http://www.lockinggascap.org/ford κοιταχτε και αυτο αλλα για πιο παλια μοντελα μπορει να κανουν?
βρηκα και αυτο το αρθρο διαβαστε το ειναι απο φιλιππινες μεταφραση google
Όπως γνωρίζετε, η Ford Όμιλος Φιλιππίνες μόλις επίσημα διέθεσε τα χαριτωμένα hatchback subcompact Fiesta sedan και στην αγορά μας. Και είναι σε γενικές γραμμές καλά-αποδεκτή από το κοινό, εκτός ίσως για ένα μικρό πράγμα: Προφανώς - Φιλιππίνες αγοραστές αυτοκινήτων επιμένουν, κυρίως στην αυτοκινητοβιομηχανία σε απευθείας σύνδεση φόρουμ - το Fiesta έχει ένα κρίσιμο ελάττωμα σχεδιασμού. Αυτό το ελάττωμα, τονίζουν, οι ανησυχίες χωρίς τάπα ρεζερβουάρ του αυτοκινήτου. Λένε ότι αυτό θα μπορούσε να είναι ένα θέμα, ιδίως σε μια χώρα όπου η κλοπή και ο βανδαλισμός είναι ανεξέλεγκτη. Για παράδειγμα, εξηγούν, ένας επιμελής αγύρτη θα μπορούσε σιφόνι από το πολύτιμο καύσιμο και άδειας δεξαμενής καυσίμου του Fiesta.
Αλλά είναι αυτό πραγματικά δυνατό; Για να διευθετήσει το ζήτημα μια για πάντα, ασχολούμαστε ομίλου Ford Φιλιππίνες σε μια διαφωτιστική Q & A. Ελπίζουμε ότι αυτό θα απαλύνει τελικά τις αμφιβολίες όσων επιθυμούν να αγοράσουν ένα Fiesta, αλλά ανησυχούν πάνω λεγόμενο σύστημα καυσίμου χωρίς τάπα της Ford.
Πριν από οτιδήποτε άλλο, απλά τι είναι αυτό το σύστημα καυσίμου χωρίς τάπα;
Σε απάντηση στις παγκόσμιες απαιτήσεις των καταναλωτών, η Ford Motor Company μελέτες κάθε χαρακτηριστικό προϊόντος που ενσωματώνει στα οχήματά της. Μία από αυτές τις βελτιώσεις του σχεδιασμού που έχουν ειδικά σχεδιαστεί ως ένα πρόσθετο χαρακτηριστικό γνώρισμα κλειδί στο νεώτερο και πλέον προηγμένο οχήματα της εταιρείας είναι η Ford Easy Fuel χωρίς τάπα του συστήματος καυσίμου. Ανεφοδιασμού χωρίς τάπα είναι η τελευταία παγκόσμια τεχνολογία σε όλο τον κόσμο. Ενώ οι περισσότερες χώρες έχουν χρησιμοποιηθεί για να ξεβιδώσετε το καπάκι του καυσίμου, οι καιροί έχουν αλλάξει. Χωρίς τάπα πλήρωσης καυσίμου τεχνολογία εξαλείφει το πρόβλημα της ξεχνώντας να βάλει το καπάκι του αερίου πίσω μετά ανεφοδιασμού με καύσιμα και εξοικονομεί χρόνο κατά τον ανεφοδιασμό, εξαλείφοντας την ανάγκη να ξεβιδώσετε ένα πώμα της δεξαμενής. Είναι επίσης καλύτερο για το περιβάλλον επειδή δεν αναθυμιάσεις αερίων διαφυγής.
Πώς λειτουργεί;
Το Easy Fuel χωρίς τάπα πλήρωσης καυσίμου σύστημα λειτουργεί ως ένα ολοκληρωμένο ελατήριο πόρτα φλάπας που επιτρέπει στους πελάτες να εισάγετε απλά το ακροφύσιο καυσίμου στη δεξαμενή για να γεμίσει. Easy Fuel αυτόματα σφραγίδες μετά το ακροφύσιο καυσίμου έχει αφαιρεθεί - καμία αναμονή για τους πελάτες για να εξασφαλίσει εκ νέου το καπάκι, που εκπέμπουν λιγότερα εξατμιστικές εκπομπές στο περιβάλλον. Η τεχνολογία που εισήχθη από τη Ford το 2008, και άλλοι κατασκευαστές αυτοκινήτων ακολουθούν το παράδειγμά τους. Σήμερα, στις Φιλιππίνες, το 2010 Expedition και το νέο Fiesta είναι από τα οχήματα της Ford που κάνουν χρήση του Easy Fuel χωρίς τάπα του συστήματος καυσίμου-πλήρωσης.
Τι γίνεται με το φόβο των πελατών που θα μπορούσε να παρέμβει βάνδαλοι με τη δεξαμενή καυσίμων;
Μπορούμε να διαβεβαιώσουμε τους πελάτες μας αποτιμώνται ότι χωρίς τάπα του συστήματος καυσίμου του Fiesta είναι απόλυτα ασφαλείς. Οι μηχανικοί της Ford δεν είναι τόσο ανίδεοι ώστε να μην το λάβει υπ 'η εξέταση του σχεδιασμού. Σας προσκαλούμε όλους να επιθεωρεί προσωπικά το Fiesta σε οποιαδήποτε των αντιπροσωπειών μας. Η επέμβαση σε σύστημα καυσίμου χωρίς τάπα της είναι εξίσου δύσκολο, όπως παραβίαση μιας κλειδωμένη τακτική καπάκι καυσίμων.
Για να συνοψίσουμε, είναι τα οφέλη της χωρίς τάπα ανεφοδιασμού;
Δεν έχασε τα καλύμματα των καυσίμων, δεν τα βρώμικα χέρια, δεν υπάρχει κίνδυνος ανεπιθύμητων καυσίμων, μειωμένες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, καθώς και μια δεξαμενή καυσίμων που είναι σφραγισμένο για τη σκόνη και το νερό. Χωρίς τάπα του Fiesta τροφοδοτεί αλλάζει το σημείο αναφοράς. Είναι πραγματικά η πιο έξυπνη επιλογή