Καλώς ήλθατε στο ανανεωμένο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για λόγους ασφαλείας για να μπορέσετε να συνδεθείτε θα πρέπει να κάνετε επαναφορά κωδικού βάζοντας το e-mail που αντιστοιχεί στον λογαριασμό σας.
Επαναφορά κωδικού
  Guest viewing is limited
  • You have a limited number of page views remaining
  • 0 guest views remaining

kost4s7

Rookie
Apr 7, 2015
16
0
0
γεια χαρα παιδια...εχει δοκιμασει κανεις σε ST180 αλλο προγραμμα εκτος απο revo και mountune?
 

Riordian

Hero Member
Dec 30, 2012
1,146
0
36
31
ο nordvinden δεν μπαινει πια στο κλαμπ εδω και λιγους μηνες οποτε δεν ειναι ευκολο να τον ρωτησουμε απο δω
 

dkmusic

New member
Jul 22, 2015
60
0
0
ααα ετσι εξηγειτε ......κριμα εχουμε πολλα να μαθουμε απο το δασκαλο
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
8
0
18
www.fiestamaniacs.gr
Είναι λίγο "απόλυτος" ο δάσκαλος και ξενερώνει εύκολα. Δε μπορούμε να κάνουμε κάτι γι' αυτό. Άλλωστε το φόρουμ έχει κάποιους κανόνες που πρέπει να ακολουθούμε. Και φυσικά, από εκεί και πέρα ο καθένας μας συμμετέχει ελεύθερα. Δεν τον αναγκάζουμε, ούτε τον παρακαλάμε. 

Υ.Γ. Στην ενότητα με τα ST βρίσκεσαι τώρα.
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,851
50
48
43
Ιωάννινα
το ST180 φοραει εγκεφαλο Bosch  MED17.2 και έτσι σχεδόν όλοι οι έλληνες προγραμματιστες έχουν προγραμμα (μιας και όλες οι master εταιρείες έχουν) δεν είναι μονο η revo η montune και η rika.

Κανε μια ερευνα αγοράς υπάρχουν πολλοι προγραμματιστες. Σε άλλα post έχω δωσει πολλά ονόματα, αλλα μπορεις και να ψαξεις στο διαδίκτυο αποτελέσματα στα ελληνικά chiptuning.

Καλό είναι να συμφωνησεις με τον προγραμματιστη οτι θα δυναμομετρησεις σε άλλο δυναμόμετρο πριν και μετα την βελτίωση, ΧΩΡΙΣ να πεις σε ποιο. Ευγενικά μπορεις να δωσεις μια δικαιολογία όχι γιατι δεν τον εμπιστευεσαι αλλα μπορεις να πεις μια σαχλαμάρα, πχ οτι έχεις κάνει ήδη δυναμομέτρηση εκεί και οτι θες να κρατησεις το ίδιο σημείο αναφοράς...

επισις καλό είναι πριν βάλεις προγραμμα να βαλεις ένα wideband λαμδα με όργανο, για να ξερεις ανα πάσα στιγμή τι σου γίνεται.

και επι τις ευκαιρίας θα πρέπει να τονισω καποια πραγματάκια που πρέπει όλοι να κάνουν πριν πανε για πρόγραμμα αλλα και μετα το πρόγραμμα, εφόσον έχουν καταλήξει σε κάποιο προγραμματιστή.

1. Να μην υπάρχει απολύτως καμία μηχανική βλάβη και καμία διαρροή και τα φίλτρα αέρα και βενζίνης να είναι καθαρά. Αν είμαστε μετα το service ακόμα καλύτερα. Να έχουμε την βενζίνη που συνήθως χρησιμοποιούμε και από το βενζινάδικο που συνήθως βάζουμε (κατα προτίμηση 95αρα όχι κατοστάρα), επειδή πλέον σαν υπεύθυνοι καταναλωτές έχουμε καταλήξει που έχει καλή βενζίνη και βάζουμε μόνο από κεί.
2. Σε μοτερ με τουρμπο, καλό είναι να έχουμε ήδη βάλει wideband λάμδα και έτσι να ξέρουμε ακριβώς την αναλογία αέρα καυσίμου πριν την δυναμομετρηση. Θυμίζω οτι η καλύτερη για τουρμπο (πάντα στο τέρμα γκάζι) είναι 12:1 και για ατμοσφαιρικά 13:1. Τα περισσότερα μαμά τoυρμπο δουλευουν γύρω στο 11:1 και τα μαμα ατμοσφαιρικά γύρω στο 12:1, ΤΕΛΕΙΩΣ ΜΑΜΑ

3. Να έχουμε δυναμομετρήσει το αμάξι μας το δυνατόν την ίδια μέρα πριν βάλουμε το πρόγραμμα σε δυναμόμετρο διαφορέτικό απο του προγραμματιστή και χωρίς να το ξέρει αυτός, αλλα ούτε να ξερει και το δυναμόμετρο σε ποιόν θα βάλουμε πρόγραμμα.

4. Κατα την διάρκεια του προγραμματισμού δεν ζαλίζουμε τον προγραμματιστή με χαζές ερωτήσεις του τύπου "Μετά το πρόγραμμα θα μπορώ να περάσω τον (ψεύτη) ξάδερφο που μια ζωή μου ρίχνει μια κολώνα, παρόλο που είναι τελείως μαμα? (και ας φοράει όλον τον κατάλογο της HKS επάνω)

5. Μολις τελείωσει ο προγραμματιστής παίρνουμε το αποτέλεσμα της δυναμομέτρησης και τον ρωτάμε αν ακουσε τιποτα πειράκια και αν η αναλογία αέρα καυσίμου είναι όπως πρέπει. Αν έχουμε wide band κάνουμε μια βόλτα στον δρόμο και ελέγχουμε και μόνοι μας το AFR (γιατι άλλο δυναμόμετρο, άλλο ο δρόμος). Για τον έλεγχο πάμε σε ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟ (ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗΣ) και πατάμε 3ες απο 2000 στροφές μέχρι κόφτη. Πατάμε και 4ες απο 2000 έως 5000 στροφές (ή και 5η ακόμα όσο μπορούμε) για να μαστε σίγουροι. Αν διαπιστωσουμε μεγάλη απόκλιση απο τις σωστες τιμές AFR (12 τουρμπο, 13 για ατμόσφαιρα) ξαναπάμε πίσω στον προγραμματιστή και του λέμε ευγενικά να το διορθώσει.

6. Αφου κάνουμε όλους τους ανωτέρω ελέγχους και αφού πληρώσουμε τον προγραμματιστή, ξαναπάμε στο δυναμόμετρο που πήγαμε το πρωι και πάλι ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΠΟΥ ΒΑΛΑΜΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ, ξανακάνουμε δυναμομέτρηση το δυνατόν με ίδιες συνθήκες θερμοπκρασίας με αυτες που πήγαμε το πρωι. Αν βρουμε μεγάλη απόκλιση απο την διαφορά αλόγων πριν και μετα την δυναμομέτρηση ή μεγάλη διαφορά απο τις υποσχέσεις του προγραμματιστή, ξαναπάμε πίσω και του δείχνουμε τις μετρήσεις.

Ποσο μεγάλη θα είναι η διαφορά για να πάμε πίσω? πρεπει να ναι 20% της διαφοράς ιπποδύναμης πρίν και μετά τουλάχιστον.


Υπόψιν οτι δεν είναι όλοι απατεώνες, λάθη γίνονται και είναι ανθρώπινα, το θέμα είναι να διορθώνονται.
Αν ύστερα απο εντοπισμένα λάθη συναντήσετε συμπεριφορές ανάγωγες και έχετε πληρώσει, ευγενικά ζητήστε την απόδειξη παροχής υπηρεσιών που θα αναγράφει το ΑΦΜ του προγραμματιστή. Αν ούτε αυτό γίνει φύγετε ευγενικά και καλέστε το 100 και πέστε οτι μόλις πλήρωσατε για μια υπηρεσία, και δεν πήρατε απόδειξη (η μη έκδοση απόδειξης είναι ποινικά κολάσιμο πλημμέλημα). Υπάρχει επίσης και η γραμμη 1517 για καταγγελία φορολογικών παραβάσεων στην οποία θα σας πουνε καλύτερα τι κανουμε στην περίπτωση που δεν υπάρχει απόδειξη.

Αν δεν έχετε πληρώσει ευγενικά πείτε στον προγραμματιστή οτι προτίθεστε να πληρώσετε εφοσον σας πείσει οτι όλα είναι εντάξει.

Τονίζω ότι το να μην σας βάλει πρόγραμμα ενω σας υποσχέθηκε οτι θα βάλει ειναι απάτη και διώκεται ποινικά ώς πλημμέλημα.
 

dkmusic

New member
Jul 22, 2015
60
0
0
δυναμομετριση  φιεστα στ απο μαουντουν εχει κανεις ?
 

Nikol@r@s

Administrator
Staff member
Moderator
Mar 28, 2012
741
34
28
17
Αθήνα
Παραθέτω μια μικρή παράγραφο από σχετικό άρθρο που διάβασα για το ST2!

Ο κινητήρας με το «κρυφό χαρτί»

Το μοτέρ των 1,6 λίτρων με τον άμεσο ψεκασμό και το turbo, αποδίδει 182 ίππους. Αυτό είναι το νούμερο που θα διαβάσετε παντού, καθώς αυτό ανακοινώνει η Ford. Η διαφορά όμως είναι πως όπως όλα τα Ecoboost, έτσι και αυτό, έχει λειτουργία overboost. Αυτό πρακτικά μεταφράζεται σε αίσθηση που δεν υπολείπεται σε τίποτα απέναντι στην αντίστοιχη ανταγωνιστικών μοντέλων. Ο οδηγός μπορεί να καταλάβει από την πρώτη κιόλας βόλτα πως η απόδοση είναι μεγαλύτερη. Στη διάρκεια των 15 δευτερολέπτων του overboost, η ισχύς του κινητήρα είναι 197 ίπποι και έτσι δικαιολογούνται και οι πολύ καλές τιμές επιταχύνσεων από στάση και εν κινήσει.

Αυτό με τους 197 ισχύει στην πράξη?
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,851
50
48
43
Ιωάννινα
οχι, οταν λέει ο κατασκευαστης 180, είναι 180, άντε 190.

η λειτουργία overboost συνηθως ισχύει μόνο στο απότομο πάτημα του γκαζιού και μόνο για περιορισμενες στροφές (συνήθως 2500-4000), όπου παίρνεις θεωρητικά λίγο ροπή παραπάνω, όχι ιπποδύναμη μετά τις 4000 στροφές.
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
8
0
18
www.fiestamaniacs.gr
Εγώ πάλι νομίζω ότι ισχύει. Άλλωστε στην Αμερική τα ST2 δίνονται ως 197hp, τη μέγιστη ιπποδύναμή τους. Στη Ευρώπη, λόγω νομοθεσίας προφανώς, δηλώνουν τη συνεχή ιπποδύναμη...
Άλλωστε, μόλις το οδηγήσεις, θα καταλάβεις πώς πηγαίνει στο δρόμο...
 

tsokos

Rookie
Σεπτ. 2, 2014
11
0
0
To overboost του st λειτουργεί κάθε φορά που πατάς τέρμα γκάζι και για 15 - 20 δευτερόλεπτα  μέχρι τον κόφτη. Κάθε φορά που αφήνεις το γκάζι γίνεται reset . Με πρώτη - δευτέρα έχει περιοριστή ροπής.
 

KARBY

Pro Member
Feb 12, 2015
318
1
0
Το overboost fiesta θυμιζει αρκετα εως πολυ την λειτουργια kick-down που ειχαν παλιοτερα πολλα Σουηδικα μοντελα της volvo -saab και ηταν αυτοματα.
Αυτο ηταν μια λειτουργια η οποια ενεργοποιωνταν στο τερμα κατω γκαζι απο ενα μπουτον εκεινης της εποχης που ηταν στο petal to the metal.
Αυτο λοιπον ενεργοποιουσε τον κινητηρα σε διαφορετικες ρυθμισεις αδιαφορωντας για καταναλωση και πολλες αλλες παραμετρους με σκοπο το αυτοκινητο να εχει παραπανω δυναμη
για εκεινη την στιγμη που χρειζοσουν μεγιστες επιδοσεις ,για προσπερασμα η οποιον αλλα
λογο. Στο φιεστακι αλλαζει η χαρτογραφηση αυξανωντας την πιεση στην τουρμινα και ολες εκεινες τις παραμετρους που χρειαζεται για να ζησει ο κινητηρας με την αυξηση της πιεσης.
Αυτο λοιπον δημιουργησε την αναγκη ο κατασκευαστης να φτιαξει ενα κινητηρα που θα αντεχει
περισσοτερη πιεση ,ασχετα αν τον βαλει να δουκλευει σε ποιο χαμηλη ισχυ ,για να πετυχει
μεγαλυτερη αξιοπιστια και καταναλωση.
Αρα πρακτικα μπορει καποιος να πει οτι ειναι 200 αλογα ,γιατι το μοτερ τα εχει.
Η διαφορα ειναι οτι τα αλογα αυτα δεν τα χρησιμοποιει η μαλλον δεν τα εχει στον δρομο οταν πηγαινουμε τελικιασμενοι η με συνεχεια τερμα γκαζι.
Γιαυτο εχει φροντισει ενας ρουφιανος που μετα απο καποια δευτερολεπτα βγαζει την αναγκη
μεγιστης ιπποδυναμης εκτος.
Στο πατα - ασε το συστημα δουλευει μονιμα με μεγιστη ιπποδυναμη γιατι ξεγιελιεται
τροπο τινα.
Στην καινουρια εκδοση ολα αυτα εχουν αλλαξη μια κλιμακα προς τα πανω.
Εχουμε αλλαγες απο 200-215
Εκει λοιπον δεν ξερω κατα ποσο εχουν αλλαξει μηχανικα τον κινητηρα σε σχεση με τον προηγουμενο.
Το κιβωτιο ταχυτητων εχει αλλαξει σχεσεις σιγουρα γιατι προφανως με μεγαλυτερς πιεσεις
θα ειχαμε μεγαλυτερη τρυπα στην αποδοση απο την τουρμποκαθυστερηση εφ οσον
ο κινητηρας παρεμεινε στα ιδια κυβικα.
 

ANDREW

Rookie
Apr 29, 2015
30
0
6
Υπαρχει καποιος με mtune να μου πει τι διαβαζει στο map του?
 

thespx

Rookie
Aug 1, 2016
23
0
1
Καλησπέρα παίδες,

Έχει κάποιος βάλει/γνωρίζει λεπτομέρειες για αυτό: https://www.mountunestore.com/collections/mk7-fiesta-st/products/fiesta-b299st-mr230-power-upgrade-kit ;;;
 

Nasos73

Rookie
Σεπτ. 10, 2016
22
3
3
48
Μοντέλο
MK7 ST
Καλησπέρα παιδιά.Θέλω να ενημερώσω για όποιον ενδιαφέρεται για το πακέτο της mountune πρώτο στάδιο (φιλτροκούτι και πρόγραμμα) κοστίζει 1100 ευρώ και χρόνος παράδοσης 1 με 2 μήνες με παραγγελία.Ρώτησα σήμερα στην car center. Δεν υπάρχει πρόβλημα με την εγγύηση.
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,851
50
48
43
Ιωάννινα
thespx said:
Καλησπέρα παίδες,

Έχει κάποιος βάλει/γνωρίζει λεπτομέρειες για αυτό: https://www.mountunestore.com/collections/mk7-fiesta-st/products/fiesta-b299st-mr230-power-upgrade-kit ;;;

2.5 χιλιαρικα για φιλτρο πρόγραμμα εξατμιση+περαστικά.

600 έχει μια εξατμσιη 70χιλστ σε καλό εξατμισα με τον καταλλυτη, 400 το πρόγραμμα, 80 ευρω ενα πλενόμενο φίλτρο γάζας στο φιλτρκουτι, και 100 ενα μεγάλο ιντερκουλερ κινεζιά που κανουν την ίδια δουλεια με τα επώνυμα, σύνολο 1200 ευρω το πολύ.  Βεβαια δε θα γραφει montune επανω όποτε σε πολλούς δε θα αρέσει.
 

ChrisFrou

Pro Member
May 10, 2010
674
0
0
12
Αγ.Δημητριος (Αθηνα)
100 ευρώ για ιντερκουλερ είναι σχετικά λίγα και καμία σχέση η κινεζικά με ένα χειροποίητο με καλής ποιότητας κυψέλες αλεξ ! Παθών
Επίσης mountune πληρώνει κάποιος εκτός από όνομα, με ότι συνεπάγεται αυτό, και για εγγύηση
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread