Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

puma-r

Original poster
Hero Member
May 9, 2010
1,004
0
0
επειδη τυγχανει το πρωτο μου αυτοκινητο να ηταν μκ1 οταν εβγαλα το διπλωμα ηθελα να αναφερθω στη συντηρηση του!!!δεν θυμαμαι για φιλτρολαδα και μπουζι να ειχα δωσει πανω απο 50-60 ευρω!!!μονο στο περιπτερο δεν πηγαινα να τα αγορασω!!!πραγματικα πολυ οικονομικο και αξιοπιστο αυτοκινητο,του εβαζα 15/40 λαδια και τα υπολοιπα της μανας του,10 ευρω βενζινη και φυγαμε να γυρισουμε ολη την Αθηνα!!!τωρα πανε αυτα,πας στο βενζιναδικο βαζεις 10 ευρω και ισα που κινειται λιγο ο δεικτης!!!
 

kostas-patra

Member
May 10, 2010
123
1
0
Πάτρα
Είχα και εγω μκ1. Η τρόμπα της βενζίνης καινούρια είχε 35 ευρώ πρίν απο ενα χρόνο.
 

Nitroking

Pro Member
May 9, 2010
384
0
0
kostas-patra said:
Είχα και εγω μκ1. Η τρόμπα της βενζίνης καινούρια είχε 35 ευρώ πρίν απο ενα χρόνο.

:p :p :p Aπιστευτο!
 

kostas-patra

Member
May 10, 2010
123
1
0
Πάτρα
Δεν είναι βυθιζόμενη βέβαια...είναι πάνω στον κορμό-μηχανική (στο 1100 τουλάχιστον) :D
 

puma-r

Original poster
Hero Member
May 9, 2010
1,004
0
0
τσαμπα!!!! ;)αυτα ειναι!!!να τα βλεπουνε αυτοι με τα st αυτα!!! :D :D :D
 

kostas-patra

Member
May 10, 2010
123
1
0
Πάτρα
Να φανταστείτε οτι στο δικό μου δεν υπήρχε καν φίλτρο βενζίνης. Εγω του έβαλα. Οπότε το Service περιορίζεται....με εργατικά δηλαδή...70 ευρώ maximum.
 
Αν ήταν στην παραγωγή ακόμα το μκ1 θα είχαν φαληρήσει τα συνεργεία και τα μαγαζιά με ανταλλακτικά! ...έχωντας κάνει γενική επισκευή στο μοτέρ το 2007 που πρέπει να έιναι στα 50.000χλμ τώρα με αναρτήσεις,σινεμπκλόκ και φρένα του 2007 ...με ιστορικό 2 Πρωταθλήματα GTCC, 2 Ράλλυ σπριντ , 2 Ράλλυ ,απεριόριστες δοκιμές σε χώμα και άσφαλτο το αμάξι χρειάστηκε 3 βάσεις μηχανής(πάνω πλαινή) και φυσικά λάδια και μπουζί πριν απο κάθε αγώνα!!
 

kostas-patra

Member
May 10, 2010
123
1
0
Πάτρα
Στο μκ3 ακούστε τιμές (για μαμά καταστάσεις): Γρύλλος για ηλρκτρικά παράθυρα 750 ευρώ (ο ένας), τρόμπα βενζίνης (κομπλέ με το φλοτέρ και τη βάση) 400 ευρώ, μοτεράκι καλοριφέρ 300 ευρώ, ψυγείο καλοριφέρ 140 ευρώ περίπου, βάση μηχανής cvh 90 ευρώ αν θυμάμαι καλά, βάσεις σαζμάν (ευτυχώς αυτές είναι πιο φθηνές) 35 ευρώ η μια, ψαλίδια περίπου 100 ευρώ το ενα, ρώτησα για ζαμφόρ απο XR2i.....300 ευρώ περίπου και η μπροστινή και η πίσω. Το μικρό τζαμάκι στίς πίσω πόρτες 35 ευρώ, Σινεμπλόκ μπροστινών ψαλιδιών ολα 70 ευρώ περίπου, σινεμπλόκ πίσω 20 ευρώ περίπου (άξονα). Διακόπτες για ηλεκτρικά παράθυρα 57 ευρώ (ο ενας) και τέλος ενα πλαστικό κάτω απο το τιμόνι που έχω αλλάξει 18 ευρώ αλλά ήρθε απο Γερμανία. Να σημειώσω οτι όταν μου είχε χαλάσει η τάπα της βενζίνης μου ζήτησαν 50 ευρώ για καινούριο ομφαλό και άλλα 20 ευρώ περίπου για να τον προσαρμόσει ο κλειδαράς στο κλειδί μου. Τελικά πήρα μια Sparco με 45 ευρώ! Οπότε...μηδενικό κόστος για μκ3 δεν ισχύει. Το service έφτανε περίπου 80-100 ευρώ χωρίς ιμάντα.
 

puma-r

Original poster
Hero Member
May 9, 2010
1,004
0
0
λεω να τα πεταξουμε και να βρουμε κανενα μκ1-μκ2 μηπως και σωθουμε!
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread