Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

gmitsiakis

Original poster
Member
Mar 16, 2016
110
11
18
Μοντέλο
MK6
Καλησπερα σε ολους

Εδω και κανα μηνα μου βγαζει αυτο το σφαλμα και απο το τσεκ που του κανω μεσω OBD2 μου εξηγει οτι ειναι " Cylinder 4 missfire".
To σβηνω αλλα εδω και λιγες μερες το βγαζει συχνα. Οταν το βαζω μπροστα το μοτερ. Οχι κατα την διαρκεια. Το μοτερ εχει καποιες αρρυθμιες απο την στιγμη που του εβαλα υγραεριο της EUROPEGAS.
Σε εναν ελεγχο που ειχα κανει ειχε βρει ο μηχανικος ενα σωληνακι κατω απο το φιλτροκουτι που ηταν σκισμενο. Αλλαχτηκε και παλι οι αρρυθμιες στο ρελαντι ηταν ψιλοαισθητες. Δεν μιλαμε για σβησιμο κινητηρα.
Ουτε μεγαλη ασταθεια του ρελαντι.
Οταν βαζω AC τοτε σχεδον δεν το καταλαβαινω καθολου.

Λιγο που εψαξα προτεινεται η αλλαγη μπουζωκαλωδιων και μπουζι η πολλαπλασιαστης. Τον εχω αλλαξει με εναν της NGK οταν νομιζα αρχικα οτι ο μαμα πολλαπλασιαστης ηταν το προβλημα. Αλλα δεν διορθωσε κατι.
Εχω παραγγειλει μπουζοκαλωδια της BOSCH και αυριο εχω ραντεβου με τον εγκαταστατη του LPG ωστε να γινει καλο σερβις στο συστημα.

Καποια συμβουλη τι να προσεξω ?
Εχει βρεθει κανεις με παρομοι κωδικο σφαλματος?
 

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,309
182
63
50
Αθήνα
Misfire μπορεί να είναι για 3-4 λόγους, εκ των οποίων οι πιο απλοί, φθηνοί και εύκολοι είναι τα καλώδια-μπουζί, αν μιλάμε για μόνο ένα κύλινδρο. Για τον ίδιο λόγο δεν είναι αντλία (ή πολλ/στης) γιατί δεν θα ήταν μόνο σε ένα κύλινδρο. Μετά πάμε στα μπεκ, που είναι το επόμενο ακριβότερο-δυσκολότερο. Αν όμως δεν είναι αυτά, τότε είναι κάτι πολύ σοβαρότερο, που και ακριβό και δύσκολο είναι (ζημιά στο κύλινδρο).

Μην αλλάζεις πράγματα στη τύχη, πρώτα δες τι φταίει και μετά διόρθωσέ το. Αφού σου λέει cylinder 4, κοίτα μόνο αυτόν και δες πως είναι μπουζί και καλώδιο, και προχώρα από εκεί.
 

gmitsiakis

Original poster
Member
Mar 16, 2016
110
11
18
Μοντέλο
MK6
Ναι επειδη το να αλλαξω μπουζοκαλωδια με την ευκαιρια αλλαγη φιλτρου αερα ειναι πιο ευκολο αρχικα...θα αρχισω απο εκει. Αν δεν δω διαφορα με την ευκαιρια και της ρυθμισης του υγραεριου...τοτε παω για ελεγχο κυλινδρου και ελπιζω να μην ψοφησε τιποτα εκει μεσα. μοτερ 1.6 100 αλογα εχω.
 

gmitsiakis

Original poster
Member
Mar 16, 2016
110
11
18
Μοντέλο
MK6
Λοιπον...το υγραεριο ρυθμιστηκε...ολα καλα αλλα δεν διορθωθηκε το προβλημα.
Πηγα χθες να αλλαξω τα μπουζοκαλωδια με καποια της Bosch αλλα δεν ταιριαζαν.
Ηταν πιο μακρια η πιπα τους. Μεχρι να τα αντικαταστησω εχω τον πολλαπλασιαστη και τα μπουζοκαλωδια της NGK που ειχα αλλαξει προληπτικα οταν ειχε αρχισει να μου κανει αυτο το θεματακι.
Αν ηταν μπεκ βενζινης λογικα οταν μπαινει το υγραεριο θα επρεπε να δουλευει σωστα. Κανω λαθος?
Ελπιζω να βγαλω ακρη.
Επισης οταν τσεκαρα τις πιπες απο τα μπουζοκαλωδια ειδα οτι στο χειλος ειχαν λιιιιιιιιιιιγο καφε βρωμια σαν σκουρια αλλα δεν μου φανηκε για τετοια.
Τσεκαρα το τερμα δεξια μπουζοκαλωδιο και το ειδα αυτο. Ελαχιστα ειχε και το αμεσως μετα. Δεν ξερω τι διαταξη εχουν οι κυλινδροι και αν αυτος ο κυλινδρος ειναι ο Νο4 οπου και βγαζει το σφαλμα.
 

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,309
182
63
50
Αθήνα
Κάνει ακριβώς το ίδιο μόνο με βενζίνη και μόνο με υγραέριο ? Αν ναι, τότε δεν είναι θέμα καυσίμου (άρα αντλίας ή μπεκ), πρέπει να είναι ή ηλεκτρικό ή διαρροή. Διαρροή όμως και να σου βγάζει misfire σε ένα μόνο κύλινδρο είναι δύσκολο. Βρες ένα σωστό σετ μπουζί-καλώδια και δοκίμασε μόνο τον 4ο, αν λυθεί τότε αυτό ήταν.
 

gmitsiakis

Original poster
Member
Mar 16, 2016
110
11
18
Μοντέλο
MK6


Αλλαξα μπουζι και πολλαπλασιαστη. Παλι τα ιδια. Οποτε παω στις σωληνωσεις απο δω και περα και σαν να μου φανηκε κατι να σφυριζει. Οτι μπορουσα να βαλω χερι... Εβαλα. Απο δω και περα οι ειδικοι.
 

Stan

Rookie
Aug 27, 2013
22
0
1
Είχα και εγώ τα ίδια συμπτώματα,δεν θυμάμαι ακριβώς τον κωδικό σφάλματος.Είχα αλλάξει μπουζοκαλώδια και πολλαπλασιαστή με Beru,μπουζί μαμά.
Δεν είδα καμία βελτίωση.Όταν πήγα μετά από 2-3 μήνες στην Ford και τους το ανάφερα,μου είπαν ότι δεν συνεργάζεται καλά με άλλες μάρκες,ιδίως
πολλαπλασιαστή.Βάλαμε πάνω τα μαμά και σταματήσανε τα κομπιάσματα κ.τ.λ.Όλα αυτά στα 150.000 χλμ.Τώρα έχω 220.000 χλμ
 

gmitsiakis

Original poster
Member
Mar 16, 2016
110
11
18
Μοντέλο
MK6
Εμενα κρυο και στην βενζινη τα κανει αυτα. Υγραεριο οταν γυρίζει ναι μεν αλλα καποια στιγμη καθαριζει και μετα πιο χαλαρα το ξανακανει. Αυριο καθαριζω πεταλουδα μια και ειχα κανα 40000χλμ να την καθαριζω. Απο κει και μετα να δω αν θα συνεχισει μια και θα το βγαλω Εθνικη μεθαυριο και θα το δουλεψω βενζινη. Το μυαλο μου παει για βαλβιδες στον κυλινδρο 4 και τςλος του μηνα εφοσον δεν υπαρξει κατι πιο σοβαρο θα κανω ενα τσεκ και ρυθμιση.
Περνει ρυθμιση το 1.6 100ps ετσι?
 

Stan

Rookie
Aug 27, 2013
22
0
1
Δεν ξέρω τι βαλβίδες έχει το δικό σου.Αν έχει αυτορυθμιζόμενες δεν παίρνει ρύθμιση.
 

gmitsiakis

Original poster
Member
Mar 16, 2016
110
11
18
Μοντέλο
MK6
Λοιπον μετα απο ψαξιμο με τον μηχανικο αφου καθαρισαμε πεταλουδα και μετρητη μαζας αερα... Ακουγαμε ενα φυσηγμα και ψαχναμε τα σωληνακια μηπως ειναι καποιο τρυπημενο.
Δεν βρηκαμε κατι.
Μου ειπε να βαλω τον μαμα πολλαπλασιαστη που ειχα αλλαξει προληπτικα πριν 40.000χλμ νομιζοντας οτι αυτο αρχικα φταιει.
Το εκανα... Εψαξα και γω λιγο και παρατηρησα οτι το φυσηγμα ερχεται απο την μπεκιερα και ειδικα απο εκει που κουμπωνει το σωληνακι παροχης καυσιμου. Μιλαω απο την μερια του οδηγου.
Οταν βαζω το υγραεριο στρωνει αρκετα αλλα οχι τελεια.
Αυτο το βιδωτο φιλτρακι πανω στην μπεκιερα υπαρχει σαν ανταλλακτικο? Εννοω αυτο το βαρελακι που κουμπωνει η γραμμη παροχης.
Αλλιως ισως η γραμμη τα εχει παιξει στο κουμπωμα και χριεαζεται αλλαγη. Πως διαολο τα ψαχνω αυτα?
 

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,309
182
63
50
Αθήνα
Με αυτά που λες, μάλλον κάποια διαρροή στο κύκλωμα υποπίεσης, αφού σου μπερδεύει και με αέριο. Ή παίρνεις απόφαση και τα αλλάζεις όλα (ψιλοδουλειά αλλά όχι και τόσο ακριβή) ή ψάχνεις για την διαρροή με κάποιο spray ή τσιγάρο (κανονικό ή ηλεκτρονικό, αρκεί να βγάζει καπνό)
 

gmitsiakis

Original poster
Member
Mar 16, 2016
110
11
18
Μοντέλο
MK6
Λοιπον παιδια...
Πιεση στους κυλινδρους οκ. Αν και 230.000χλμ το μοτερ ειναι κομπλε.
Οποτε αφου αλλαχτηκαν μπουζι...μπουζοκαλωδια και γενικα δεν ειναι μηχανικο...παμε στα ηλεκτρολογικα.
Πηγα στη Ford Ιλιον και εκει ο μαστορας μου ειπε οτι μαλλον κανει διαρροη ρευματος απο την εγκατασταση του υγραεριου της EUROPEGAS.
Επειδη εχω αλλα 2 χρονια εγγυηση για να ειμαι 100% σιγουρος θα προχωρησω και σε μια μετρηση και καθαρισμο απο τα μπεκ βενζινης μετα απο προτροπη του ωστε να μην πει τα δικα του ο εγκαταστατης.
 

gmitsiakis

Original poster
Member
Mar 16, 2016
110
11
18
Μοντέλο
MK6
Να επανελθω και γω στο θεματακι μου που μου εχει σπασει τα νευρα μεν αλλα λυθηκε μερικως δε.

Μετα απο καθαρισμο στα μπεκ βενζινης λυθηκε το θεμα του κωδικου σφαλματος. Δεν εχει ξαναβγαλει τιποτα.
Ομως η αρρυθμια στο ρελαντι παραμενει.
Ενα θεμα που παρατηρησα ειναι οτι οταν βαζω το AC δεν εχει σχεδον καθολου ομως οταν παταω γκαζι το αμαξι μοιαζει να μπουκωνει .αν αφησω το γκαζι και στιγμιαια το ξαναπατησω τοτε αρπαζει κανονικα σαν 1600 που ειναι.
Αλλαξα πολλαπλασιαστη με τον γνησιο και πλεον ειμαι κομπλε απο αυτο μια και το τριπτυχο Μπουζι-Μπουζοκαλωδια-Πολλαπλασιαστης ειναι εντελως καινουργια.
Το μυαλο μου παει στο ηλεκτρογκαζο αλλα τωρα να δινω απο δω και απο κει 80αρια και δουλεια να μην κανω....
Το σπαστικο ειναι οτι εχω παει σε συνεργεια ειτε εξουσιοδωτημενα ειτε τον δικο μου μηχανικο και λυση δεν βρισκουμε.
Στη Ford Ιλιον οπου μετρησα συμπιεση μου ειπε οτι για αυτοκινητα με υγραεριο ανοιγουν λιγο τις βαλβιδες περισσοτερο ειδικα σε αυτο το μοτερ.

Τωρα τι διαολο συμβαινει...δεν ξερω.
Δεν εχω απογοητευτει. Το αμαξι μια χαρα κινειται και δεν εχει αλλα θεματακια.
 

theoanag

Member
May 23, 2018
115
49
28
εχθες ειδα ενα βιντεο του Γκολεμη το ανεβασε το Σαββατοκυριακο στο youtybe ιδιο προβλημα στον 4οκυλινδρο σε υγραεριο βενζινη ειχε ταλαιπωριθει ο ιδιοκτητης τα ειχε αλλαξει ολα , τελικα το προβλημα ηταν και στα 2 μπεκ βενζινης και υγραεριου.
 

gmitsiakis

Original poster
Member
Mar 16, 2016
110
11
18
Μοντέλο
MK6
Εμενα σημερα εβγαλε ξανα missfire αλλα P0302 που σημαινει στον 2ο κυλινδρο. Υγραεριο δεν το κανει και στρωνει αρκετα.
Αρχιζω να πιστευω οτι ειναι η τρομπα βενζινης μια και ειναι αλλαγμενη με Metanddoria(αν γράφεται ετσι).
Στην βενζινη χορευει πλεον το ρελαντι και στο υγραεριο εχει αν πολυ πολυ μικρο ρεταρισμα. Με ac δεν εχει καθολου.
Αυριο παω στον εγκαταστατη να μιλησουμε και να το δει και πραγματικα επειδη 3χω δει και του Γκολεμη βιντεακια... Σκεφτομαι σοβαρα να κατεβω Τριπολη να το δει. Δεν με περνει να αλλαξω αυτοκινητο τωρα. Αλλιως δεν θα ασχολιομουν. Βεβαια αν μου σπασει τα νευρα δεν το χω σε πολυ.
 

asus.asus

Newbie
Σεπτ. 4, 2020
8
6
3
Εμενα σημερα εβγαλε ξανα missfire αλλα P0302 που σημαινει στον 2ο κυλινδρο. Υγραεριο δεν το κανει και στρωνει αρκετα.
Αρχιζω να πιστευω οτι ειναι η τρομπα βενζινης μια και ειναι αλλαγμενη με Metanddoria(αν γράφεται ετσι).
Στην βενζινη χορευει πλεον το ρελαντι και στο υγραεριο εχει αν πολυ πολυ μικρο ρεταρισμα. Με ac δεν εχει καθολου.
Αυριο παω στον εγκαταστατη να μιλησουμε και να το δει και πραγματικα επειδη 3χω δει και του Γκολεμη βιντεακια... Σκεφτομαι σοβαρα να κατεβω Τριπολη να το δει. Δεν με περνει να αλλαξω αυτοκινητο τωρα. Αλλιως δεν θα ασχολιομουν. Βεβαια αν μου σπασει τα νευρα δεν το χω σε πολυ.


Καλημέρα,

Εχεις βρείς λυση στο πρόβλημά σου ?

Αντιμερωπιζω και εγω τα ιδια προβληματα
Εχω ενα ΜΚ6 του 2003 1,25 στο οποίο δεν ειχα παρατηρησει καποια αρυθμία- ρετάρισμ πριν τοποθετήσω το υγραεριο
Πριν 15 μερες τοποθέτησα υγραέριο και αρχισε τα ρεταρισματα στο υγραεριο χαμηλα στις 1000 μεχρι 2000 στροφες
Τωρα παρατηρησα και ελαχιστα ρεταρισματα στην βενζίνη
¨αλαξα μουζί αλλά δεν βελτιωθηκε
Πριν αλαξω πολαλπλασιαστή και μπουζοκαλωδια μηπως εχεις να προτεινεις κατι ?

Σε ευχαριστώ
 

mk6car

Pro Member
Dec 22, 2018
673
154
43
Μοντέλο
MK6
φιλε εχω τα μαμα τα μπουζοκαλώδια αν θες να στα στείλω να δεις ; πληρωνεις μονο τα μεταφορικά και αν σου κανουν και σου διορθώσουν το πρόβλημα μου δινεις οτι νομιζεις
 
  • Like
Αντιδράσεις: asus.asus

gmitsiakis

Original poster
Member
Mar 16, 2016
110
11
18
Μοντέλο
MK6
Εμενα το προβλημα σχεδον λυθηκε οταν εβαλα καθαρα μπεκ βενζινης. Περνει παλμο για το υγραεριο απο αυτα και μπερδευει. Πιθανον ο εγκαταστατης να εκανε λαθος ρυθμιση.
Το κανει που και που ακομα αλλα οχι οπως παλια. Ειναι στιγμες που δεν το καταλαβαινω καθολου.
Εμενα μου εβγαζε και αισθητηρα εκκεντροφορου. Δεν ξερω αν ειναι απο αυτο. Με την 1η ευκαιρια θα τον αλλαξω.
 
  • Like
Αντιδράσεις: asus.asus

asus.asus

Newbie
Σεπτ. 4, 2020
8
6
3
Καλησπέρα .. Δοκιμασα και εβγαλα 1-1 ολα τα μπουζοκαλωδια Στον δευτερο κυλινδρο δεν αλαζε η λειτουργία του κινητηρα .. δεν δουλευε ο κυλινδορς .. Δοκιμασα αλλο μπουζοακλωδιο στον δευτερο μηπως φταει δεν αλαξε κατι. Οποτε πολαπλασιαστής Για γνησιο ρωτησα 90 € αλλα δεν υπηρχε διαθεσιμος .. παραγγελία απο εξωτερικο , ετσι εβαλα NGK 30€ .. Εκανα μια δοκιμή φαινετε να δουλευει σωστα.. Θα δουμε τις επομενες ημερες πως θα παει και θα σαςενημερώσω
Σεας ευχαριστώ!!
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread