Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

aristos

Original poster
Newbie
Oct 12, 2013
7
0
0
Μόλις αγόρασα το καινούργιο 1.5 TDCi πετρέλαιο και θέλω να ρωτήσω τι μετατροπές μπορώ να του κάνω για περισσότερη δύναμη.
 

Pa_Nos_1400cc

Pro Member
May 10, 2010
521
0
16
47
Αγρίνιο
aristos said:
Μόλις αγόρασα το καινούργιο 1.5 TDCi πετρέλαιο και θέλω να ρωτήσω τι μετατροπές μπορώ να του κάνω για περισσότερη δύναμη.
Καλωσήρθες Αρίστο και καλή παραμονή.
Πέρνα και απο εδω  http://www.fiestamaniacs.gr/forum/index.php?topic=6886.5990 να μας πείς δύο πραγματα για εσένα και το αυτοκίνητό σου.

Δεν έχει βγεί κάποιο πρόγραμμα για το καινούριο 1.5 TDCi και γενικά δεν το έχουν πολυδουλεψει  τα εδώ μέλη απο θέμα βελτίωσης.
Πρέπει να ψαχτείς μόνος σου αλλά μπορούμε να δωσουμε και εμείς λιγη βοήθεια, Γενικά τα diesel με ένα πρόγραμμα παίρνουν ένα 20%++ σε δύναμη, ανεβάζουν καλύτερα ιπποδυνάμεις σε σχέση με τη βενζίνη, οπότε ή περιμένεις να βγεί πρόγραμμα που να περνάει στον εγκέφαλο πχ απο... www.chiptronic.gr/documents/ford_menu.html 
ή πας σε ένα παράλληλο εγκέφαλο οπως έψαξα τώρα και βρήκα τους παρακάτω:
1) http://www.ebay.co.uk/itm/CHIP-TUNING-POWER-BOX-FORD-FIESTA-1-5-TDCI-75-HP-ecu-remap-Chiptuning-/350885691115
2) http://www.tdi-tuning.co.uk/car_and_van_diesel_tuning_boxes/ford/fiesta/15_tdci_74_bhp__75_ps__55_kw/crtd2_diesel_tuning_box_ford_fiesta_15_tdci_74_bhp_75_ps_55_kw_P6116.html

ο πρώτος εχει τιμή οσο περίπου κάνει για εμας μια φιλτροχοάνη ... :)
 

aristos

Original poster
Newbie
Oct 12, 2013
7
0
0
Pa_Nos_1400cc said:
Καλωσήρθες Αρίστο και καλή παραμονή.
Πέρνα και απο εδω  http://www.fiestamaniacs.gr/forum/index.php?topic=6886.5990 να μας πείς δύο πραγματα για εσένα και το αυτοκίνητό σου.

Δεν έχει βγεί κάποιο πρόγραμμα για το καινούριο 1.5 TDCi και γενικά δεν το έχουν πολυδουλεψει  τα εδώ μέλη απο θέμα βελτίωσης.
Πρέπει να ψαχτείς μόνος σου αλλά μπορούμε να δωσουμε και εμείς λιγη βοήθεια, Γενικά τα diesel με ένα πρόγραμμα παίρνουν ένα 20%++ σε δύναμη, ανεβάζουν καλύτερα ιπποδυνάμεις σε σχέση με τη βενζίνη, οπότε ή περιμένεις να βγεί πρόγραμμα που να περνάει στον εγκέφαλο πχ απο... www.chiptronic.gr/documents/ford_menu.html 
ή πας σε ένα παράλληλο εγκέφαλο οπως έψαξα τώρα και βρήκα τους παρακάτω:
1) http://www.ebay.co.uk/itm/CHIP-TUNING-POWER-BOX-FORD-FIESTA-1-5-TDCI-75-HP-ecu-remap-Chiptuning-/350885691115
2) http://www.tdi-tuning.co.uk/car_and_van_diesel_tuning_boxes/ford/fiesta/15_tdci_74_bhp__75_ps__55_kw/crtd2_diesel_tuning_box_ford_fiesta_15_tdci_74_bhp_75_ps_55_kw_P6116.html

ο πρώτος εχει τιμή οσο περίπου κάνει για εμας μια φιλτροχοάνη ... :)

Ευχαριστώ!
Αρχικά θα ήθελα να πω πως είμαι Κύπριος.
Θα ψάξω εδώ για κανένα μαγαζί που να βάζει πρόγραμμα. Αυτά τα φτηνά από το ebay δεν τα πολυεμπιστεύομαι. Αν δεν βρω κάποιο που να μπορεί να το κάνει τότε ίσως αγοράσω Online. Όμως πιστέυω πως θα πάρω κάποιο απο μια πιο αξιόπιστη ιστοσελίδα όπως το 2ο που έκανες λινκ.
Όμως πρώτα απ'όλα πρέπει να βάλω φιλτροχοάνη και exhaust.
 

StuparArt

Hero Member
May 9, 2010
3,325
0
0
43
www.youtube.com
Μπορείς να του κάνεις πολλά πράγματα .. το θέμα είναι μέχρι που είσαι διαθέσιμος να φτάσεις και από θέμα οικονομικών αλλά και από θέμα της βελτίωσης στο αμάξι σου.

Το καλύτερο που θα μπορούσες να κάνεις  είναι ένα πιο ελεύθερο φίλτρο, καλύτερο και λίγο μεγαλύτερο I/C  μαζί με σωληνώσεις, κατά προτίμηση ιδίων διαστάσεων μετά προχώρα στην αφαίρεση του dpf φίλτρου (θα χρειαστεί να παρέμβεις και ηλεκτρονικά ώστε ν βάλεις την συγκεκριμένη λειτουργιά της ecu στο off) μετά φτιάξε μια εξάτμιση από dp και πίσω με λίγο μεγαλύτερη σωλήνα απ ότι η εργοστασιακή και στο τέλος κάνε ένα σωστό remapping όπου θα ζητήσεις να σου καταργήσουν και την λειτουργία της egr.
Με όλα αυτά θα είσαι ένα ολοκληρωμένο 1ο στάδιο με μπόλικη ροπή και αρκετά άλογα παραπάνω.



Αν θες βέβαια να κάνεις κάτι απλό και όχι τόσο ολοκληρωμένο βαλε ένα box (πχ Race Chip το οποίο μπορείς να ρυθμίσεις και μόνος σου) και θα δεις  μια διαφορά.
 

aristos

Original poster
Newbie
Oct 12, 2013
7
0
0
StuparArt said:
Μπορείς να του κάνεις πολλά πράγματα .. το θέμα είναι μέχρι που είσαι διαθέσιμος να φτάσεις και από θέμα οικονομικών αλλά και από θέμα της βελτίωσης στο αμάξι σου.

Το καλύτερο που θα μπορούσες να κάνεις  είναι ένα πιο ελεύθερο φίλτρο, καλύτερο και λίγο μεγαλύτερο I/C  μαζί με σωληνώσεις, κατά προτίμηση ιδίων διαστάσεων μετά προχώρα στην αφαίρεση του dpf φίλτρου (θα χρειαστεί να παρέμβεις και ηλεκτρονικά ώστε ν βάλεις την συγκεκριμένη λειτουργιά της ecu στο off) μετά φτιάξε μια εξάτμιση από dp και πίσω με λίγο μεγαλύτερη σωλήνα απ ότι η εργοστασιακή και στο τέλος κάνε ένα σωστό remapping όπου θα ζητήσεις να σου καταργήσουν και την λειτουργία της egr.
Με όλα αυτά θα είσαι ένα ολοκληρωμένο 1ο στάδιο με μπόλικη ροπή και αρκετά άλογα παραπάνω.



Αν θες βέβαια να κάνεις κάτι απλό και όχι τόσο ολοκληρωμένο βαλε ένα box (πχ Race Chip το οποίο μπορείς να ρυθμίσεις και μόνος σου) και θα δεις  μια διαφορά.

Γιατί είναι απαρέτητη η αφαίρεση του DPF φίλτρου και τι είναι το I/C;
Επίσης θα ήθελα να ρωτήσω αν έχει κανείς εμπειρία με την Race Chip που ανέφερες πιο πάνω. Πουλάει chip για το αυτοκίνητο μου 229 ευρώ ενώ η http://www.tdi-tuning.co.uk/ το πουλάει 285 ευρώ.
 

StuparArt

Hero Member
May 9, 2010
3,325
0
0
43
www.youtube.com
Με την αφαίρεση του DPF η FAP (δεν ξέρω ακριβώς τι φωραει το αμάξι σου) θα κερδίσεις  λίγο σε επιδόσεις και το κυριότερο δεν θα σου βουλώσει ποτέ ξανά και ούτε θα χρειάζεται να κάνει αυτό το ηλίθιο αυτοκαθαρισμό κάθε λίγο και λιγάκι.
Το I/C είναι το Intercooler…

To RaceChip το φωραω εγώ στο δικό μου (όχι Fiesta) και μέχρι τώρα έχω καλές εντυπώσεις. Πρόβλημα δεν μου έχει βγάλει  ακόμα παρόλο που το έχω σκαλίσει αρκετά ώστε να το φέρω στα μέτρα μου. Σκέψου ότι ακόμα δεν έχω βρει την τέλεια ρύθμιση. Στην Ελλάδα αλλά κυρίως στα βαλκάνια περισσότερο χρησιμοποιούν τα box της RaceChip και να σου πω την αλήθεια δεν ξέρω ακριβός τον λόγο. Όλα πάνω κάτω τα ίδια είναι. Επίσης και για την TDI έχω ακούσει καλά λόγια.
Εγώ προτίμησα την RaceChip μιας και σου δίνει περιθώρια ρύθμισης, έχει γρήγορο επεξεργαστή και ιδικά η έκδοση ultimate (αν και πανάκριβο)

Γενικά τα άλογα που υπόσχονται τα box μη τα πολύ πιστεύεις. Συνήθως τα φτηνιάρικα είναι και μουφες και με αργούς επεξεργαστές. Σε παλιότερα αυτοκίνητα κάτι έκαναν αλλά στα σύγκρινα με common rail δεν κάνουν και τόσο καλή δουλειά.
Το καλύτερο είναι εάν μπορείς να εμπιστευτείς κάποιον να σου κάνει έναν επαναπρογραμματισμό εγκεφάλου πάντως και όχι κάποιο box.




Υ.ς  Αυτός ο κινητήρας των 1.5l που φωραει το αμάξι σου είναι της Ford η είναι κάποιας άλλης εταιρίας πχ Renault η Peugeot
 

VASSOS

Pro Member
Aug 2, 2012
560
0
16
49
marousi
πολυ σωστα ολα αυτα που προτεινει ο stuparart ξεκινα για αρχη ενα ελευθερο φιλτρο και τα υπολοιπα σιγα σιγα! το I/C ειναι κοινος το intercooler!
 

StuparArt

Hero Member
May 9, 2010
3,325
0
0
43
www.youtube.com
Το φίλτρο στα diesel δεν κάνει και κάτι το ιδιαίτερο... άλλο "φαγάκι" χρειάζεται η βρομιάρα μηχανή για να πάρει τα πάνω της. giggle
 

VASSOS

Pro Member
Aug 2, 2012
560
0
16
49
marousi
οκ!να του αλλαξω μπουζι αλλα που να το βαλω το intercooler που ειναι γεματο
ψυγεια νερου-air condition k cooler μαζι,σιγα την αποδοση που θα εχει!
 

VASSOS

Pro Member
Aug 2, 2012
560
0
16
49
marousi
να κατεβαζα τη θερμοκρασια της μηχανης μεσω του θερμοστατη για να εχω μικροτερη θερμοκρασια στο ψυγειο νερου και να μην φουντωνει το μηχανοστασιο για να εχω καλυτερη ψυξη στο intercooler κανα βεντιλατερ,ξερω γω!!



στην ακρη εχει ενα μικρο ψυγειακι!παρηγορια στον αρρωστο!
 

aristos

Original poster
Newbie
Oct 12, 2013
7
0
0
StuparArt said:
Με την αφαίρεση του DPF η FAP (δεν ξέρω ακριβώς τι φωραει το αμάξι σου) θα κερδίσεις  λίγο σε επιδόσεις και το κυριότερο δεν θα σου βουλώσει ποτέ ξανά και ούτε θα χρειάζεται να κάνει αυτό το ηλίθιο αυτοκαθαρισμό κάθε λίγο και λιγάκι.
Το I/C είναι το Intercooler…

To RaceChip το φωραω εγώ στο δικό μου (όχι Fiesta) και μέχρι τώρα έχω καλές εντυπώσεις. Πρόβλημα δεν μου έχει βγάλει  ακόμα παρόλο που το έχω σκαλίσει αρκετά ώστε να το φέρω στα μέτρα μου. Σκέψου ότι ακόμα δεν έχω βρει την τέλεια ρύθμιση. Στην Ελλάδα αλλά κυρίως στα βαλκάνια περισσότερο χρησιμοποιούν τα box της RaceChip και να σου πω την αλήθεια δεν ξέρω ακριβός τον λόγο. Όλα πάνω κάτω τα ίδια είναι. Επίσης και για την TDI έχω ακούσει καλά λόγια.
Εγώ προτίμησα την RaceChip μιας και σου δίνει περιθώρια ρύθμισης, έχει γρήγορο επεξεργαστή και ιδικά η έκδοση ultimate (αν και πανάκριβο)

Γενικά τα άλογα που υπόσχονται τα box μη τα πολύ πιστεύεις. Συνήθως τα φτηνιάρικα είναι και μουφες και με αργούς επεξεργαστές. Σε παλιότερα αυτοκίνητα κάτι έκαναν αλλά στα σύγκρινα με common rail δεν κάνουν και τόσο καλή δουλειά.
Το καλύτερο είναι εάν μπορείς να εμπιστευτείς κάποιον να σου κάνει έναν επαναπρογραμματισμό εγκεφάλου πάντως και όχι κάποιο box.




Υ.ς  Αυτός ο κινητήρας των 1.5l που φωραει το αμάξι σου είναι της Ford η είναι κάποιας άλλης εταιρίας πχ Renault η Peugeot

Της Ford είναι ο κινητήρας.
Τώρα ψάχνω για φίλτρο από K&N αλλά δεν έχουν βγάλει ακόμα cai για το μοντέλο το δικό μου. Σκεφτόμουν να δοκιμάσω το φίλτο του 1.6 αλλά η θέση του αισθητήρα μάζας ροής αέρα μεταφέρθηκε στο σώμα της πεταλούδας, το οποίο θα αφήσει μια μεγάλη ανοιχτή τρύπα στην πλευρά του σωλήνα. Τι με συμβουλεύεται να κάνω;
 

panos.l

Pro Member
Aug 9, 2010
476
0
0
ΑΘΗΝΑ
www.fordliatiras.gr
Φίλε aristos ο 1,5 που λες δεν είναι ο ίδιος με τον 1,6 TDCi που φοράνε ford renault peugeot σωστά?
Γενικά στα Diesel υπάρχουν πολλές λύσεις και στο εξωτερικό είναι δοκιμασμένες από πολλούς. Όπως είπε και ο StuparArt ξεκινάς με ένα πιο ελεύθερο φίλτρο και πρόγραμμα. Κατά την γνώμη μου φτιάξε ένα πρόγραμμα σε δυναμόμετρο και μην πάρεις box. Αν θες κάτι παραπάνω συνεχίζεις με εξάτμιση και αφαίρεση του φίλτρου όπως είπε πάλι ο StuparArt. Πολλοί σταματάνε εδώ αλλά καλό είναι να βάλεις και ενα μεγαλύτερο intercooler χωρίς υπερβολές φυσικά. Αυτό και δύναμη θα σου δώσει αλλά και καλύτερη λειτουργία του κινητήρα. Νομίζω πως αυτά είναι αρκετά και value for money. Αν θες να προχωρήσεις παραπάνω υπάρχουν λύσεις (πχ υβριδικό τούρμπο) αλλά θέλει  προσοχή και γνώση από αυτόν που θα το κάνει για να μην έχει ζημίες στο μέλλον...
Καλά καπνίσματα... :D
 

aristos

Original poster
Newbie
Oct 12, 2013
7
0
0
panos.l said:
Φίλε aristos ο 1,5 που λες δεν είναι ο ίδιος με τον 1,6 TDCi που φοράνε ford renault peugeot σωστά?
Γενικά στα Diesel υπάρχουν πολλές λύσεις και στο εξωτερικό είναι δοκιμασμένες από πολλούς. Όπως είπε και ο StuparArt ξεκινάς με ένα πιο ελεύθερο φίλτρο και πρόγραμμα. Κατά την γνώμη μου φτιάξε ένα πρόγραμμα σε δυναμόμετρο και μην πάρεις box. Αν θες κάτι παραπάνω συνεχίζεις με εξάτμιση και αφαίρεση του φίλτρου όπως είπε πάλι ο StuparArt. Πολλοί σταματάνε εδώ αλλά καλό είναι να βάλεις και ενα μεγαλύτερο intercooler χωρίς υπερβολές φυσικά. Αυτό και δύναμη θα σου δώσει αλλά και καλύτερη λειτουργία του κινητήρα. Νομίζω πως αυτά είναι αρκετά και value for money. Αν θες να προχωρήσεις παραπάνω υπάρχουν λύσεις (πχ υβριδικό τούρμπο) αλλά θέλει  προσοχή και γνώση από αυτόν που θα το κάνει για να μην έχει ζημίες στο μέλλον...
Καλά καπνίσματα... :D

Οκ ευχαριστώ. Ήθελα να ρωτήσω, κάθε μετατροπή που κάνω πρέπει να την δηλώσω και να ενημερώσω και την ασφαλιστική εταιρεία;
 

billz

Member
Oct 13, 2010
226
0
0
PATRA
Αυτα στο εξωτερικο τα κανουν,μετατροπη και ενημερωση ασφαλιστικη,δεν λες τπτ,δεν προκειτε να καταλαβει κανεις τπτ
 

Fordmaniac

Rookie
Dec 1, 2012
18
0
1
35
τρίπολη
Θα συμφωνήσω απόλυτα με τις βελτιώσεις που προτείνουν τα παιδιά. Εχω κάνει όλα όσα αναφέρουν πλην του I/C και της τουρμπίνας που εχω σκοπό να αλλάξω άμεσα, και το αποτέλεσμα είναι κάτι παραπάνω από ικανοποιητικό. Το προτείνω ανεπιφύλακτα αρκεί να μπουν σωστά πράγματα και να γίνει ο σωστός επαναπρογραμματισμός.
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread