλή καμπύλη ροπής και δεν κρεμάνε ψηλά.

Το δικό σου αν δεν κάνω λάθος φοράει πρόγραμμα rica και όπως και άλλα 120άρια με remap π.χ sp tunes, microchips έχουν άλλο πυρόμετρο που πιθανόν ευνοεί τις αναπλάσεις.
Το δικό σου είναι 3door κόκκινο με χρυσές

Καλημέρα, για τις αναπλάσεις έχεις απόλυτο δίκιο (δεν το αναφέραμε γιατί είναι αυτονόητο) όπως και για το ξεμπούκωμα. Το δικό μου κάνει χιλιόμετρα μόνο εθνική οδό με ταχύτητες >110 και σπάνια στη πόλη.

Τα euro 6.2 έχουν μεγαλύτερο πρόβλημα λόγο ρύπων.
Τα euro 6 έχουν πιο ελέυθερο dpf και 2 αισθητήρες διαφορικής πίεσης, έναν πρίν το dpf και ένα μετά σε αντίθεση με τα euro 6.2 που έχουν έναν πριν το dpf.
Τα euro 6.2 έχουν και άλλο πετάλ γκαζιού πιο σκληρό σε αίσθηση και διαφορετική χαρτογράφηση εγκεφάλου κινητήρα.
Τα mk8 1.5 tdci 120ps κατασκευής 9/9/2019 και μετά πέρνουν 6.2 λίτρα λάδι με φ.λαδιού και όχι 3.85 για άγνωστο λόγο μέχρι στιγμής.
Τα euro 6.2 έχουν πιο ομαλή καμπύλη ροπής και δεν κρεμάνε ψηλά.

Το δικό σου αν δεν κάνω λάθος φοράει πρόγραμμα rica και όπως και άλλα 120άρια με remap π.χ sp tunes, microchips έχουν άλλο πυρόμετρο που πιθανόν ευνοεί τις αναπλάσεις.
Το δικό σου είναι 3door κόκκινο με χρυσές ζάντες ats streetrallye;
Μάλλον 4,2 lt εννοείς. Το δικό μου είναι αγορασμένο 12/ 2018 . Στην πόρτα του οδηγού το ταμπελάκι λέει ότι είναι Euro 6.2. Είναι 5πορτο Chrome blue με τις εργοστασιακές 17άρες. Οικογενειακό ST Line. Off topic alert: Μαμά όντως κρεμούσε μετά τις 3500. Με το RICA έστρωσε αυτό, αλλά με έτρωγε ότι δεν πήρε τα δέοντα και το άλλαξα με microchips. Οι διαδοχικές δυναμομετρήσεις έδειξαν ότι όντως δεν ήταν ιδέα μου. Σε ροπή στο dyno δεν είχε πάρει τίποτα και απλώς ψηλά εκεί που μαμά έβγαζε 120 hp στις 3400, με το RICA έδινε 125 hp στις 3900 που σήμαινε περίπου 10 hp πάνω σε σχέση με το μαμά σε εκείνες τις rpm. Με το microchips έβγαλε 37 kg/m στις 2000 και 150 hp από τις 3500 μέχρι τις 4000 περίπου με μια κορυφή 152 άλογα στις 3850. Άλλο πράγμα που όμως θέλει σεβασμό ειδικά στο βρεγμένο.
 
Oct 19, 2021
275
97
28
Μοντέλο
MK8
Μάλλον 4,2 lt εννοείς. Το δικό μου είναι αγορασμένο 12/ 2018 . Στην πόρτα του οδηγού το ταμπελάκι λέει ότι είναι Euro 6.2. Είναι 5πορτο Chrome blue με τις εργοστασιακές 17άρες. Οικογενειακό ST Line. Off topic alert: Μαμά όντως κρεμούσε μετά τις 3500. Με το RICA έστρωσε αυτό, αλλά με έτρωγε ότι δεν πήρε τα δέοντα και το άλλαξα με microchips. Οι διαδοχικές δυναμομετρήσεις έδειξαν ότι όντως δεν ήταν ιδέα μου. Σε ροπή στο dyno δεν είχε πάρει τίποτα και απλώς ψηλά εκεί που μαμά έβγαζε 120 hp στις 3400, με το RICA έδινε 125 hp στις 3900 που σήμαινε περίπου 10 hp πάνω σε σχέση με το μαμά σε εκείνες τις rpm. Με το microchips έβγαλε 37 kg/m στις 2000 και 150 hp από τις 3500 μέχρι τις 4000 περίπου με μια κορυφή 152 άλογα στις 3850. Άλλο πράγμα που όμως θέλει σεβασμό ειδικά στο βρεγμένο.
Καλησπέρα, τα παρακάτω είναι οι χωρητικότητες απο το σύστημα της ford.
Μέχρι 9/9/2019 Unitial fill 4.25 και service fill 3.85 με φίλτρο.
Απο 9/9/2019 Unitial fill 7.3 και service fill 6.2 με φίλτρο.
Unitial fill είναι η πλήρωση απο το εργοστάσιο σε καινούργιο κινητήρα
ή όταν κάνεις επισκευή κινητήρα.
 
Oct 19, 2021
275
97
28
Μοντέλο
MK8
Καλημέρα, αν και off topic οι δικές μου δυναμομετρήσεις ήταν οι εξής:
Πρίν αλλάξω μπέκ 88kw/119.6hp στις 3600 σ.α.λ και 285nm/29.1kg
απο τις 1750-2500 σταθερά με το μοτέρ να κρεμάει στις 4400σ.α.λ.

Μέτα την αλλαγή μπέκ και update εγκεφάλου κινητήρα στο ίδιο δυναμόμετρο 96kw/130.5hp στις 3800 σ.α.λ και 310nm/31.6kg
απο τις 1700-3250 σταθερά με το μοτέρ να κρεμάει στις 4750σ.α.λ.

Οι δυναμομετρήσεις έγιναν με τρείς μέρες διαφορά με το ίδιο κάυσιμο στο ρεζερβουάρ (bp ultimate diesel), με καινούργια λάδια/φ.λαδιού/φ.πετρελαίου/φ.αέρος, με 4η σχέση στο κιβώτιο.
Το αυτοκίνητο δεν φοράει πρόγραμμα, είναι εργοστασιακό.
 

thanos13

Member
Feb 27, 2013
200
42
28
Μοντέλο
MK8
Καλησπέρα,εγώ ακόμα περιμένω το πόρισμα.Απο την άλλη όμως ηρέμησε το κεφάλι μου τώρα που δεν το έχω γιατί εκνευριζόμουν αφάνταστα κάθε φορά που το οδηγούσα και άρχιζε τα κουλά του.
 
Oct 19, 2021
275
97
28
Μοντέλο
MK8
Καλησπέρα,εγώ ακόμα περιμένω το πόρισμα.Απο την άλλη όμως ηρέμησε το κεφάλι μου τώρα που δεν το έχω γιατί εκνευριζόμουν αφάνταστα κάθε φορά που το οδηγούσα και άρχιζε τα κουλά του.
Καλησπέρα, έχεις κάποιο νέο;
 

thanos13

Member
Feb 27, 2013
200
42
28
Μοντέλο
MK8
Καλησπέρα,οχι ακόμα τίποτα,θα πάρω εγώ το απόγευμα ή άυριο το πρωί.Το δικό σου είναι οκ τώρα;
 
Oct 19, 2021
275
97
28
Μοντέλο
MK8
Καλησπέρα,οχι ακόμα τίποτα,θα πάρω εγώ το απόγευμα ή άυριο το πρωί.Το δικό σου είναι οκ τώρα;
Καλησπέρα, η θερμοκρασία είναι σταθερά 90, έχει καλύτερο καλοριφέρ και το πρωί κρατάει απορρόφηση για κανα δυό λεπτά ενώ πρίν την αλλαγή θερμοστάτη δεν κρατούσε απορρόφηση ακόμη και στους -10c. Μένει να συμπληρώσω χιλιόμετρα να δω αν ανάβει η ένδειξη change oil soon/now και αν κατεβάζει πετρέλαια στο κάρτερ / στάθμη λαδιού.
Post automatically merged:

Άστα να πάνε, εμένα χθές μου είπαν να βγάλουμε τον ενισχυτή που έχω βάλει στο ηχοσύστημα μπας και φταίει αυτό, ότι να ναι
Καλησπέρα, έχεις κάποιο νέο;
 

ge0 mk8

Member
Oct 15, 2018
116
33
28
Μοντέλο
MK8
Καλησπέρα, η θερμοκρασία είναι σταθερά 90, έχει καλύτερο καλοριφέρ και το πρωί κρατάει απορρόφηση για κανα δυό λεπτά ενώ πρίν την αλλαγή θερμοστάτη δεν κρατούσε απορρόφηση ακόμη και στους -10c. Μένει να συμπληρώσω χιλιόμετρα να δω αν ανάβει η ένδειξη change oil soon/now και αν κατεβάζει πετρέλαια στο κάρτερ / στάθμη λαδιού.
Post automatically merged:


Καλησπέρα, έχεις κάποιο νέο;
Καλησπέρα , ακόμα μέσα είναι το αυτοκίνητο , μου ζήτησαν σήμερα και το 2 κλειδί. Θα το γυρίσουν σε εργοστασιακή μορφή μου είπε αλλά θα βάλουν και μια μονάδα καινούργια που ελέγχει τα περιφερειακά μου είπε .
Περιμένω να δω αν θα βγάλουμε άκρη..
 

thanos13

Member
Feb 27, 2013
200
42
28
Μοντέλο
MK8
Καλησπέρα,παρέλαβα το απόγευμα το αμάξι,αλλάχθηκε ο θερμοστάτης,στη διαδρομή της επιστροφής η θερμοκρασία έμεινε σταθερή και η λειτουργια του κινητήα πιο ομαλή,θα περιμένω να αν εμφανίσει ξανά το σκορτσάρισμα και αν ανεβαίνει η στάθμη των λαδιών.Για οτι νεότερο θα σας ενημερώσω.
 
  • Like
Αντιδράσεις: ge0 mk8
Oct 19, 2021
275
97
28
Μοντέλο
MK8
Καλησπέρα , ακόμα μέσα είναι το αυτοκίνητο , μου ζήτησαν σήμερα και το 2 κλειδί. Θα το γυρίσουν σε εργοστασιακή μορφή μου είπε αλλά θα βάλουν και μια μονάδα καινούργια που ελέγχει τα περιφερειακά μου είπε .
Περιμένω να δω αν θα βγάλουμε άκρη..
Καλησπέρα, μόλις έκανα το service των 60000χλμ και όλα καλά μέχρι εδω. Έκαναν καινούρια ανάκληση / update εγκεφάλου κινητήρα που αφορά κάτι για πρόβλημα με καυσαέρια και ώς δια μαγείας σταμάτησε να δουλέυει το start/stop (το κουμπί δεν λειτουργεί, είναι αναμμένο off και δεν κάνει τιποτα αν το το πατήσεις).
Στο κατράν menu/information/auto start stop/ βγάζει μήνυμα:
engine on due to vehicle manueuring.
Στο βιβλίο οδηγιών του αυτοκινήτου λέει οτι το μήνυμα αυτο απενεργοποιεί το start stop και ο λόγος είναι:
the wheels are at a sharp angle or the steering wheel is being turned.
Μάλλον έπαθα τα ίδια με τον geo mk8.
 
Last edited:

ge0 mk8

Member
Oct 15, 2018
116
33
28
Μοντέλο
MK8
Καλησπέρα, μόλις έκανα το service των 60000χλμ και όλα καλά μέχρι εδω. Έκαναν καινούρια ανάκληση / update εγκεφάλου κινητήρα που αφορά κάτι για πρόβλημα με καυσαέρια και ώς δια μαγείας σταμάτησε να δουλέυει το start/stop (το κουμπί δεν λειτουργεί, είναι αναμμενο off και δεν κάνει τιποτα αν το το πατήσεις). Στο κατράν menu/information/auto start stop/ βγάζει μήνυμα: engine on duo to vehicle manueuring. Στο βιβλίο οδηγιών του αυτοκινήτου λέει οτι το μήνυμα αυτο απενεργοποιεί το start stop και ο λόγος είναι : the wheels are at a sharp angle or the steering wheel is being turned. Μάλλον έπαθα τα ίδια με τον geo mk8.
Ακριβώς το ίδιο έχω και εγώ. Το αστείο της υπόθεσης είναι ότι σήμερα μου είπαν ότι βρήκαν το πρόβλημα ( αν και εμένα μου ακούγεται πολύ περίεργο)
Μου είπαν ότι υπάρχει αλλοιωμένο λογισμικό στο αυτοκίνητο , και πως στο λογισμικό του φαίνεται να έχει τη λειτουργία του αυτόματου παρκαρίσματος ενώ το αυτοκίνητο σαν λειτουργία δεν την έχει και ότι αυτό μπλοκάρει το start stop.
Μου είπαν δεν μπορούν να κάνουν κάτι και πως έχουν ζητήσει από την ford κάποιο αρχείο για να λυθεί το πρόβλημα .
Αύριο θα ξέρω περισσότερα , λογικά θα πάρω το αμάξι χωρίς να λειτουργεί το start stop μέχρι να γίνει αυτό με την ford . Εγώ πρώτη φορά ακούω τέτοια πράγματα.
 
Oct 19, 2021
275
97
28
Μοντέλο
MK8
Ακριβώς το ίδιο έχω και εγώ. Το αστείο της υπόθεσης είναι ότι σήμερα μου είπαν ότι βρήκαν το πρόβλημα ( αν και εμένα μου ακούγεται πολύ περίεργο)
Μου είπαν ότι υπάρχει αλλοιωμένο λογισμικό στο αυτοκίνητο , και πως στο λογισμικό του φαίνεται να έχει τη λειτουργία του αυτόματου παρκαρίσματος ενώ το αυτοκίνητο σαν λειτουργία δεν την έχει και ότι αυτό μπλοκάρει το start stop.
Μου είπαν δεν μπορούν να κάνουν κάτι και πως έχουν ζητήσει από την ford κάποιο αρχείο για να λυθεί το πρόβλημα .
Αύριο θα ξέρω περισσότερα , λογικά θα πάρω το αμάξι χωρίς να λειτουργεί το start stop μέχρι να γίνει αυτό με την ford . Εγώ πρώτη φορά ακούω τέτοια πράγματα.
Καλησπέρα, διάβασα σε Αγγλικό forum ενα post απο μηχανικό ford οτι όταν κάνεις update εγκεφάλου κινητήρα οι τροχοί πρέπει να πατάνε στο έδαφος, αν όχι μπορεί να δημιουργήσει το παραπάνω πρόβλημα με το start/stop, (το δικό μου κατά το update ήταν λίγο σηκωμένο στην ράμπα).Ήμαρτον... Το δικό σου τη μήνυμα βγάζει;
 

ge0 mk8

Member
Oct 15, 2018
116
33
28
Μοντέλο
MK8
Καλησπέρα, διάβασα σε Αγγλικό forum ενα post απο μηχανικό ford οτι όταν κάνεις update εγκεφάλου κινητήρα οι τροχοί πρέπει να πατάνε στο έδαφος, αν όχι μπορεί να δημιουργήσει το παραπάνω πρόβλημα με το start/stop, (το δικό μου κατά το update ήταν λίγο σηκωμένο στην ράμπα).Ήμαρτον... Το δικό σου τη μήνυμα βγάζει;
Δεν ξέρω ,δεν είχα πρόσβαση στο αμάξι καθόλου , γενικά αύριο υποτίθεται θα τα πούμε αναλυτικά. Μόλις έχω πληροφορίες θα στείλω.
Άρα εσένα βρήκαν κατευθείαν το πρόβλημα ?
Γενικά τι σου είπαν ?
 
Oct 19, 2021
275
97
28
Μοντέλο
MK8
Δεν ξέρω ,δεν είχα πρόσβαση στο αμάξι καθόλου , γενικά αύριο υποτίθεται θα τα πούμε αναλυτικά. Μόλις έχω πληροφορίες θα στείλω.
Άρα εσένα βρήκαν κατευθείαν το πρόβλημα ?
Γενικά τι σου είπαν ?
Δεν ξέρουν, αύριο θα ξαναμιλήσω. Αν μπείς στο ford etis / vehicle look up με τον αριθμό πλαισίου απο το δικό σου και πατήσεις
pti information/pti related electronic contol units το πρώτο που ανοίγει γράφει pcm, εκεί στην τρίτη στήλη γράφει software part number. Το δικό μου έχει κωδικό J1B1-14C204-ABN με ημερομηνία 10/12/2021. Δες αν μπορείς και το δικό σου μπάς και βγάλουμε άκρη, ευχαριστώ.
Post automatically merged:

Το πρόβλημα το βρήκαν αμέσως, κατάλαβαν οτι φταίει το update. Αν έχεις το ίδιο software number τότε θα είμαστε σίγουροι οτι φταίει αυτό.
 
Last edited:

ge0 mk8

Member
Oct 15, 2018
116
33
28
Μοντέλο
MK8
Δεν ξέρουν, αύριο θα ξαναμιλήσω. Αν μπείς στο ford etis / vehicle look up με τον αριθμό πλαισίου απο το δικό σου και πατήσεις
pti information/pti related electronic contol units το πρώτο που ανοίγει γράφει pcm, εκεί στην τρίτη στήλη γράφει software part number. Το δικό μου έχει κωδικό J1B1-14C204-ABN με ημερομηνία 10/12/2021. Δες αν μπορείς και το δικό σου μπάς και βγάλουμε άκρη, ευχαριστώ.
Post automatically merged:

Το πρόβλημα το βρήκαν αμέσως, κατάλαβαν οτι φταίει το update. Αν έχεις το ίδιο software number τότε θα είμαστε σίγουροι οτι φταίει αυτό.
το τσέκαρα έχω το ίδιο απλά με ημερομηνία 01/12/2021 την ημέρα που μου έβγαλε το πρόβλημα δλδ.
 
Oct 19, 2021
275
97
28
Μοντέλο
MK8
το τσέκαρα έχω το ίδιο απλά με ημερομηνία 01/12/2021 την ημέρα που μου έβγαλε το πρόβλημα δλδ.
Θα πω στην ford Στάθης να μιλήσει με την ford car center (νομίζω οτι γνωρίζονται) για βρεθεί λύση απο την ford motor hellas. Ευχαριστώ για την βοήθεια. Μόλις έχω νέα θα ενημερώσω.
 
  • Like
Αντιδράσεις: ge0 mk8

thanos13

Member
Feb 27, 2013
200
42
28
Μοντέλο
MK8
Καλημέρα,τελικά πηγαίνοντας σήμερα στη δουλειά εμφάνισε πάλι το σκορτσάτισμα στην αλλαγή ταχύτητας και δούλευε με ανεβασμένες στροφές στο ρελαντί,ο δε δείκτης θερμοκρασίας άρχισε πάλι να ανεβοκατεβαίνει μετά απο 35 χλμ πορείας.Όταν έφτασα στη δουλειά και πηγα να παρκάρω είδα το δείκτη να πέφτει λίγο και να ξανανεβαίνει.Στο αμάξι έγινε service των 60.000χλμ και αλλάχτηκε ο θερμοστάτης.
 
Oct 19, 2021
275
97
28
Μοντέλο
MK8
Καλημέρα,τελικά πηγαίνοντας σήμερα στη δουλειά εμφάνισε πάλι το σκορτσάτισμα στην αλλαγή ταχύτητας και δούλευε με ανεβασμένες στροφές στο ρελαντί,ο δε δείκτης θερμοκρασίας άρχισε πάλι να ανεβοκατεβαίνει μετά απο 35 χλμ πορείας.Όταν έφτασα στη δουλειά και πηγα να παρκάρω είδα το δείκτη να πέφτει λίγο και να ξανανεβαίνει.Στο αμάξι έγινε service των 60.000χλμ και αλλάχτηκε ο θερμοστάτης.
Καλημέρα, μπορείς να δείς πιο software έχει το δικό σου στην pcm;
Κάτι μου λέει οτι έχεις J1B1-14C204-ABK.
 
Last edited:

thanos13

Member
Feb 27, 2013
200
42
28
Μοντέλο
MK8
Καλημέρα, μπορείς να δείς πιο software έχει το δικό σου στην pcm;
Κάτι μου λέει οτι έχεις J1B1-14C204-ABK.
Μόλις είδα στο etis οτι έχω την J1B1-14C204-ABK
 

Attachments

  • Screenshot_20211211-113125_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20211211-113125_Samsung Internet.jpg
    252.2 KB · Προβολές: 12

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread