Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

Γιωργος79

Original poster
Member
Oct 10, 2015
122
4
19
Καλημερα παιδια! θα ηθελα να βελτιωσω κατα λιγο την δυναμη του αυτοκινητου, οχι ομως πειραζοντας τον εγκεφαλο, εχω το fiesta ecoboost 100 hp μοντελο 2014, θα ηθελα να παει 110-115 περιπου. Γινεται πειραζοντας το μονο μηχανικα? δλδ να αλλαζα καποιες σωληνωσεις η εξατμιση.... δεν ειμαι μηχανικος για να ξερω παντως να πειραζα μονο υλικα! Σας Ευχαριστω εκ των προτερων!
 

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,307
180
63
50
Αθήνα
Αν κάνεις μόνο κάποιες μηχανικές βελτιώσεις, όντως ίσως να δεις καμιά 10αρια επιπλέον άλογα, αλλά πάντα θα σε περιορίζουν οι ρυθμίσεις του μαμά προγράμματος. Με εισαγωγή και catback εξάτμιση *ίσως* δεις αυτά που θέλεις, μπορεί να χρειαστεί και downpipe, αν δεν θες να πειράξεις χάρτες.

Από την άλλη, με ένα απλό remap θα δεις άνετα 140+ άλογα με τα μισά ή και το 1/3 των χρημάτων, οπότε δεν καταλαβαίνω γιατί θες μόνο μηχανικές επεμβάσεις
 

Dimitris

Member
Oct 15, 2019
209
25
28
Γιωργος79 said:
Καλημερα παιδια! θα ηθελα να βελτιωσω κατα λιγο την δυναμη του αυτοκινητου, οχι ομως πειραζοντας τον εγκεφαλο, εχω το fiesta ecoboost 100 hp μοντελο 2014, θα ηθελα να παει 110-115 περιπου. Γινεται πειραζοντας το μονο μηχανικα? δλδ να αλλαζα καποιες σωληνωσεις η εξατμιση.... δεν ειμαι μηχανικος για να ξερω παντως να πειραζα μονο υλικα! Σας Ευχαριστω εκ των προτερων!

Στην αρχη που πηρα το αμάξι μου είχα σχεδόν το ίδιο σκεπτικό. Δεν ηθελα να γενικά να πειράξω κάτι. Αργότερα κατάλαβα οτι το πιο υγιές είναι ενα απλό remap που θα σε πάει αμέσως στα 140+ και θα απελευθερώσει το αμάξι σου καθώς θα ρίξει ακόμα και την κατανάλωση οπως αρκετοί αναφέρουν(εννοείται με ιδιες συνθηκες οδηγησης).
προσωπικά ετοιμάζομαι να πάω για το ρεμαπ στο δικό μου μέσα στον μήνα ή τον επόμενο. Απλά να σου δώσω κάτι.. Το 125άρι που έχω εγώ και το 140άρι είναι το ίδιο μοτέρ και η ίδια τουρμπίνα με το δικό σου. Άρα γιατί να μην επαναπρογραμματίσεις τον εγκέφαλο σου πιο κοντά στα στάνταρ του 140αριού;

Την συγκεκριμένη αλλαγή την έχουν κάνει πάρα πολλοί πλέον φίλε Γιώργο, το μοτέρ αντέχει απροβλημάτιστα πολλά περισσότερα απο κάτι περίπου στοκ στα 140άλογα. Μίλα με παιδιά που έχουν παρόμοιες εμπειρίες και αργά η γρήγορα θεωρώ οτι εφόσον έβαλες στο μυαλό σου την βελτίωση, θα πειστείς..
 
Apr 12, 2020
28
22
3
35
Γεια σου φίλε Γιώργο, οποιαδήποτε βελτίωση και να κάνεις σε αμάξι ecoboost, λόγω του τρόπου που δουλεύει ο εγκέφαλος - δηλαδή προκαθορισμένο όριο μέγιστης ροπής - όσες μόντες και να του κάνεις χωρίς επαναπρογραμματισμό δεν θα δεις ουσιαστική διαφορά. Ίσως σε δυναμογράφηση παρατηρήσεις 1 με 2 άλογα διαφορά πρωτού η μηχανή φτάσει την μέγιστη προκαθορισμένη ροπή, πχ. από τις 1500 μέχρι τις 4000 στροφές αλλά μέχρι εκεί. Σωστά λένε ο Ace και ο Δημήτρης, ο επαναπρογραμματισμός αξίζει περισσότερο και οικονομικά αλλά και όσον αφορά την μέγιστη απόδοση του αυτοκινήτου σε όλο το rev range!
 
Apr 17, 2020
41
3
6
Γιωργος79 said:
Καλημερα παιδια! θα ηθελα να βελτιωσω κατα λιγο την δυναμη του αυτοκινητου, οχι ομως πειραζοντας τον εγκεφαλο, εχω το fiesta ecoboost 100 hp μοντελο 2014, θα ηθελα να παει 110-115 περιπου. Γινεται πειραζοντας το μονο μηχανικα? δλδ να αλλαζα καποιες σωληνωσεις η εξατμιση.... δεν ειμαι μηχανικος για να ξερω παντως να πειραζα μονο υλικα! Σας Ευχαριστω εκ των προτερων!

Βάλε το προγραμματακι σου safe χωρίς να πιέσεις να βρεις την υγειά σου 8)

Προστέθηκε μετά από 8 λεπτά 13 δευτερόλεπτα:
The Ace said:
Αν κάνεις μόνο κάποιες μηχανικές βελτιώσεις, όντως ίσως να δεις καμιά 10αρια επιπλέον άλογα, αλλά πάντα θα σε περιορίζουν οι ρυθμίσεις του μαμά προγράμματος. Με εισαγωγή και catback εξάτμιση *ίσως* δεις αυτά που θέλεις, μπορεί να χρειαστεί και downpipe, αν δεν θες να πειράξεις χάρτες.

Από την άλλη, με ένα απλό remap θα δεις άνετα 140+ άλογα με τα μισά ή και το 1/3 των χρημάτων, οπότε δεν καταλαβαίνω γιατί θες μόνο μηχανικές επεμβάσεις

Επισης αυτο ακριβως που ειπε ο κυριος.

Οσον αφορα τις αλλαγες μεταξυ 100/125/140, ειναι κυριως στα περιφεριακα και λογισμικα, αν οντως δεν πιεσεις (πχ. 160+) τοτε δεν νομιζω οτι πρεπει να σε ενοχλησει/απασχολησει αυτο.
 

Γιωργος79

Original poster
Member
Oct 10, 2015
122
4
19
Σας Ευχαριστω ολους για τις απαντησεις σας! πρωτον για να απαντησω στον ACE ειπα για μηχανικη βελτιωση για τον λογο οτι το παω ακομα σε εξουσιοδοτημενο σερβισ βελμαρ γερακα, και αυτοι συνδεονται με τον εγκεφαλο του αυτοκινητου... και λεω μην αρχισουν και λενε... δεν στο αναλαμβανουμε γιατι εχει πειραχτει ο εγκεφαλος η ακομα και να μου σβησουν αυτη την αναβαθμιση... και μετα να ξαναπληρωσω παλι για το remap! ενω μηχανικα τι θα κανουν? θα τραβανε να ξηλωσουν σωληνωσεις και εξατμισεις? Αυτο σκεφτηκα!!! Αλλιως αν δεν υπαρχει προβλημα με τον εγκεφαλο και ειναι και πιο οικονομικα, και ειναι σαν ¨εφορου ζωης¨ θελω να πω οτι δεν θα χρειαζεται καθε 2-5 χρονια να το περναω το remap, τοτε ναι το προτιμω! Αν θελετε μονο να μου προτεινεται καποιο τιμιο συνεργειο που το κανει αν εχει και καποια εκπτωση...! Σας Ευχαριστω παιδια!
 
Apr 12, 2020
28
22
3
35
Γιωργος79 said:
Σας Ευχαριστω ολους για τις απαντησεις σας! πρωτον για να απαντησω στον ACE ειπα για μηχανικη βελτιωση για τον λογο οτι το παω ακομα σε εξουσιοδοτημενο σερβισ βελμαρ γερακα, και αυτοι συνδεονται με τον εγκεφαλο του αυτοκινητου... και λεω μην αρχισουν και λενε... δεν στο αναλαμβανουμε γιατι εχει πειραχτει ο εγκεφαλος η ακομα και να μου σβησουν αυτη την αναβαθμιση... και μετα να ξαναπληρωσω παλι για το remap! ενω μηχανικα τι θα κανουν? θα τραβανε να ξηλωσουν σωληνωσεις και εξατμισεις? Αυτο σκεφτηκα!!! Αλλιως αν δεν υπαρχει προβλημα με τον εγκεφαλο και ειναι και πιο οικονομικα, και ειναι σαν ¨εφορου ζωης¨ θελω να πω οτι δεν θα χρειαζεται καθε 2-5 χρονια να το περναω το remap, τοτε ναι το προτιμω! Αν θελετε μονο να μου προτεινεται καποιο τιμιο συνεργειο που το κανει αν εχει και καποια εκπτωση...! Σας Ευχαριστω παιδια!
Καλησπέρα φίλε, υποθέτω πως το αμάξι είναι εκτός εγγύησης λόγω ηλικίας οπότε από τη στιγμή που πληρώνεις για το σερβις, δεν πιστεύω να υπάρχει πιθανότητα να αρνηθούν οποιαδήποτε επισκευή, συντήρηση ή διάγνωση. Μπορείς να πάρεις ένα τηλέφωνο να ρωτήσεις τη γνώμη τους! Αν και δεν είμαι τεχνικός αυτοκινήτων, πιστεύω πως το πρόγραμμα βελτίωσης δεν 'σβήνεται' καταλάθος πχ. όταν βάλουνε πάνω διαγνωστικό. Το πρόγραμμα σβήνεται με re-flash σε stock map από τεχνικό.

Όσον αφορά συνεργεία για πρόγραμμα δε γνωρίζω τι έχετε στην Ελλάδα, αλλά αν θες να δεις τι παίζει με τα νούμερα από 'έτοιμα' προγράμματα (για να είσαι safe) μπορείς να ψάξεις για REVO, PERON, PUMASPEED κτλ. Αν πάρεις πρόγραμμα με serial number δεν ξαναπληρώνεις αν χρειαστεί επαναπρογραμματισμό. Εγώ με REVO αν π.χ πουλήσω το φιέστα μου τώρα και ξαναπάρω άλλο ίδια σειρά μπορώ να βάλω το ίδιο πρόγραμμα χωρίς να πληρώσω κάτι. Στην ουσία αγοράζεις το serial number!
 

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,307
180
63
50
Αθήνα
Μπορείς να βάλεις και Rica, που το βάζει γνωστός επίσημος και σε καλύπτει σε θέμα εγγύησης, οπότε είσαι ΟΚ και από αυτή την άποψη.
Επίσης οι περισσότεροι tuners σου δίνουν την δυνατότητα να ξαναπεράσεις το remap, σε περίπτωση που αυτό σβηστεί λόγω εργασιών στην ECU/PCM (που μόνο έτσι μπορεί να σβηστεί ένα remap).

Σχεδόν όλοι οι γνωστοί tuners δίνουν ένα τυπικό Stg1 περίπου στα 145-150 άλογα, και από εκεί και πέρα ο κάθε ένας προσφέρει επιπλέον remaps, ενώ μερικοί το έχουν πάει αρκετά πιο πέρα, όπως π.χ. η Puma που έχει remaps για 200+ άτια....
 
Apr 17, 2020
41
3
6
Γιωργος79 said:
Σας Ευχαριστω ολους για τις απαντησεις σας! πρωτον για να απαντησω στον ACE ειπα για μηχανικη βελτιωση για τον λογο οτι το παω ακομα σε εξουσιοδοτημενο σερβισ βελμαρ γερακα, και αυτοι συνδεονται με τον εγκεφαλο του αυτοκινητου... και λεω μην αρχισουν και λενε... δεν στο αναλαμβανουμε γιατι εχει πειραχτει ο εγκεφαλος η ακομα και να μου σβησουν αυτη την αναβαθμιση... και μετα να ξαναπληρωσω παλι για το remap! ενω μηχανικα τι θα κανουν? θα τραβανε να ξηλωσουν σωληνωσεις και εξατμισεις? Αυτο σκεφτηκα!!! Αλλιως αν δεν υπαρχει προβλημα με τον εγκεφαλο και ειναι και πιο οικονομικα, και ειναι σαν ¨εφορου ζωης¨ θελω να πω οτι δεν θα χρειαζεται καθε 2-5 χρονια να το περναω το remap, τοτε ναι το προτιμω! Αν θελετε μονο να μου προτεινεται καποιο τιμιο συνεργειο που το κανει αν εχει και καποια εκπτωση...! Σας Ευχαριστω παιδια!

Αμα δεν μιλησεις οτι εχεις προγραμμα δεν θα ασχοληθει κανεις. Το δευτερο και εξησου σημαντικο ειναι οτι δεν εχουν τα καταλληλα εργαλεια για να συμπερανουν κατι τετοιο.
Υπαρχουν αρκετες μαρκες στο εμποριο οι οποιες δεν χρειαζεται να πληρωσεις παλι σε περιπτωση update της μοναδας. Επισης η πολιτικη της ford στο θεμα update κανονικα είναι οτι "κανουμε update ΜΟΝΟ οταν υπαρχει προβλημα και το update ισως λυσει το προβλημα ή ανακληση" και οχι επειδη ο πελατης ακουσε για καποιο update κλπ κλπ.
Η μεγαλυτερη πλειοψηφία δεν χρεωνει το support που σου παρεχουν σε περιπτωση update.
Η ford στα σερβις δεν ελεγχει αν το οχημα θελει updates διοτι δεν περιλαμβανεται στους ελεγχους σερβις.
Εν τελη πιο πιθανο ειναι να στην πουν οτι εισαι εκτος εγγυησεις αμα δουν εχεις βαλει πανω μηχανικα πραματα πανω οπως ειπες, το οποιο ειναι επισης λαθος συμφωνα με την πολιτικη της ford, στην ουσια χάνεις την εγγυηση στο εκαστοτε κομματι το οποιο πειραξες/αλλαξες.
 

Georgia89

Member
Oct 25, 2015
231
6
18
ΧΑΝΙΑ
καλημέρα
λογο (ψιλο)free day και χρόνου εκανα ερευνα στο forum για safe αναβάθμιση ενος 1000 100hp. Και όταν εννοω safe (κατ'εμέ) εννοώ χρήση αυτοκινήτου εντός και εκτός πόλης και Covid επιτρέποντος αναβάσεις και ταλαιπωρία σε δρόμους Κρήτης
Σε σύνοψη είδα ότι:
* για μία καλή αναβάθμιση σε φρένα (απωθημένο το χω) είναι η τοποθέτηση πίσω φρένων από ST180 (βλ. Nexus) το οποίο απότι κατάλαβα ειναι plug n play. Τώρα σε αυτό το κομμάτι φαντάζομαι ότι ειναι καλύτερα να πάρεις καινούργια γιατί φαντάζομαι σε μεταχειρισμένα θα ναι ταλαιπωρημένα.
* Πρόγραμμα remap Bluefin (βλ. Ace) ισα για να βοηθηθεί ο 1000αρης κινητήρας στη ροπή και αντίστοιχα να μη λυπάσαι όταν ακούς την τουρμπίνα στις 3000

παρόλα αυτά κάνοντας τέτοιες μετατροπές χρήζει αλλαγής και περιφερειακών; δλδ ας πουμε στα φρενα βάζοντας δισκοφρενα πισω πρέπει να αλλαξεις αμορτισερ και ελατήρια; ή στο remap, πρέπει να αλλάξεις κάτι μηχανικά/περιφερειακα; (φιλτοχοάνη, εξατμίσεις κτλ)
προσέχτε όχι για άνεση / θόρυβο / μόστρα, μιλάω καθαρά για σωστή δομημένη μηχανική.
 

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,307
180
63
50
Αθήνα
Το πρόγραμμα (όποιο και να βάλεις) σε πάει στα 140-150 άλογα, δύναμη προ-προηγούμενου ST, άρα χρειάζεται και κάποια πραγματάκια ακόμα. Βασικότερο όλων, αναβάθμιση μπροστινών φρένων, είτε απλά δίσκοι+τακάκια, είτε τοποθέτηση φρένων από ST180 (είναι plug-n-play). Σε δεύτερο στάδιο θα πας σε πίσω άξονα πάλι από ST180, που είναι και αυτός plug-n-play, απλά θέλει χρήμα και χρόνο για να γίνει.

Για ανάρτηση εξαρτάται, αν το πιέζεις ή όχι (όπως και με τα φρένα άλλωστε). Τα Trend-Titanium είναι πολύ μαλακά, οπότε τουλάχιστον η αλλαγή σε σετ από Sport/ST-Line είναι απαραίτητη, αλλιώς πάμε σε aftermarket, όπου εκεί έχεις πιο πολλές επιλογές.

Τέλος, αυτά που ρωτάς για εξάτμιση, εισαγωγή κλπ, δεν προσφέρουν κάτι δραματικό, μιλάμε για χαμηλό μονοψήφιο ποσοστό αύξησης ροπής/ιπποδύναμης, είναι πιο πολύ αισθητικό, ηχητικό και ψυχολογικό ;)
 
  • Like
Αντιδράσεις: Georgia89

nexus

Vip Team
Pro Member
Jul 2, 2013
550
12
18
Αθήνα
Όσον αφορά την τοποθέτηση των φρένων από το ST180, δεν χρειάζεται να αλλάξεις κάτι άλλο όπως αμορτισέρ/ελατήρια. Επίσης, δαγκάνες/άξονα δεν θα έλεγα ότι μπορείς να πάρεις καινούργια γιατί το κόστος είναι απαγορευτικά υψηλό. Δίσκους/τακάκια, εννοείται ότι θα βάλεις καινούργια. Αν αλλάξεις τα πίσω, θα πρέπει να πάρεις και καινούργια ντίζα για το χειρόφρενο. Τα φρένα του ST σε συνδυασμό με καλά τακάκια είναι πάντως κάτι παραπάνω από αξιοπρεπή και must αλλαγή αν το κυνηγάς το αμάξι.
Ανάρτηση θα έλεγα ότι καλό θα ήταν να βάλεις τουλάχιστον του sport, ακόμα και αν δεν κάνεις remap. Είναι πολύ καλύτερη από την ανάρτηση του απλού και σε καλύπτει για σχετικά νορμάλ χρήση.
Εγώ με remap θα σκεφτόμουν σοβαρά και την προσθήκη μεγαλύτερου/καλύτερου Intercooler, μιας και σε ενδιαφέρει το πιο σωστά μηχανικά στημένο σύνολο, ιδίως στις θερμοκρασίες της Κρήτης.
 
  • Like
Αντιδράσεις: Georgia89

Georgia89

Member
Oct 25, 2015
231
6
18
ΧΑΝΙΑ
Το πρόγραμμα (όποιο και να βάλεις) σε πάει στα 140-150 άλογα, δύναμη προ-προηγούμενου ST, άρα χρειάζεται και κάποια πραγματάκια ακόμα. Βασικότερο όλων, αναβάθμιση μπροστινών φρένων, είτε απλά δίσκοι+τακάκια, είτε τοποθέτηση φρένων από ST180 (είναι plug-n-play). Σε δεύτερο στάδιο θα πας σε πίσω άξονα πάλι από ST180, που είναι και αυτός plug-n-play, απλά θέλει χρήμα και χρόνο για να γίνει.

Για ανάρτηση εξαρτάται, αν το πιέζεις ή όχι (όπως και με τα φρένα άλλωστε). Τα Trend-Titanium είναι πολύ μαλακά, οπότε τουλάχιστον η αλλαγή σε σετ από Sport/ST-Line είναι απαραίτητη, αλλιώς πάμε σε aftermarket, όπου εκεί έχεις πιο πολλές επιλογές.

Τέλος, αυτά που ρωτάς για εξάτμιση, εισαγωγή κλπ, δεν προσφέρουν κάτι δραματικό, μιλάμε για χαμηλό μονοψήφιο ποσοστό αύξησης ροπής/ιπποδύναμης, είναι πιο πολύ αισθητικό, ηχητικό και ψυχολογικό ;)
Δεν πιέζω το αμάξι, αλλά παρόλα αυτά θέλω σίγουρα το κάτι καλύτερο συνδιαστικα με μια βελτίωση.

Ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες!!!
Post automatically merged:

Όσον αφορά την τοποθέτηση των φρένων από το ST180, δεν χρειάζεται να αλλάξεις κάτι άλλο όπως αμορτισέρ/ελατήρια. Επίσης, δαγκάνες/άξονα δεν θα έλεγα ότι μπορείς να πάρεις καινούργια γιατί το κόστος είναι απαγορευτικά υψηλό. Δίσκους/τακάκια, εννοείται ότι θα βάλεις καινούργια. Αν αλλάξεις τα πίσω, θα πρέπει να πάρεις και καινούργια ντίζα για το χειρόφρενο. Τα φρένα του ST σε συνδυασμό με καλά τακάκια είναι πάντως κάτι παραπάνω από αξιοπρεπή και must αλλαγή αν το κυνηγάς το αμάξι.
Ανάρτηση θα έλεγα ότι καλό θα ήταν να βάλεις τουλάχιστον του sport, ακόμα και αν δεν κάνεις remap. Είναι πολύ καλύτερη από την ανάρτηση του απλού και σε καλύπτει για σχετικά νορμάλ χρήση.
Εγώ με remap θα σκεφτόμουν σοβαρά και την προσθήκη μεγαλύτερου/καλύτερου Intercooler, μιας και σε ενδιαφέρει το πιο σωστά μηχανικά στημένο σύνολο, ιδίως στις θερμοκρασίες της Κρήτης.
Στα αναλώσιμα σίγουρα καινούργια (δίσκους,τακάκια) παρόλα αυτά η εύρεση ενός άξονα μεταχειρισμένου δεν είναι (ψιλό)ρίσκο? Με την έννοια ότι τα st έχουν 6ετια με 2ετια κυκλοφορία και σίγουρα ταλαιπωρία. Δλδ ως υλικό, τα χλμ και η πίεση που μπορεί να έχει υποστεί από προηγούμενο ιδιοκτήτη φαίνονται πάνω στον άξονα ή απορυπτεται μόνο αν είναι στραβος!

Όσο αφορά το indercooler θα ήταν χρησιμότερο μπορώ να σου πω και Ιούλη μήνα στη πρωτεύουσα με απεργίες!!!
 
Last edited:

geokats

Staff member
Member
Oct 23, 2019
199
154
43
39
ΛΑΜΙΑ
www.flickr.com
Μοντέλο
MK8
WEBSITE
https://www.youtube.com/user/sonataflower
LOCATION
Thessaloniki
Δεν πιέζω το αμάξι, αλλά παρόλα αυτά θέλω σίγουρα το κάτι καλύτερο συνδιαστικα με μια βελτίωση.

Ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες!!!
Post automatically merged:


Στα αναλώσιμα σίγουρα καινούργια (δίσκους,τακάκια) παρόλα αυτά η εύρεση ενός άξονα μεταχειρισμένου δεν είναι (ψιλό)ρίσκο? Με την έννοια ότι τα st έχουν 6ετια με 2ετια κυκλοφορία και σίγουρα ταλαιπωρία. Δλδ ως υλικό, τα χλμ και η πίεση που μπορεί να έχει υποστεί από προηγούμενο ιδιοκτήτη φαίνονται πάνω στον άξονα ή απορυπτεται μόνο αν είναι στραβος!

Όσο αφορά το indercooler θα ήταν χρησιμότερο μπορώ να σου πω και Ιούλη μήνα στη πρωτεύουσα με απεργίες!!!
Ο άξονας δεν είναι αναλώσιμος. Όταν κάνεις αυτή την αλλαγή θα πρέπει, να μην είναι χτυπημένος - στραβός και θα πρέπει να είναι καθαρός, από άποψη σκουριάς. Μετά τον συντηρείς, τον βάφεις, τον κάνεις ότι θες. Είμαι απόλυτα σύμφωνος με nexus nexus, θες καινούριο σετ δισκόπλακες - τακάκια.
Γενικά προχωράς σε αλλαγές ανάλογα με το τι θες να κάνεις. Γενικά αν κάνεις ένα αυτοκίνητο πιο δυνατό, θα πρέπει να έχει την ικανότητα να σταματάει και να στρίβει. Μιας και είπες ότι δεν πιέζεις το αμάξι, θεωρώ ότι θα γλυκαθείς στο τέλος και θα το πιέσεις!
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread