Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

s2000

Original poster
Newbie
Dec 23, 2011
7
0
0
Θεσσαλονικη
Kαλησπερα παιδια!!Τωρα τελευταια ψαχνομαι πολυ,να βρω ενα τροπο να ανεβασω αρκετα αλογα το fiesta μου!!αφου ρωτησα και μιλησα με πολλους απο εσας, καταλαβα οτι θα καταλαβω διαφορα και δυναμη με κατι παραπανω απο τς αλλαγες του 1ου σταδιου!!!ετσι σκεφτομαι να ψαξω για nitro kit και να βαλω!!!πειτε μου γνωμες!!!???!!!
 

yannis_s

Hero Member
May 10, 2010
1,397
5
38
39
νεα αγχιαλος
με σωστη χρηση θα δεις δυναμη αλλα οχι σαν μια ολοκληρωμενη μετατροπη. με λαθος χρηση θα σπασει.το νιτρο ειναι για κερασακι σε τουρτα. αν θες αλογα τουρμπισε...
 

scorpion

Staff member
Elite Member
Vip Team
Ιδρυτής (θα σέβεστε :P)
May 9, 2010
13,982
8
23
38
Πειραιάς
www.fiestamaniacs.gr
yannis_s said:
με σωστη χρηση θα δεις δυναμη αλλα οχι σαν μια ολοκληρωμενη μετατροπη. με λαθος χρηση θα σπασει.το νιτρο ειναι για κερασακι σε τουρτα. αν θες αλογα τουρμπισε...
όπως είπε και ο Γιάννης,δεν είναι κάτι ολοκληρομένο
θα έχεις κάποια άλογα σε κάποιο φάσμα στροφών και όχι παντού
το πρόγραμμα που θα πρέπει να φτιάξεις είναι το πιο δύσκολο κομμάτι γιατί οι προγραμματιστές δεν το ρισκάρουν,άμα σπάσει το μοτερ κατά την ρύθμιση εσύ θα πληρώσεις τις ζημιές και όχι ο προγραμματιστής,θα χρειαστείς αλουμινένια πολλαπλή και όχι την πλαστική που έχει το αμάξι

για μένα ή τουρμπισέ το ή καλύτερα κάνε κάποια μετατροπή ή ακόμα καλύτερα πάρε ένα αμάξι άλλο όπως το θέλεις
 

Nos7

Administrator
Moderator
Elite Member
MK7
May 9, 2010
8,942
27
48
39
ΠΕΙΡΑΙΑΣ CITY-ΓΑΛΑΤΣΙ
www.fiestamaniacs.gr
Μοντέλο
MK7
    • Administrator
    • Moderator
  • #4
θα συμφωνησω με τα παιδια πιο πανω αλλα οχι σε ολα!!!!ειναι αναλογα τι ζητας και τι θα κανεις...δλδ εαν το θελεις ΜΟΝΟ για κοντρες και με αμαξια της κατηγοριας μας εγω θα σου ελεγα ναι να το κανεις γιατι ειναι ευκολα και γρηγορα αλογα+οτι εχεις και σιγουρη την κοντρα!!!εαν παιξεις με ενα 25αρι μπεκ θα εισαι αρκερα ασφαλης αλλα χωρις αυτο να σημαινει οτι θα εισαι συνεχεια με το κουμπι στο χερι+οτι θα χρειαστεις αλλουμινενια εισαγωγη οπως ειπε ο Ιακωβος!!να εχεις υποψειν σου οτι θα σου κατεβασουν λιγο το αβανς για να εισαι ασφαλης,αυτο σιμαινει οτι μπορει να πας ΛΙΓΟ χειροτερα χωρις να εχεις πατημενα τα νιτρα απο οτι πας τωρα....επισης να ζυγησεις καλα και την περιπτωση των στρουμφ εαν σε πιασουν με ζουμια!!!!

τωρα εαν θελεις ΜΟΝΙΜΑ αλογα επανω στο αμαξι σου και πολλα καλο θα ηταν να σκεφτεις την μετατροπη που σου ειπαν τα παιδια και εδω ειναι το κομματι που συμφωνω μαζι τους!!!
 

moican

Hero Member
Σεπτ. 13, 2010
2,642
2
0
37
βασικα ειναι αναλογα με το ποσα θες να χαλασεις!αν μπορεις να δωσεις λεφτα για τουρμπο ή για κομπρεσσορα προχωρα το ετσι!αν παλι δεν θελεις να δωσεις τοσα(δεν ξερω αλλα πιστευω πως ειναι φθηνοτερο ενα νιτρο κιτ απο τα υπολοιπα) βαλε νιτρο αλλα μην το παρακανεις!
 

Nos7

Administrator
Moderator
Elite Member
MK7
May 9, 2010
8,942
27
48
39
ΠΕΙΡΑΙΑΣ CITY-ΓΑΛΑΤΣΙ
www.fiestamaniacs.gr
Μοντέλο
MK7
    • Administrator
    • Moderator
  • #6
η μετατροπη σε τουρμπο-κομπρεσορα το λιγοτερο να βγει 3000-3500(εαν και τοσο κανουν αγορα μονο τα πραγματα που θα χρειαστεις για την μετατροπη,και μονο του κινητηρα αλλα θελω να ειμαι αισιοδοξος οσο περισσοτερο γινεται),και η μετατροπη για ζουμια θα παει 1000 χροντρικα(μπορει και λιγοτερο) ετοιμο,τοποθετημενο.....
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
s2000 said:
Kαλησπερα παιδια!!Τωρα τελευταια ψαχνομαι πολυ,να βρω ενα τροπο να ανεβασω αρκετα αλογα το fiesta μου!!αφου ρωτησα και μιλησα με πολλους απο εσας, καταλαβα οτι θα καταλαβω διαφορα και δυναμη με κατι παραπανω απο τς αλλαγες του 1ου σταδιου!!!ετσι σκεφτομαι να ψαξω για nitro kit και να βαλω!!!πειτε μου γνωμες!!!???!!!

με τα λεφτα που θα βαλεις νιτρο, βάζεις μοτερ 1600. Δεν μου αρεσει το νίτρο (σκετο) γιατι καλομαθαίνεις στην δύναμη και μετα χωρις τα νίτρα σιχαίνεσαι να το οδηγήσεις.
 

StuparArt

Hero Member
May 9, 2010
3,325
0
0
43
www.youtube.com
Το νίτρο χωρίζετε σε δυο κατηγορίες: υγρού και ξηρού τύπου.

Υγρού τύπου και συνήθως πολλαπλού ψεκασμού χρησιμοποιούν συνήθως σε turbo κινητήρες και σε κινητήρες που έχουν δεχτεί πολλές και το βασικότερο σωστές μετατροπές… για αυτό  θα σου πω αμέσως να ξεχάσεις το συγκεκριμένο είδος.


Στην περίπτωση του Fiesta που έχει πλαστική εισαγωγή (ξεκινώ από εκεί) μπορείς να χρησιμοποιήσεις νίτρο ξηρού τύπου και στην συγκεκριμένη περίπτωση δεν θα χρειαστεί να βάλεις αλουμινένια εισαγωγή. Τοποθετείτε πριν από την πεταλούδα ένα μπεκ (μετά τον MAF όσα αμάξια έχουν.. εσύ που έχεις MAP δεν έχεις τέτοιο θέμα) το οποίο μπεκ ορίζει και τα έξτρα άλογα που που θα δεχτεί το μοτέρ σου πχ 25, 45, 75  αυτά είναι τα πιο συντιθέμενα μιας και από μάρκα σε μάρκα νίτρου αλλάζουν και τα ζιγκλέρ (ονομασία μπεκ ψεκασμού για νίτρο)
Το Fiesta μπορεί να δουλέψει μέχρι και +45 χωρίς να επέμβεις στο πρόγραμμα του αυτοκίνητου αρκεί να έχεις ολόσωμη εξάτμιση και ένα φίλτρο, αλλιώς υπολόγιζε για μικρότερο μπεκ δηλαδή γύρο στα +25. Εάν πεις ότι βάζεις και το πρόγραμμα ώστε να βάλεις μεγαλύτερο μπεκ (max +75 με μαμά εντόσθια) τότε πρέπει να φτιαχτεί ειδικό πρόγραμμα για χρίση νίτρο. Στην ουσία θα σου κόψουν το αβανς με αποτέλεσμα να πηγαίνεις χειρότερα ατμοσφαιρικός απ ότι πήγαινες.

Η βασική και η πιο σημαντική προϋπόθεση για να βάλεις νίτρα είναι καταρχήν να γνωρίζεις πέντε πράγματα για αυτά αλλά και για την χρίση τους. Δεύτερο επίσης πολύ σημαντικό κομμάτι είναι η εγκατάσταση, η οποία πρέπει να γίνει σωστά και από ανθρώπους που το ξέρουν. Καλό είναι να πάρεις όλα τα απαραίτητα μέτρα ασφάλειας για το νίτρο όπου ένα από τα σημαντικότερα είναι το εγκεφαλάκι του νίτρο το οποίο θα σου παρέχει μεγαλύτερη ασφάλεια. Με το εγκεφαλάκι Θα δουλεύεις νίτρα από τις 3000 όχι χαμηλότερα γιατί πάλη θα σπάσει μέχρι και 500 max 300 σαλ πριν τον κόφτη σου όπου και θα τα ξανά κόβει.
Το άλλο που θα χρειαστείς είναι μπουζί ιριδίου και γύρο στα 4 νούμερα ψυχρότερα. Τα μπουζί θέλουν τακτικό έλεγχο και πιο συχνή αντικατάσταση απ ότι τα συνηθισμένα. Εάν δεν προσέξεις το θέμα με τα μπουζί πάλη μπορεί να πάρεις εύκολα το μοτέρ στο χέρι. Υπάρχει μια περίπτωση με τα συγκεκριμένα μπουζί να έχεις λίγα ρεταρίσματα και ιδικά όσο το αμάξι είναι κρύο.

Τα νίτρα δεν θα τα ανοίγεις μέσα στα στενάκια και για να πας στο ψιλικατζίδικο. ;) Θα τα έχεις μόνο και μόνο για επιλεγμένα ανοίγματα εάν θέλεις να αντέξει το μοτέρ σου. Σου συνιστώ να μη κάνεις πάνω από δυο ανοίγματα την βραδιά με τα νίτρα on και αυτά όχι στα καπάκια το ένα μετά το άλλο. το μοτέρ σου είναι μαμά και θέλει μεγαλύτερη προσοχή εάν θέλεις να τα δουλεύεις για αρκετά χρόνια απροβλημάτιστα.
Να ξέρεις επίσης ότι το μοτέρ φθείρετε πιο γρήγορα με χρίση νίτρο και για αυτόν τον λόγο θέλει καλό λάδι και πιο συχνή αντικατάσταση. Από βενζίνες πάντα 100αρες με χρίση νίτρο όπως επίσης καλό θα ήταν να προμηθευτής και μια κουβέρτα για να σου κρατάει σταθερή την πίεση της μπουκάλας. Χωρίς την κουβέρτα όσο αδειάζει η μπουκάλα τόσο πέφτει η πίεση της, με αποτέλεσμα να πέφτουν και τα άλογα ανεξάρτητα από το μπεκ που φοράς.

Άλλο ένα χρήσιμο που μπορείς να το βάλεις  είναι και μια βαλβίδα εκτόνωσης. Αυτή θα σου χρησιμεύσει (όταν πεις ότι κλίνω την μπουκάλα μετά από τις κοντρίτσες μου και πάω σπίτι να ξεκουραστώ  giggle).. στην ουσία κάνεις  την εκτόνωση του κυκλώματος. Επειδή κλίνοντας την βάνα της μπουκάλας το μαγικό ζουμί παραμένει στο κύκλωμα και με κάποιον τρόπο πρέπει να το αποβάλεις τοποθετείς αυτό το πραγματάκι και πατώντας ένα κουμπί εκτονώνει στην ατμόσφαιρα το νίτρο χωρίς να είσαι αναγκασμένος να κάνεις το "τελευταίο άνοιγμα" – κάψιμο του νίτρο άσκοπα και επιβαρύνοντας το μοτέρ σου χωρίς λόγο. Άλλος ένας λόγος που χρειάζεται αυτό είναι εάν πεις ότι δεν κάνεις το λεγόμενο "τελευταίο άνοιγμα" αλλά πας όμορφα και ωραία στο σπίτι σου και πεις ότι ξεβιδώνεις την μπουκάλα όλοι η πίεση του κυκλώματος θα σκάσει πάνω σου με αποτέλεσμα να έχεις μια ωραία μικρή ζαλάδα. ;D

Για την ολοκληρωμένη εγκατάσταση “αρχάριου” υπολόγισε 1200 – 1500€ περίπου (καινούργια όλα)
Το γέμισμα μπουκάλας είναι γύρο στα 50 – 60€ και είναι αρκετό για αρκετά 400αρια και μόνο. Ποτέ χιλιόμετρο ποτέ τελικές με τα νίτρα on γιατί θα τα πάρεις όλα στο χέρι πολύ εύκολα και σύντομα.




P.S με το ζουμί παίρνεις τρομερή άνοδο σε ροπή που την ζηλεύουν και τα τουρμπατα αλλά και τα άλογα που σου δίνει στο φάσμα των στροφών που έχεις ορίσει πχ από τις 3000 σαλ είναι απότομο τα οποία τα κρατάει μέχρι και πριν από τον κόφτη όπου δηλαδή τα κόβεις εσύ.


@ Τα υπόλοιπα που χρειάζονται προσοχή αλλά και όλα τα απαραίτητα που θα πρέπει να τα γνωρίζεις καλά θα σου τα πει και ο άνθρωπος που θα αναλάβει αυτήν την δουλειά. ;)
 

moican

Hero Member
Σεπτ. 13, 2010
2,642
2
0
37
που ειναι το κουμπι like να βαλω καμια 10ρια στο Νικολα;
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
20
www.fiestamaniacs.gr
O Nικόλας είναι πολύ ψαγμένος, δε μπορεί κανείς να το αμφισβητήσει αυτό. Που να τον ακούσεις να σου τα λέει αυτά και από κοντά. Απλά εγώ δε θα έκανα ποτέ αυτή τη μόντα, γιατί απαγορεύεται...

Ας μη βγούμε όμως κι άλλο offtopic.
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
ενα καλο κιτ ξηρου τυπου εχει 600 δολαρια στο εβαυ. Η εργασια δεν  πανω απο 4 ωρες. Εντο ελλαντα γιατι παιρνουν 1500?  μην απαντησετε, την ξερω την απαντηση. Δεν αξιζει νιτρα σε 1400 μοτερ, οταν είναι τοσο ευκολο με τα ιδια λεφτα να βαλετε 1600αρι.

συμφωνω σε όλα με το νικόλα.
 

ΧΡΗΣΤΟΣ-21-

New member
Oct 22, 2011
59
0
0
38
ΑΘΗΝΑ
εγω παταγα με ξηρου + 40 χωρις εγκαφαλακια κουβερτες και τα υπολοιπα και δεν επαθα τιποτα εβαλα και μπουζακια ....και ολα οκ,.,....
 

scorpion

Staff member
Elite Member
Vip Team
Ιδρυτής (θα σέβεστε :P)
May 9, 2010
13,982
8
23
38
Πειραιάς
www.fiestamaniacs.gr
ΧΡΗΣΤΟΣ-21- said:
εγω παταγα με ξηρου + 40 χωρις εγκαφαλακια κουβερτες και τα υπολοιπα και δεν επαθα τιποτα εβαλα και μπουζακια ....και ολα οκ,.,....
Χρήστο είχες φτιάξει και πρόγραμμα? ή έτσι σκέτο το νιτρο
 

StuparArt

Hero Member
May 9, 2010
3,325
0
0
43
www.youtube.com
Η κουβέρτα έτσι και αλλιώς δεν έχει να κάνει με την ασφάλεια του αυτοκίνητου (για μοτέρ αναφέρομαι) και το εγκεφαλάκι είναι απλά για να μη την πάθεις. Είναι ένα προληπτικό μέτρο όχι ότι δεν δουλεύει χωρίς αυτό.
Εσύ όπως το είχες ήταν έτσι όπως το έχουν οι περισσότερη που έχουν νίτρα. Απλά το κακό είναι ότι η μισοί από αυτούς κάτι έχουν πάθει μη έχοντας η μη τηρώντας κάποιους κανόνες ασφάλειας (και για το μοτέρ αλλά και για τον οδηγό τον ίδιο).

Το νίτρο θέλει συνετή χρίση και όσο πιο απλή εγκατάσταση τόσο μεγαλύτερη προσοχή χρειάζεται για να μη πάρεις το μοτέρ στο χέρι



Υ.Σ Για πόστα χιλιόμετρα φόραγες το νίτρο και πόσο συχνή χρίση έκανες και τι κιτ νίτρου είχες βάλει??
 

ΧΡΗΣΤΟΣ-21-

New member
Oct 22, 2011
59
0
0
38
ΑΘΗΝΑ
scorpion said:
Χρήστο είχες φτιάξει και πρόγραμμα? ή έτσι σκέτο το νιτρο
το αμαξι ειχε προγραμμα ...... αν εννοεις για προγραμμα για νιτρα οχι δεν ειχα τιποτα..... σκετη καγκουρια....
 

StuparArt

Hero Member
May 9, 2010
3,325
0
0
43
www.youtube.com
Και τι 1.3 diesel?  Με νοσακι πάνε σαν βενζινοκίνητα winkwink winkwink

[tt]Όταν το κάνεις mountune κανόνισε μη σε περάσει κάνα πετρέλαιο  με νίτρα από πάνω[/tt]  giggle
 

mk6car

Pro Member
Dec 22, 2018
673
154
43
Μοντέλο
MK6
ψάχνοντας λίγο αυτές τις μέρες για προσθήκη νίτρο βρήκα αυτό το πραγματικά απαραίτητο σύστημα αυτόματου ελέγχου το οποίο
ρυθμίζει αυτόματα τον ψεκασμό του νίτρο βάση της μέτρησης του μείγματος αλλά και της πίεσης της μπουκάλας του νίτρο.

Σαν αποτέλεσμα δίνει την ασφάλεια που ζητούν όλοι όταν κάνουν μια τέτοια μετατροπή αφού εξασφαλίζει ότι θα γίνει σωστός ψεκασμός διαβάζοντας το πόσο πλούσιο η στεγνό είναι το μείγμα σε ζωντανό χρόνο !

Για εμένα είναι must σε όποιον σκέφτεται μια τέτοια μετατροπή !


 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread