Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

zisis

Hero Member
May 10, 2010
1,249
1
38
34
Τέλειο το αποτέλεσμα...όμως βάλε μια φωτό μαζί με ζάντες
 

Nordvinden

Original poster
Pro Member
Dec 15, 2013
362
0
0
59
Αθήνα
Ζήση, τέτοια φωτό έχει στα car projects, στο Sir Flick-A-Lot.

Επιλέχθηκαν αυτά τα φρένα, επειδή:

1). Διαπιστώσαμε στου Καρανικόλα ότι -οριακά έστω- θα μπορούσαν να φιλοξενηθούν σ' αυτές τις ζάντες.

2). Λόγω μικρότερου βάρους από τα μαμίσια.

3). Λόγω μελετημένης (Μountune) λύσης, έναντι του να ταιριάξουμε εξ' αρχής πράγματα. Όχι ότι δεν υπάρχουν μάστορες εδώ, που να είναι σε θέση να ταιριάξουν ικανές λύσεις. Αν όμως, υπάρχει κάτι ήδη έτοιμο και ικανό, γιατί να μην προτιμηθεί...

Οι διαστάσεις τους είναι 315x23.
 

Ximiki Veltiosi

Pro Member
May 30, 2014
483
1
0
44
Αθηνα
Εξαιρετικο upgrade σαφως αν θες κατι ολοκληρωμενο πρεπει να πας σε καμπανατους δισκους. Εκει ο δισκος με τις τεραστιες απαγωγες που θα εχει θα σου αποδοσει τα μεγιστα στο φρεναρισμα κυριως σε μεγαλα χρονικα διαστηματα εντονης καταπονησης(κυριως πιστες ή καταβασεις). Επισης με τους καμπανατους δισκους μειωνεις εκ νεου την αναρτωμενη μαζα (Αν κρινω απο τη διασταση δισκων που εχεις) περιπου 3 κιλα ανα αξονα/πλευρα, δηλ, συνολο 6κιλα.

Μετα σωληνωτα ψαλιδια ρυθμιζομενα και ακρα αλουμινιου..μετα πας για ενιαιο!
 

zisis

Hero Member
May 10, 2010
1,249
1
38
34
Νομίζω ότι ειναι ο δίσκος με κέντρο που θυμίζει καμπάνα και βγαίνει προς τα εγω και εκεί πάνω έχει μεγάλες τρύπες σε σχήμα Π για να αεριζεται καλύτερα
 

Ximiki Veltiosi

Pro Member
May 30, 2014
483
1
0
44
Αθηνα
ο "καμπανατος" δισκος ειναι διαιρουμενος αποτελειται απο 2 σωματα τη στεφανη και την "καμπανα"(το κεντρο δηλαδη και αποκαλειται ετσι λογο του σχηματος της σαν καμπανα). Η "καμπανα" ειναι αλουμινιου υψηλου κραματος θερμικης επεξεργασιας και η στεφανη συνηθως απο οτι ειναι ολες οι δισκοπλακες(εκτος αν το "φυσας" και βαζει κεραμικες με 1500 ευρω το ζευγαρι).Απο τα φρένα των αυτοκινήτων δεν λείπει η δύναμη, αλλά η διαχείριση θερμοκρασιων. Η κλασσικες δισκοπλακες(ακομα και απο βελτιωμενους οικους) λογο του υλικου κατασκευης η απαγωγη των θερμοκρασιων δεν επιτυγχανεται με γρηγορους ρυθμους και αυτο εχει ως αποτελεσμα επιφανειες με μεγαλες θερμοκρασιες, οι οποιες καταπονουν τα τακακια και κατ 'επεκταση επηρεαζουν την αποδοση τους. Για το λογο αυτο οπως βλεπετε και στις παρακατω φωτο:

πισω δισκος καμπανα 280mm σε Clio RS 197 Facelift

15097278545_5b92031c3d_b.jpg
[/url]

"καθαριζουμε" απο το δισκο το κεντρο του και σχεδιαζεται/κατασκευαζεται ενα καινουργιο (η λεγομενη καμπανα) με υλικο ειδικης παστας αλουμινιου το οποιο απαγει τις θερμοκρασιες σε πολυ μικροτερο εως ακαριαιο χρονο. η καμπανα "δενει" στη στεφανη με ειδικους ανταπτορες/βιδες.

Αναφορικα θα σας πω, τι μερα που εισασταν και εσεις περσυ τετοιο καιρο στα Μεγαρα και ειμασταν και εμεις με το Renault Club με θερμομετρο laser μετραγαμε 2 Clio RS 197 F1 ιδια σε ιπποδυναμμη μαμα δαγκανες brembo 4 πιστονες Family D τα οποια το ενα ηταν με κανονικους δισκους της brembo max και το 2ο με καμπανατους με αντιστοιχη στεφανη(brembo max) . Το "μαμα" μετα απο 10 γυρους εδειξε 385 βαθμους με το που βγηκε και σε 20 λεπτα που ξαναμετρηθηκε σε κατασταση ξεκουρασης εδειξε 320. Το "καμπανατο" μετα τους 10 γυρους εδειξε 310 βαθμους και στα 20 λεπτα σε κατασταση ξεκουρασης 160-180. Το laser στις μετρησεις "χτυπαγε" μονο στεφανη...

και φυσικα να σας πω πως και στις φωτο που βλεπετε αλλα και στο F1 οι κατασκευες ειναι απο το Κο Παναγίωτη(κατα κοσμων Quadra Brakes) που κανει τετοιες εφαρμογες με αριστα αποτελεσματα.
 

Nordvinden

Original poster
Pro Member
Dec 15, 2013
362
0
0
59
Αθήνα
Όμορφα όλα αυτά.

Αλλά:

1). Οι floated δίσκοι θέλουν πολλή μελέτη (μέθοδος πεπερασμένων στοιχείων), ώστε να ταιριάξει το υλικό της καμπάνας με αυτό του δίσκου και σε ανοχές και σε συστολές/διαστολές και παράλληλα να έχει τη μικρότερη δυνατή μάζα, ώστε να κερδίσει το αυτοκίνητο και σε μη φερόμενη μάζα.

Καλό είναι λοιπόν, να εκπονηθεί κάτι τέτοιο από εργοστάσιο κατασκευής φρένων.

Που με τη σειρά του σημαίνει ότι το κόστος για μπρος-πίσω (ΑΝ βρεθούν λύσεις για πίσω), μπορεί να φτάσει τα 8-10 μωβ.

2). Οι βίδες που συνδέουν δίσκο με καμπάνα, πιτσικάρουν συχνά και ακούγονται περίεργοι θόρυβοι από 1η σε όπισθεν και αντίστροφα. Οπότε πρέπει κανείς να έχει κάμποσες έξτρα τέτοιες βίδες. Μικρό το κακό για το κόστος που συζητάμε.

3). Το μεγάλο κακό είναι ότι για ένα αυτοκίνητο που κοστίζει 38 μωβ, είναι μη λογικό να βάλει κανείς τέτοια φρένα. Εκτός κι αν ψάχνει να φκιάξει track day car, οπότε πάλι λάθος αυτοκίνητο επέλεξε. Κι ακόμα χειρότερα, σε λάθος χώρα.

Ότι το ΣΤ θέλει μεγαλύτερα φρένα, σαφώς και θέλει. Αλλά μέχρι εκεί για χρήση μη πίστας. Και πάλι τα 4 μωβ που έδωσα εγώ για τα Άλκον, είναι πολλά για την ποιότητά τους. Αλλά τεσπά. Ο γέγονε, γέγονε.  
 

Ximiki Veltiosi

Pro Member
May 30, 2014
483
1
0
44
Αθηνα
Nordvinden said:
Όμορφα όλα αυτά.

Αλλά:

1). Οι floated δίσκοι θέλουν πολλή μελέτη (μέθοδος πεπερασμένων στοιχείων), ώστε να ταιριάξει το υλικό της καμπάνας με αυτό του δίσκου και σε ανοχές και σε συστολές/διαστολές και παράλληλα να έχει τη μικρότερη δυνατή μάζα, ώστε να κερδίσει το αυτοκίνητο και σε μη φερόμενη μάζα.

Καλό είναι λοιπόν, να εκπονηθεί κάτι τέτοιο από εργοστάσιο κατασκευής φρένων.

αν αναφερεσε στο ανθρωπο που επελεξα να σχολιασω πιστεψε με τα εργοστασια παιρνουν τις ιδεες του και οχι αυτος απο τα εργοστασια. Η κατασκευαστικη του χαρη αυτη τι στιγμη εχει φτασει εως την Αγγλια. Απο εκει ειναι και η συγκεκριμενη φωτο που παρεθεσα. Εχουμε πολυ καλυτερα μυαλα και σχεδιαστικα αλλα και κατασκευαστικα. Δεχομαι οτι μπορει να εισαι ανθρωπος που εμπιστευεσαι μονο οτι ειναι branded και εχει "ουρα" απο 3 μηδενικα και πανω και το σεβομαι απολυτα.

Nordvinden said:
2). Οι βίδες που συνδέουν δίσκο με καμπάνα, πιτσικάρουν συχνά και ακούγονται περίεργοι θόρυβοι από 1η σε όπισθεν και αντίστροφα. Οπότε πρέπει κανείς να έχει κάμποσες έξτρα τέτοιες βίδες. Μικρό το κακό για το κόστος που συζητάμε.

πολυ σωστα σχολιαζεις και ετσι γινεται συνηθως απο τους ερασιτεχνες που το παιζουν ειδικοι και εχουν "καψει" κοσμο... Μονο που στη συγκεκριμενη κατασκευη του συγκεκριμενου Ελληνα κατασκευαστη δεν συμβαινει αυτο διοτι σφιγγει σε συγκεκριμενη ροπη, κανει heal 72 ωρων και ξανασφιγει σε 2 διαστηματα. επισης οι βιδες ειναι και αυτες θερμικα επεξεργασμενες τιτανιου, δεν τιθεται θεμα πιτσικαρισματος και το εχουν δειξει τα μεχρι τωρα αποτελεσματα αφου μεσα σε 22 μηνες εχουν εξοπλιστει περιπου 5 αγωνιστικα και 12-15 street legal εντος και εκτος συνορων. θα μπορουσα να παραθεσω πολλες γραμμες απο τεχνικες λεπτομερειες που νομιζω θα σε καλυπταν αλλα δεν θεωρω οτι και να τα γραψω η πλειοψηφια να μπορεσει να τα ερμηνευσει.

Nordvinden said:
3). Το μεγάλο κακό είναι ότι για ένα αυτοκίνητο που κοστίζει 38 μωβ, είναι μη λογικό να βάλει κανείς τέτοια φρένα. Εκτός κι αν ψάχνει να φκιάξει track day car, οπότε πάλι λάθος αυτοκίνητο επέλεξε. Κι ακόμα χειρότερα, σε λάθος χώρα.

αν αναφερεσαι για τα F1 , θα διαφωνησω μαζι σου, οτι σε Clio RS(172,182,182 cup, 197, 197 F1 , 200 k 201)  ειναι τα ιδανικoτερα για πιστες. Πιο συγκεκριμενα δε τα clio RS 197 , ειναι απο τα ελαχιστα αμαξια παραγωγης καταλληληλοτερα για τετοια χρηση μετα το Megane R26R(το δειχνουν τα στατιστικα αλλωστε!) . Για την ιστορια και τα 2 F1 βγαινουν κ για βολτες σε βουνα αλλα και σε πιστες . Επισης το τι ζητας σε ενα αυτοκινητο ακομα και δρομου δεν το βρησκω καθολου λαθος να πας σε τετοιες κατασκευες. επετρεψε μου, γουστα ειναι και φυσικα εχει να κανει και με τις οδηγικες ικανοτητες του καθενα απο εμας.

Nordvinden said:
Ότι το ΣΤ θέλει μεγαλύτερα φρένα, σαφώς και θέλει. Αλλά μέχρι εκεί για χρήση μη πίστας. Και πάλι τα 4 μωβ που έδωσα εγώ για τα Άλκον, είναι πολλά για την ποιότητά τους. Αλλά τεσπά. Ο γέγονε, γέγονε.  

εξαιρετικη η Alcon προσωπικα τι θεωρω καλυτερη απο την Brembo σε street legal αναβαθμισεις και σε σειρα προτιμησης ενδιαμεσα βαζω τη D2. 4 μωβ ειναι μια χαρα για την αναβαθμιση που εκανες και νομιζω θα συμφωνησεις και εσυ οτι ειναι, αν οχι η καλυτερη, αλλα σιγουρα μεσα στις top 5 ενως street legal ενος αυτοκινητου.

Το καινουργιο ST παντως που το οδηγησαμε πριν 10 μερες στο καρτοδρομο με το autobild και τους 4 τροχους εδειξε πολυ καλα αποτελεσματα στις αποδοσεις.
 

Nordvinden

Original poster
Pro Member
Dec 15, 2013
362
0
0
59
Αθήνα
Τα brands δε μου λένε κάτι. Και τα Άλκον brand είναι και στο φουλ πάτημα του φρένου οι δαγκάνες μου "ανοίγουν" (ανεπαίσθητα) λόγω μη επαρκούς ακαμψίας των ίδιων ή των βάσεών τους. Τα καλά των Wilwood δηλαδή, σε μικρότερο ποσοστό. Πάλι καλά που δεν τσαρουχώνω εκ πεποιθήσεως.

Δεν τον γνωρίζω τον άνθρωπο που αναφέρεις, απλά μου φαίνεται δύσκολο ένας (οποιοσδήποτε κι αν είναι αυτός) ιδιώτης να έχει καλύτερη τεχνογνωσία από ένα εργοστάσιο.

Το πιτσικάρισμα που προανέφερα ήταν πάλι από 6πίστονα Άλκον για Έβο 9 RS.

Φυσικά και ΔΕΝ αναφερόμουν ούτε στα Κλειώ ΡΣ, ούτε στα Μεγκάν ΡΣ. Αγαπημένα και ικανά αυτοκίνητα. Το ΣΤ είχα στο μυαλό μου.

Η αλήθεια είναι όμως, ότι όσο καλά κι αν είναι όλα αυτά τα αυτοκίνητα στην πίστα, η απόσταση που πρέπει να καλύψεις, για να τα κάνεις αμιγώς τρακντεάδικα, είναι μεγάλη. Είναι πολιτικά αυτοκίνητα - ας μην το ξεχνάμε. Άλλο το να επισκέπτεσαι περιστασιακά την πίστα. Μέχρι εκεί προφανώς επαρκούν.

Για καθαρά τρακντεάδικη κατασκευή ή κανα μικρό/φτηνό αγωνιστικό ή κανα κατεραμοειδές.

D2 και XYZ δε θα τα θεωρούσα εταιρίες με σοβαρό R&D.
 

Ximiki Veltiosi

Pro Member
May 30, 2014
483
1
0
44
Αθηνα
τα πιτσικαρισματα προερχονται απο τις θερμοκρασιες σε συνδιασμο με λαθος επιλογη υλικων στεφανης η καμπανας και στα δεσιματα πανας-στεφανης.

οσο για τα D2 μην αμφιβαλεις ειναι απο τις πλεον εξαιρετικες brandες στην αγορα και ειδικα τα 6πιστονα τους ειναι για 10 με τονο. για την XYZ δεν εκφερω γνωμη γιατι δεν εχω δοκιμαζει φρενα τους αν και εικαζεται οτι ειναι παρακλαδι της K sport η οποια ειναι εξισου εξαιρετικη σε ολα της τα προιοντα(φρενα-αναρτησεις).Honda ολα προσοντα ελεγε το slogan..

οσο για τον ανθρωπο εγω θα σου προτεινα να σε παω για μια συναντηση να τον γνωρισεις(αυτη την εποχη φτιαχνει και δικες του mono block 4 πιστονες) και νομιζω κουβεντιαζοντας μαζι του θα καταλαβεις το επιπεδο του . Δεν ειναι τυχαιο οτι ασχολειται και υλοποιει ρομποτικες εφαρμογες σε μεγαλες μοναδες. απο τους ελαχιστους(μετρημενους στα δαχτυλα!)_

τα alcon με τα οποια εξοπλιζουν και τα αμιγως αγωνιστικα Renault Sport που κατασκευαζονται εξ΄ολοκληρου στη Διεππη εδω και αρκετα χρονια δεν εχω ακουσει να παρουσιαζουν "ανοιγματα" ποτε. ισως θα πρεπει να προσανατολιστεις σε αλλαγη υγρων με διαφορετικα χαρακτηριστικα. ειναι εξαιρετικα φρενα αυτη ειναι η προσωπικη μου αποψη. Τα εχω δοκιμασει σε renault clio maxi και εψαχνα να δω απο που μου ξεκολησαν τα σφραγισματα.
 

Nordvinden

Original poster
Pro Member
Dec 15, 2013
362
0
0
59
Αθήνα
Μετά το στρώσιμό τους και τη δεύτερη εξαέρωσή τους αποδίδουν πλέον τα μέγιστα.
 

Nordvinden

Original poster
Pro Member
Dec 15, 2013
362
0
0
59
Αθήνα
Αν και τα περιφερειακά τους είναι του νηπιαγωγείου...
Τα υγρά (Pagid 5.1) με σημείο βρασμού 185°C, τα τακάκια Ferodo DSP (κι όχι DS 2000 Performance όπως νόμιζα), τα έμβολα στις δαγκάνες είναι ίδιου μεγέθους κι όχι ασύμμετρα, ώστε να υπάρχει ομοιογενής φθορά στο τακάκι...

Παιδικά πράγματα... Για καφετέρια.

Φρενάρει, οκ. Πηγαίνοντας νωχελική βόλτα. Μόλις όμως, κυνηγήσεις λίγο, αρχίζουν οι μυρωδιές και η συσσώρευση αέρα στο σύστημα.

Για την ώρα άλλαξα υγρά σε RBF600. Λίγο καλύτερα. Έχω στήσει και καρτέρι για τακάκια Carbotech και υγρά SRF, να λήξει το θέμα μια κι έξω.
 

Nordvinden

Original poster
Pro Member
Dec 15, 2013
362
0
0
59
Αθήνα
Τα Carbotech δε μας έκαναν το χαΐρι.

Πήγαμε στην αμέσως επόμενη λύση, τα καλά Φερόδα για χρήση δρόμου. Το "δρόμου" όπως το έχω υπ' όψη μου δηλαδή...

Σε ζουμιά βέβαια, καμία παραχώρηση...

Άιντε να το δούμε τώρα...

 

KARBY

Pro Member
Feb 12, 2015
318
3
18
Πολυς καυγας για τα φρενα ,αλλα θα διατυπωσω μια απορια ΣΟΒΑΡΗ.
Γιατι κανεις δεν συζητα το βασικο θεμα της τρομπας των φρενων.
Γιατι εχω την εντυπωση οτι η σχεση διαμετρου τρομπας φρενων με μεγεθος δαγκανας ειναι απολυτως αναλογικη.
Ειναι αποδεδειγμενο οτι η λαθος αναλογια τρομπας φρενων ,δημιουργει δεκαδες προβληματα στα φρενα.Απο το λεγομενο fading μεχρι την υπερθερμανση των υγρων.
Αρα οταν ενας κατασκευαστης ξεκινα απο την κατανομη βαρους ,το βαρος καθ εαυτο και συγκεκριμενη διαμετρο αντλιας ,τρομπας ,φρενων σιγουρα απευθυνεται σε συγκεκριμενη
διαμετρο του δισκου.Οπως τελικα εχει συμβει επανελλημενως οτι η αντικατασταση των κλασσικων βαριων δαγκανων του εργοστασιου με αλουμινενιες δημιουργει αποτομο φρεναρισμα στο συνολο με αποτελεσμα το abs να δουλευει υπερωριες και με το παραμικρο.
Στο μονο που συμφωνω με τους προλαλησαντες ειναι οποιος θελει βελτιωση φρενων δεν ψαχνει να δει τι του μπαινει στο αμαξι ,αλλα κατι ετοιμο ειδικα για αυτο απο καποιο οικο.
Οπως η ειδικη εκδοση φρενων για leon cupra απο την vw raising που παρακαλω ειναι μια εντελως περιεργη διασταση των 152 χιλ. δισκο.
Ειναι πολλα τα θεματα και καποιος μπορει να γραφει μεχρι το πρωι,ποσο δε μαλλον να αρχισει να πειραματιζεται με την τσεπη του.
 

scorpion

Staff member
Elite Member
Vip Team
Ιδρυτής (θα σέβεστε :P)
May 9, 2010
13,982
8
23
38
Πειραιάς
www.fiestamaniacs.gr
Κάποια πράγματα τα βλέπουμε στην πράξη όταν τα βιώνουμε.
Εγώ που έχω αλλάξει μπροστά και πίσω σε μεγαλύτερη διάμετρο και άλλες δαγκάνες (ford όμως,όχι Brembo και τέτοια) έχω πολύ τρομερά φρένα χωρίς να χάνω το αμάξι,χωρίς να μπαίνει με το παραμικρό abs και χωρίς να αλλάξω τρόμπα.
τώρα στο να βάλω τετραπίστονες δεν ξέρω τι θα χρειαστεί
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
20
www.fiestamaniacs.gr
Και δεν ειναι μονο ο προλαλησαντας με μεγαλυτερα φρενα. Κι εγω επισης (φρενα st), οπως κι αλλα ατομα που γνωριζω και δεν ειχαμε καποιο προβλημα. Εγω μαλιστα εχω κανει πανω απο 120.000 απροβληματιστα χλμ. Με την εργοστασιακη αντλια και χωρις παρατραγουδα απο το abs. Δε μπορω να διαφωνησω μαζι σου ομως, γιατι ειναι απολυτως λογικη η παρατηρηση που εκανες, στην πραξη ομως δεν εχω δει καποιο προβλημα ή δυσλειτουργια. Απλα με μεγαλυτερη αντλια ενδεχομενως να ειχα ενα κλικ ακομα καλυτερο φρεναρισμα.
 

kost4s7

Rookie
Apr 7, 2015
16
0
0
καλησπερα παιδια...κι εγω fiesta st 180αρι εχω και γενικα το προβλημα με τα φρενα δεν ειναι οτι δεν σταματαει...ειναι οτι ενα τετοιο γρηγορο αμαξι θα φαει γρηγορα την δισκοπλακα 258 μονο διαμετρο...εχει δοκιμασει κανεις κατι??
 

Riordian

Hero Member
Dec 30, 2012
1,146
0
36
33
Τα mountune τα φρενα ειναι μια καλη επιλογη αλλα θες αποστατες
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread