Όσον αφορά σε μαμίσιων διαστάσεων αφτερμάρκετ δίσκους και αντίστοιχα αφτερμάρκετ τακάκια, δεν υπάρχει ΤΙΠΟΤΑ για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο.
Μόλις με πληροφόρησε σχετικά ο φρενάς μου.
Η προηγούμενη πληροφορία που έλεγε ότι υπήρχαν δίσκοι/τακάκια αποδείχτηκε άκυρη, μιας και αφορούσε στο προηγούμενο μοντέλο. Κακή συνεννόηση με τους εμπορικούς μεσάζοντες.
Εν κατακλείδι:
1). Ή μεγαλύτερα φρένα εγχειρισμένα, ώστε να μπουν στις μαμά ζάντες.
2). Ή μεγαλύτερα φρένα ανεγχείριστα, αλλά θα μπουν και αποστάτες 1,5 εκ. τουλάχιστον, ώστε να χωρέσουν στις μαμά ζάντες.
3). Ή κατά παραγγελία ζάντες σε όφσετ/κούρμπα/βάρος/λοιπές διαστάσεις, ώστε να μπουν σε δαύτες ανεγχείριστα τα μεγαλύτερα φρένα.
Στην πρώτη λύση ελλοχεύουν κατασκευαστικοί/λειτουργικοί κίνδυνοι. Πρέπει να έχεις δικό σου σοβαρό μάστορα, για να σε προσέξει.
Στις δεύτερη και τρίτη λύση έχουμε θέματα αίσθησης/συμπεριφοράς (που γι' αυτή την αίσθηση/συμπεριφορά το αγοράζεις το ρημάδι) και θέματα εφαρμοστικά. Πάλι πρέπει να 'χεις δικό σου άνθρωπο, για να αντιμετωπιστούν επιτυχώς. Ή ημιεπιτυχώς έστω.
Οι δε ζάντες της Μάουντιουν (ΟΖ Αλεγκερίτα) κρίνονται άκυρες: Το 7,5άρι φάρδος εξαναγκάζει το δύστυχο 205άρι μαμίσιο 050Α ν' ανοίξει σαν καρπούζι, ώστε ν' απλωθεί στα 1,3 επιπλέον εκ. του φάρδους της.
Αν δε, πας σε 225/35/17, ώστε να κάθεται άνετα στην 7,5άρα ζάντα, τίναξες στον αέρα βήμα, αίσθηση, πρόσφυση (γιατί σε αυτή τη διάσταση δε βρίσκεις κάτι εξειδικευμένο σαν το 050Α).
Ρε, τα φρενάκια... Κβαντομηχανική γίνανε...