Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

PARTEO

Original poster
Rookie
Jun 30, 2018
16
0
1
46
Καλησπερα σε ολους
ανοιγω αυτη την επιλογη για να γραψουμε τις αποψεις μας,
λογω του γεγονοτος οτι το αυτοκινητο μου το κινω εντος πολης και κανω 4-5 ταξιδια το χρονο αποφασισα οτι θα κανω πολυ συντομες αλλαγες λαδιων 5-6000χλμ παντα με λαδια προδιαγραφων Ford WSS-M2C950-A
εγω συγκεκριμενα επελεξα τα παρακατω
https://www.avista-lubes.de/en/products/detail/avista-pace-evo-c2-sae-0w-30/
σαν χαρακτιριστικα ειναι σχεδον ιδια με τα castol profesional αλλα η τιμη τους ειναι πολυ καλυτερη και λογω του οτι θα αλλαζονται συχνα θεωρω οτι δεν θα εχω προβλημα.
επισης θεωρω οτι δεν θα εχω προβλημα ουτε στην αντιπροσωπεια απο την στιγμη που θα τους προσκομιζω λαδια με την σωστη προδιαγραφη.
χαρακτηριστικα avista
TYPICAL CHARACTERISTICS
(The given data are typical data.)
Parameter Method Unit
SAE Class SAE J 300 SAE 0W-30
Density 15 °C DIN EN ISO 12185 g/cm³ 0.825 – 0.855
Kin. Viscosity @ 100 °C DIN 51562-1 mm²/s 9.3 – 10.7
Viscosity Index DIN ISO 2909 min. 195
Total Base Number DIN ISO 3771 mg KOH/g 7.3 – 9.3
Dyn. Viscosity @ -35°C DIN 51377 mPa*s max. 6,200
Flash point COC DIN ISO 2592 °C min. 200
Pour Point DIN ISO 3016 °C max. -42

χαρακτηριστικα castrol professional

Typical Characteristics
Name Method Units Ford-Castrol MAGNATEC PROFESSIONAL D 0W-30
Density @ 15C, Relative ASTM D4052 g/ml 0.847
Viscosity, Kinematic 100C ASTM D445 mm²/s 9.6
Viscosity, Kinematic 40C ASTM D445 mm²/s 45
Viscosity Index ASTM D2270 None 203
Viscosity, CCS -35C (0W) ASTM D5293 mPa.s (cP) 5800
Pour Point ASTM D97 °C -50
Flash Point, PMCC ASTM D93 °C 206
Ash, Sulphated ASTM D874 % wt 0.78
 

KARBY

Pro Member
Feb 12, 2015
318
3
18
Καλησπερα.
Δεν μας ειπες για ποιο μοντελο και ποιον κινητηρα θα χρησιμοποιησεις αυτο το λαδι.
Γιατι αν προκειται για τον 1000 αρακι βενζινης ειναι ακαταλληλο το λαδι κατα την μαμα ford.
Το τι γινεται στην πραξη ειναι αλλου παππα ευαγγελιο.
Ειμαι παθων γιαυτο και τα γραφω αυτα μετα απο ενα χρονο απουσιας απο το block.

Να ειστε ολοι καλα.
 

PARTEO

Original poster
Rookie
Jun 30, 2018
16
0
1
46
Το αυτοκινητο ειναι diesel 1.5tdcj
 

KARBY

Pro Member
Feb 12, 2015
318
3
18
Αν ειναι diesel ολα ειναι μια χαρα με την υποσημειωση οτι η μαμα λεει 5-30 SAE
Ισως το 0-30 ειναι λιγο ποιο υπερβολικο για το κρυο ,μιας και στην Ελλαδα -- 40 θερμοκρασιες δεν βλεπουμε.
Τελος παντων ειναι ολα οκ.
Για βενζινη ΤΕΛΙΚΑ δεν θα ηταν.
 

PARTEO

Original poster
Rookie
Jun 30, 2018
16
0
1
46
το ταμπελακι στο χωρο του κινητηρα αναφερει 0w-30 και την συγκεκριμενη προδιαγραφη
 

Dimitris

Member
Oct 15, 2019
209
25
28
KARBY said:
Αν ειναι diesel ολα ειναι μια χαρα με την υποσημειωση οτι η μαμα λεει 5-30 SAE
Ισως το 0-30 ειναι λιγο ποιο υπερβολικο για το κρυο ,μιας και στην Ελλαδα -- 40 θερμοκρασιες δεν βλεπουμε.
Τελος παντων ειναι ολα οκ.
Για βενζινη ΤΕΛΙΚΑ δεν θα ηταν.

Για τον ecoboost 1.0 τα καλυτερα είναι τα μαμά που δίνει η ford?
 

KARBY

Pro Member
Feb 12, 2015
318
3
18
Καποια στιγμη οταν αγορασα το αμαξι (1.0 ατμοσφαιρικο) θεωρησα οτι για την Ελλαδα ηταν λιγο να χρησιμοποιησει καποιος το 5-20.
Μετα απο προβληματα το καλοκαιρι χρησιμοποιησα το 5-30 αλλα δυστυχως μετα απο 3 χρονια αποδειχθηκε το εξης.
Οτι τα προσθετα που ειχε το λαδι 5-30 για τη θεικη-τεφρα και την λασπη που δημιουργουν οι πετρελαιοκινητηρες δημιουργουν προβλημα φθορας στην
γνωστη φλατζα του αντιψυκτικου με αποτελεσμα να εχει επισκευαστει το αυτοκινητο 3 φορες με διαφορα 1- 1,5 χρονο μεταξυ των επισκευων.
Ολες μεσα στην εγγυηση αλλα ολες με μεγαλη ταλαιπωρια.
Κατα συνεπεια το magnaatec-5-30 ειναι και το δινει η ford για πετρελαιο κινητηρες.
Το magnatec 5-20 αυστηρα για βενζινη αλλα υπαρχει μεγαλο προβλημα το καλοκαιρι με τις ζεστες ειδικα με τα turbo και με τεραστιες ζημιες.
Το δικο μου στις πολλες ζεστες και με κλιματισμο γινεται το λαδι νερακι και το αμαξι ψοφαει απο δυναμη γιατι τα υδραυλικα ωστηρια στις βαλβιδες
δεν εχουν σωστο διακενο,οπως ειναι γνωστο ρυθμιζεται μονο του συμφωνα με την πιεση του λαδιου.
Μεγαλη ιστορια και προβλημα με τα λαδια και ακομη δεν εχω βρει την λυση για το δικο μου τουλαχιστον.

Να ειστε ολοι καλα.
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread