Nordvinden said:
Όμορφα όλα αυτά.
Αλλά:
1). Οι floated δίσκοι θέλουν πολλή μελέτη (μέθοδος πεπερασμένων στοιχείων), ώστε να ταιριάξει το υλικό της καμπάνας με αυτό του δίσκου και σε ανοχές και σε συστολές/διαστολές και παράλληλα να έχει τη μικρότερη δυνατή μάζα, ώστε να κερδίσει το αυτοκίνητο και σε μη φερόμενη μάζα.
Καλό είναι λοιπόν, να εκπονηθεί κάτι τέτοιο από εργοστάσιο κατασκευής φρένων.
αν αναφερεσε στο ανθρωπο που επελεξα να σχολιασω πιστεψε με τα εργοστασια παιρνουν τις ιδεες του και οχι αυτος απο τα εργοστασια. Η κατασκευαστικη του χαρη αυτη τι στιγμη εχει φτασει εως την Αγγλια. Απο εκει ειναι και η συγκεκριμενη φωτο που παρεθεσα. Εχουμε πολυ καλυτερα μυαλα και σχεδιαστικα αλλα και κατασκευαστικα. Δεχομαι οτι μπορει να εισαι ανθρωπος που εμπιστευεσαι μονο οτι ειναι branded και εχει "ουρα" απο 3 μηδενικα και πανω και το σεβομαι απολυτα.
Nordvinden said:
2). Οι βίδες που συνδέουν δίσκο με καμπάνα, πιτσικάρουν συχνά και ακούγονται περίεργοι θόρυβοι από 1η σε όπισθεν και αντίστροφα. Οπότε πρέπει κανείς να έχει κάμποσες έξτρα τέτοιες βίδες. Μικρό το κακό για το κόστος που συζητάμε.
πολυ σωστα σχολιαζεις και ετσι γινεται συνηθως απο τους ερασιτεχνες που το παιζουν ειδικοι και εχουν "καψει" κοσμο... Μονο που στη συγκεκριμενη κατασκευη του συγκεκριμενου Ελληνα κατασκευαστη δεν συμβαινει αυτο διοτι σφιγγει σε συγκεκριμενη ροπη, κανει heal 72 ωρων και ξανασφιγει σε 2 διαστηματα. επισης οι βιδες ειναι και αυτες θερμικα επεξεργασμενες τιτανιου, δεν τιθεται θεμα πιτσικαρισματος και το εχουν δειξει τα μεχρι τωρα αποτελεσματα αφου μεσα σε 22 μηνες εχουν εξοπλιστει περιπου 5 αγωνιστικα και 12-15 street legal εντος και εκτος συνορων. θα μπορουσα να παραθεσω πολλες γραμμες απο τεχνικες λεπτομερειες που νομιζω θα σε καλυπταν αλλα δεν θεωρω οτι και να τα γραψω η πλειοψηφια να μπορεσει να τα ερμηνευσει.
Nordvinden said:
3). Το μεγάλο κακό είναι ότι για ένα αυτοκίνητο που κοστίζει 38 μωβ, είναι μη λογικό να βάλει κανείς τέτοια φρένα. Εκτός κι αν ψάχνει να φκιάξει track day car, οπότε πάλι λάθος αυτοκίνητο επέλεξε. Κι ακόμα χειρότερα, σε λάθος χώρα.
αν αναφερεσαι για τα F1 , θα διαφωνησω μαζι σου, οτι σε Clio RS(172,182,182 cup, 197, 197 F1 , 200 k 201) ειναι τα ιδανικoτερα για πιστες. Πιο συγκεκριμενα δε τα clio RS 197 , ειναι απο τα ελαχιστα αμαξια παραγωγης καταλληληλοτερα για τετοια χρηση μετα το Megane R26R(το δειχνουν τα στατιστικα αλλωστε!) . Για την ιστορια και τα 2 F1 βγαινουν κ για βολτες σε βουνα αλλα και σε πιστες . Επισης το τι ζητας σε ενα αυτοκινητο ακομα και δρομου δεν το βρησκω καθολου λαθος να πας σε τετοιες κατασκευες. επετρεψε μου, γουστα ειναι και φυσικα εχει να κανει και με τις οδηγικες ικανοτητες του καθενα απο εμας.
Nordvinden said:
Ότι το ΣΤ θέλει μεγαλύτερα φρένα, σαφώς και θέλει. Αλλά μέχρι εκεί για χρήση μη πίστας. Και πάλι τα 4 μωβ που έδωσα εγώ για τα Άλκον, είναι πολλά για την ποιότητά τους. Αλλά τεσπά. Ο γέγονε, γέγονε.
εξαιρετικη η Alcon προσωπικα τι θεωρω καλυτερη απο την Brembo σε street legal αναβαθμισεις και σε σειρα προτιμησης ενδιαμεσα βαζω τη D2. 4 μωβ ειναι μια χαρα για την αναβαθμιση που εκανες και νομιζω θα συμφωνησεις και εσυ οτι ειναι, αν οχι η καλυτερη, αλλα σιγουρα μεσα στις top 5 ενως street legal ενος αυτοκινητου.
Το καινουργιο ST παντως που το οδηγησαμε πριν 10 μερες στο καρτοδρομο με το autobild και τους 4 τροχους εδειξε πολυ καλα αποτελεσματα στις αποδοσεις.