Καλώς ήλθατε στο ανανεωμένο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για λόγους ασφαλείας για να μπορέσετε να συνδεθείτε θα πρέπει να κάνετε επαναφορά κωδικού βάζοντας το e-mail που αντιστοιχεί στον λογαριασμό σας.
Επαναφορά κωδικού
  Guest viewing is limited
  • You have a limited number of page views remaining
  • 0 guest views remaining

Oct 19, 2021
259
77
28
Μοντέλο
MK8
Καλησπέρα, εμένα στο ford pass μου έχει βγάλει ένδειξη για αλλαγή λαδιών απο 3 Μαρτίου αλλά στο καντράν τίποτα ακόμα. Μάλλον περιμένει να ξεχειλίσει πρώτα ..
Post automatically merged:


Τραγωδία για άλλη μια φορά από την ford motor Hellas που δεν μπορεί να κάνει ούτε τα βασικά..
Εγώ θα κάνω το τελευταίο update που υποτίθεται ότι θα βγει τώρα και μετά θα του βάλω πρόγραμμα να δω αν θα αλλάξει κάτι, αν όχι θα τους το δώσω να το έχουν να παίζουν !!
Καλησπέρα geo, είμαι στο παρά πέντε να κάνω custom πρόγραμμα στο δυναμόμετρο με dpf delete μπάς και ησυχάσω.
Το dpf θα το στείλω στην ford motor Hellas τυλιγμένο με ροζ κορδέλα.
 

ge0 mk8

Member
Oct 15, 2018
116
32
28
Μοντέλο
MK8
Καλησπέρα geo, είμαι στο παρά πέντε να κάνω custom πρόγραμμα στο δυναμόμετρο με dpf delete μπάς και ησυχάσω.
Το dpf θα το στείλω στην ford motor Hellas τυλιγμένο με ροζ κορδέλα.
Στείλε όλο τον κινητήρα καλύτερα και πάμε να βάλουμε από euro 6😂😂😂
 
  • Like
Αντιδράσεις: thanos13 and Konstantinos.p

ge0 mk8

Member
Oct 15, 2018
116
32
28
Μοντέλο
MK8
Καλησπέρα, στα νεότερα της τραγωδίας, μου έστειλε email η ford motor Hellas ότι το update ειναι έτοιμο και ότι θα με πάρει η car center για ραντεβού. Και ήμουν έτοιμος να τους πάρω αυτές τις μέρες να δω αν φταίει ο τρόπος οδήγησης μου που δεν βγαίνει το update ..
 
  • Like
Αντιδράσεις: Konstantinos.p, thanos13 and Giotis1293

Giotis1293

Rookie
Feb 21, 2022
20
14
3
Μοντέλο
MK8
3 φορά στο καντράν oil change μετά από 1500 χιλιόμετρα μόνο με καινούργια λάδια.Σε κάθε ταξίδι μαζί με τα έξοδα πετρέλαιο πρέπει να έχουμε και τα λάδια συν διόδια.Λεω να αγοράσω αεροπλάνο πιο φθηνά θα μου βγαίνει
 
  • Like
Αντιδράσεις: Konstantinos.p

thanos13

Member
Feb 27, 2013
177
32
28
Μοντέλο
MK8
3 φορά στο καντράν oil change μετά από 1500 χιλιόμετρα μόνο με καινούργια λάδια.Σε κάθε ταξίδι μαζί με τα έξοδα πετρέλαιο πρέπει να έχουμε και τα λάδια συν διόδια.Λεω να αγοράσω αεροπλάνο πιο φθηνά θα μου βγαίνει
😂😂😂
 
Oct 19, 2021
259
77
28
Μοντέλο
MK8
Καλησπέρα, σήμερα πήγα στην ford Στάθης διότι άναψε για άλλη μία φορά η ένδειξη "change oil soon" στα 3500χλμ από την προηγούμενη φορά.
Η στάθμη λαδιού ήταν λίγο πάνω από το max, κάτι το οποίο περίμενα καθώς τις τελευταίες ημέρες κρατάει στροφές με μεγαλύτερη συχνότητα.
Το software στην pcm/εγκέφαλο κινητήρα είναι αυτό που διορθώνει το πρόβλημα με το start-stop και είχε γίνει update στην προηγούμενη επίσκεψη μου πρίν από 3500χλμ/πρίν ενάμιση μήνα μαζί με λάδια και φ.λαδιού.
Αυτή η έκδοση λογισμικού δεν έλυσε το πρόβλημα με το oil dilution.

Σήμερα μετά την αλλαγή λαδιών και φ.λαδιού έγινε έλενχος με το διαγνωστικό και δεν βρέθηκαν βλάβες σε κανένα εγκέφαλο.
Η pcm/εγκέφαλος κινητήρα είχε διαθέσιμο νέο update το οποίο αποφασίσαμε να περαστεί στην pcm.
Μετά το update όλα λειτουργούν κανονικά.
Δυστυχώς δεν υπάρχει ενημέρωση από την ford motor Hellas για το συγκεκριμένο update πρός την ford Στάθης και υποθέτω ότι είναι αυτό στο οποίο αναφέρθηκε ο geo mk8 καθώς έχει ημερομηνία έκδοσης Μάιο του 2022.
 
  • Like
Αντιδράσεις: Giotis1293

ge0 mk8

Member
Oct 15, 2018
116
32
28
Μοντέλο
MK8
Καλησπέρα, σήμερα πήγα στην ford Στάθης διότι άναψε για άλλη μία φορά η ένδειξη "change oil soon" στα 3500χλμ από την προηγούμενη φορά.
Η στάθμη λαδιού ήταν λίγο πάνω από το max, κάτι το οποίο περίμενα καθώς τις τελευταίες ημέρες κρατάει στροφές με μεγαλύτερη συχνότητα.
Το software στην pcm/εγκέφαλο κινητήρα είναι αυτό που διορθώνει το πρόβλημα με το start-stop και είχε γίνει update στην προηγούμενη επίσκεψη μου πρίν από 3500χλμ/πρίν ενάμιση μήνα μαζί με λάδια και φ.λαδιού.
Αυτή η έκδοση λογισμικού δεν έλυσε το πρόβλημα με το oil dilution.

Σήμερα μετά την αλλαγή λαδιών και φ.λαδιού έγινε έλενχος με το διαγνωστικό και δεν βρέθηκαν βλάβες σε κανένα εγκέφαλο.
Η pcm/εγκέφαλος κινητήρα είχε διαθέσιμο νέο update το οποίο αποφασίσαμε να περαστεί στην pcm.
Μετά το update όλα λειτουργούν κανονικά.
Δυστυχώς δεν υπάρχει ενημέρωση από την ford motor Hellas για το συγκεκριμένο update πρός την ford Στάθης και υποθέτω ότι είναι αυτό στο οποίο αναφέρθηκε ο geo mk8 καθώς έχει ημερομηνία έκδοσης Μάιο του 2022.
Καλησπέρα , σήμερα με πήραν από την car center και κανονίσαμε Τετάρτη για να γίνει το update που υποτίθεται ότι διορθώνει- βελτιώνει την κατάσταση, οπότε ναι αυτό το update έκανες. Αν δεις καμιά διαφορά στο αυτοκίνητο πες μας.
Post automatically merged:

Καλησπέρα , σήμερα με πήραν από την car center και κανονίσαμε Τετάρτη για να γίνει το update που υποτίθεται ότι διορθώνει- βελτιώνει την κατάσταση, οπότε ναι αυτό το update έκανες. Αν δεις καμιά διαφορά στο αυτοκίνητο πες μας.
Εμένα πάντως λαμπάκι δεν έχει ανάψει ακόμα για τα λάδια και έχω κάνει 6000 .
Πάντως μόλις κάνω το update μετά θα πάω για πρόγραμμα
 

thanos13

Member
Feb 27, 2013
177
32
28
Μοντέλο
MK8
Καλημέρα,εγώ πήγα το αυτοκίνητο στη ford Στάθης την Τετάρτη 18/05 για έλεγχο,αφού το ford pass μου έβγαζε συνέχεια μήνυμα αλλά λαμπάκι δεν άναβε.Εγινε έλεγχος στο διαγνωστικό,δεν βρέθηκαν βλάβες,τα λάδια περίπου στο max,έγινε και μια αναβάθμιη στην pcm,μάλλον αυτη που διορθώνει το start stop.Μίλησα με το Στέλλιο,μου είπε να το παρακολουθώ να δούμε πως θα πάει.Το start stop επανήλθε,στροφές κρατάει όποτε γουστάρει και για όσο γουστάρει,άλλη διαφορά δεν παρατήρησα.Το θέμα είναι οτι απο τη Μ.εβδομάδα και έπειτα το αμαξι δεν κινείται καθημερινά και τα χιλιόμετρα που κάνω είναι ελάχιστα οπότε δεν μπορώ να βγάλω ασφαλή συμπεράσματα.Η σκέψη για πρόγραμμα τριγυρνάει και στο δικό μου μυαλό.
 
  • Like
Αντιδράσεις: Konstantinos.p

ge0 mk8

Member
Oct 15, 2018
116
32
28
Μοντέλο
MK8
Καλησπέρα , πήγα σήμερα στην car center και έγινε αναβάθμιση της pcm , έλεγχος για σφάλματα στο διαγνωστικό , ανάπλαση του dpf. Στην αρχή μου είπαν ότι το αμάξι είναι έτοιμο χωρίς καν να κοιτάξουν τα λάδια που είχαν περάσει το max , αλλά μετά από δικές μου πιέσεις έγινε και αλλαγή στα λάδια .
 
  • Like
Αντιδράσεις: thanos13 and Konstantinos.p

sinco

Newbie
Jun 16, 2022
2
1
3
Μοντέλο
MK8
Καλησπέρα, διαβάζω τις τελευταίες 2-3 σελίδες και μπορώ να πω ότι έχω αγχωθεί. Πήρα και γω το ίδιο μοντέλο τέλη του 2020, από Γερμανία με πολλά χλμ πάνω του (122.000). Έκανα service αλλαγή λαδιών, φ.λ. και φίλτρου ντίζελ κατευθείαν (Νοέμβριος 2020). Μου βγήκε η ένδειξη ν αλλάξω λάδια πάλι Σεπτέμβριο του 2021. Πήγα και την έκανα. 4000χλμ μετά, (Ιανουάριος 2022) πάλι το ίδιο. Μόνο που αυτή τη φορά νόμιζα πως ήτανε λάθος του εγκεφάλου, οπότε βλακωδώς έκανα μόνος μου reset το μήνυμα. 2 μήνες μετά, πάλι το ίδιο. Το πήγα για αλλαγή λαδιών ξανά, και ο μηχανικός μου είπε να το οδηγώ πιο πολύ σε εθνική γιατί βρήκε πολύ καταπονημένα τα λάδια. Να πω την αλήθεια, το τελευταίο διάστημα το είχα παραμελήσει. Με λίγο ψάξιμο είδα ότι κάνει και μόνο του αναγέννηση και το καταλαβαίνω μόνο από τις 950 στροφές στο ρελαντί γιατί δεν έχει ένδειξη (;; ). Οπότε πλέον το αφήνω και δεν σβήνω την μηχανή. Παρόλα αυτά, ενώ από τότε που το πήρα από το συνεργείο το τρέχω κάθε 1-2 βδομάδες εθνική (Αθήνα-Χαλκίδα) με 2700-3000 στροφές, κάθε φορά την επόμενη μέρα κάνει αναγέννηση στο ρελαντί...Υπάρχει κάποια συμβουλή που μου δίνετε; Πρακτικά είμαι στην παρέα σας γι αυτό το λόγο, από απελπισία. Δε θα αντέξω να ξανα αλλάξω λάδια μέσα σε 3 μήνες..
 
  • Like
Αντιδράσεις: Konstantinos.p

Giotis1293

Rookie
Feb 21, 2022
20
14
3
Μοντέλο
MK8
Καλησπέρα, διαβάζω τις τελευταίες 2-3 σελίδες και μπορώ να πω ότι έχω αγχωθεί. Πήρα και γω το ίδιο μοντέλο τέλη του 2020, από Γερμανία με πολλά χλμ πάνω του (122.000). Έκανα service αλλαγή λαδιών, φ.λ. και φίλτρου ντίζελ κατευθείαν (Νοέμβριος 2020). Μου βγήκε η ένδειξη ν αλλάξω λάδια πάλι Σεπτέμβριο του 2021. Πήγα και την έκανα. 4000χλμ μετά, (Ιανουάριος 2022) πάλι το ίδιο. Μόνο που αυτή τη φορά νόμιζα πως ήτανε λάθος του εγκεφάλου, οπότε βλακωδώς έκανα μόνος μου reset το μήνυμα. 2 μήνες μετά, πάλι το ίδιο. Το πήγα για αλλαγή λαδιών ξανά, και ο μηχανικός μου είπε να το οδηγώ πιο πολύ σε εθνική γιατί βρήκε πολύ καταπονημένα τα λάδια. Να πω την αλήθεια, το τελευταίο διάστημα το είχα παραμελήσει. Με λίγο ψάξιμο είδα ότι κάνει και μόνο του αναγέννηση και το καταλαβαίνω μόνο από τις 950 στροφές στο ρελαντί γιατί δεν έχει ένδειξη (;; ). Οπότε πλέον το αφήνω και δεν σβήνω την μηχανή. Παρόλα αυτά, ενώ από τότε που το πήρα από το συνεργείο το τρέχω κάθε 1-2 βδομάδες εθνική (Αθήνα-Χαλκίδα) με 2700-3000 στροφές, κάθε φορά την επόμενη μέρα κάνει αναγέννηση στο ρελαντί...Υπάρχει κάποια συμβουλή που μου δίνετε; Πρακτικά είμαι στην παρέα σας γι αυτό το λόγο, από απελπισία. Δε θα αντέξω να ξανα αλλάξω λάδια μέσα σε 3 μήνες..
Υπάρχει αναβάθμιση και έχω παρατηρήσει ότι το έχει σταματήσει πήγαινε και πες να το βάλουν στο λεπτόπ για να δούνε την τελευταία αναβάθμιση
Post automatically merged:

Υπάρχει αναβάθμιση και έχω παρατηρήσει ότι το έχει σταματήσει πήγαινε και πες να το βάλουν στο λαπτόπ για να δούνε την τελευταία αναβάθμιση
 
  • Like
Αντιδράσεις: sinco

sinco

Newbie
Jun 16, 2022
2
1
3
Μοντέλο
MK8
Υπάρχει αναβάθμιση και έχω παρατηρήσει ότι το έχει σταματήσει πήγαινε και πες να το βάλουν στο λεπτόπ για να δούνε την τελευταία αναβάθμιση
Post automatically merged:
Το θέμα μου δεν είναι μόνο να σταματήσουν οι αναγεννήσεις στο ρελαντί, αλλά να βρω με ποιόν τρόπο θα ξεμπουκώσω το (προφανώς) βουλωμένο μου dpf για να μη χρειάζεται καν να τις κάνει. Δεν καταλαβαίνω γιατί δεν "πιάνουν" τα 20λεπτα που το τρέχω στην εθνική.
 

Giotis1293

Rookie
Feb 21, 2022
20
14
3
Μοντέλο
MK8
Το θέμα μου δεν είναι μόνο να σταματήσουν οι αναγεννήσεις στο ρελαντί, αλλά να βρω με ποιόν τρόπο θα ξεμπουκώσω το (προφανώς) βουλωμένο μου dpf για να μη χρειάζεται καν να τις κάνει. Δεν καταλαβαίνω γιατί δεν "πιάνουν" τα 20λεπτα που το τρέχω στην εθνική.
Αυτό δεν θα σταματήσει. Το θέμα είναι να μην κάνει το oil dilution και το δικό μου κάνει συνέχεια αναγέννησης και το πάω μόνο εθνική με μεγάλη ταχύτητα.Πηγαινε να κάνεις την αναβάθμιση και τα υπόλοιπα θα έρθουν μόνα τους
 
  • Like
Αντιδράσεις: sinco

thanos13

Member
Feb 27, 2013
177
32
28
Μοντέλο
MK8
Καλημέρα κι απο εμένα,όλα τα ίδια κάνουν,το πρόβλημα δεν είναι ο τρόπος οδήγησης.Και το δικό μου που κινειται αποκλειστικά εκτός πολης έτσι κάνει.Το θέμα είναι το oil dilution.Πήγαινε σε ένα εξουσιοδοτημένο συνεργείο και πες τους να σου κάνουν την τελευταία αναβάθμιση οπως ειπε και ο Giotiis1293.
 
  • Like
Αντιδράσεις: sinco
Oct 19, 2021
259
77
28
Μοντέλο
MK8
Καλησπέρα, στις 25 Μαΐου 2022 είχα επισκεφτεί την ford Στάθης με αναμμένη ένδειξη "change oil soon" και για άλλη μία φορά η στάθμη λαδιού ήταν λίγο πάνω από το max.
Όπως είχα γράψει αλλάχτηκαν εκ νέου τα λάδια και το φίλτρο λαδιού και έγινε το τελευταίο update στην pcm (εγκέφαλο κινητήρα) με ημερομηνία έκδοσης Μάιο 2022 το οποίο υποτίθεται ότι διορθώνει-βελτιώνει το πρόβλημα με την αραίωση λαδιού/oil dilution.

Δυστυχώς, τίποτα δεν άλλαξε στην λειτουργία του κινητήρα ούτε στη συχνότητα των αναπλάσεων του dpf με το αυτοκίνητο να κρατάει ανεβασμένες στροφές είτε με κρύο κινητήρα είτε με ζεστό ανεξάρτητα από την διαδρομή/απόσταση ή την ταχύτητα με την οποία κινείται. 1500χλμ μετά η στάθμη λαδιού ανέβηκε από τα 3/4 του δείκτη λαδιού στο max.

Στις 21 Ιουνίου 2022 αποφάσισα να γίνουν όλες οι απαραίτητες εργασιές ώστε να λυθεί μιά και καλή το πρόβλημα με το oil dilution.
Στο αυτοκίνητο έγιναν οι εξής εργασίες:

1) μέτρηση συμπίεσης στούς 4 κυλίνδρους-μετρήθηκαν στο μέγιστο όριο που ορίζει ο κατασκευαστής και έχουν μεταξύ τους την ίδια συμπίεση ακριβώς.
2) έλενχος φτερωτής τουρμπίνας και vnt-δεν βρέθηκε πρόβλημα.
3) καθαρισμός intercooler/πεταλούδας γκαζιού/πολλαπλή εισαγωγής/βαλβίδας egr και προληπτικά καθαρισμός του maf.
4) έλενχος των μπέκ-σήμα εγκεφάλου πρός μπέκ/ζητούμενος χρόνος ψεκασμού/ποσότητα ψεκασμού και βαθμός διόρθωσης μπέκ.
Από τα logs σε όλο το φάσμα στροφών και τα 4 μπέκ ψεκάζουν σωστά με μηδενικό βαθμό διόρθωσης.
5) αλλαγή λαδιού-motul και φ.λαδιου/φ.πετρελαίου/φ.αέρος.
6) τοποθέτηση εργοστασιακού downpipe χωρίς dpf και καθαρισμός εργοστασιακού καταλύτη/λ/αισθητήρεςθερμοκρασίας.
7) τοποθέτηση dual air feed στόμιο εισαγωγής/airbox από fiesta st mk8.
8) τέλος έγινε custom πρόγραμμα στο δυναμόμετρο-stage 2 με dpf/egr deactivation και throttle response calibration.
Μετά τον προγραμματισμό πήραμε logs στον δρόμο για τυχών δυσλειτουργίες και το μοτέρ δείχνει υγιέστατο.

Μετά τις παραπάνω εργασίες έκανα 1000χλμ και η στάθμη λαδιού είναι σταθερά στα 3/4 του δείκτη λαδιού.
Η κατανάλωση καυσίμου στις ίδιες διαδρομές/ταχύτητες χωρίς να επιδιώκω την οικονομία καυσίμου-αντίθετα έκανα αρκετά πατήματα για να πάρω μετρήσεις με το vbox, έπεσε από το 5.6L/100 στα 4.7L/100.

Πληροφορίες για τα λάδια της motul τις μετρήσεις με το vbox της racelogic και διαγράμματα/μετρήσεις δυναμόμετρου και ότι άλλο χρειαστεί θα δώσω μόνο σε όσους έχουν πρόβλημα με oil dilution σε προσωπικό μήνυμα.
 
  • Like
Αντιδράσεις: thanos13

Giotis1293

Rookie
Feb 21, 2022
20
14
3
Μοντέλο
MK8
Καλησπέρα, στις 25 Μαΐου 2022 είχα επισκεφτεί την ford Στάθης με αναμμένη ένδειξη "change oil soon" και για άλλη μία φορά η στάθμη λαδιού ήταν λίγο πάνω από το max.
Όπως είχα γράψει αλλάχτηκαν εκ νέου τα λάδια και το φίλτρο λαδιού και έγινε το τελευταίο update στην pcm (εγκέφαλο κινητήρα) με ημερομηνία έκδοσης Μάιο 2022 το οποίο υποτίθεται ότι διορθώνει-βελτιώνει το πρόβλημα με την αραίωση λαδιού/oil dilution.

Δυστυχώς, τίποτα δεν άλλαξε στην λειτουργία του κινητήρα ούτε στη συχνότητα των αναπλάσεων του dpf με το αυτοκίνητο να κρατάει ανεβασμένες στροφές είτε με κρύο κινητήρα είτε με ζεστό ανεξάρτητα από την διαδρομή/απόσταση ή την ταχύτητα με την οποία κινείται. 1500χλμ μετά η στάθμη λαδιού ανέβηκε από τα 3/4 του δείκτη λαδιού στο max.

Στις 21 Ιουνίου 2022 αποφάσισα να γίνουν όλες οι απαραίτητες εργασιές ώστε να λυθεί μιά και καλή το πρόβλημα με το oil dilution.
Στο αυτοκίνητο έγιναν οι εξής εργασίες:

1) μέτρηση συμπίεσης στούς 4 κυλίνδρους-μετρήθηκαν στο μέγιστο όριο που ορίζει ο κατασκευαστής και έχουν μεταξύ τους την ίδια συμπίεση ακριβώς.
2) έλενχος φτερωτής τουρμπίνας και vnt-δεν βρέθηκε πρόβλημα.
3) καθαρισμός intercooler/πεταλούδας γκαζιού/πολλαπλή εισαγωγής/βαλβίδας egr και προληπτικά καθαρισμός του maf.
4) έλενχος των μπέκ-σήμα εγκεφάλου πρός μπέκ/ζητούμενος χρόνος ψεκασμού/ποσότητα ψεκασμού και βαθμός διόρθωσης μπέκ.
Από τα logs σε όλο το φάσμα στροφών και τα 4 μπέκ ψεκάζουν σωστά με μηδενικό βαθμό διόρθωσης.
5) αλλαγή λαδιού-motul και φ.λαδιου/φ.πετρελαίου/φ.αέρος.
6) τοποθέτηση εργοστασιακού downpipe χωρίς dpf και καθαρισμός εργοστασιακού καταλύτη/λ/αισθητήρεςθερμοκρασίας.
7) τοποθέτηση dual air feed στόμιο εισαγωγής/airbox από fiesta st mk8.
8) τέλος έγινε custom πρόγραμμα στο δυναμόμετρο-stage 2 με dpf/egr deactivation και throttle response calibration.
Μετά τον προγραμματισμό πήραμε logs στον δρόμο για τυχών δυσλειτουργίες και το μοτέρ δείχνει υγιέστατο.

Μετά τις παραπάνω εργασίες έκανα 1000χλμ και η στάθμη λαδιού είναι σταθερά στα 3/4 του δείκτη λαδιού.
Η κατανάλωση καυσίμου στις ίδιες διαδρομές/ταχύτητες χωρίς να επιδιώκω την οικονομία καυσίμου-αντίθετα έκανα αρκετά πατήματα για να πάρω μετρήσεις με το vbox, έπεσε από το 5.6L/100 στα 4.7L/100.

Πληροφορίες για τα λάδια της motul τις μετρήσεις με το vbox της racelogic και διαγράμματα/μετρήσεις δυναμόμετρου και ότι άλλο χρειαστεί θα δώσω μόνο σε όσους έχουν πρόβλημα με oil dilution σε προσωπικό μήνυμα.
Εγώ που έκανα την αναβάθμιση
Post automatically merged:

Εγώ που έκανα την αναβάθμιση σταμάτησε το πρόβλημα. Έχω κάνει 3000 χιλιόμετρα και δεν έχει ανέβει καθόλου το μόνο που άλλαξα πριν από 1 μήνα ήταν το φίλτρο αέρα με ένα τις K N.Τελικα σε κάποια δουλεύει και σε κάποια όχι αυτό είναι το περίεργο τελικά.
 
Oct 19, 2021
259
77
28
Μοντέλο
MK8
Εγώ που έκανα την αναβάθμιση
Post automatically merged:
Καλησπέρα Γιώτη, οι θερμοκρασίες τώρα που είναι καλοκαίρι ευνοούν την ανάπλαση του dpf και τα 3000χλμ δεν είναι αρκετά για να βγάλεις συμπέρασμα-κανονικά τα λάδια πρέπει να αλλάζονται κάθε 15000χλμ και αμφιβάλω αν θα αντέξουν 8000-10000χλμ χωρίς να ανέβει η στάθμη πάνω απο το max ειδικά τον χειμώνα που ακόμα και σε ταξίδι με 6η και 140-160χαω το dpf δεν ζεσταίνεται αρκετά για να κάνει παθητηκή ανάπλαση και αναγκάζεται να κάνει πολλές ενεργητικές αναπλάσεις με τα έχτρα πετρέλαια να καταλήγουν στο κάρτερ.
Θα φανεί όταν πιάσουν τα κρύα...
 
  • Like
Αντιδράσεις: thanos13

Giotis1293

Rookie
Feb 21, 2022
20
14
3
Μοντέλο
MK8
Καλησπέρα Γιώτη, οι θερμοκρασίες τώρα που είναι καλοκαίρι ευνοούν την ανάπλαση του dpf και τα 3000χλμ δεν είναι αρκετά για να βγάλεις συμπέρασμα-κανονικά τα λάδια πρέπει να αλλάζονται κάθε 15000χλμ και αμφιβάλω αν θα αντέξουν 8000-10000χλμ χωρίς να ανέβει η στάθμη πάνω απο το max ειδικά τον χειμώνα που ακόμα και σε ταξίδι με 6η και 140-160χαω το dpf δεν ζεσταίνεται αρκετά για να κάνει παθητηκή ανάπλαση και αναγκάζεται να κάνει πολλές ενεργητικές αναπλάσεις με τα έχτρα πετρέλαια να καταλήγουν στο κάρτερ.
Θα φανεί όταν πιάσουν τα κρύα...
Τι να σου πω βλέπω ότι λειτουργεί καλύτερα πλέον θα δείξει.
 
  • Like
Αντιδράσεις: Konstantinos.p

thanos13

Member
Feb 27, 2013
177
32
28
Μοντέλο
MK8
Καλησπέρα,θα συμφωνήσω με τον Κωνσταντίνο,το χειμώνα με τις χαμηλές θερμοκρασίες το πρόβλημα γίνεται πιο έντονο.Εγώ τελευταία κανω ελάχιστα χιλιόμετρα και δεν μπορώ να βγάλω σωστά συμπεράσματα.Μετά την τελευταία επίσκεψη στη ford Στάθης και την αναβάθμιση που διορθωσε το start stop δεν ασχοληθηκα άλλο με το αυτοκίνητο,νομίζω οτι αμέσως μετά βγήκε άλλη μια αναβάθμιση την οποία δεν έκανα ακόμα.Κωνσταντίνε θα με ενδιέφερε η λύση του προγράμματος ,θα ήθελα κάποιες λεπτομέριες και τις εντυπώσεις σου.
 
  • Like
Αντιδράσεις: Konstantinos.p

Giotis1293

Rookie
Feb 21, 2022
20
14
3
Μοντέλο
MK8
Καλησπέρα,θα συμφωνήσω με τον Κωνσταντίνο,το χειμώνα με τις χαμηλές θερμοκρασίες το πρόβλημα γίνεται πιο έντονο.Εγώ τελευταία κανω ελάχιστα χιλιόμετρα και δεν μπορώ να βγάλω σωστά συμπεράσματα.Μετά την τελευταία επίσκεψη στη ford Στάθης και την αναβάθμιση που διορθωσε το start stop δεν ασχοληθηκα άλλο με το αυτοκίνητο,νομίζω οτι αμέσως μετά βγήκε άλλη μια αναβάθμιση την οποία δεν έκανα ακόμα.Κωνσταντίνε θα με ενδιέφερε η λύση του προγράμματος ,θα ήθελα κάποιες λεπτομέριες και τις εντυπώσεις σου.
Εγώ πιστεύω ότι η τελευταία αναβάθμιση το έχει λύσει το πρόβλημα. Αν τώρα κάνω πάνω απο 10000 χιλιόμετρα και δεν ανάψει είναι μια χαρά τώρα είμαι στα 3500 χωρίς το παραμικρό ανέβασμα λαδιων ο χρόνος θα δείξει
 
  • Like
Αντιδράσεις: Konstantinos.p

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread